Az alapokkal kezdünk – részletfizetéssel is elérhető
Tanúsítványaink:
A felnőttképzésről szól 2013. évi LXXVII. törvény alapján (Fktv. 20./A §. 2.bekezdés) alapján, a Felnőttképzési Adatszolgáltatási Rendszeren keresztül sorszámozott és nyilvántartott tanúsítványt állítunk ki a képzés elvégzéséről.
Valamint a vizsgát igazoló Webbyskill PASS -t.

PPC képzés költségei
Hogyan működik az online marketing képzésünk
Csaba KISS
Andrea KOVÁCS
Bernardo M. Caffé
Júlia PAPP
Huszár Ingrid
Mersics László
Másody Róbert
A PPC képzés részletei
A kampányok tervezése
Az alapoktól kezdünk a kampányok tervezésének alapjaival. Haladunk tovább, érthetően, az összefüggések magyarázatával, elmagyarázva minden egyes lényeges PPC területet. Tisztázzuk az alapfogalmakat, a megjelenések fajtáit. Megérkezünk a célközönség fogalmához, és haladunk a buyer persona használatának irányába. Beszélünk a márkaépítésről is.
A kampányok tervezése
Az alapoktól kezdünk a kampányok tervezésének alapjaival. Haladunk tovább, érthetően, az összefüggések magyarázatával, elmagyarázva minden egyes lényeges PPC területet. Tisztázzuk az alapfogalmakat, a megjelenések fajtáit. Megérkezünk a célközönség fogalmához, és haladunk a buyer persona használatának irányába. Beszélünk a márkaépítésről is.
Google és Facebook (PPC) hirdetései
Kiemelt óraszámban foglalkozunk a Google Ads (Ex Adwords) és a Meta (ex Facebook) hirdetéseivel. Végigvezetünk a Business fiók létrehozásától, a kampánybeállításokon keresztül a riportok elkészítéséig. Beszélünk az adatvédelemről (3rd party cookies) és a Google Analytics modulban megmutatjuk, hogyan kell elkészíteni egy kampányriportot. A modul végére megmutatjuk, hogy tudsz Facebook és Google kampányokat beállítani és visszamérni.
Google és Facebook (PPC) hirdetései
Kiemelt óraszámban foglalkozunk a Google Ads (Ex Adwords) és a Meta (ex Facebook) hirdetéseivel. Végigvezetünk a Business fiók létrehozásától, a kampánybeállításokon keresztül a riportok elkészítéséig. Beszélünk az adatvédelemről (3rd party cookies) és a Google Analytics modulban megmutatjuk, hogyan kell elkészíteni egy kampányriportot. A modul végére megmutatjuk, hogy tudsz Facebook és Google kampányokat beállítani és visszamérni.
Mérések, elemzések (Haladó modulok)
A PPC az online marketing kiemelkedően fontos területe. Ez után következnek a haladó mérések Google Analytics (Basic, Haladó +, és Advanced) modul, ami során a terelő kampányok és más forrásokból érkező látogatók vizsgálatát mutatjuk be. Bemutatjuk a Google Shopping alapfeladatait, gyors, érthető Analytics demonstrációkkal találkozhatsz és megmutatjuk a weboldaladra érkező látogatóból vásárlóvá alakításának tippjeit.
Mérések, elemzések (Haladó modulok)
A PPC az online marketing kiemelkedően fontos területe. Ez után következnek a haladó mérések Google Analytics (Basic, Haladó +, és Advanced) modul, ami során a terelő kampányok és más forrásokból érkező látogatók vizsgálatát mutatjuk be. Bemutatjuk a Google Shopping alapfeladatait, gyors, érthető Analytics demonstrációkkal találkozhatsz és megmutatjuk a weboldaladra érkező látogatóból vásárlóvá alakításának tippjeit.
Elmélet, gyakorlat és Home Office
A kommunikációs szakmában dolgozó szakértők, a lehető legtöbb gyakorlati példán keresztül mutatják be a Google Ads és a Facebook hírdetéseket, valamint az Analytics alapú mérési lehetőségeket, riport készítést. Tanulhatsz és gyakorolhatsz is nálunk. A képzés végére valódi gyakorlati szaktudásra tehetsz szert, amivel megkönnyítheted az elhelyezkedésedet, akár rész, vagy teljes munkaidőben; akár Home Office -ból.
Elmélet, gyakorlat és Home Office
A kommunikációs szakmában dolgozó szakértők, a lehető legtöbb gyakorlati példán keresztül mutatják be a Google Ads és a Facebook hírdetéseket, valamint az Analytics alapú mérési lehetőségeket, riport készítést. Tanulhatsz és gyakorolhatsz is nálunk. A képzés végére valódi gyakorlati szaktudásra tehetsz szert, amivel megkönnyítheted az elhelyezkedésedet, akár rész, vagy teljes munkaidőben; akár Home Office -ból.
Munkalehetőség távmunkával
Már nem szükséges, hogy ingázz, vagy hogy minden nap bent ülj egy irodában. Olyan szakértelmet adunk neked, amit távmunkában is végezhetsz. A képzés időtartama alatt mentorálunk, segítünk állást vagy új partnert találni. Törekszünk arra, hogy olyan partnerekkel kapcsolunk csak össze, akiknél lehetőséged van részben vagy teljes munkaidőben távmunkában, vagy home officeban dolgozni – a többi már csak rajtatok múlik!
Munkalehetőség távmunkával
Már nem szükséges, hogy ingázz, vagy hogy minden nap bent ülj egy irodában. Olyan szakértelmet adunk neked, amit távmunkában is végezhetsz. A képzés időtartama alatt mentorálunk, segítünk állást vagy új partnert találni. Törekszünk arra, hogy olyan partnerekkel kapcsolunk csak össze, akiknél lehetőséged van részben vagy teljes munkaidőben távmunkában, vagy home officeban dolgozni – a többi már csak rajtatok múlik!
A PPC – Online Marketing képzés tematikája
MILYEN CÉLOKAT VÁLASSZ? – #target #consumer #user
CÉLCSOPORTOK ÉS INSIGHTOK – #insight #demographics #behaviour
RENDSZEREK ÉS FOGALMAK – #CTR #PPC #CPC
MÉDIA ÉS SITE OLDALI ANALITIKA – #hits #database #conversion
MI AZ iOS14 FRISSITÉS? – #hatása a célzásra #optimalizálásra #jelentésekre
AGGREGÁLT ESEMÉNYMÉRÉS – #FACEBOOK-on
DOMAIN HITELESITÉS – #problémák #elhárításuk
3rd PARTY COOKIES ÉS FACEBOOK HIRDETÉS – #hogyan hirdess #tippek #trükkök #lehetőségek
FACEBOOK FOR BUSINESS – #creation #setup #how to
KAMPÁNYCÉLOK, HIRDETÉSI FORMÁTUMOK, ELHELYEZÉSEK #targeting #ad formats #placement
MÁRKAISMERTSÉG VS. LEAD – #brand building #awareness #lead generation
GYAKORLATI PÉLDÁK A FIÓK LÉTREHOZÁSÁTÓL A KAMPÁNY INDITÁSÁIG #live #best practice #excercise
FIÓK SETUP, FELÉPITÉS, KULCSSZÓKUTATÁS – #setup #keywords #research
HIRDETMÉNYEK, BŐVITMÉNYEK – #ads #extensions #setup
CÉLZÁS, ÜTEMEZÉS, EGYÉB BEÁLLITÁSOK – #targeting #timing #budget
KAMPÁNY MENEDZSMENT – #management #optimization #finetune
TIKTOK PLATFORM ISMERTETÉSE – #alapadatok #működés #Hashtag Challenge #setup
TIKTOK FIÓK LÉTREHOZÁS – #üzleti fiók #magán fiók #CTA elhelyezés #link elhelyezés
HIRDETÉSI LEHETŐSÉGEK #1– #Foglalás típusú hirdetések #TopView #Brand Takeover #One Day Max hirdetések
HIRDETÉSI LEHETŐSÉGEK #2– #Kreatív típusú hirdetések #Hashtag Challange #Branded Effect hirdetések
HIRDETÉSI LEHETŐSÉGEK #3– #Licit típusú hirdetések
HIRDETÉSEK BEÁLLITÁSA – #kampányok felépítése #setup #kampány szintű #hirdetéscsoport szintű #hirdetés szintű kampányok
TIKTOK MÉRÉSE– #CPC #CPV #CPM #riportok #benchmarkok
GOOGLE SHOPPING ALAPOK – #mi a google shopping #mi kell hozzá
MERCHANT CENTER – #létrehozása #setup #feed (bekötés) #(lehetséges) issue-k #hibaüzenetek #termék feed generálás
ÖSSZEKAPCSOLÁSOK – #Google Ads (Ex AdWords) és Merchant Center összekötése
KAMPÁNY INDITÁS – #google kampány #facebook kampány
FIÓK FELÉPITÉS ÉS SETUP – #account #creation #setup
ALAP METRIKÁK – #metrics #dimensions #data
FORGALOM FORRÁSAI ÉS KAMPÁNYELEMZÉS – #traffic sources #performance #campaign reports
RIPORT KÉSZITÉS, ADATOK ÁTADÁSA – #reporting #leads #data driven takeaways
TRENDFIGYELÉS ÉS A COOKIE – GOOGLE ANALYTICS RÉSZLETEI – #mi NEM a google analytics #mivel mér a GA #kilens oldali mérés #méréstechnika gyakorlatban #unix time #cookie 4 részeleme #collect függvény
SOFT SKILLS – CSAPATON BELÜLI KOMMUNIKÁCIÓ – #esettanulmányok #csapatmunka #generációk
KÓDTELEPÍTÉS ÉS CMS – KÓDTELEPITESROL RÉSZLETESEN – #direkt kódbeillesztés #1008080-as súgó #Google Tagmanager cimke beillesztése #CMS alapú beillesztés #wordpress CMS demo #kód ellenőrzése #google Tag Assistant
FIÓK STRUKTÚRA – AMIT MINDENKI ÖSSZEKEVER – #felhasználó vs. fiók vs. tulajdon definicio #kell e gmail fiók? #fiók #tulajdon #nezet
SZŰRŐK, SZEGMENSEK ÉS A NÉZET ELTÉRÉSEI – #szűrő – filter #szegmensek és szűrők konfliktusa # nézet és szűrő viszonya #nézet és szegmens viszonya #miért térnek el az adatok
ABC MODELL -SZŰRŐK, SZEGMENSEK ÉS A NÉZET ELTÉRÉSEI – #Mi az ABC modell? #GDPR összefüggései és az Adblocker hatása #social riport #ppc riport #mobil riport #egyedi jelentések #ütköző metrikák
KÖVETŐKÓDOK RÉSZLETES MŰKÖDÉSE – #root history #követőkód fejlődése #urchin analytics #universal analytics #analytics JS #conversion JS #Gtag.js #GTM.js #GA.js #stateless vs stateful protocol #first party cookies #third party cookies #kilens és szerver oldali mérés
HIT-EK RÉSZLETEI – #virtuális hit #valóságos hit #oldal betöltés #esemény #ecommerce #közösségi #időzítés #kivételek #esemény attribútumok
E-COMMERCE – #Kódelemzés #Tranzakció kódja #Vásárolt termékek kódja #Gtag.js részletei #Kódellenőrzés #Ellenőrzés Tagassistanttal #Ellenőrzés real time riporttal #Adattípusok #Fejlesztői útmutató #Termék teljesítmény jelentés
CROSS DOMAIN #Cross domain tracking #Link attribution #Remarketing az Analytics-en keresztül #Cross domain tracking #Enhanced link attribution #Remarketing + gtag.js #Közönség galéria
DIMENZIÓK ÉS METRIKÁK #Cohort analízis #Cselekvés analízis #Program analízis #Egyedi dimenziók telepítése #gtag.js telepítése #Analytics UI-on beállítás
A képzés tematikájának változtatásának jogát fenntartjuk, melynek leggyakoribb okai, a Facebook, a Facebook Business, a Google Ads és a Google Analytics, és a Google Tagmanager valamint a Tiktok rendszerének változásai, továbbá az online marketing munkamódszerének fejlődése.
Hamarosan kezdünk – Ne maradj le
Előadóink
PPC – Online Marketing képzés részletei
PPC – Online Marketing képzés részletei
PPC képzéseink célja:
Fejlett, naprakész, és jól értékesíthető PPC tudást biztosítani a hallgatóknak, amiben több csomag is elérhető. A kedvező áras Economy, az online kérdezési lehetőséget biztosító Economy Plus és az üzleti partnereknek szánt Business csomag. (Jelenleg nem elérhető)
Ajánlataink tartalma:
Három féle képzést biztosítunk, melyeknek különbözőek az árai. A PPC képzés Economy csomagban az legkedvezőbb árú, az Economy Plus (Jelenleg ez elérhető csak) kedvező árú de online konzultációkat is tartalmazó, online kérdezési lehetőséggel ellátott és a Business, mely munkaközvetítés nélküli. (Nem elérhető jelenleg)
Kinek ajánljuk a PPC képzést:
Kezdő PPC szakembereknek, akik több platfomon is magabiztosan szeretnének dolgozni. Most még nme „érzik” az összes csatornát, de szeretnének minden területen naprakészek lenni.
Marketing szakértőknek, akiknek nem ez a legfontosabb területük, és biztos, hogy ezzel a területtel szeretnének leghangsúlyosabban foglalkozni, de fontosnak tartják a területet.
Karrier váltóknak, akik úgy érzik, hogy még nem találták meg azt a területet, amivel karrier szerűen szeretnének foglalkozni, de fontosnak, hasznosnak találják az Online Marketing, és azon belül a PPC területét.
KKV munkatársainak, akik saját maguknak menedzselik a PPC kampányaikat és akinek nagyon limitált a költségvetésük. Akiknek napi szükségük van rá és szeretnének fejlett PPC megoldásokat tanulni, de erre korlátozottak a lehetőségeik.
Frissen végzett hallgatóknak, akik szeretnének a megszerzett képesítés mellé, vagy a diplomájuk mellé valamilyen olyan jó keresetet biztosító ismeretet megtanulni, amivel kiegészíthetik már meglevő, megszerzett tudásukat.
Mit fogsz megtanulni?
PPC képzésünk egy támogatott PPC képzés, melynek célja, hogy a legfontosabb és leginkább szükséges PPC tudásokat (Meta hálózata, Google Ads, Tiktok) megtanítsa a hallgatóknak úgy, hogy azt azonnal lehessen használni.
Milyen képzési modulok vannak?
A Meta (Korábbi Facebook) hirdetései kezelése rész, az éppen aktuális Facebook hirdetési megoldásainak a demonstrálásával foglalkozik, az egyszerű post kiemelésétől a remarketingen át, az A/B tesztekig.
A Meta (Korábban Facebook) alapozó és haladó képzései felölelik a Facebookon és az Instagramon elérhető kampánycélokat, hirdetési formátumokat és elhelyezéseket (Placement), amikkel akát az Instagramon is tudsz hirdetni.
A Google Ads (Korábbi Google AdWords) a teljes Google hirdetési hálózat ismertetése a Search hálózattól kezdve a Google Display hálózaton át, a Google Shopping beállításokig. Demókat, beállításokat, lekérdezéseket láthatunk és gyakorolhatunk velük.
A TikTok hirdetéseinek beállítását is táttekintheted. Mindegyik (elérhető) hirdetés formátumot bemutatjuk, elmondjuk annak jellegzetességeit, és demózzuk a működést.
A teljes folyamat hatékonyságának mérésével zárjuk a képzést, a Google Analytics ismertetésével. A Google Analytics esetében a legfontosabb mérőszámok és metrikák valamint riportok azok, melyeket demókban mutatunk meg a képzés során.
Mire leszel képes, ha elvégzed a PPC képzést?
Mindhárom képzési típusunk pontosan ugyanazt az anyagot biztosítja számodra, függetlenül attól, hogy mit vásároltál meg. A kapott szolgáltatásokban (élőszavas konzultáció és munkaerő közvetítés) van eltérés.
- Beállítani és működtetni a Meta (Facebook és Instagram) hirdetési rendszereit
- Facebook Business fiókot létrehozni
- Beállítani és működtetni a Google Ads hirdetési rendszereit
- A Tiktok hirdetései és működésük
- Google Analytics követőkódot implementálni az oldaladba
- A Google Analytics működésének mély ismeretére
- Prezentálni az eredményeket és elmagyarázni működési folyamatokat
- Megmérni a kampányaid eredményeit
- Mit tesznek, vagy mit nem teszek a látogatóid?
- Melyik oldalra érkeznek meg és honnan?
- Melyik oldaladat nézik meg és onnan hová mennek?
- Melyik oldalon hagyják el a weboldaladat?
- Hány értékesítésed volt?
- Megmérni az oldalad hatékonyságát