Mi az a bootcamp?
A bootcamp-ek élő, online előadásaink egy-egy kiválasztott online marketing témában.
Kérdezhetsz közben, de fel is vesszük neked, így visszanézhető.
Minden második héten csütörtökön tartjuk.
17:00-tól – 18:00-ig.
25 alkalom / év
A bootcampjeink témái:
1. Az online marketing, a PPC és az elemzés alapfogalmai példákon.
- Például mi a különbség? Látogatás és látogató, valamint egyedi látogató között? CT és CTR között? Kattintás és eredmény között?
- Mi az? PPC, CT, CTR, CPL, Time on Site, Bounce Rate stb.
- Élő | Online előadás | Rögzítve | Visszanézhető
- Csak Prémium csomagban
Előadó: Bánki Attila (Vermis)
2. Mitől sikeres egy online marketing aktivitás? Mérőszámok, eredmények, kimutatási módszertanok.
- Vegyük alapul a realitást. A kommunikáció egy gazdasági fogalom. A kérdés, hogy az ebbe fektetett pénz megtérül-e és ha igen, akkor milyen mértékben?
- Mit mérj az online térben és miért? Hogyan mutass ki eredményt – ha van? Hogyan menedzseld a változásokat a kampányaidban? Mit tegyél és miért?
- Élő | Online előadás | Rögzítve | Visszanézhető
- Csak Prémium csomagban
Előadó: Bánki Attila (Vermis)
3. Az online marketing elmélete és gyakorlata közötti különbség
- Hiedelmek élnek a köztudatban, hogy az Online Marketing hogyan működik. Megnézzük, hogy az elméleti gondolatok és elvárások – egy egyszerűbb kampány esetét véve – miben különbözik a gyakorlattól. (Kampány tervezési gyakorlat)
- Élő | Online előadás | Rögzítve | Visszanézhető
- Csak Prémium csomagban
Előadó: Bánki Attila (Vermis)
4. Az Adatvezérelt Marketing alapjai
- A vállalati, teoretikus online marketing aktivitásokkal kapcsolatos elképzelések vs. egy valódi éves aktivitás eredményei és befektetései.
- Miért lehet teljesen más, amit tervezel és amit majd megvalósítasz? Mikre figyelj oda, amikor éves tervezést végzel? Hol lehet rossz döntéseket hozni?
- Élő | Online előadás | Rögzítve | Visszanézhető
- Csak Prémium csomagban
Előadó: Bánki Attila (Vermis)
5. Az Adatvezérelt Marketing eszköztára
- Mi az: Adatvezérelt Marketing? Milyen adatokból dolgozol? Honnan szerezhetsz adatokat?
- Mi az: Performancia Marketing? Mi a Lead Generation? Milyen részterületei és kulcsterületei vannak az Adatvezérelt Marketingnek? Mi az az agilitás az Online Marketingben?
- Élő | Online előadás | Rögzítve | Visszanézhető
- Csak Prémium csomagban
Előadó: Bánki Attila (Vermis)
6. A Lead Generation részletei
- Honnan érkezik, miért jött létre az Online Marketingen belül a Lead Generation? Alapmegközelítések. Mi az action / goal / eredmény?
- Mi az un. User Journey? Mi az in-market date? Mi az a lead? És elemzünk lead adatbázis
- Terv és tény adatok összehasonlítása. Mi a lead menedzsment? (Nurturing)
- Élő | Online előadás | Rögzítve | Visszanézhető
- Csak Prémium csomagban
Előadó: Bánki Attila (Vermis)
7. A konverziók és azok számának növelése
- Konverzió és fajtái.
- ROI, (Return On Investment) ROAS, (Return On Ad Spending) Gyakorlati példák arra, hogy elméletben és gyakorlatban mi és miért más a kampányaidban. Mit hagysz ki a tervezésből és ezt miért kerüld el?
- Élő | Online előadás | Rögzítve | Visszanézhető
- Csak Prémium csomagban
Előadó: Bánki Attila (Vermis)
8. A fogyasztó > perszona > lead útja a vásárlásig
- Persona felépítése egy képzelt esettanulmányon keresztül.
- Hány fázisa van egy personának, mielőtt vásárol? Hogyan tudsz tartalmat és üzenetet fejleszteni számukra.
- Élő | Online előadás | Rögzítve | Visszanézhető
- Csak Prémium csomagban
Előadó: Bánki Attila (Vermis)
9. Social Media alapok
- Mi a social media? A Social Media ereje globálisan? A közösségi média világszinten? Miért használják a Social Mediat?
- Social Media Magyarországon.
- Élő | Online előadás | Rögzítve | Visszanézhető
- Csak Prémium csomagban
Előadó: Bánki Attila (Vermis)
10. Brandek a közösségi térben.
- Mi az: Adatvezérelt Marketing? Milyen adatokból dolgozol? Honnan szerezhetsz adatokat?
- Mi az: Performancia Marketing? Mi a Lead Generation? Milyen részterületei és kulcsterületei vannak az Adatvezérelt Marketingnek? Mi az az agilitás az Online Marketingben?
- Élő | Online előadás | Rögzítve | Visszanézhető
- Csak Prémium csomagban
Előadó: Bánki Attila (Vermis)
11. Terjesztés / seeding / képviselet. Terjesztési gyakorlat.
- Mi az a Web 2.0? Mi a Social Networking? Mi a virális hatás?
- Mi az / ki az a HUB? Márkaképviselet a közösségi térben.
- Élő | Online előadás | Rögzítve | Visszanézhető
- Csak Prémium csomagban
Előadó: Bánki Attila (Vermis)
12. Ingyenes képi és videós források és hogyan használd.
- Ingyenes képforrások Tiktokra, Facebookra és Instagramra.
- Ingyenes videó források elsősorban Social Media felhasználásra.
- Olcsó, megfizethető hangok bármilyen platformra.
- Élő | Online előadás | Rögzítve | Visszanézhető
- Csak Prémium csomagban
Előadó: Bánki Attila (Vermis)
13. Hatékony landing oldalak megalapozása
- Önellenőrző kérdések? Sikerkritériumok meghatározása (KPI).
- Hogyan brifelj egy designert / UX-ert? Hogyan mutasd be az elképzeléseidet a fejlesztőknek. Alapgondolatok vázolása és annak a fejlesztése.
- Állapítsd meg mire kell tervezned az oldalad?
- Élő | Online előadás | Rögzítve | Visszanézhető
- Csak Prémium csomagban
Előadó: Bánki Attila (Vermis)
14. Mobil landing készítése és a UX alapjai
- Hatékony landing oldalak készítése.
- Milyen platformra tervezd az oldalad?
- Élő | Online előadás | Rögzítve | Visszanézhető
- Csak Prémium csomagban
Előadó: Bánki Attila (Vermis)
15. A User Experience Design (UX) 1.
- Mi a User Experience Design? Mi az a felhasználói élmény? Miért kötelező foglalkoznod vele?
- Oldalstruktúrák elemzése. Élő oldalak elemzése. „Aranyszabályok”, követendő példák, mit kerülj el – ha lehetséges.
- Élő | Online előadás | Rögzítve | Visszanézhető
- Csak Prémium csomagban
Előadó: Bánki Attila (Vermis)
16. User Experience Design (UX) alap összefüggései
- Mi az: Adatvezérelt Marketing? Milyen adatokból dolgozol? Honnan szerezhetsz adatokat?
- Mi az: Performancia Marketing? Mi a Lead Generation? Milyen részterületei és kulcsterületei vannak az Adatvezérelt Marketingnek? Mi az az agilitás az Online Marketingben?
- Élő | Online előadás | Rögzítve | Visszanézhető
- Csak Prémium csomagban
Előadó: Bánki Attila (Vermis)
17. User Experience Design (UX) haladó összefüggései
- Különböző weboldalak, webshopok elő elemzése felhasználói élmény (UX) szempontból.
- Hard, soft és green zónák. Menük elemzése. Regisztrációs felületek kialakítása.
- Élő | Online előadás | Rögzítve | Visszanézhető
- Csak Prémium csomagban
Előadó: Bánki Attila (Vermis)
18. Drótváz készítés esettanulmányon keresztül
- Egy képzeletbeli esettanulmány alapján, egy drótváz elkészítésének előkészületei. Hogyan csináld? Egyedül és csapatban.
- Skicceléshez, drótvázkészítéshez tippek. Ismert oldalak strukturális elemzése. Gombok és CTA-k (Call to Action) felületek.
- Élő | Online előadás | Rögzítve | Visszanézhető
- Csak Prémium csomagban
Előadó: Bánki Attila (Vermis)
19. Mi a különbség a drótváz / layout / prototípus
- Mi a drótváz?
- Mi a szöveghelyes drótváz?
- Mi a layout / design / webdesign
- Mi a prototípus?
- Élő | Online előadás | Rögzítve | Visszanézhető
- Csak Prémium csomagban
Előadó: Bánki Attila (Vermis)
20. Szektoriális példa elemzések előre kiválasztott éles portálok felhasználásával:
- Portál UX elemzés a beauty szektorból 1. (Fakultatív)
- Portál UX elemzés a beauty szektorból 2. (Fakultatív)
- Élő | Online előadás | Rögzítve | Visszanézhető
- Csak Prémium csomagban
Előadó: Bánki Attila (Vermis)
21. A tölcsér a digitális térben
- Általános hiedelem, hogy a tölcsér, egy tárgy és a digitális térben is úgy törtnénik minden, mint a tölcsérben a valóságban. De sajnos nem. A digitális tölcsér valódi működése.
- Az attribúciós modell nagyon egyszerűen. Mit csinál a fogyasztó, mielőtt vásárolna nálad?
- Élő | Online előadás | Rögzítve | Visszanézhető
- Csak Prémium csomagban
Előadó: Bánki Attila (Vermis)
További részletek:
* A változtatás jogát fenntartjuk! előfordulhat, hogy olyan trendek, változások állnap be a piacon, vagy olyan igény fut be a Felnőttképzési résztvevők részéről, ami módosíthatja a tematikát és / vagy annak sorrendjét.
** A bootcampek pontos kezdőidőpontjairól levélben adunk tájékoztatást. Általában, de nem minden esetben csütörtökönként 17:00-18:00-ig tart.
*** ONLINE előadás formájában mutatjuk be a bootcamp előadásainak anyagát
**** Az előadó személye általában Bánki Attila, de ez mindig az adott előadás anyaga határozza meg.