Mi is az a PPC?
„A pay per click’ (rövidítve PPC) (fizetés kattintásonként) egy hirdetési szolgáltatás, amelynél a hirdető azokért a reklámmegjelenésekért fizet, amelyek után a felhasználók a hirdető weboldalára érkeznek. A hirdető számára a hagyományos bannerekkel szemben, ahol a megjelenítés alapján történik az elszámolás, anyagi szempontból sokkal előnyösebb.
Wikipedia”
Google Ads / Facebook / Analytics
Számos álláshirdetésben vagy cikkben hallhatjuk, hogy PPC, de mit is jelent ez valójában? A PPC egy rövidítés: pay per click – azaz kattintás alapú fizetés. Azoknak az egyre népszerűbb hirdetéseknek a gyűjtőneve, ahol nem a megjelenésért kell fizetni, hanem az adott kreatív teljesítménye után, azaz hogy hányan kattintottak rá. Két kiemelkedő hirdetési csatorna a Google Ads és a Facebook, a Webbyskill képzésein ezeket a hiretési felületek használatát tanulhatod meg.
Miért érdemes a Webbyskillnél PPC szakértőnek tanulni
„Megtanulhatod a gyakorlatban a Google Ads (AdWords) hirdetési rendszerét. Nem csak elméletben – gyakorlatban is.”
„A Google Ads hálózata a világ egyik legfejlettebb és legkeresettebb hirdetési megoldása.”
„A Google Ads vagy inkább az AdWords – ahogyan talán ismerősebben fog csengeni a neve – egy folyamatosan fejlődő reklámozási rendszer, mely képes a kisvállalkozások és a multinacionális cégek igényeinek kielégítésére is.”
„A Google Ads feladatok kiválóan elvégezhetők távmunkában, akár magyarországi akár nemzetközi cégeknek. Csatlakozz a szakértők nemzetközi táborához.”
„A Webbyskillnél megtanulhatod hirdetésre használni a Facebookot.”
„A Facebook hirdetése az egyik legnépszerűbb, folyamatosan keresett formátum. Gyakorlatilag megkerülhetetlen.”
„Facebook Business megoldásai meglehetősen keresettek a skálázhatósága miatt. Kisebb cégektől a legnagyobbakig minden hirdető megtalálható a Facebookon”
„A Facebook alap hirdetési rendszerei, elemzései nagyon könnyen és gyorsan elsajátíthatóak. Ha szeretnél professzionálisan érteni hozzá, akkor el kell mélyülni a részletekben.”
„Az Analytics tudás nélkül ma már nem lehet valaki online szakértő.”
„Az Analytics ad választ azokra a „miértekre”, amikről azt hisszük, hogy tudjuk, pedig csak vélelmezzük. Analytics és statisztikák nélkül csak sötétben tapogatózunk.”
„A Google Analytics az az online platform, melyet minden internetes szakértőnek tudnia kell.”
„A PPC szakértők tudásából egyszerűen nem hiányozhat az Analytics ismeret. Ismerni kell a látogatóidat, miért vásárolnak – miért nem vásárolnak – kik a látogatók, honnan jönnek.”