Képzéssel kapcsolatban: +36 (20) 3598326 [email protected] 09:30-18:00

Social Media manager képzés

100%-ban online képzés

Social Media Manager képzés banner

Social Media manager képzés részletei

A Social Media (közösségi média) az online marketing egyik leginkább meghatározó területe. Képzésünk a legfontosabb csatornák (Facebook, Instagram, TikTok) alapjaival kezd, majd rengeteg részletet, trükköt ismertetve jutsz el a platformok ismeretéig

Előadóink tizenhét modulon át, gyorsan, gyakorlatiasan és érthetően mutatják be a csatornák működését, a posztolásoktól a hirdetés beállításig. Kitérnek az algoritmusok (megismerhető) működésére, hirdetések futtatására, példákon keresztül bemutatva a működéseket.

A képzés végére magabiztosan állhatsz neki a platformok további kezelésének, tippekkel, trükkökkel felvértezve magad a Facebook -on, Instagram -on és a TikTok -on.

 Kényelmesen elvégezhető – alaptól a haladó szintig

Jelentkezési határidő: 2024.05.10.

Online Marketing képzéseink feltételei

Tanúsítványaink:

A felnőttképzésről szól 2013. évi LXXVII. törvény alapján (Fktv. 20./A §. 2.bekezdés) alapján, a Felnőttképzési Adatszolgáltatási Rendszeren keresztül sorszámozott és nyilvántartott tanúsítványt állítunk ki a képzés elvégzéséről.

Valamint a vizsgát igazoló Webbyskill PASS -t.

Új lehetőségek

A Social Media manager munkatárs, a kommunikációs szakma egyik legkeresettebb pozíciója. Feladatunk, hogy felkészítsünk az új szakmához szükséges tudás megszerzésére. A képzés után, Felnőttképzési résztvevőinket ajánljuk céges partnereinknek, és támogatjuk őket az új szakmában való elhelyezkedésben.

Rugalmasság - részletfizetés

Kérheted akár részletfizetéssel és akár ki is próbálhatod. Kérdéseket tehetsz fel, vagy élő előadásokon is tájékozódhatsz. A szakterületen dolgozó szakembereink mutatják a megoldásokat, mit és hogyan érdemes tenned. Magyar nyelvű, folyamatosan frissített oktatási anyagok..

100%-ban online

Minden részletet megismerhetsz előre (alább), Kényelmes tempólépésenként haladó, bejárás mentes képzés. Nincs egészségügyi kockázat, nincs utazási időveszteség. Csak számítógépre és szélessávú kapcsolatra van szükséged. (Felnőttképzési résztvevőink véleményét itt találhatod)

A Social Media manager képzés költségei

Hamarosan kezdünk – ne maradj le!

Economy csomag

237 000
On-demand videós anyagok - élő konzultációk nélkül - (Ft, Netto ár)
10 Napig költségmentesen kipróbálható
12 hónap Támogatás munkaszerzésben
15 nap Pénzvisszafizetési garancia
(70 000) Facebook hirdetés
(65 000) Facebook oldalkezelés
(45 000) Instagram account kezelés alapok
(45 000) Instagram account kezelés haladó
(65 000) TikTok hirdetés képzés
(80 000) Google Analytics 4 képzés
82 + Oktató videó
1 Felnőttképzési tanúsítvány
1 pass Webby passport
12 hónap Közösségi tagság
25 Élő Bootcamp
Online Marketing képzéseink feltételei
"Attila - ez a fickó a hazai digitális marketing egyik reneszánsz embere. Művész és Tudós, aki gondolkodik, alkot, és cselekszik. Most eljött az ideje, hogy tanítson is."

Csaba KISS

Marketing Specialist I MBA
"Attila ritka jó előadó. Bonyolult fogalmakat és információkat tud átadni érthetően és szórakoztatóan. Beülni egy előadására nem csak tanulás, de szórakozás is. Ha igazán szeretnéd megérteni a szakmát es okosnak érezni magad akkor hallgasd meg Attila előadásait."

Barnardo M. CAFFE

Digital Strategist
"Olyanok tanítanak itt, akik naponta űzik is a szakmát, és megmérettetnek a piacon. Nem egyszerűen nagy tudású és tapasztalt emberek, de azt pontosan tudják, hogyan kell ezt a tudást úgy átadni, hogy használni tud minél hamarabb és minél hatékonyabban."

Andrea KOVACS

CEO
"Azért jelentkeztem a Webbyskill PPC tanfolyamára, mert (...) a hajamat téptem attól, hogy a cégem marketingese nem tudott sikeres kamányokat szervezni, míg a konkurenciám igen. (...) A tananyag részletes, jól összerakott, az oktatók kompetensek és kedvesek. "

Júlia PAPP

Cégvezető
"Olyan Igazi Szakemberektől tanulhatok, akikre felnézek. A tananyagok elképesztően komplexek, szinte minden felmerülő kérdésre megkapjuk a választ anyagon belül. Minden lecke rendkívül részletesen ki van dolgozva. (...) Az pedig már csak hab a tortán, hogy maximálisan odafigyelnek az igényeinkre és visszajelzéseinkre. Én már biztosan tudom, hogy jól választottam. "

Ingrid

Felnőttképzési résztvevő

A Social Media Manager képzés részletei

Az alapoktól indulunk

A képzés során nagy hangsúly fektetünk a közösségi média teljes egészének átfogó képének kialakítására. Visszatérünk az alapokhoz, a WEB 2.0 születéséhez, az első közösségi hálózatok működésének pszichológiájához, a közösségi média alapértékeihez.

2024/05/10

Az alapoktól indulunk

A képzés során nagy hangsúly fektetünk a közösségi média teljes egészének átfogó képének kialakítására. Visszatérünk az alapokhoz, a WEB 2.0 születéséhez, az első közösségi hálózatok működésének pszichológiájához, a közösségi média alapértékeihez.

2024/05/10

Facebook, Instagram, Tiktok

A Magyarországon legfontosabb nem üzleti platformok: Facebook, Instagram, és TikTok részletes működése, a hirdetési megoldásainak, a Facebook Business, a TikTok Business fiók létrehozásától, a speciális hirdetési megoldásokig.

Facebook, Instagram, Tiktok

A Magyarországon legfontosabb nem üzleti platformok: Facebook, Instagram, és TikTok részletes működése, a hirdetési megoldásainak, a Facebook Business, a TikTok Business fiók létrehozásától, a speciális hirdetési megoldásokig.

Google Analytics mérések

Az általad indított kampányok hatékonyságának site oldali mérésére, a Google Analytics modul szolgál, amiben az alap méréseket, a legfontosabb üzleti mutatók megismerésére és demonstrálására fókuszálunk. Hogyan mérj, mit és miért.

Google Analytics mérések

Az általad indított kampányok hatékonyságának site oldali mérésére, a Google Analytics modul szolgál, amiben az alap méréseket, a legfontosabb üzleti mutatók megismerésére és demonstrálására fókuszálunk. Hogyan mérj, mit és miért.

Élő előadások

2 x 3 élő előadás segíti a közösségi média működésének mélyebb megértését. Ezeken lehetőség van részt venni és kérdéseket feltenni, egyes esettanulmányokat megoldani, az aktívan általad futtatott közösségi média aktivitásokhoz tanácsot kérni.

Élő előadások

2 x 3 élő előadás segíti a közösségi média működésének mélyebb megértését. Ezeken lehetőség van részt venni és kérdéseket feltenni, egyes esettanulmányokat megoldani, az aktívan általad futtatott közösségi média aktivitásokhoz tanácsot kérni.

Támogatás elhelyezkedésben

Lehetőséged van jelezni, hogy szeretnél az (új) szakmádban elhelyezkedni és ehhez kérhetsz a Webbyskill -től segítséget, felkészítést, ajánlást. Időről időre keresnek a piac legjobb szereplői új munkatársat a Felnőttképzési résztvevőink között. Lehetőséged van ezekben a keresésekben részt venni.

Támogatás elhelyezkedésben

Lehetőséged van jelezni, hogy szeretnél az (új) szakmádban elhelyezkedni és ehhez kérhetsz a Webbyskill -től segítséget, felkészítést, ajánlást. Időről időre keresnek a piac legjobb szereplői új munkatársat a Felnőttképzési résztvevőink között. Lehetőséged van ezekben a keresésekben részt venni.

Tudtad, hogy bele is nézhetsz a képzéseinkbe?

Nézd meg, milyen Online Marketing tudásanyagok elérhetőek FREE. Nézd meg milyen egyszerű online – bejárás nélkülkényelmesen tanulni. Ha kérdésed lenne; hívj minket bizalommal. (Hívd Nikit: +36 (20) 359 83 26 vagy írj nekünk).

A Social Media Manager képzés tematikája

MI A KÖZÖSSÉGI MÉDIA – #fogalmak #története #technológiája

CSATORNÁK ÉS SZEREPÜK#facebook #instagram #tiktok

ELVÁRHATÓ STRATÉGIAI CÉLOK  – #kampányok #posztolás #terjesztés

TIPPEK – TRÜKKÖK #mit csinálj #mit ne csinálj

ÉLŐ KÉRDEZZ FELELEK #élőben kérdezhetsz #három élő előadás

FACEBOOK –  magán és üzleti felhasználás
Desktop és mobil megjelenítés közötti különbségek

FACEBOOKMESSENGER – INSAGRAM – WHATTSAPP ismertetése

A FACEBOOK  legfontosabb szolgáltatásai (Hírfolyam, Csoportok, Oldalak
Messenger, Watch, Értesítések, Események, Marketplace, Társkereső
Live stb. áttekintése)

FACEBOOK BIZTONSÁGA – kétfaktoros hitelesítés
Amit a Facebook algoritmusról tudni lehet

FACEBOOK FOR BUSINESS #creation #setup #how to

KAMPÁNYCÉLOK, HIRDETÉSI FORMÁTUMOK, ELHELYEZÉSEK  #targeting #ad formats #placement

MÁRKAISMERTSÉG VS. LEAD – #brand building #awareness #lead generation

GYAKORLATI PÉLDÁK A FIÓK LÉTREHOZÁSÁTÓL A KAMPÁNY INDITÁSÁIG  #live #best practice #excercise

MILYEN CÉLOKAT VÁLASSZ?#target #consumer #user

CÉLCSOPORTOK ÉS INSIGHTOK#insight #demographics #behaviour

RENDSZEREK ÉS FOGALMAK  – #CTR #PPC #CPC

MÉDIA ÉS SITE OLDALI ANALITIKA #hits #database #conversion

EVOLÚCIÓ #történelem #átalakulása #funkciók
ALAPOK #felépítése #Home feed #bejegyzések #keresés #profil #instagram bolt
 BUSINESS FIÓK # üzleti fiók #business fiók létrehozása # linkelhelyezés #összekapcsolás Facebookkal
POSZTOLÁS #tartalomgyártás # bejegyzés típusok#statikus,dinamikus bejegyzések #UGC #ütemzés
STORY #tartalmak #létrehozása #történet matricák #feed poszt tovább osztása #highligtok
TAGEK, HASHTAGEK #hastagek használata #követőbázis növelés #hashtag kategóriák
STRATÉGIA #releváns hashtagek felkutatása #hashtag csomagok kategorizálása #mennyiség,minőség #stratégia
METRIKÁK #metrikák #statisztikák #elemzések

Követőbázis és közösségépítés – Hogyan érdemes hozzákezdeni és felépíteni a márkád iránt elkötelezett közösséget, hogyan kommunikálj a követőiddel, hogyan működj együtt más márkákkal, és hogyan indítsd nyereményjátékot a követőbázis növelés érdekében.

KÉPMEGOSZTÓ ALKALMAZÁS MEGSZŰNÉSE – Hogyan alakítja át ez a bejelentés egy márka Insta stratégiáját. Mire érdemes figyelni.

 REELS  – Miben rejlik a 15 másodperces mozgóképes tartalmak titka? Hogyan használhatja egy márka autentikusan ezt a lehetőséget? A TikTokon innen és túl avagy hogyan használd ki a 15 másodpercet, ha márkatartalomról van szó. Elméleti rész, a funkciók és lehetőségek bemutatás.

MARKETING TRENDEK – Körkép a 2022-es IG trendekről, amiket érdemes figyelemmel kísérned.

KALAUZ – Gyakorlati rész, amiben megismerheted, hogyan tudja a márkád edukálni a követőket bármilyen téma/termék kapcsán, abban az esetben, ha nem elég az egyszerű feed poszt és nem szeretnél videót forgatni.


KÖZELI ISMERŐSÖK &QR KÓD – Kuponozás másképp, VIP köntösben. Egy konkrét kampány ötlet, amit akár már azonnal használhatsz, és egy kis adalék, ha offline erősítenéd az online jelenléted. Elméleti rész. Hogyan használd az Instagram profilodra mutató QR kódot a termékeiden, ezzel növelve a követőbázisodat.

FEED RENDEZÉS – Az egységes vizuális stílus kialakításának fontossága.

TARTALOMFOGYASZTÁSI VÁLTOZÁSOK – Az Instagram változó esztétikája és tartalomfogyasztás átalakulása a felhasználók körében, és hibák, amiket márkaként elkövethetsz.

FIÓK FELÉPITÉS ÉS SETUP #account #creation #setup

ALAP METRIKÁK#metrics #dimensions #data

FORGALOM FORRÁSAI ÉS KAMPÁNYELEMZÉS #traffic sources #performance #campaign reports

RIPORT KÉSZITÉS, ADATOK ÁTADÁSA #reporting #leads #data driven takeaways

BEVEZETÉS #elmélet #webanalitika #mérési terv

GA4 BEMUTATÁSA#bevezetés #frissítés

GA4 BEKÖTÉS #fiók létrehozása #kezdő beállítások #speciális beállítások

JELENTÉSEK #valós idejű áttekintés #ügyfélszerzés #elköteleződés #bevételszerzés #oldalak és képernyők #felhasználó

FELFEDEZÉS,HIRDETÉS – #felfedezés # hirdetés

BEÁLLÍTÁSOK –  #belső forgalom kizárása #több domain mérése egyszerre #hivatkozások kizárása

GYAKORLAT – #gyakorló feladatok

KONVERZIÓK #mikro és makro konverziók

GA4 BEMUTATÁSA#bevezetés #frissítés #ellenőrzés

EGYEDI BEÁLLÍTÁSOK – #értesítések # riportok # menü

EGYÉNI CSATORNACSOPORTOK – #élétrehozás # alkalmazása

SZEGMENSÉPÍTŐ – #elmélet #új szegmens építése

KÖZÖNSÉGEK – #elmélet #létrehozás

E-COMMERCE – #riportok # felhasználó élettartama #fizetési tölcsér # promóció

HALADÓ FELFEDEZÉS – #kohorsz #tölcsér

SEO RIPORTOK – #riport #search console

TIKTOK PLATFORM ISMERTETÉSE – #alapadatok #működés #Hashtag Challenge #setup

TIKTOK FIÓK LÉTREHOZÁS – #üzleti fiók #magán fiók #CTA elhelyezés #link elhelyezés

HIRDETÉSI LEHETŐSÉGEK #1#Foglalás típusú hirdetések #TopView #Brand Takeover #One Day Max hirdetések

HIRDETÉSI LEHETŐSÉGEK #2#Kreatív típusú hirdetések #Hashtag Challange #Branded Effect hirdetések

HIRDETÉSI LEHETŐSÉGEK #3#Licit típusú hirdetések

HIRDETÉSEK BEÁLLITÁSA #kampányok felépítése #setup #kampány szintű #hirdetéscsoport szintű #hirdetés szintű kampányok

TIKTOK MÉRÉSE#CPC #CPV #CPM #riportok #benchmarkok

MI A PINTEREST? – #kommunikációs előnyök #kommunikációs lehetőségek #platform részletei

PINTERES FELÉPÍTÉSE – ##pinterest board #hogyan tudsz pin-elni #miért érdemes pin-elni egy tartalmadat #SEO hatások

BUSINESS FIÓK LÉTREHOZÁSA – #Brief #beállítások  #webhely igénylés #üzleti hozzáférés #számlázás

HIRDETÉSI SZABÁLYZAT#miket nem hirdethetünk

ELHELYEZÉSEK ,FORMÁTUM – #Home feed #Search #videóformátumok

LICITLEHETŐSÉGEK, CÉLZÁSOK – #awareness #consideration   #conversation #first party #third party

VÁSÁRLÁS – #Pinterest Ads manager #Pinterest Marketing Partner

ANALITIKA – #Riportok #mérés

GYAKORLAT- #esettanulmányok

A képzés tematikájának változtatásának jogát fenntartjuk, melynek leggyakoribb okai, a Facebook, a Facebook Business, a Google Ads és a Google Analytics, és a Google Tagmanager rendszerének változásai, valamint az online marketing munkamódszerének fejlődése.

Előadóink