Google Tag Manager – résztvevői vélemény
Részletes hallgatói vélemény a Google Tag Manager képzésünkről. Mire számíthatsz? Hogy látnak minket a hallgatóink?
Mit mond Ingrid a képzésról?
„A PPC tanfolyam szinte mindent lefedő anyaga mellett nehéz volt olyan képzést választani, ami nincs benne a már tanultakban. Persze a választáshoz megint kaptam szakmai segítséget a Webbyskilltől, így meglehetősen könnyű dolgom volt.
Most a Google Tag Manager lett a kiválasztott, de nem tartom kizártnak, hogy később egyéb Webbyskill tananyagot is begyűjtök.
A jóhoz könnyű hozzászokni jeligére.
Ingrid
Mivel elég komoly kerülővel érkeztem az digitális marketing felé vezető útra nagyjából mínuszról kellett kezdenem mindent. Először le kellet raknom a sárga téglákat, hogy egyáltalán elindulhassak Óz birodalmába. Ehhez a projekthez kellett megtalálnom azt a helyet, ahol ebben támogatnak, mert segítség nélkül piszok nehéz jól lerakni azokat a téglákat.
Mivel a kódolás nem az erősségem, bármennyire is érdekel, úgy gondolom, a Tag Manager sok fejfájástól menthet majd meg a jövőben.
Magáról a Google Tag Managerről jelenleg még nem sokat tudok, és bár tisztában vagyok vele, hogy a neten rengeteg elérhető anyag van,…
Ez azért megnyugtató egy olyan közegben, ahol még nem állok tökéletesen magabiztosan, mert nagyot esni igazából szerintem senki sem szeret.
A Google termékeiben az a különösen jó, hogy megbízhatóan hozza a használható és profi eszközöket nagyrészt ingyen, így a kezdők és a hobbi weboldalasok se esnek ki a felhasználók köréből.
Hatalmas pozitívum még az is, hogy a termékeik nagyjából közérthetőek, nem szükséges hozzájuk mély programozói tudás, sem pedig hadronütköztető építő diploma.”
A hallgatói vélemény folytatódik
A rendszerünk működéséről
„A tematikát látva azt gondolom, nagyon jól fogom hasznosítani a jövőben az itt megszerzett tudást is. Jól felépített rendszerben kapom a tananyagot, mely szorosan kapcsolódik az eddig megtanultakhoz.
Életvitelem mellett továbbra is fontos érv volt, hogy online tudom végezni, hiszen dolgozó anyaként néha a hajnalokat vagy a késő estéket kell beáldozni a tanulás oltárán, márpedig nem hiszem, hogy bárhol jó néven vennék, ha hajnali 4-kor becsengetnék, Akkor jöttem tanulni! felkiáltással.
Nem titkolt szándékom a szakmán belül elhelyezkedni, lehetőség szerint ügynökségnél, így fontos, hogy a leghatékonyabb eszközökről mindent tudjak, amit lehet. (Ha kérdésed van a képzéseinkről, akkor vedd fel velünk a kapcsolatot) Ki tudja, talán pont emiatt billen egyszer felém a mérleg nyelve.
A digitális marketing egyik legnagyobb erőssége, hogy sokkal alaposabban mérhető minden történés, így kiemelten fontos erre megfelelően odafigyelni. Azért is lényeges ez, hiszen a másik oldalon az Ügyfél ebből látja, hogy miért is fizet igazából. A számok és adatok mutatják meg, a munkánk valódi értékét.
Ahhoz, hogy ne érthetetlen adathalmazt adjunk át a partnereinknek, jól hasznosíthatóak ezek az eszközök. Itt is fontos az ügyfél/megbízó fejével is gondolkodni.
A tanulás a mindennapjaim része most is és természetesen a jövőben is erre fogok törekedni. Egyre tudatosabban helyezem el a napi feladatokat és megnézendő anyagokat, hogy lehetőleg mindent azonnal ki is tudjak próbálni. Számomra az aktív tanulás módszere vált be, így muszáj a gyakorlatban megtapasztalnom, amiről tanulok. Minden nap szakítok rá időt, mert tudom, hogy így van értelme.
Remélem, itt is érvényes lesz, hogy azonnal hasznosítható tudást kapok minden egyes videó után, bár ezt szinte biztosra veszem.
Már a PPC képzésnél is sokszor éreztem/érzem, hogy öngerjesztő folyamattá vált a minél nagyobb mennyiségű tudás megszerzése, nincsenek kételyeim afelől, hogy ez a GTM esetében is így lesz.”
Huszár Ingrid, Online Marketing szakértő, Webbyskill hallgató
Tags In
Bánki Attila
Kategóriák
- Cikkek (43)
- Gondolataink (14)
- Home office (5)
- Humor (1)
- Infláció 2022 (1)
- Online Marketing Képzés (9)
- Smart HR (3)
- Tippek (9)
- Toborzás (1)
- Uncategorized (2)
- Válság (1)
- Vélemények (5)
- Webbyskill (4)