Hívj minket: +36 (20) 9556959 info@webbyskill.com 09:30-18:00

Mi az az engagement (elköteleződés)?

Mi is az az engagement?

Online Marketing fogalmak magyarázata

Az engagement, vagyis elköteleződés egy fontos mérőszám a digitális marketingben és a közösségi médiában, amely azt mutatja meg, hogy a felhasználók mennyire aktívan lépnek kapcsolatba egy tartalommal.

Milyen formái vannak az engagementnek?
Lájkok és reakciók – Például egy Facebook poszt kedvelése.
Megosztások – Amikor egy tartalmat továbbküldenek másoknak.
Kommentek és válaszok – A beszélgetés és interakció a poszt alatt.
Kattintások – Linkekre vagy gombokra történő kattintások.

Miért fontos az engagement?
Növeli a tartalmak elérését – Az algoritmusok előnyben részesítik a népszerű posztokat.
Erősíti a közösségépítést – Minél több az interakció, annál aktívabb a közönség.
Segít a márkahűség kialakításában – Az elkötelezett követők nagyobb eséllyel válnak vásárlókká.

Összességében az engagement az egyik legfontosabb mutatója annak, hogy egy márka vagy tartalom mennyire képes bevonni és aktivizálni a közönségét.