A jó stratégia alapjai, mérhető adatok és összetett elemzések készítése
Amit megtanulhatsz nálunk
Marketing alapok
Mi a marketing stratégia és hogyan épül fel? Hogyan kezdj neki a stratégia megalkotásának? Ebben a modulban végigvezetünk az elméleti alapoktól az esettanulmányokon keresztül a gyakorlati feladatokig. A célunk, hogy a stratégia pilléreinek megismerése és a tervezési folyamat elsajátítása után készen állj önállóan is felépíteni egy stratégiai tervet, legyen szó egy egyszerűbb online kampányról vagy akár egy termék vagy szolgáltatás bevezetéséről – hiszen a stratégiai gondolkodás és tervezés mindkét esetben elengedhetetlen ahhoz, hogy a projekt sikeresen elérje a kitűzött KPI-okat és célokat.
Marketing alapok
Mi a marketing stratégia és hogyan épül fel? Hogyan kezdj neki a stratégia megalkotásának? Ebben a modulban végigvezetünk az elméleti alapoktól az esettanulmányokon keresztül a gyakorlati feladatokig. A célunk, hogy a stratégia pilléreinek megismerése és a tervezési folyamat elsajátítása után készen állj önállóan is felépíteni egy stratégiai tervet, legyen szó egy egyszerűbb online kampányról vagy akár egy termék vagy szolgáltatás bevezetéséről – hiszen a stratégiai gondolkodás és tervezés mindkét esetben elengedhetetlen ahhoz, hogy a projekt sikeresen elérje a kitűzött KPI-okat és célokat.
Analytics: az adatgyűjtéstől az elemzésekig
Számos lehetőség áll rendelkezésre, hogy adatot gyűjtsünk. A klasszikus offline kutatásoktól, a fogyasztói szkáokon át az összetettebb web listening topic vizsgálatokon át számos eszközt és módszert mutatunk be, hogy teljes képet tudjunk adni a mérésben rejlő lehetőségekről. Részletesen bemutatjuk az online mérés folyamatát, a média oldali adatoktól a site-on történő interakciókig. A képzés végére a különböző fogalmak és metrikák is a helyükre kerülnek. Ebben a modulban egy hosszabb blokkot szentelünk a Google Analytics bemutatására, mivel ez az egyik legelterjedtebb ingyenes mérőrendszer. Megmutatjuk, hogyan érdemes a mérést is előre megtervezni, milyen adatokat tudsz kinyerni a Google Analytics rendszeréből és milyen plusz beállításokat érdemes használnod.
Analytics: az adatgyűjtéstől az elemzésekig
Számos lehetőség áll rendelkezésre, hogy adatot gyűjtsünk. A klasszikus offline kutatásoktól, a fogyasztói szkáokon át az összetettebb web listening topic vizsgálatokon át számos eszközt és módszert mutatunk be, hogy teljes képet tudjunk adni a mérésben rejlő lehetőségekről. Részletesen bemutatjuk az online mérés folyamatát, a média oldali adatoktól a site-on történő interakciókig. A képzés végére a különböző fogalmak és metrikák is a helyükre kerülnek. Ebben a modulban egy hosszabb blokkot szentelünk a Google Analytics bemutatására, mivel ez az egyik legelterjedtebb ingyenes mérőrendszer. Megmutatjuk, hogyan érdemes a mérést is előre megtervezni, milyen adatokat tudsz kinyerni a Google Analytics rendszeréből és milyen plusz beállításokat érdemes használnod.
Gyakorlati oktatás
Az adatokat nem elég begyűjteni, azt is tudnod kell, hogyan használd őket. Milyen logikával épül fel egy adatbázis? Hogyan érdemes adatokat gyűjteni? Milyen formában tároljuk őket? Ebben a modulban ezt a kérdéskört fogjuk körbejárni, gyakorlati példákon keresztül. Ezen kívül megtanítjuk a leghasznosabb excel függvényeket és a pivot tábla használatát is, hogy megmutassuk, hogyan lehet hatékonyan dolgozni és új információkat és összefüggéseket kinyerni egy adatbázisból. A Google data Studio használatával betekintést nyerhetsz az adatvizualizációba is, hiszen az adatok érthető továbbadása ugyanúgy kihívás, mint maga az adatgyűjtés.
Gyakorlati oktatás
Az adatokat nem elég begyűjteni, azt is tudnod kell, hogyan használd őket. Milyen logikával épül fel egy adatbázis? Hogyan érdemes adatokat gyűjteni? Milyen formában tároljuk őket? Ebben a modulban ezt a kérdéskört fogjuk körbejárni, gyakorlati példákon keresztül. Ezen kívül megtanítjuk a leghasznosabb excel függvényeket és a pivot tábla használatát is, hogy megmutassuk, hogyan lehet hatékonyan dolgozni és új információkat és összefüggéseket kinyerni egy adatbázisból. A Google data Studio használatával betekintést nyerhetsz az adatvizualizációba is, hiszen az adatok érthető továbbadása ugyanúgy kihívás, mint maga az adatgyűjtés.
Kapcsolattartás lehetséges munkaadókkal
Hiszünk a távmunkában és a távoktatásban. Ma már nem szükséges, hogy elköltözz onnan, ahol a családod lakik vagy naponta órákat ingázz a munkahelyed és az otthonod között. Olyan új szakmát adhatunk neked, amit távmunkában is végezhetsz nemzetközi professzionalitással. A képzés után segítünk új állást vagy új partnert találni, ahol a megszerzett tudást használni is tudod a munkád során. Olyan partnerekkel kapcsolunk csak össze, akiknél lehetőséged van részben vagy teljes munkaidőben távmunkában, vagy home officeban dolgozni – a többi már csak rajtatok múlik!
Kapcsolattartás lehetséges munkaadókkal
Hiszünk a távmunkában és a távoktatásban. Ma már nem szükséges, hogy elköltözz onnan, ahol a családod lakik vagy naponta órákat ingázz a munkahelyed és az otthonod között. Olyan új szakmát adhatunk neked, amit távmunkában is végezhetsz nemzetközi professzionalitással. A képzés után segítünk új állást vagy új partnert találni, ahol a megszerzett tudást használni is tudod a munkád során. Olyan partnerekkel kapcsolunk csak össze, akiknél lehetőséged van részben vagy teljes munkaidőben távmunkában, vagy home officeban dolgozni – a többi már csak rajtatok múlik!