Hívj minket: +36 (20) 3598326 info@webbyskill.com GINOP ready 09:30-18:00

Mi az a keresési találat?

Mi is az a keresési találat?

Online Marketing fogalmak magyarázata

A keresési találat az az információ, amely megjelenik egy keresőmotor – például a Google vagy Bing – eredményoldalán, amikor egy felhasználó beír egy keresési kifejezést.

A keresési találatok két fő típusa:
Organikus találatok – Ezeket a keresőmotorok algoritmusai rangsorolják relevancia alapján, és a weboldalak SEO (keresőoptimalizálás) segítségével javíthatják a helyezésüket.
Fizetett találatok (hirdetések) – Ezek a találatok PPC (Pay-Per-Click) hirdetések, amelyeket a hirdetők fizetnek azért, hogy az adott kulcsszavakra előkelő helyen jelenjenek meg.

Minden keresési találat tartalmaz:
Címet – A kattintható linket.
Leírást (meta description) – Rövid összefoglalót az oldal tartalmáról.
URL-t – A weboldal címét.

Összességében a keresési találatok segítenek a felhasználóknak gyorsan megtalálni a releváns információkat, és kulcsszerepet játszanak a digitális marketingben.

Online Marketing
felkészítő hírlevél


20 exclusive levél

szakértőtől - kezdőknek

Miért hagynád ki?