Social Media manager képzés részletei
Előadóink tizenhét modulon át, gyorsan, gyakorlatiasan és érthetően mutatják be a csatornák működését, a posztolásoktól a hirdetés beállításig. Kitérnek az algoritmusok (megismerhető) működésére, hirdetések futtatására, példákon keresztül bemutatva a működéseket.
A képzés végére magabiztosan állhatsz neki a platformok további kezelésének, tippekkel, trükkökkel felvértezve magad a Facebook -on, Instagram -on és a TikTok -on.
Kényelmesen elvégezhető – alaptól a haladó szintig
jelentkezési határidő: 2023.07.09.

Tanúsítványaink:
A felnőttképzésről szól 2013. évi LXXVII. törvény alapján (Fktv. 20./A §. 2.bekezdés) alapján, a Felnőttképzési Adatszolgáltatási Rendszeren keresztül sorszámozott és nyilvántartott tanúsítványt állítunk ki a képzés elvégzéséről.
Valamint a vizsgát igazoló Webbyskill PASS -t.
A Social Media manager képzés költségei
Hamarosan kezdünk – ne maradj le!

Csaba KISS
Barnardo M. CAFFE
Andrea KOVACS
Júlia PAPP
Ingrid
A Social Media Manager képzés részletei
Az alapoktól indulunk
A képzés során nagy hangsúly fektetünk a közösségi média teljes egészének átfogó képének kialakítására. Visszatérünk az alapokhoz, a WEB 2.0 születéséhez, az első közösségi hálózatok működésének pszichológiájához, a közösségi média alapértékeihez.
Facebook, Instagram, Tiktok
A Magyarországon legfontosabb nem üzleti platformok: Facebook, Instagram, és TikTok részletes működése, a hirdetési megoldásainak, a Facebook Business, a TikTok Business fiók létrehozásától, a speciális hirdetési megoldásokig.
Google Analytics mérések
Az általad indított kampányok hatékonyságának site oldali mérésére, a Google Analytics modul szolgál, amiben az alap méréseket, a legfontosabb üzleti mutatók megismerésére és demonstrálására fókuszálunk. Hogyan mérj, mit és miért.
Élő előadások
2 x 3 élő előadás segíti a közösségi média működésének mélyebb megértését. Ezeken lehetőség van részt venni és kérdéseket feltenni, egyes esettanulmányokat megoldani, az aktívan általad futtatott közösségi média aktivitásokhoz tanácsot kérni.
Támogatás elhelyezkedésben
Lehetőséged van jelezni, hogy szeretnél az (új) szakmádban elhelyezkedni és ehhez kérhetsz a Webbyskill -től segítséget, felkészítést, ajánlást. Időről időre keresnek a piac legjobb szereplői új munkatársat a hallgatóink között. Lehetőséged van ezekben a keresésekben részt venni.
Támogatás elhelyezkedésben
Lehetőséged van jelezni, hogy szeretnél az (új) szakmádban elhelyezkedni és ehhez kérhetsz a Webbyskill -től segítséget, felkészítést, ajánlást. Időről időre keresnek a piac legjobb szereplői új munkatársat a hallgatóink között. Lehetőséged van ezekben a keresésekben részt venni.
A Social Media Manager képzés tematikája
MI A KÖZÖSSÉGI MÉDIA – #fogalmak #története #technológiája
CSATORNÁK ÉS SZEREPÜK – #facebook #instagram #tiktok
ELVÁRHATÓ STRATÉGIAI CÉLOK – #kampányok #posztolás #terjesztés
TIPPEK – TRÜKKÖK – #mit csinálj #mit ne csinálj
ÉLŐ KÉRDEZZ FELELEK – #élőben kérdezhetsz #három élő előadás
FACEBOOK – magán és üzleti felhasználás
Desktop és mobil megjelenítés közötti különbségek
FACEBOOKMESSENGER – INSAGRAM – WHATTSAPP ismertetése
A FACEBOOK legfontosabb szolgáltatásai (Hírfolyam, Csoportok, Oldalak
Messenger, Watch, Értesítések, Események, Marketplace, Társkereső
Live stb. áttekintése)
FACEBOOK BIZTONSÁGA – kétfaktoros hitelesítés
Amit a Facebook algoritmusról tudni lehet
FACEBOOK FOR BUSINESS – #creation #setup #how to
KAMPÁNYCÉLOK, HIRDETÉSI FORMÁTUMOK, ELHELYEZÉSEK #targeting #ad formats #placement
MÁRKAISMERTSÉG VS. LEAD – #brand building #awareness #lead generation
GYAKORLATI PÉLDÁK A FIÓK LÉTREHOZÁSÁTÓL A KAMPÁNY INDITÁSÁIG #live #best practice #excercise
MILYEN CÉLOKAT VÁLASSZ? – #target #consumer #user
CÉLCSOPORTOK ÉS INSIGHTOK – #insight #demographics #behaviour
RENDSZEREK ÉS FOGALMAK – #CTR #PPC #CPC
MÉDIA ÉS SITE OLDALI ANALITIKA – #hits #database #conversion
EVOLÚCIÓ #történelem #átalakulása #funkciók
ALAPOK #felépítése #Home feed #bejegyzések #keresés #profil #instagram bolt
BUSINESS FIÓK # üzleti fiók #business fiók létrehozása # linkelhelyezés #összekapcsolás Facebookkal
POSZTOLÁS #tartalomgyártás # bejegyzés típusok#statikus,dinamikus bejegyzések #UGC #ütemzés
STORY #tartalmak #létrehozása #történet matricák #feed poszt tovább osztása #highligtok
TAGEK, HASHTAGEK #hastagek használata #követőbázis növelés #hashtag kategóriák
STRATÉGIA #releváns hashtagek felkutatása #hashtag csomagok kategorizálása #mennyiség,minőség #stratégia
METRIKÁK #metrikák #statisztikák #elemzések
Követőbázis és közösségépítés – Hogyan érdemes hozzákezdeni és felépíteni a márkád iránt elkötelezett közösséget, hogyan kommunikálj a követőiddel, hogyan működj együtt más márkákkal, és hogyan indítsd nyereményjátékot a követőbázis növelés érdekében.
KÉPMEGOSZTÓ ALKALMAZÁS MEGSZŰNÉSE – Hogyan alakítja át ez a bejelentés egy márka Insta stratégiáját. Mire érdemes figyelni.
REELS – Miben rejlik a 15 másodperces mozgóképes tartalmak titka? Hogyan használhatja egy márka autentikusan ezt a lehetőséget? A TikTokon innen és túl avagy hogyan használd ki a 15 másodpercet, ha márkatartalomról van szó. Elméleti rész, a funkciók és lehetőségek bemutatás.
MARKETING TRENDEK – Körkép a 2022-es IG trendekről, amiket érdemes figyelemmel kísérned.
KALAUZ – Gyakorlati rész, amiben megismerheted, hogyan tudja a márkád edukálni a követőket bármilyen téma/termék kapcsán, abban az esetben, ha nem elég az egyszerű feed poszt és nem szeretnél videót forgatni.
KÖZELI ISMERŐSÖK &QR KÓD – Kuponozás másképp, VIP köntösben. Egy konkrét kampány ötlet, amit akár már azonnal használhatsz, és egy kis adalék, ha offline erősítenéd az online jelenléted. Elméleti rész. Hogyan használd az Instagram profilodra mutató QR kódot a termékeiden, ezzel növelve a követőbázisodat.
FEED RENDEZÉS – Az egységes vizuális stílus kialakításának fontossága.
TARTALOMFOGYASZTÁSI VÁLTOZÁSOK – Az Instagram változó esztétikája és tartalomfogyasztás átalakulása a felhasználók körében, és hibák, amiket márkaként elkövethetsz.
FIÓK FELÉPITÉS ÉS SETUP – #account #creation #setup
ALAP METRIKÁK – #metrics #dimensions #data
FORGALOM FORRÁSAI ÉS KAMPÁNYELEMZÉS – #traffic sources #performance #campaign reports
RIPORT KÉSZITÉS, ADATOK ÁTADÁSA – #reporting #leads #data driven takeaways
TIKTOK PLATFORM ISMERTETÉSE – #alapadatok #működés #Hashtag Challenge #setup
TIKTOK FIÓK LÉTREHOZÁS – #üzleti fiók #magán fiók #CTA elhelyezés #link elhelyezés
HIRDETÉSI LEHETŐSÉGEK #1– #Foglalás típusú hirdetések #TopView #Brand Takeover #One Day Max hirdetések
HIRDETÉSI LEHETŐSÉGEK #2– #Kreatív típusú hirdetések #Hashtag Challange #Branded Effect hirdetések
HIRDETÉSI LEHETŐSÉGEK #3– #Licit típusú hirdetések
HIRDETÉSEK BEÁLLITÁSA – #kampányok felépítése #setup #kampány szintű #hirdetéscsoport szintű #hirdetés szintű kampányok
TIKTOK MÉRÉSE– #CPC #CPV #CPM #riportok #benchmarkok
MI A PINTEREST? – #kommunikációs előnyök #kommunikációs lehetőségek #platform részletei
PINTERES FELÉPÍTÉSE – ##pinterest board #hogyan tudsz pin-elni #miért érdemes pin-elni egy tartalmadat #SEO hatások
BUSINESS FIÓK LÉTREHOZÁSA – #Brief #beállítások #webhely igénylés #üzleti hozzáférés #számlázás
HIRDETÉSI SZABÁLYZAT– #miket nem hirdethetünk
ELHELYEZÉSEK ,FORMÁTUM – #Home feed #Search #videóformátumok
LICITLEHETŐSÉGEK, CÉLZÁSOK – #awareness #consideration #conversation #first party #third party
VÁSÁRLÁS – #Pinterest Ads manager #Pinterest Marketing Partner
ANALITIKA – #Riportok #mérés
GYAKORLAT- #esettanulmányok
A képzés tematikájának változtatásának jogát fenntartjuk, melynek leggyakoribb okai, a Facebook, a Facebook Business, a Google Ads és a Google Analytics, és a Google Tagmanager rendszerének változásai, valamint az online marketing munkamódszerének fejlődése.