Zero-click keresések: kihívás és lehetőség a digitális marketingben
Zero-click keresések – kihívás vagy lehetőség a digitális marketingben? A felhasználói szokások folyamatos változása jelentősen átalakította a…
Amit a TikTokos B2B marketingről tudni érdemes
Miért érdemes B2B cégeknek jelen lenni a TikTokon? A TikTok sokáig egyértelműen a Z generáció szórakoztató…
Mire használható a Meta új AI asszisztense?
Mi az a Meta AI, és miért (nem) beszél róla mindenki? A Meta AI a Meta (korábban…
Az AI alapú képgenerálás jogi vonatkozásai
Mi az AI képgenerálás és miért fontos a jog? A mesterséges intelligencia rohamos fejlődése az elmúlt…
ChatGPT a marketingben – így pörgetheted fel vele a kampányodat!
A mesterséges intelligenciaalapú technológiák minden szektorban felütötték a fejüket, és ez alól a miénk sem kivétel. A…
ChatGPT mesterfokon – hogyan szolgálhat minket a generatív AI?
A cikk időtartama: 5 perc Szerző: Bánki Attila Frissült: 2024.10.30. A ChatGPT az utóbbi idők egyik legmenőbb technológiai újítása,…
ChatGPT és a tartalomkészítés forradalma – Hogyan használhatod az AI-t kreatív szövegek létrehozására?
A cikk időtartama: 5 perc Szerző: Bánki Attila Frissült: 2024.10.30. Lehetséges, hogy egy mesterséges intelligencia eszköz legyen a szellemíró,…
Google és a mesterséges intelligencia – Hogyan formálja az AI a mindennapjainkat?
A cikk időtartama: 5 perc Szerző: Bánki Attila Frissült: 2024.10.30. A Google már régóta élen jár az AI fejlesztésében.…
Így építs vállalkozói márkát stílusosan a LinkedIn-en!
Ha vállalkozó vagy, biztosan hallottad már, hogy „kell neked egy jó LinkedIn-profil”! De miért is fontos a…
LinkedIn-hirdetések: a kulcs az üzleti növekedéshez
Képzeld el, hogy egy különleges klub tagja vagy, ami a számodra mérvadó szakemberekből áll! Nos, a LinkedIn…