FONTOS: Az induló kurzus maximális létszáma 15 fő.
A jelentkezés akkor válik véglegessé, ha a tanfolyam díjának teljes összege 2022.12.10-ig befizetésre kerül.
A jelenleg elérhető képzések száma: 8 db (FRISSITJÜK)
(Utolsó frissítés: 2022.11.29. 09:15)
Tanúsítványaink:
Tanúsítványaink:
A felnőttképzésről szól 2013. évi LXXVII. törvény alapján (Fktv. 20./A §. 2.bekezdés) alapján, a Felnőttképzési Adatszolgáltatási Rendszeren keresztül sorszámozott és nyilvántartott tanúsítványt állítunk ki a képzés elvégzéséről.
Valamint a vizsgát igazoló Webbyskill PASS -t.
A PPC – Online marketing képzés részletei
Az Online Marketing tudás mára megkerülhetetlen kommunikációs ismeretté véltozott. Képzésünkön az online marketing alapoktól indulunk és a haladó elemzési megoldásokig juthatsz el velünk.
Előadóink egyetemi előadók, professzionális PPC szakértők, online marketing stratégák, akik évek, vagy évtizedek óta a kommunikáció területén dolgoznak minden nap.
A képzés során lehetőség van kiválasztani az élő stream időpontját, lehetőség van kérdezni, és a mentoring programunk keretén belül segítséget nyújtunk az elhelyezkedésben is.
Csaba KISS
Barnardo M. CAFFE
Andrea KOVACS
Júlia PAPP
Zsófia
Ingrid
Lászlóné KUN
Amit megtanulhatsz nálunk
Marketing alapok
Nagyon fontosnak tartjuk, hogy a gyakorlati tudás megszerzése előtt az elméleti alapokat is át tudjuk adni. A Marketing alapok modulban tisztázzuk az alapfogalmakat, a reklám fajtáit, segítünk, hogy hogyan közelíts meg egy terméket vagy szolgáltatást vagy éppen hogyan tudod jól meghatározni a célcsoportot. Minden elméleti óra on-demand elérhető, így akkor és onnan nézed meg őket, ahonnan szeretnéd. Arra is lehetőséget biztosítunk, hogy az on-demand anyagok meghallgatása után egy élő óra keretein belül kérdezhess az oktatóktól, de beszélgethetsz a többi hallgatóval is.
Marketing alapok
Nagyon fontosnak tartjuk, hogy a gyakorlati tudás megszerzése előtt az elméleti alapokat is át tudjuk adni. A Marketing alapok modulban tisztázzuk az alapfogalmakat, a reklám fajtáit, segítünk, hogy hogyan közelíts meg egy terméket vagy szolgáltatást vagy éppen hogyan tudod jól meghatározni a célcsoportot. Minden elméleti óra on-demand elérhető, így akkor és onnan nézed meg őket, ahonnan szeretnéd. Arra is lehetőséget biztosítunk, hogy az on-demand anyagok meghallgatása után egy élő óra keretein belül kérdezhess az oktatóktól, de beszélgethetsz a többi hallgatóval is.
Online marketing és a PPC
A képzés középpontjában a Google Ads (korábban AdWords) és Facebook PPC hirdetések állnak – végigvezetünk a fiók létrehozásától, a kampánybeállításokon keresztül a riportok elkészítéséig. A gyakorlati órák egy részén live webinaron keresztül vehetsz részt, hogy az adott felület legfrissebb verzióján keresztül tudjuk megmutatni a beállításokat. A képzés utolsó moduljában a Google Analytics használatát sajátíthatod el – hogyan kell elkészíteni egy kampányriportot? Milyen metrikákra kell figyelni? Hogyan állítsd össze a riportot? Így a kurzus végén a beállításoktól a site oldali riportig az összes lépést ismerni fogod.
Online marketing és a PPC
A képzés középpontjában a Google Ads (korábban AdWords) és Facebook PPC hirdetések állnak – végigvezetünk a fiók létrehozásától, a kampánybeállításokon keresztül a riportok elkészítéséig. A gyakorlati órák egy részén live webinaron keresztül vehetsz részt, hogy az adott felület legfrissebb verzióján keresztül tudjuk megmutatni a beállításokat. A képzés utolsó moduljában a Google Analytics használatát sajátíthatod el – hogyan kell elkészíteni egy kampányriportot? Milyen metrikákra kell figyelni? Hogyan állítsd össze a riportot? Így a kurzus végén a beállításoktól a site oldali riportig az összes lépést ismerni fogod.
Gyakorlati oktatás
Nálunk a szakmában dolgozó profi oktatók gyakorlati példákon keresztül mutatják be a Google Ads (korábban AdWords) és a Facebook hirdetéseket a fiók létrehozástól a kampánybeállításokig. A gyakorlati példákat valós fiókokon és kampányokon keresztül mutatjuk be. A képzés végére valódi gyakorlati szaktudásra tehetsz szert, amivel könnyen elhelyezkedhetsz a piacon akár részmunkaidőben, akár freelancerként. Az elméleti és a gyakorlati oktatásaink is mind online futnak, így nem kell bejárnod az órákra, a saját ritmusodban haladhatsz a tananyaggal.
Gyakorlati oktatás
Nálunk a szakmában dolgozó profi oktatók gyakorlati példákon keresztül mutatják be a Google Ads (korábban AdWords) és a Facebook hirdetéseket a fiók létrehozástól a kampánybeállításokig. A gyakorlati példákat valós fiókokon és kampányokon keresztül mutatjuk be. A képzés végére valódi gyakorlati szaktudásra tehetsz szert, amivel könnyen elhelyezkedhetsz a piacon akár részmunkaidőben, akár freelancerként. Az elméleti és a gyakorlati oktatásaink is mind online futnak, így nem kell bejárnod az órákra, a saját ritmusodban haladhatsz a tananyaggal.
Munkalehetőség távmunkával
Hiszünk a távmunkában és a távoktatásban. Ma már nem szükséges, hogy órákat ingázz, vagy minden nap bent kelljen ülnöd egy irodában. Olyan új szakmát adhatunk neked, amit távmunkában is végezhetsz nemzetközi professzionalitással. A képzés után segítünk új állást vagy új partnert találni, ahol a megszerzett tudást használni is tudod a munkád során. Olyan partnerekkel kapcsolunk csak össze, akiknél lehetőséged van részben vagy teljes munkaidőben távmunkában, vagy home officeban dolgozni – a többi már csak rajtatok múlik!
Munkalehetőség távmunkával
Hiszünk a távmunkában és a távoktatásban. Ma már nem szükséges, hogy órákat ingázz, vagy minden nap bent kelljen ülnöd egy irodában. Olyan új szakmát adhatunk neked, amit távmunkában is végezhetsz nemzetközi professzionalitással. A képzés után segítünk új állást vagy új partnert találni, ahol a megszerzett tudást használni is tudod a munkád során. Olyan partnerekkel kapcsolunk csak össze, akiknél lehetőséged van részben vagy teljes munkaidőben távmunkában, vagy home officeban dolgozni – a többi már csak rajtatok múlik!
Black Friday – PPC – Online Marketing képzés – tematika
TERMÉK ÉS SZOLGÁLATÁS – #product #service #sales
A REKLÁM ÉS FAJTÁI – #online #offline #ads
MÁRKAMENEDZSMENT – #branding #customer #positioning
PIACKUTATÁS ÉS FAJTÁI – #planning #data #strategy
AZ ONLINE MARKETING – #digital #web #online
DIGITÁLIS CSATORNÁK – #PPC #social #programmatic
DIGITAL MARKETING ÉS AZ ÜZLET – #lead #sales #ROI
MÉRÉS – #KPI #data #analytics
MILYEN CÉLOKAT VÁLASSZ? – #target #consumer #user
CÉLCSOPORTOK ÉS INSIGHTOK – #insight #demographics #behaviour
RENDSZEREK ÉS FOGALMAK – #CTR #PPC #CPC
MÉDIA ÉS SITE OLDALI ANALITIKA – #hits #database #conversion
A FACEBOOK FELÉPÍTÉSE – #szolgáltatások#megjelenés#biztonság#algoritmus
SZÓBESZÉD MARKETING – #működése #influencer #ügyfél létra
FACEBOOK SZEREPE – #ismertség növelése # értékesítés #edukálás #hirdetések
POSZTOLÁS – #szöveg #kép #videó #creator studio#időzítés#hashtagek
LÁJKOK – #oldalkövetés #organikus elérés #követők aktivitása
OLDAL LÉTREHOZÁSA – #beállítások #megjelenés #szerepkörök #plugins
TARTALOM – #kép # videó # Live #oldalra terelés #szabályok
TIPPEK,TRÜKKÖK – #felhasználók aktivizálása #terv #szabályok #moderálás
JÁTÉK A FACEBOOKON – #játékszabály #nyereményjáték #célcsoportok elérése
FACEBOOK HIBÁK – #képfeltöltés # cache hiba #hozzáférés #tiltás
ÜGYFÉLSZOLGÁLAT – #tervezett ügyfélszolgálat #proaktív terelés
ESEMÉNYEK – #típusok #használat
CSOPORTOK – #típusok #kapcsolt csoportok #fizetős csoportok #nyílt/zárt csoportok
STATISZTIKÁK – #oldalelemzés #látogatottság #követők #bejegyzések #linkre kattintás mérés
LINK RÖVIDíTŐK – #bit.ly #Own URL Shortener
NAPI RUTIN – #eredmények #tervezés #kommentkezelés #tartalomgyártás #csoportkezelés # Live
FACEBOOK FOR BUSINESS – #creation #setup #how to
KAMPÁNYCÉLOK, HIRDETÉSI FORMÁTUMOK, ELHELYEZÉSEK #targeting #ad formats #placement
MÁRKAISMERTSÉG VS. LEAD – #brand building #awareness #lead generation
GYAKORLATI PÉLDÁK A FIÓK LÉTREHOZÁSÁTÓL A KAMPÁNY INDITÁSÁIG #live #best practice #excercise
EVOLÚCIÓ #történelem #átalakulása #funkciók
ALAPOK #felépítése #Home feed #bejegyzések #keresés #profil #instagram bolt
BUSINESS FIÓK # üzleti fiók #business fiók létrehozása # linkelhelyezés #összekapcsolás Facebookkal
POSZTOLÁS #tartalomgyártás # bejegyzés típusok#statikus,dinamikus bejegyzések #UGC #ütemzés
STORY #tartalmak #létrehozása #történet matricák #feed poszt tovább osztása #highligtok
TAGEK, HASHTAGEK #hastagek használata #követőbázis növelés #hashtag kategóriák
STRATÉGIA #releváns hashtagek felkutatása #hashtag csomagok kategorizálása #mennyiség,minőség #stratégia
METRIKÁK #metrikák #statisztikák #elemzések
FIÓK SETUP, FELÉPITÉS, KULCSSZÓKUTATÁS – #setup #keywords #research
HIRDETMÉNYEK, BŐVITMÉNYEK – #ads #extensions #setup
CÉLZÁS, ÜTEMEZÉS, EGYÉB BEÁLLITÁSOK – #targeting #timing #budget
KAMPÁNY MENEDZSMENT – #management #optimization #finetune
MIRE VALÓ AZ EMAIL MARKETING: #email kommunikáció típusai #promóciók típusai #partnerségi kapcsolatok # spam
TRENDEK ÉS SZOFTVEREK:#trendek #optimalizálhatósag #szoftverek
MAILERLITE: #bemutatása # tippek
ONLINE FELIRATKOZÁS, GDPR :# form beállítása #importálás #gyakorlat
ADATBÁZIS MŰVELETEK: #adatbázis management #listák szegmentálása #Mailerlite gyakorlat
EDM LÉTREHOZÁSA, SZÖVEGíRÁS: #márkaépítés #cselekvésre ösztönzés #NLP # kampánykészítés # sablonok #tesztelés #Mail-tester
DINAMIKUS TARTALOM,PERSZONALIZÁLÁS, KÉPEK : # szegmentálás #viselkedés alapú perszonlizálás #dinamikus tartalom létrehozása # képek
KAMPÁNY UTÓÉRTÉKELÉS: #szoftverek típusai #alkalmazás
AUTOMATIZÁLÁS : #előnyei #tÍpusai #autoresponder
FIÓK FELÉPITÉS ÉS SETUP – #account #creation #setup
ALAP METRIKÁK – #metrics #dimensions #data
FORGALOM FORRÁSAI ÉS KAMPÁNYELEMZÉS – #traffic sources #performance #campaign reports
RIPORT KÉSZITÉS, ADATOK ÁTADÁSA – #reporting #leads #data driven takeaways
TIKTOK PLATFORM ISMERTETÉSE – #alapadatok #működés #Hashtag Challenge #setup
TIKTOK FIÓK LÉTREHOZÁS – #üzleti fiók #magán fiók #CTA elhelyezés #link elhelyezés
HIRDETÉSI LEHETŐSÉGEK #1– #Foglalás típusú hirdetések #TopView #Brand Takeover #One Day Max hirdetések
HIRDETÉSI LEHETŐSÉGEK #2– #Kreatív típusú hirdetések #Hashtag Challange #Branded Effect hirdetések
HIRDETÉSI LEHETŐSÉGEK #3– #Licit típusú hirdetések
HIRDETÉSEK BEÁLLITÁSA – #kampányok felépítése #setup #kampány szintű #hirdetéscsoport szintű #hirdetés szintű kampányok
TIKTOK MÉRÉSE– #CPC #CPV #CPM #riportok #benchmarkok
A képzés tematikájának változtatásának jogát fenntartjuk, melynek leggyakoribb okai, a Facebook, a Facebook Business, a Google Ads és a Google Analytics, és a Google Tagmanager rendszerének változásai, valamint az online marketing munkamódszerének fejlődése.
A Black Friday – PPC – Online Marketing képzés előadói
A Black Friday – PPC – Online Marketing képzés részletei
A Black Friday PPC – Online Marketing képzés célja:
Egy kedvező áras, akciós PPC – Online Marketing képzést adni a hallgatóknak, amiben elérhető a PPC – online marketing Economy tananyag nagy része .
A Black Friday PPC – Online Marketing képzés ajánlata:
99 999 Forintért kedvezményes áron, a teljes összeg befizetésével lehet elérni a 2022 januárjában induló PPC- Online Marketing képzésünket.
Kinek ajánljuk a Black Friday – PPC képzést?
Kezdő szakembereknek, akik szeretnék magukat kipróbálni a digitális marketing területén, de most még nem ez a fő bevételi fókuszuk. Lehetőségük van nagyon kedvező áron / akciósan kipróbálni az Online Marketinget, mint professzionális karrier lehetőségét.
Karrier váltóknak, akik még nem biztosak abban, hogy az Online Marketing megtanulásába érdemes sok időt és energiát befektetniük, ezért egy kedvező áras, akciós ajánlatra vártak, hogy kipróbálják.
KKV munkatársainak, akiknek nagyon limitált a költségvetésük és szeretnének fejlett PPC – Online Marketinget tanulni, de erre sajnos kevés lehetőségük van, a korlátozott képzési költségvetésük miatt.
Frissen végzett hallgatóknak, akik szeretnének a megszerzett képesítés mellé, vagy a diplomájuk mellé olyan naprakész Online Marketing képzést megtanulni, amivel kiegészíthetik már meglevő, megszerzett tudásukat.
Mit fogsz megtanulni?
A képzés egy PPC fókuszú Online Marketing képzés, melynek célja, hogy a legfontosabb tudásokat / hadskilleket megtanítsa a hallgatóknak úgy, hogy azt azonnal lehessen használni. Amit lehetséges demókkal mutatunk be, melyeket vissza lehet nézni.
Milyen képzési modulok vannak?
A Marketing 360 egy olyan átfogó, gyors marketing kommunikációs „gyorsképzési modul”, aminek feladata a legkoszerűbb, és azonnal használható marketing megoldások ismertetése, akár kezdők, újrakezdők, vagy pályaváltók számára is.
A Digital Marketing modul szintén egy nagyon gyors, a friss online kommunikációs trendeket bemutató alapképzési modul, ahol az új trendeket – a használható trendeket – mutatjuk be azok számára, akik nem Online Marketing expertek és szakértők.
A Facebook hirdetés kezelése rész, a Facebook hirdetési megoldásainak a bemutatásával foglalkozik, az egyszerű post promotion-től a remarketingen át, az A/B tesztelésig.
A Google Ads (Google AdWords) a teljes Google hirdetési hálózat ismertetése a Search hálózattól kezdve a Google Display hálózatig. Demókat, beállításokat, lekérdezéseket láthatunk és gyakorolhatunk velük.
A teljes folyamat hatékonyságának mérésével zárjuk a képzést, a Google Analytics ismertetésével. A Google Analytics esetében a legfontosabb mérőszámok és metrikák valamint riportok azok, melyeket demókban mutatunk meg a képzés során.
Mire leszel képes, ha elvégzed a képzést?
A Black Friday – PPC – Online Marketing képzést azoknak fejlesztettük ki, szeretnék megszerezni a Economy képzést, de nem áll rendelkezésükre ehhez elegendő büdzsé.
A képzés anyag nagyrészt megegyezik , az Economy PPC – Online Marketing képzés anyagával.
- Megérteni a korszerű marketing alap működési mechanizmusát
- Áttekinteni az online marketing alapjait és összefüggéseit
- Beállítani és működtetni a Facebook hirdetési rendszereit
- Facebook Business fiókot létrehozni
- Beállítani és működtetni a Google Ads hirdetési rendszereit
- Megérteni, hogy a weboldalad látogatójából hogyan lesz vásrárló
- A javasolt weboldal hatékonysági megoldásokat alkalmazni
- Növelni a konverziók arányát és mennyiségét
- Elkerülni a legnagyobb hibákat a landing oldaladon
- Google Analytics követőkódot implementálni az oldaladba
- A Google Analytics működésének mély ismeretére
- Prezentálni az eredményeket és elmagyarázni működési folyamatokat
- Megmérni a kampányaid eredményeit
- Mit tesznek, vagy mit nem teszek a látogatóid?
- Melyik oldalra érkeznek meg és honnan?
- Melyik oldaladat nézik meg és onnan hová mennek?
- Melyik oldalon hagyják el a weboldaladat?
- Hány értékesítésed volt?
- Megmérni az oldalad hatékonyságát