Facebook hirdetés képzés
Tanuld meg beállítani és kezelni a Facebook PPC hirdetéseket!
Facebook PPC hirdetések – tanfolyam lehetőségek
Tanúsítványaink:
A felnőttképzésről szól 2013. évi LXXVII. törvény alapján (Fktv. 20./A §. 2.bekezdés) alapján, a Felnőttképzési Adatszolgáltatási Rendszeren keresztül sorszámozott és nyilvántartott tanúsítványt állítunk ki a képzés elvégzéséről.
Valamint a vizsgát igazoló Webbyskill PASS -t.
Amit megtanulhatsz nálunk
Facebook - az alapok
Ahhoz, hogy átfogó képed legyen a Facebook hirdetési megoldásairól, érdemes megismerni, hogy milyen utat futott be 2004-es alapítása óta a Facebook – először mint social networking felület – később pedig az egyik legnagyobb kommunikációs szolgáltató. A képzés a lényeges alapoktól kezdődik és a mindennapokban használható gyakorlati feladatok irányába halad. Hogyan lett a világ legnagyobb közösségi oldala az egyik leghatékonyabb hirdetési felület? A kurzus innen indul.
Facebook - az alapok
Ahhoz, hogy átfogó képed legyen a Facebook hirdetési megoldásairól, érdemes megismerni, hogy milyen utat futott be 2004-es alapítása óta a Facebook – először mint social networking felület – később pedig az egyik legnagyobb kommunikációs szolgáltató. A képzés a lényeges alapoktól kezdődik és a mindennapokban használható gyakorlati feladatok irányába halad. Hogyan lett a világ legnagyobb közösségi oldala az egyik leghatékonyabb hirdetési felület? A kurzus innen indul.
A Facebook hírdetési megoldásai
A kurzus legnagyobb részét a Facebook hirdetési rendszerében elérhető funkciók, megoldások, hirdetési formátumok és lehetőségek részletes ismertetése jelenti. Végigmegyünk a beállításokon, melyekről screenshotokon kerülnek bemutatásra az egyes lehetőségek. Kitérünk az egyes megoldásokkal kapcsolatos gyakorlati tapasztalatainkra, melyeket a mindennapi munkavégzés során fogsz tudni hasznosítani. Több tananyagot gyakorlati „házi feladat” követ, hogy a tanultakat egyből alkalmazd is.
A Facebook hírdetési megoldásai
A kurzus legnagyobb részét a Facebook hirdetési rendszerében elérhető funkciók, megoldások, hirdetési formátumok és lehetőségek részletes ismertetése jelenti. Végigmegyünk a beállításokon, melyekről screenshotokon kerülnek bemutatásra az egyes lehetőségek. Kitérünk az egyes megoldásokkal kapcsolatos gyakorlati tapasztalatainkra, melyeket a mindennapi munkavégzés során fogsz tudni hasznosítani. Több tananyagot gyakorlati „házi feladat” követ, hogy a tanultakat egyből alkalmazd is.
A Facebook hírdetési megoldásai
A kurzus legnagyobb részét a Facebook hirdetési rendszerében elérhető funkciók, megoldások, hirdetési formátumok és lehetőségek részletes ismertetése jelenti. Végigmegyünk a beállításokon, melyek elméleti és gyakorlati órákon kerülnek bemutatásra. Kitérünk az egyes megoldásokkal kapcsolatos gyakorlati tapasztalatainkra, melyeket a mindennapi munkavégzés során fogsz tudni hasznosítani.
A Facebook hírdetési megoldásai
A kurzus legnagyobb részét a Facebook hirdetési rendszerében elérhető funkciók, megoldások, hirdetési formátumok és lehetőségek részletes ismertetése jelenti. Végigmegyünk a beállításokon, melyek elméleti és gyakorlati órákon kerülnek bemutatásra. Kitérünk az egyes megoldásokkal kapcsolatos gyakorlati tapasztalatainkra, melyeket a mindennapi munkavégzés során fogsz tudni hasznosítani.
Gyakorlati feladatok
A képzés elemei közel a teljes Facebook hirdetési megoldási rendszert tartalmazza, melynek teljes megismerése gyakorlatot igényel, ezért a záróvizsgát követően még 1 éven keresztül tudod magyar nyelvű online „súgóként” használni a számodra elérhető videókat, melyek segítséget nyújtanak abban, hogyha nálunk megtalálod a következő munkahelyed, akkor ezeket tetszőlegesen megnézheted, amikor erre szükséged van.
Gyakorlati feladatok
A képzés elemei közel a teljes Facebook hirdetési megoldási rendszert tartalmazza, melynek teljes megismerése gyakorlatot igényel, ezért a záróvizsgát követően még 1 éven keresztül tudod magyar nyelvű online „súgóként” használni a számodra elérhető videókat, melyek segítséget nyújtanak abban, hogyha nálunk megtalálod a következő munkahelyed, akkor ezeket tetszőlegesen megnézheted, amikor erre szükséged van.
Munkalehetőség távmunkával
Hiszünk a távmunkában és a távoktatásban. Ma már nem szükséges, hogy órákat ingázz, vagy minden nap bent kelljen ülnöd egy irodában. Olyan új szakmát adhatunk neked, amit távmunkában is végezhetsz nemzetközi professzionalitással. A képzés után segítünk új állást vagy új partnert találni, ahol a megszerzett tudást használni is tudod a munkád során. Olyan partnerekkel kapcsolunk csak össze, akiknél lehetőséged van részben vagy teljes munkaidőben távmunkában, vagy home officeban dolgozni – a többi már csak rajtatok múlik!
Munkalehetőség távmunkával
Hiszünk a távmunkában és a távoktatásban. Ma már nem szükséges, hogy órákat ingázz, vagy minden nap bent kelljen ülnöd egy irodában. Olyan új szakmát adhatunk neked, amit távmunkában is végezhetsz nemzetközi professzionalitással. A képzés után segítünk új állást vagy új partnert találni, ahol a megszerzett tudást használni is tudod a munkád során. Olyan partnerekkel kapcsolunk csak össze, akiknél lehetőséged van részben vagy teljes munkaidőben távmunkában, vagy home officeban dolgozni – a többi már csak rajtatok múlik!
Tematika
FACEBOOK BUSINESS MANAGER – #elmélet #alapok #miez
FACEBOOK BUSINESS MANAGER – #létrehozás #setup #egyéb funkciók #gyakorlat
FIÓK LÉTREHOZÁSA – #mi kell a hirdetési fiókhoz #fiók védelme #fizetési beállítások #gyakorlat
KAMPÁNYCÉLOK – #cél kiválasztása #változások #típusok
AUKCIÓK– #típusai #melyiket válaszd
CÉLKÖZÖNSÉGEK – #céközönségek beállítása #típusok #célközönség létrehozás #gyakorlat
KONVERZIÓS BEÁLLÍTÁSOK – #alapfogalmak #mi a konverzió #mi a Meta Pixel #konverziómérés beállítása #egyedi események #adatforrások összekapcsolása #gyakorlat
META ATTRIBÚCIÓS MODELLEK – #miért fontos #attribúciós modellek #gyakorlat
HIRDETÉSEK TÍPUSAI – #típusok #beállítás #dinamikus hirdetések #tippek # gyakorlat
HIRDETÉSEK OPTIMALIZÁLÁSA– #miért fontos #hogyan teszteljünk hatékonyan #KPI-k #Meta tanulási fázis #gyakorlat
ADVANTEGE + SHOPPING – #Advantage+ Shopping Campaigns #mi kell hozzá #mikor használjuk #mikre figyeljünk
A képzés tematikájának változtatásának jogát fenntartjuk, melynek leggyakoribb okai, a Facebook, a Facebook Business, a Google Ads és a Google Analytics, és a Google Tagmanager rendszerének változásai, valamint az online marketing munkamódszerének fejlődése.