Hívd Danit: +36 (30) 7481505 [email protected] H-Budapest 09:30-18:00

PPC – online marketing képzés

...mert minek bejárni, ha nem muszáj..?

Az alapokkal kezdünk – részletfizetéssel is elérhető

Economy PLUS

250 000
(Netto CSOMAG ár, részletekért görgess)
Felnőttképzési tanúsítványt ad? Igen

Premium

350 000
(Netto CSOMAG ár, részletekért görgess)
Felnőttképzési tanúsítványt ad? Igen

Tanúsítványaink:

A felnőttképzésről szól 2013. évi LXXVII. törvény alapján (Fktv. 20./A §. 2.bekezdés) alapján, a Felnőttképzési Adatszolgáltatási Rendszeren keresztül sorszámozott és nyilvántartott tanúsítványt állítunk ki a képzés elvégzéséről.

Valamint a vizsgát igazoló Webbyskill PASS -t.

Gyakorlati ismeretek

Alapképzettség nélkül elvégezhető képzés, mely kényelmes tempóban halad előre. Gyakorló szakembereink  mutatják meg, hogy mit kell tudni az Online Marketingről és a PPC-ről. Az elméleti és gyakorlati órák magyar nyelvűek, frissítettek és 100%-ban online elérhetőek, így nem kell bejárnod. Onnan és akkor hallgatod meg, ami neked a legjobb.

Mindent otthonról - részletfizetéssel is

A képzés részletfizetéssel is elérhető és távolról elvégezhető. Amire szükséged van, az egy számítógép, egy szélessávú internet kapcsolat és egy hangszóró.(Hallgatóink véleményei itt) Nincs bejárás, ingázás, parkolási probléma; ez egy zöldtudatos képzési forma, így tanulhatsz otthonról vagy akár a kedvenc kávézódból. (10 ok, amiért érdemes megtanulnod)
PPC fókuszú online Marketing képzés részletei

Új munka/megbízási lehetőségek közül választhatsz

A digitális gazdaságnak megalapozott online kommunikációs szakemberekre van szüksége. Frissítsd tudásodat, zárkózz fel, vagy szélesítsd az Online Marketing képességeidet. A Webbyskill mentorál, felkészít a digitális kommunikációs szakma kihívásaira. Segítünk partnereinken keresztül új munkahelyet találni,  amit akár távmunkában is végezhetsz.

PPC fókuszú Online Marketing képzés költségei

Összehasonlítás

Modulok
(Részletek)
(36 000) Marketing 360
(36 000) Digital Marketing alapok
(36 000) Kampány tervezés
(36 000) Facebook hirdetés alapozó
(36 000) Facebook hirdetés haladó
(36 000) Közösségi média képzés: Facebook
(36 000) Közösségi média képzés: Instagram
(36 000) Google Ads képzés alapozó
(36 000) Google Ads képzés haladó
(56 000) TikTok hirdetés képzés
(36 000) Google Analytics képzés alapozó
(80 000) Google Analytics Plus
(150 000) Google Analytics Advanced
(45 000) E-dm - Email marketing képzés
(65 000) Marketing Automatizáció
(21 000) 3rd Party cookies
(40 000) Tag Manager képzés
(45 000) Google Shopping képzés
(120 000) Adatvezérelt Marketing képzés
(47 000) Inbound Marketing képzés

Economy PLUS

250 000
(Netto CSOMAG ár)
Tartalmazza
Tartalmazza
Tartalmazza
Tartalmazza
Tartalmazza
Tartalmazza
Tartalmazza
Tartalmazza
Tartalmazza
Tartalmazza
Tartalmazza
NEM tartalmazza
NEM tartalmazza
Tartalmazza
Tartalmazza
NEM tartalmazza
NEM tartalmazza
tartalmazza
NEM tartalmazza
NEM tartalmazza
Részletfizetés: [email protected]

Premium

350 000
(Netto CSOMAG ár)
Tartalmazza
Tartalmazza
Tartalmazza
Tartalmazza
Tartalmazza
Tartalmazza
Tartalmazza
Tartalmazza
Tartalmazza
Tartalmazza
Tartalmazza
Tartalmazza
Tartalmazza
Tartalmazza
Tartalmazza
Tartalmazza
Tartalmazza
Tartalmazza + ÉLŐ előadás
Tartalmazza
Részletfizetés: [email protected]

Hogyan működik az online marketing képzésünk

"Attila - ez a fickó a hazai digitális marketing egyik reneszánsz embere. Művész és Tudós, aki gondolkodik, alkot, és cselekszik. Most eljött az ideje, hogy tanítson is."

Csaba KISS

Unione Befektetési Csoport I MBA
"Olyanok tanítanak itt, akik naponta űzik is a szakmát, és megmérettetnek a piacon. Nem egyszerűen nagy tudású és tapasztalt emberek, de azt pontosan tudják, hogyan kell ezt a tudást úgy átadni, hogy használni tud minél hamarabb és minél hatékonyabban."

Andrea KOVÁCS

Owner / Majomkenyér.hu
"Attila ritka jó előadó. Bonyolult fogalmakat és információkat tud átadni érthetően és szórakoztatóan. Beülni egy előadására nem csak tanulás, de szórakozás is. Ha igazán szeretnéd megérteni a szakmát es okosnak érezni magad akkor hallgasd meg Attila előadásait."

Bernardo M. Caffé

Digital Strategist
"Azért jelentkeztem a Webbyskill PPC tanfolyamára, mert (...) a hajamat téptem attól, hogy a cégem marketingese nem tudott sikeres kamányokat szervezni, míg a konkurenciám igen. (...) A tananyag részletes, jól összerakott, az oktatók kompetensek és kedvesek. "

Júlia PAPP

Cégvezető
"Olyan Igazi Szakemberektől tanulhatok, akikre felnézek. A tananyagok elképesztően komplexek, szinte minden felmerülő kérdésre megkapjuk a választ anyagon belül. Minden lecke rendkívül részletesen ki van dolgozva. (...) Az pedig már csak hab a tortán, hogy maximálisan odafigyelnek az igényeinkre és visszajelzéseinkre. Én már biztosan tudom, hogy jól választottam. "

Huszár Ingrid

Webbyskill hallgató
" Akármi mi is a célod ( karrierváltás, tudás mélyítés, átképzés) a legjobb helyen jársz. Olyan mély és széles a tudás amit itt kapsz, hogy a Mariana-árok egy Csepel bicikli keréknyoma mellette. És még a "legénység" is kiváló. Mire vársz? "

Mersics László

Webbyskill hallgató
"A gyakorlati óráknak köszönhetően a felületek megismerése és a beállítások nem okoztak problémát. A tanagyag jól össze van rakva, az alapoktól a beállításokig mindenen egyértelműen végig vezet. Az élő streamek esetén különösen tetszett, hogy a szakmában napi szinten jártas oktatóktól mindig a legkielégítőbb választ kaptam. Ezeken az órákon egymás kérdéseiből is elég sokat lehet tanulni. Jó választás volt a Webby!"

Másody Róbert

Webbyskill hallgató

A PPC – Online Marketing képzés részletei

Marketing 360

Az alapoktól kezdünk a Marketing alapjaival. Haladunk tovább, érthetően, az összefüggések magyarázatával, elmagyarázva minden egyes lényeges Online Marketing területet. Tisztázzuk az alapfogalmakat, a reklám fajtáit, a termék és a szolgáltatás elkülönítésében is segítünk. Megérkezünk a célcsoport fogalmához, és haladunk a buyer persona irányába. Beszélünk a márkázás alapjairól márka menedzsmentről és közérthetően kitérünk a piackutatásra is.

Kezdés: 2022.11.24.

Marketing 360

Az alapoktól kezdünk a Marketing alapjaival. Haladunk tovább, érthetően, az összefüggések magyarázatával, elmagyarázva minden egyes lényeges Online Marketing területet. Tisztázzuk az alapfogalmakat, a reklám fajtáit, a termék és a szolgáltatás elkülönítésében is segítünk. Megérkezünk a célcsoport fogalmához, és haladunk a buyer persona irányába. Beszélünk a márkázás alapjairól márka menedzsmentről és közérthetően kitérünk a piackutatásra is.

Kezdés: 2022.11.24.

Online Marketing

A Digital Marketing (Online marketing) modulban gyorsan áttekintjük a legfontosabb internetes kommunikációs alapokat. Globális és hazai internet használattól indulunk, web 1.0, interaktív web 2.0, szemantikus web 3.0, mobil web (4.0) és az intelligens web (5.0), mi a Big Data, IoT. Paid (fizetett) Owned (birtokolt) Earned (kiérdemelt) médiatípusok meghatározása, példák. Mi az a SEM / SEO / SEA, vírusmarketing, listing, social media típusok.

Online Marketing

A Digital Marketing (Online marketing) modulban gyorsan áttekintjük a legfontosabb internetes kommunikációs alapokat. Globális és hazai internet használattól indulunk, web 1.0, interaktív web 2.0, szemantikus web 3.0, mobil web (4.0) és az intelligens web (5.0), mi a Big Data, IoT. Paid (fizetett) Owned (birtokolt) Earned (kiérdemelt) médiatípusok meghatározása, példák. Mi az a SEM / SEO / SEA, vírusmarketing, listing, social media típusok.

Google és Facebook (PPC) hirdetései

Kiemelt óraszámban foglalkozunk a Google Ads (Ex Adwords) és a Facebook hirdetéseivel. Végigvezetünk a Business fiók létrehozásától, a kampánybeállításokon keresztül a riportok elkészítéséig. Beszélünk az adatvédelemről (3rd party cookies) és a Google Analytics modulban megmutatjuk, hogyan kell elkészíteni egy kampányriportot. A modul végére megmutatjuk, hogy tudsz Facebook és Google kampányokat beállítani és visszamérni.

Google és Facebook (PPC) hirdetései

Kiemelt óraszámban foglalkozunk a Google Ads (Ex Adwords) és a Facebook hirdetéseivel. Végigvezetünk a Business fiók létrehozásától, a kampánybeállításokon keresztül a riportok elkészítéséig. Beszélünk az adatvédelemről (3rd party cookies) és a Google Analytics modulban megmutatjuk, hogyan kell elkészíteni egy kampányriportot. A modul végére megmutatjuk, hogy tudsz Facebook és Google kampányokat beállítani és visszamérni.

Mérések, elemzések (Haladó modulok)

Az online marketing terén kiemelkedően fontos PPC terület után következnek a haladó mérések Google Analytics (Basic, Haladó +, és Advanced) modul, ami során a terelő kampányok és más forrásokból érkező látogatók vizsgálatát mutatjuk be. Bemutatjuk a Google Shopping alapfeladatait, gyors, érthető Analytics demonstrációkkal találkozhatsz és megmutatjuk a weboldaladra érkező látogatóból vásárlóvá alakításának tippjeit.

Mérések, elemzések (Haladó modulok)

Az online marketing terén kiemelkedően fontos PPC terület után következnek a haladó mérések Google Analytics (Basic, Haladó +, és Advanced) modul, ami során a terelő kampányok és más forrásokból érkező látogatók vizsgálatát mutatjuk be. Bemutatjuk a Google Shopping alapfeladatait, gyors, érthető Analytics demonstrációkkal találkozhatsz és megmutatjuk a weboldaladra érkező látogatóból vásárlóvá alakításának tippjeit.

Elmélet, gyakorlat és Home Office

A kommunikációs szakmában dolgozó szakértők, a lehető legtöbb gyakorlati példán keresztül mutatják be a Google Ads és a Facebook hírdetéseket, valamint az Analytics alapú mérési lehetőségeket, riport készítést. Tanulhatsz és gyakorolhatsz is nálunk. A képzés végére valódi gyakorlati szaktudásra tehetsz szert, amivel megkönnyítheted az elhelyezkedésedet, akár rész, vagy teljes munkaidőben; akár Home Office -ból.

Elmélet, gyakorlat és Home Office

A kommunikációs szakmában dolgozó szakértők, a lehető legtöbb gyakorlati példán keresztül mutatják be a Google Ads és a Facebook hírdetéseket, valamint az Analytics alapú mérési lehetőségeket, riport készítést. Tanulhatsz és gyakorolhatsz is nálunk. A képzés végére valódi gyakorlati szaktudásra tehetsz szert, amivel megkönnyítheted az elhelyezkedésedet, akár rész, vagy teljes munkaidőben; akár Home Office -ból.

Munkalehetőség távmunkával

Már nem szükséges, hogy ingázz, vagy hogy minden nap bent ülj egy irodában. Olyan szakértelmet adunk neked, amit távmunkában is végezhetsz. A képzés időtartama alatt mentorálunk, segítünk állást vagy új partnert találni. Törekszünk arra, hogy olyan partnerekkel kapcsolunk csak össze, akiknél lehetőséged van részben vagy teljes munkaidőben távmunkában, vagy home officeban dolgozni – a többi már csak rajtatok múlik!

Munkalehetőség távmunkával

Már nem szükséges, hogy ingázz, vagy hogy minden nap bent ülj egy irodában. Olyan szakértelmet adunk neked, amit távmunkában is végezhetsz. A képzés időtartama alatt mentorálunk, segítünk állást vagy új partnert találni. Törekszünk arra, hogy olyan partnerekkel kapcsolunk csak össze, akiknél lehetőséged van részben vagy teljes munkaidőben távmunkában, vagy home officeban dolgozni – a többi már csak rajtatok múlik!

Tudtad, hogy bele is nézhetsz a képzéseinkbe?

Nézd meg, milyen Online Marketing tudásanyagok elérhetőek FREE. Nézd meg milyen egyszerű online – bejárás nélkülkényelmesen tanulni. Ha kérdésed lenne; hívj minket bizalommal. (Hívd Danit: +36(30)7481505 vagy írj nekünk)

A PPC – Online Marketing képzés tematikája

TERMÉK ÉS SZOLGÁLATÁS #product  #service #sales

A REKLÁM ÉS FAJTÁI #online #offline #ads

MÁRKAMENEDZSMENT#branding #customer #positioning

PIACKUTATÁS ÉS FAJTÁI  – #planning #data #strategy

AZ ONLINE MARKETING  #digital #web #online

DIGITÁLIS CSATORNÁK#PPC #social #programmatic

DIGITAL MARKETING ÉS AZ ÜZLET #lead #sales #ROI

MÉRÉS #KPI #data #analytics

MILYEN CÉLOKAT VÁLASSZ?#target #consumer #user

CÉLCSOPORTOK ÉS INSIGHTOK#insight #demographics #behaviour

RENDSZEREK ÉS FOGALMAK  – #CTR #PPC #CPC

MÉDIA ÉS SITE OLDALI ANALITIKA #hits #database #conversion

MI AZ iOS14 FRISSITÉS?#hatása a célzásra #optimalizálásra #jelentésekre

AGGREGÁLT ESEMÉNYMÉRÉS#FACEBOOK-on

DOMAIN HITELESITÉS  – #problémák #elhárításuk

3rd PARTY COOKIES ÉS FACEBOOK HIRDETÉS #hogyan hirdess #tippek #trükkök #lehetőségek

FACEBOOK FOR BUSINESS #creation #setup #how to

KAMPÁNYCÉLOK, HIRDETÉSI FORMÁTUMOK, ELHELYEZÉSEK  #targeting #ad formats #placement

MÁRKAISMERTSÉG VS. LEAD – #brand building #awareness #lead generation

GYAKORLATI PÉLDÁK A FIÓK LÉTREHOZÁSÁTÓL A KAMPÁNY INDITÁSÁIG  #live #best practice #excercise

FACEBOOK –  magán és üzleti felhasználás
Desktop és mobil megjelenítés közötti különbségek

FACEBOOKMESSENGER – INSAGRAM – WHATTSAPP ismertetése

A FACEBOOK  legfontosabb szolgáltatásai (Hírfolyam, Csoportok, Oldalak
Messenger, Watch, Értesítések, Események, Marketplace, Társkereső
Live stb. áttekintése)

FACEBOOK BIZTONSÁGA – kétfaktoros hitelesítés
Amit a Facebook algoritmusról tudni lehet

EVOLÚCIÓ #történelem #átalakulása #funkciók
ALAPOK #felépítése #Home feed #bejegyzések #keresés #profil #instagram bolt
 BUSINESS FIÓK # üzleti fiók #business fiók létrehozása # linkelhelyezés #összekapcsolás Facebookkal
POSZTOLÁS #tartalomgyártás # bejegyzés típusok#statikus,dinamikus bejegyzések #UGC #ütemzés
STORY #tartalmak #létrehozása #történet matricák #feed poszt tovább osztása #highligtok
TAGEK, HASHTAGEK #hastagek használata #követőbázis növelés #hashtag kategóriák
STRATÉGIA #releváns hashtagek felkutatása #hashtag csomagok kategorizálása #mennyiség,minőség #stratégia
METRIKÁK #metrikák #statisztikák #elemzések

TIKTOK PLATFORM ISMERTETÉSE – #alapadatok #működés #Hashtag Challenge #setup

TIKTOK FIÓK LÉTREHOZÁS – #üzleti fiók #magán fiók #CTA elhelyezés #link elhelyezés

HIRDETÉSI LEHETŐSÉGEK #1#Foglalás típusú hirdetések #TopView #Brand Takeover #One Day Max hirdetések

HIRDETÉSI LEHETŐSÉGEK #2#Kreatív típusú hirdetések #Hashtag Challange #Branded Effect hirdetések

HIRDETÉSI LEHETŐSÉGEK #3#Licit típusú hirdetések

HIRDETÉSEK BEÁLLITÁSA #kampányok felépítése #setup #kampány szintű #hirdetéscsoport szintű #hirdetés szintű kampányok

TIKTOK MÉRÉSE#CPC #CPV #CPM #riportok #benchmarkok

FIÓK SETUP, FELÉPITÉS, KULCSSZÓKUTATÁS #setup #keywords #research

HIRDETMÉNYEK, BŐVITMÉNYEK #ads #extensions #setup

CÉLZÁS, ÜTEMEZÉS, EGYÉB BEÁLLITÁSOK#targeting #timing #budget

KAMPÁNY MENEDZSMENT#management #optimization #finetune

GOOGLE SHOPPING ALAPOK #mi a google shopping #mi kell hozzá

MERCHANT CENTER #létrehozása #setup #feed (bekötés) #(lehetséges) issue-k #hibaüzenetek #termék feed generálás

ÖSSZEKAPCSOLÁSOK#Google Ads (Ex AdWords) és Merchant Center összekötése

KAMPÁNY INDITÁS#google kampány #facebook kampány

E-MAIL MARKETING #Mire való  
TRENDEK ÉS SZOFTVEREK#mail  és szoftver típusok#
ÁLTALÁNOS BEMUTATÁS  #e-mail marketing szoftver bemutatása(MailerLite)
ONLINE FELIRATKOZÁSI LEHETŐSÉGEK #(manuális, importálás, form, popup) és GDPR
ADATBÁZIS MŰVELETEK #listák, szegmentálás, egyedi mezők, migráció
SZÖVEGÍRÁSI ÚTMUTATÓ
EMAIL HÍRLEVÉL/eDM LÉTREHOZÁSA #szerkesztés, sablonok, tesztelés
DINAMIKUS TARTALOM #perszonalizálás, szöveg és kép műveletek
AUTOMATIZÁLÁS  #automatizálás az e-mail marketingben
KAMPÁNY UTÓÉRTÉKELÉS

MARKETING AUTOMATIZÁCIÓ #Mi az? #Mire való
MARKETING AUTOMATIZÁCIÓ FOLYAMAT #definíció #szoftver típusok #trigger #akció #filterek

VISSZAIGAZOLÓ/ÜDVÖZLŐ BEMUTATÓ #definíció #visszigazoló/ tranzakciós email

REAKTIVÁLÁS #reaktiválási kampány #típusok

ESEMÉNY EMLÉKEZTETŐK #típusok #emlékeztetők felépítése # üzenet tartalma

RETARGETING #hogyan működik # tartalma

ECOMMERCE MA SZCENÁRIÓK  #szituációk #üzenet tartalma

SMS MARKETING AUTOMATIZÁCIÓ #előnyei # menete # típusok

KAMPÁNY UTÓÉRTÉKELÉS,INTEGRÁCIÓK #dashboard #folyamtok utóértékelése #hogyan használjuk #működése #példák

FIÓK FELÉPITÉS ÉS SETUP #account #creation #setup

ALAP METRIKÁK#metrics #dimensions #data

FORGALOM FORRÁSAI ÉS KAMPÁNYELEMZÉS #traffic sources #performance #campaign reports

RIPORT KÉSZITÉS, ADATOK ÁTADÁSA #reporting #leads #data driven takeaways

TRENDFIGYELÉS ÉS A COOKIE – GOOGLE ANALYTICS RÉSZLETEI – #mi NEM a google analytics #mivel mér a GA #kilens oldali mérés #méréstechnika gyakorlatban #unix time #cookie 4 részeleme #collect függvény

SOFT SKILLS CSAPATON BELÜLI KOMMUNIKÁCIÓ – #esettanulmányok #csapatmunka #generációk

KÓDTELEPÍTÉS ÉS CMS – KÓDTELEPITESROL  RÉSZLETESEN #direkt kódbeillesztés #1008080-as súgó #Google Tagmanager cimke beillesztése #CMS alapú beillesztés #wordpress CMS demo #kód ellenőrzése #google Tag Assistant

FIÓK STRUKTÚRA – AMIT MINDENKI ÖSSZEKEVER #felhasználó vs. fiók vs. tulajdon definicio #kell e gmail fiók? #fiók #tulajdon #nezet

SZŰRŐK, SZEGMENSEK ÉS A NÉZET ELTÉRÉSEI #szűrő – filter #szegmensek és szűrők konfliktusa # nézet és szűrő viszonya #nézet és szegmens viszonya #miért térnek el az adatok 

ABC MODELL -SZŰRŐK, SZEGMENSEK ÉS A NÉZET ELTÉRÉSEI #Mi az ABC modell? #GDPR összefüggései és az Adblocker hatása #social riport #ppc riport #mobil riport #egyedi jelentések #ütköző metrikák

KÖVETŐKÓDOK RÉSZLETES MŰKÖDÉSE #root history #követőkód fejlődése #urchin analytics #universal analytics #analytics JS #conversion JS #Gtag.js #GTM.js #GA.js #stateless vs stateful protocol #first party cookies #third party cookies #kilens és szerver oldali mérés

HIT-EK RÉSZLETEI #virtuális hit #valóságos hit #oldal betöltés #esemény #ecommerce #közösségi #időzítés #kivételek #esemény attribútumok

E-COMMERCE #Kódelemzés #Tranzakció kódja #Vásárolt termékek kódja #Gtag.js részletei #Kódellenőrzés #Ellenőrzés Tagassistanttal #Ellenőrzés real time riporttal #Adattípusok #Fejlesztői útmutató #Termék teljesítmény jelentés

CROSS DOMAIN #Cross domain tracking #Link attribution #Remarketing az Analytics-en keresztül #Cross domain tracking #Enhanced link attribution #Remarketing + gtag.js #Közönség galéria

DIMENZIÓK ÉS METRIKÁK #Cohort analízis #Cselekvés analízis #Program analízis #Egyedi dimenziók telepítése #gtag.js telepítése #Analytics UI-on beállítás

TARTALOM STRATÉGIA #jol működő tartalmak #tartalomnaptár készítése

KÖZÖSSÉGI MARKETING AUTOMATIZÁLÁS (SMA)#social marketing automatizálás #hasznos szoftverek 

LEAD MAGNET – MARKETING CSALI#ötletek #lead magnet tippek #hogyan tervezzünk marketing csalit

LANDING PAGE – ÉRKEZÉSI OLDALAK #milyen a jó érkezési oldal #kötelező elemei #eszközei (kis cég és nagy cég esetében) #sablonok

CTA – CSELEKVÉSRE ÖSZTÖNZŐ GOMB #mi a CTA #miért fontos? #hogyan csinálj jó CTA-t? #hová tegyük?

A képzés tematikájának változtatásának jogát fenntartjuk, melynek leggyakoribb okai, a Facebook, a Facebook Business, a Google Ads és a Google Analytics, és a Google Tagmanager rendszerének változásai, valamint az online marketing munkamódszerének fejlődése.

Hamarosan kezdünk – Ne maradj le

A Webbyskill 15 napig pénzvisszafizetést vállal
Premium képzésként is elérhető
Próbáld ki a Webbyskill képzéseit
Részletfizetés elérhető a képzésen

Előadóink

PPC – Online Marketing képzés részletei

PPC – Online Marketing képzéseink célja:

PPC – Online Marketing képzést biztosítani a hallgatóknak, amiben több csomag is elérhető. A kedvező áras Economy, az online kérdezési lehetőséget biztosító Premium és az üzleti partnereknek szánt Business csomag.

Ajánlataink tartalma:

Három féle képzést biztosítunk, melyeknek különbözőek az árai. A PPC – Online Marketing képzés Economy csomagban az legkedvezőbb árú, a Premium csomag közepes árszínvonalú, online kérdezési lehetőséggel ellátott és a Business, mely munkaközvetítés nélküli.

Kinek ajánljuk a PPC – Online Marketing képzést:

Kezdő szakembereknek, akik szeretnék fejleszteni tudásukat, vagy kipróbálni magukat a digitális marketing területén. Olyanoknak, akik még nem biztos, hogy ezzel a területtel szeretnének foglalkozni, de fontosnak tartják a területet.

Karrier váltóknak, akik úgy érzik, hogy még nem találták meg az a területet, amivel foglalkozni szeretnének, de fontosnak, hasznosnak találják az Online Marketing területét.

KKV munkatársainak, akik saját maguknak menedzselik a PPC kampányaikat és akinek nagyon limitált a költségvetésük. Akiknek napi szükségük van rá és szeretnének fejlett PPC – Online Marketinget tanulni, de erre korlátozottak a lehetőségeik.

Frissen végzett hallgatóknak, akik szeretnének a megszerzett képesítés mellé, vagy a diplomájuk mellé olyan naprakész Online Marketing képzést megtanulni, amivel kiegészíthetik már meglevő, megszerzett tudásukat.

Mit fogsz megtanulni?

Online Marketing képzésünk egy támogatott PPC képzés, mely egyben bevezető Online Marketing képzés, melynek célja, hogy a legfontosabb és leginkább szükséges PPC tudásokat megtanítsa a hallgatóknak úgy, hogy azt azonnal lehessen használni.

Milyen képzési modulok vannak?

Marketing 360 modul, egy alapozó képzési egység, melynek célja, hogy legfrissebb marketing szemlélettel ismertesse meg a hallgatóinkat. Egy gyors marketing kommunikációs alapképzés, aminek feladata az azonnal használható marketing megoldások ismertetése, akár kezdők, újrakezdők, vagy pályaváltók számára is.

Digital Marketing modul szintén egy nagyon gyors, a friss online kommunikációs trendeket bemutató alapképzési modul, ahol az új trendeket – a használható trendeket – mutatjuk be azok számára, akik nem Online Marketing expertek és szakértők.

Facebook hirdetései kezelése rész, az éppen aktuális Facebook hirdetési megoldásainak a demonstrálásával foglalkozik, az egyszerű post kiemelésétől a remarketingen át, az A/B tesztekig.

Google Ads (Google AdWords) a teljes Google hirdetési hálózat ismertetése a Search hálózattól kezdve a Google Display hálózatig. Demókat, beállításokat, lekérdezéseket láthatunk és gyakorolhatunk velük.

A teljes folyamat hatékonyságának mérésével zárjuk a képzést, a Google Analytics ismertetésével. A Google Analytics esetében a legfontosabb mérőszámok és metrikák valamint riportok azok, melyeket demókban mutatunk meg a képzés során.

Mire leszel képes, ha elvégzed a PPC – Online Marketing képzést?

Mindhárom képzési típusunk pontosan ugyanazt az anyagot biztosítja számodra, függetlenül attól, hogy mit vásároltál meg. A kapott szolgáltatásokban (élőszavas konzultáció és munkaerő közvetítés) van eltérés.

  • Megértheted a korszerű marketing alap működési mechanizmusát
  • Áttekinteni az online marketing alapjait és összefüggéseit
  • Beállítani és működtetni a Facebook hirdetési rendszereit
  • Facebook Business fiókot létrehozni
  • Beállítani és működtetni a Google Ads hirdetési rendszereit
  • Megérteni, hogy a weboldalad látogatójából hogyan lesz vásrárló
  • A javasolt weboldal hatékonysági megoldásokat alkalmazni
  • Növelni a konverziók arányát és mennyiségét
  • Elkerülni a legnagyobb hibákat a landing oldaladon
  • Google Analytics követőkódot implementálni az oldaladba
  • Google Analytics működésének mély ismeretére
  • Prezentálni az eredményeket és elmagyarázni működési folyamatokat
  • Megmérni a kampányaid eredményeit
  • Mit tesznek, vagy mit nem teszek a látogatóid?
  • Melyik oldalra érkeznek meg és honnan?
  • Melyik oldaladat nézik meg és onnan hová mennek?
  • Melyik oldalon hagyják el a weboldaladat?
  • Hány értékesítésed volt?
  • Megmérni az oldalad hatékonyságát