Az alapokkal kezdünk
Tanúsítványaink:
A felnőttképzésről szól 2013. évi LXXVII. törvény alapján (Fktv. 20./A §. 2.bekezdés) alapján, a Felnőttképzési Adatszolgáltatási Rendszeren keresztül sorszámozott és nyilvántartott tanúsítványt állítunk ki a képzés elvégzéséről.
Valamint a vizsgát igazoló Webbyskill PASS -t.
Az Influencer marketing képzés költségei
Hogyan működik az Influencer marketing képzésünk?
Csaba KISS
Barnardo M. CAFFE
Andrea KOVACS
Júlia PAPP
Mersics László
Másody Róbert
Huszár Ingrid
Az Influencer marketing képzés részletei
Influencer marketing alapok
Ismerkedünk a fogalmakkal. Ki az influencer? Miért lett ez mára szitokszó és hogyan alakult a véleményvezérek evolúciója az évek során? Mi a különbség a véleményvezér és a márkanagykövet között? Mit akar(hat) az Influencer és mit kérhetünk tőle a véleményén túl?
Influencer marketing alapok
Ismerkedünk a fogalmakkal. Ki az influencer? Miért lett ez mára szitokszó és hogyan alakult a véleményvezérek evolúciója az évek során? Mi a különbség a véleményvezér és a márkanagykövet között? Mit akar(hat) az Influencer és mit kérhetünk tőle a véleményén túl?
Hogyan működhetünk együtt az influencerekkel?
Megismerkedünk az együttműködések típusaival, a megkeresésen és kapcsolattartáson át. Beszélünk az együttműködés lehetséges kereteiről, a szerződés fontosságáról és arról, hogy milyen a jó influencer brief. Kibeszéljük a számokat is, hogy valójában mennyi az annyi?
Hogyan működhetünk együtt az influencerekkel?
Megismerkedünk az együttműködések típusaival, a megkeresésen és kapcsolattartáson át. Beszélünk az együttműködés lehetséges kereteiről, a szerződés fontosságáról és arról, hogy milyen a jó influencer brief. Kibeszéljük a számokat is, hogy valójában mennyi az annyi?
Influencer marketing haladóknak
Elég az, ha az aktuális TOP influencerek beszélnek rólunk? Hogyan találhatjuk meg a számunkra legjobb véleményvezéreket? Mi fán terem és mire is jó a web listening? Milyen ’out of the box’ lehetőségek vannak még a klasszikus influencer marketing megoldásokon túl…
Buktatók és esettanulmányok
Mit ronthatnak el a márkák a közös munka során, és mikor érdemes megrántani a gyeplőt? Vannak-e garanciák, vagy mi biztosíthatja egy kampány sikerességét? – Nézzünk meg néhány valós esettanulmányt, jó és rossz példákkal, és vonjuk le belőlük a következtetéseket.
Az Influencer marketing képzés tematikája
INFLUENCER MARKETING ALAPOK – #influencer #véleményvezér #márkanagykövet
AZ INFLUENCER EGYÜTTMŰKÖDÉSEKRŐL – brief #szerződés #rövidtáv #hosszútáv #árak
INFLUENCER MARKETING HALADÓKNAK – #brandambassador #weblistening #outofthebox
INFLUENCER MARKETING BUKTATÓK ÉS ESETTANULMÁNYOK – #garancia #megtérülés #valóspéldák
#minta brief
#minta szerződés
SAJÁT BRIEF – #influencerbrief
INFLUENCER POOL – #influenceregyüttműködés
MÁRKA ARCOK – #ki a te márka arcod
A tematika megváltoztatásának jogát fenntartjuk. A módosítás leggyakoribb oka a bemutatott platformok és szoftverek frissítései, és az online marketing munkamódszerek fejlődése.