Képzéssel kapcsolatban: +36 (20) 3598326 [email protected] 09:30-18:00

Bootcampek

Évi 25 élő, online előadás, amit meghallgathatsz

Mi az a bootcamp?

A bootcamp-ek élő, online előadásaink egy-egy kiválasztott online marketing témában.

Kérdezhetsz közben, de fel is vesszük neked, így visszanézhető.

Minden második héten csütörtökön tartjuk.

17:00-tól – 18:00-ig.

25 alkalom / év

A bootcampjeink témái:

az_online_marketing_a_PPC_az_elemzes_alapfogalmai_peldakon_ok

1. Az online marketing, a PPC és az elemzés alapfogalmai példákon.

  • Például mi a különbség? Látogatás és látogató, valamint egyedi látogató között? CT és CTR között? Kattintás és eredmény között?
  • Mi az? PPC, CT, CTR, CPL, Time on Site, Bounce Rate stb.
  • Élő   |   Online előadás   |   Rögzítve   |   Visszanézhető
  • Csak Prémium csomagban

Előadó: Bánki Attila (Vermis)

mitol_sikeres_egy_online_marketing_aktivitas

2. Mitől sikeres egy online marketing aktivitás? Mérőszámok, eredmények, kimutatási módszertanok.

  • Vegyük alapul a realitást. A kommunikáció egy gazdasági fogalom. A kérdés, hogy az ebbe fektetett pénz megtérül-e és ha igen, akkor milyen mértékben?
  • Mit mérj az online térben és miért? Hogyan mutass ki eredményt – ha van? Hogyan menedzseld a változásokat a kampányaidban? Mit tegyél és miért?
  • Élő   |   Online előadás   |   Rögzítve   |   Visszanézhető
  • Csak Prémium csomagban

Előadó: Bánki Attila (Vermis)

Tudtad, hogy bele is nézhetsz a képzéseinkbe?

Nézd meg, milyen Online Marketing tudásanyagok elérhetőek FREE. Nézd meg milyen egyszerű online – bejárás nélkülkényelmesen tanulni. Ha kérdésed lenne; hívj minket bizalommal. (Hívd Danit: +36(30)7481505 vagy írj nekünk)

online_markerting_elmelet_es_gyakorlat_kozotti_kulonbseg

3. Az online marketing elmélete és gyakorlata közötti különbség

  • Hiedelmek élnek a köztudatban, hogy az Online Marketing hogyan működik. Megnézzük, hogy az elméleti gondolatok és elvárások – egy egyszerűbb kampány esetét véve – miben különbözik a gyakorlattól. (Kampány tervezési gyakorlat)
  • Élő   |   Online előadás   |   Rögzítve   |   Visszanézhető
  • Csak Prémium csomagban

Előadó: Bánki Attila (Vermis)

az_adatvezerelt_marketing_alapjai

4. Az Adatvezérelt Marketing alapjai

  • A vállalati, teoretikus online marketing aktivitásokkal kapcsolatos elképzelések vs. egy valódi éves aktivitás eredményei és befektetései.
  • Miért lehet teljesen más, amit tervezel és amit majd megvalósítasz? Mikre figyelj oda, amikor éves tervezést végzel? Hol lehet rossz döntéseket hozni?
  • Élő   |   Online előadás   |   Rögzítve   |   Visszanézhető
  • Csak Prémium csomagban

Előadó: Bánki Attila (Vermis)

az_adatvezerelt_marketing_alapjai

5. Az Adatvezérelt Marketing eszköztára

  • Mi az: Adatvezérelt Marketing? Milyen adatokból dolgozol? Honnan szerezhetsz adatokat?
  • Mi az: Performancia Marketing? Mi a Lead Generation? Milyen részterületei és kulcsterületei vannak az Adatvezérelt Marketingnek? Mi az az agilitás az Online Marketingben?
  • Élő   |   Online előadás   |   Rögzítve   |   Visszanézhető
  • Csak Prémium csomagban

Előadó: Bánki Attila (Vermis)

az_adatvezerelt_marketing_alapjai

6. A Lead Generation részletei

  • Honnan érkezik, miért jött létre az Online Marketingen belül a Lead Generation? Alapmegközelítések. Mi az action / goal / eredmény? 
  • Mi az un. User Journey? Mi az in-market date? Mi az a lead? És elemzünk lead adatbázis
  • Terv és tény adatok összehasonlítása. Mi a lead menedzsment? (Nurturing)
  • Élő   |   Online előadás   |   Rögzítve   |   Visszanézhető
  • Csak Prémium csomagban

Előadó: Bánki Attila (Vermis)

7. A konverziók és azok számának növelése

  • Konverzió és fajtái.
  • ROI, (Return On Investment) ROAS, (Return On Ad Spending) Gyakorlati példák arra, hogy elméletben és gyakorlatban mi és miért más a kampányaidban. Mit hagysz ki a tervezésből és ezt miért kerüld el?
  • Élő   |   Online előadás   |   Rögzítve   |   Visszanézhető
  • Csak Prémium csomagban

Előadó: Bánki Attila (Vermis)

8. A fogyasztó > perszona > lead útja a vásárlásig

  • Persona felépítése egy képzelt esettanulmányon keresztül.
  • Hány fázisa van egy personának, mielőtt vásárol? Hogyan tudsz tartalmat és üzenetet fejleszteni számukra.
  • Élő   |   Online előadás   |   Rögzítve   |   Visszanézhető
  • Csak Prémium csomagban

Előadó: Bánki Attila (Vermis)

9. Social Media alapok 

  • Mi a social media? A Social Media ereje globálisan? A közösségi média világszinten? Miért használják a Social Mediat?
  • Social Media Magyarországon.
  • Élő   |   Online előadás   |   Rögzítve   |   Visszanézhető
  • Csak Prémium csomagban

Előadó: Bánki Attila (Vermis)

10. Brandek a közösségi térben. 

  • Mi az: Adatvezérelt Marketing? Milyen adatokból dolgozol? Honnan szerezhetsz adatokat?
  • Mi az: Performancia Marketing? Mi a Lead Generation? Milyen részterületei és kulcsterületei vannak az Adatvezérelt Marketingnek? Mi az az agilitás az Online Marketingben?
  • Élő   |   Online előadás   |   Rögzítve   |   Visszanézhető
  • Csak Prémium csomagban

Előadó: Bánki Attila (Vermis)

11. Terjesztés / seeding / képviselet. Terjesztési gyakorlat. 

  • Mi az a Web 2.0? Mi a Social Networking? Mi a virális hatás?
  • Mi az / ki az a HUB? Márkaképviselet a közösségi térben.
  • Élő   |   Online előadás   |   Rögzítve   |   Visszanézhető
  • Csak Prémium csomagban

Előadó: Bánki Attila (Vermis)

12. Ingyenes képi és videós források és hogyan használd. 

  • Ingyenes képforrások Tiktokra, Facebookra és Instagramra.
  • Ingyenes videó források elsősorban Social Media felhasználásra.
  • Olcsó, megfizethető hangok bármilyen platformra.
  • Élő   |   Online előadás   |   Rögzítve   |   Visszanézhető
  • Csak Prémium csomagban

Előadó: Bánki Attila (Vermis)

13. Hatékony landing oldalak megalapozása 

  • Önellenőrző kérdések? Sikerkritériumok meghatározása (KPI).
  • Hogyan brifelj egy designert / UX-ert? Hogyan mutasd be az elképzeléseidet a fejlesztőknek. Alapgondolatok vázolása és annak a fejlesztése.
  • Állapítsd meg mire kell tervezned az oldalad?
  • Élő   |   Online előadás   |   Rögzítve   |   Visszanézhető
  • Csak Prémium csomagban

Előadó: Bánki Attila (Vermis)

14. Mobil landing készítése és a UX alapjai 

  • Hatékony landing oldalak készítése.
  • Milyen platformra tervezd az oldalad?
  • Élő   |   Online előadás   |   Rögzítve   |   Visszanézhető
  • Csak Prémium csomagban

Előadó: Bánki Attila (Vermis)

15. A User Experience Design (UX) 1. 

  • Mi a User Experience Design? Mi az a felhasználói élmény? Miért kötelező foglalkoznod vele?
  • Oldalstruktúrák elemzése. Élő oldalak elemzése. „Aranyszabályok”, követendő példák, mit kerülj el – ha lehetséges.
  • Élő   |   Online előadás   |   Rögzítve   |   Visszanézhető
  • Csak Prémium csomagban

Előadó: Bánki Attila (Vermis)

16. User Experience Design (UX) alap összefüggései

  • Mi az: Adatvezérelt Marketing? Milyen adatokból dolgozol? Honnan szerezhetsz adatokat?
  • Mi az: Performancia Marketing? Mi a Lead Generation? Milyen részterületei és kulcsterületei vannak az Adatvezérelt Marketingnek? Mi az az agilitás az Online Marketingben?
  • Élő   |   Online előadás   |   Rögzítve   |   Visszanézhető
  • Csak Prémium csomagban

Előadó: Bánki Attila (Vermis)

17. User Experience Design (UX) haladó összefüggései

  • Különböző weboldalak, webshopok elő elemzése felhasználói élmény (UX) szempontból.
  • Hard, soft és green zónák. Menük elemzése. Regisztrációs felületek kialakítása.
  • Élő   |   Online előadás   |   Rögzítve   |   Visszanézhető
  • Csak Prémium csomagban

Előadó: Bánki Attila (Vermis)

18. Drótváz készítés esettanulmányon keresztül

  • Egy képzeletbeli esettanulmány alapján, egy drótváz elkészítésének előkészületei. Hogyan csináld? Egyedül és csapatban.
  • Skicceléshez, drótvázkészítéshez tippek. Ismert oldalak strukturális elemzése. Gombok és CTA-k (Call to Action) felületek.
  • Élő   |   Online előadás   |   Rögzítve   |   Visszanézhető
  • Csak Prémium csomagban

Előadó: Bánki Attila (Vermis)

19. Mi a különbség a drótváz / layout / prototípus

  • Mi a drótváz?
  • Mi a szöveghelyes drótváz?
  • Mi a layout / design / webdesign
  • Mi a prototípus?
  • Élő   |   Online előadás   |   Rögzítve   |   Visszanézhető
  • Csak Prémium csomagban

Előadó: Bánki Attila (Vermis)

20. Szektoriális példa elemzések előre kiválasztott éles portálok felhasználásával:

  • Portál UX elemzés a beauty szektorból 1. (Fakultatív)
  • Portál UX elemzés a beauty szektorból 2. (Fakultatív)
  • Élő   |   Online előadás   |   Rögzítve   |   Visszanézhető
  • Csak Prémium csomagban

Előadó: Bánki Attila (Vermis)

21. A tölcsér a digitális térben 

  • Általános hiedelem, hogy a tölcsér, egy tárgy és a digitális térben is úgy törtnénik minden, mint a tölcsérben a valóságban. De sajnos nem. A digitális tölcsér valódi működése.
  • Az attribúciós modell nagyon egyszerűen. Mit csinál a fogyasztó, mielőtt vásárolna nálad?
  • Élő   |   Online előadás   |   Rögzítve   |   Visszanézhető
  • Csak Prémium csomagban

Előadó: Bánki Attila (Vermis)

További részletek:

* A változtatás jogát fenntartjuk! előfordulhat, hogy olyan trendek, változások állnap be a piacon, vagy olyan igény fut be a hallgatók részéről, ami módosíthatja a tematikát és / vagy annak sorrendjét.

** A bootcampek pontos kezdőidőpontjairól a Hallgató Zárt Csoportban adunk tájékoztatást. Álltalában, de nem minden esetben csütörtökönként 17:00-18:00-ig tart.

*** ONLINE előadás formájában mutatjuk be a bootcamp előadásainak anyagát

**** Az előadó személye általában Bánki Attila, de ez mindig az adott előadás anyaga határozza meg.