Inbound Marketing képzés részletei:
A marketing stratégiával kezdünk, beszélünk a tartalom stratégiáról, elindulunk a vásárlói tölcsér tetejétől, megvizsgáljuk a különböző típusú tartalmak látogatóra gyakorolt hatásait, elemzünk lead mágnest és foglalkozunk a landing oldal anatómiájával.
A képzés állandó inspirációt ad a folyamataid fejlesztésére, tippeket ad kreatív CTA gombokhoz, kitér a lead nurturing és lead menedzsment fontosságára, az A/B tesztelésre és a mérési megoldásokra.
Előadó:
A képzés hossza:
Amit megtanulhatsz az Inbound Marketing képzésen
Inbound és tartalom stratégia
A digitális üzleti célok megléte után a te feladatod a weboldaladra beáramló fizetett és organikus forgalom kialakítása és az on-site (weboldalon történő) forgalom terelés megtervezése. De a végső célod az endkonverzió és a visszatérő vásárló lesz. Bemutatjuk, hogy az Inbound Marketing stratégia erősen kapcsolódik a tartalmi stratégiához, az alap SEO feladatokhoz valamint a CRM tevékenységhez és a közösségi kommunikációdhoz. Segítünk ezeket összekapcsolni, és ellenőrző kérdéseinken keresztül meggyőződhetsz tudásodról.
Inbound és tartalom stratégia
A digitális üzleti célok megléte után a te feladatod a weboldaladra beáramló fizetett és organikus forgalom kialakítása és az on-site (weboldalon történő) forgalom terelés megtervezése. De a végső célod az endkonverzió és a visszatérő vásárló lesz. Bemutatjuk, hogy az Inbound Marketing stratégia erősen kapcsolódik a tartalmi stratégiához, az alap SEO feladatokhoz valamint a CRM tevékenységhez és a közösségi kommunikációdhoz. Segítünk ezeket összekapcsolni, és ellenőrző kérdéseinken keresztül meggyőződhetsz tudásodról.
Lead magnet, oldalon tartás és end konverzió
Az Inbound Marketing képzés megmutatja, milyen hatást várhatsz el a különböző típusú tartalmaktól, melyik milyen célra alkalmas, mik a lead mágnesek (Lead magnets), hogyan tervezzünk marketing csalit, mi a hatékony landing oldal anatómiája. Inspirációkat adunk CTA (Call To Action) gombokhoz, és lead nurturing megoldásokat ismertetünk (Lead menedzsmentig). Kitérünk az A/B tesztelésre, és hogy abból milyen következtetést vonhatsz le. A bemutatott módszerek nemcsak az ügyfélélmény erősítésére, de a konverzió növelésére is alkalmasak. (nem beszélve a sikerélményről, amivel felkészült szakemberek leszel a témában).
Lead magnet, oldalon tartás és end konverzió
Az Inbound Marketing képzés megmutatja, milyen hatást várhatsz el a különböző típusú tartalmaktól, melyik milyen célra alkalmas, mik a lead mágnesek (Lead magnets), hogyan tervezzünk marketing csalit, mi a hatékony landing oldal anatómiája. Inspirációkat adunk CTA (Call To Action) gombokhoz, és lead nurturing megoldásokat ismertetünk (Lead menedzsmentig). Kitérünk az A/B tesztelésre, és hogy abból milyen következtetést vonhatsz le. A bemutatott módszerek nemcsak az ügyfélélmény erősítésére, de a konverzió növelésére is alkalmasak. (nem beszélve a sikerélményről, amivel felkészült szakemberek leszel a témában).
Inspiráció, gyakorlat és feladatok
A szakmában dolgozó, gyakorlati tudással rendelkező oktatók, nemzetközi szintű anyagokon keresztül mutatják be az Inbound Marketing megoldásokat az alapoktól a leginspirálóbb megoldásokig, esettanulmányokon keresztül. A képzés végére valódi Inbound Marketing szaktudásra tehetsz szert, ami sokat tesz hozzá szakmai sikereidhez. Az elméleti és a gyakorlati oktatásaink is mind online futnak, így nem kell bejárnod az órákra, a saját ritmusodban haladhatsz a tananyaggal.
Inspiráció, gyakorlat és feladatok
A szakmában dolgozó, gyakorlati tudással rendelkező oktatók, nemzetközi szintű anyagokon keresztül mutatják be az Inbound Marketing megoldásokat az alapoktól a leginspirálóbb megoldásokig, esettanulmányokon keresztül. A képzés végére valódi Inbound Marketing szaktudásra tehetsz szert, ami sokat tesz hozzá szakmai sikereidhez. Az elméleti és a gyakorlati oktatásaink is mind online futnak, így nem kell bejárnod az órákra, a saját ritmusodban haladhatsz a tananyaggal.
Munkalehetőség távmunkával
Hiszünk a távmunkában és a távoktatásban. Ma már nem szükséges, hogy órákat ingázz, vagy minden nap bent ülj egy irodában. A képzés után partnereinken keresztül segítünk új állást vagy megbízást találni, ahol a megszerzett tudást használni is tudod a munkád során. Olyan partnereinkkel kapcsolunk csak össze, akiknél lehetőséged van részben vagy teljes munkaidőben távmunkában, vagy home officeban dolgozni – a többi már csak rajtatok múlik!
Munkalehetőség távmunkával
Hiszünk a távmunkában és a távoktatásban. Ma már nem szükséges, hogy órákat ingázz, vagy minden nap bent ülj egy irodában. A képzés után partnereinken keresztül segítünk új állást vagy megbízást találni, ahol a megszerzett tudást használni is tudod a munkád során. Olyan partnereinkkel kapcsolunk csak össze, akiknél lehetőséged van részben vagy teljes munkaidőben távmunkában, vagy home officeban dolgozni – a többi már csak rajtatok múlik!
Az inbound marketing képzés tematikája
INBOUND MARKETING – #miért fontos #kapcsolat content marketinggel #SEO-val #Social Médiával #CRM-mel
TARTALOM STRATÉGIA – #jol működő tartalmak #tartalomnaptár készítése
KÖZÖSSÉGI MARKETING AUTOMATIZÁLÁS (SMA) – #social marketing automatizálás #hasznos szoftverek
LEAD MAGNET – MARKETING CSALI – #ötletek #lead magnet tippek #hogyan tervezzünk marketing csalit
LANDING PAGE – ÉRKEZÉSI OLDALAK – #milyen a jó érkezési oldal #kötelező elemei #eszközei (kis cég és nagy cég esetében) #sablonok
CTA – CSELEKVÉSRE ÖSZTÖNZŐ GOMB – #mi a CTA #miért fontos? #hogyan csinálj jó CTA-t? #hová tegyük?
LEAD NURTURING – #érdeklődők adatainak gondozása #adatbázisunk kezelése #lead gondozás #lead scoring
VISELKEDÉS ALAPÚ EMAIL MARKETING – #mi a viselkedés alapú email marketing #hatékonyásának ismertetése # hogyan csináld # szoftverek #hogyan üzemeltesd?
ÜGYFÉL MINŐSITÉS – #lead menedzsment analitikája #különbség a Google Analyticstől #hogyan mérd? #mivel mérd?
TESZTELÉS – #A/B tesztelés #multivariációs teszt #többváltozós teszt #mire figyelj #hogyan csináld? #hogyan nincs értelme?
A képzés tematikájának változtatásának jogát fenntartjuk, melynek leggyakoribb okai, a Facebook, a Facebook Business, a Google Ads és a Google Analytics, és a Google Tagmanager rendszerének, a bemutatott szoftverek kezelőfelületének változásai, valamint az online marketing munkamódszerének fejlődése.
Inbound marketing tanfolyam költségei
Tanúsítványaink:
A felnőttképzésről szól 2013. évi LXXVII. törvény alapján (Fktv. 20./A §. 2.bekezdés) alapján, a Felnőttképzési Adatszolgáltatási Rendszeren keresztül sorszámozott és nyilvántartott tanúsítványt állítunk ki a képzés elvégzéséről.
Valamint a vizsgát igazoló Webbyskill PASS -t.