Kezdd az alapoknál és juss el a haladó szintig
Haladó Google Analytics képzés lehetőségek
Csaba KISS
Barnardo M. CAFFE
Andrea KOVACS
Júlia PAPP
Zsófia
Google Analytics - Kódgenerálás és kezdő beállítások
Rövid bevezetővel kezdünk, áttérünk a kódgenerálásra és a kezdő beállításokra. Gyakorlati bemutatókkal, lépésenként nézzük végig az általános funkciókat és metrikákat, de szó lesz a mérési brief fontosságáról is. Az alap metrikák után rátérünk az eseménymérésre, a célok, konverziók mérésére és elemzésére. A képzés végén segítünk, hogy át tudd gondolni és riportálni tudd az adatokat.
Google Analytics - Kódgenerálás és kezdő beállítások
Rövid bevezetővel kezdünk, áttérünk a kódgenerálásra és a kezdő beállításokra. Gyakorlati bemutatókkal, lépésenként nézzük végig az általános funkciókat és metrikákat, de szó lesz a mérési brief fontosságáról is. Az alap metrikák után rátérünk az eseménymérésre, a célok, konverziók mérésére és elemzésére. A képzés végén segítünk, hogy át tudd gondolni és riportálni tudd az adatokat.
Google Analytics - Jelentések
A kurzus legnagyobb részében a Google Analytics jelentések (Ügyfélszerzés, viselkedés, konverziók stb.), valamint az események és konverziós adatok kinyerésének és elemzésének ismereteit mutatják be. Végigmegyünk a kódgenerálástól, a jelentéseken át az adatok feldolgozásáig, egy rövid Data Studio betekintéssel.
Google Analytics - Jelentések
A kurzus legnagyobb részében a Google Analytics jelentések (Ügyfélszerzés, viselkedés, konverziók stb.), valamint az események és konverziós adatok kinyerésének és elemzésének ismereteit mutatják be. Végigmegyünk a kódgenerálástól, a jelentéseken át az adatok feldolgozásáig, egy rövid Data Studio betekintéssel.
Gyakorlat mindenhol
A képzés egy alapozó Google Analytics tudással kezd, és megy folyamatosan az egyre összetettebb megoldások felé. Ezeknek használata gyakorlatot igényel. Minden anyagunkhoz tartozik egy teszt mely a kurzus vége felé egyre nehezebbé válik. A záróvizsgán képet kapsz tudásodról, de ha szükséges a vizsga után visszatérhetsz azokra az oktatásokra, amit még fejlesztenél.
Gyakorlat mindenhol
A képzés egy alapozó Google Analytics tudással kezd, és megy folyamatosan az egyre összetettebb megoldások felé. Ezeknek használata gyakorlatot igényel. Minden anyagunkhoz tartozik egy teszt mely a kurzus vége felé egyre nehezebbé válik. A záróvizsgán képet kapsz tudásodról, de ha szükséges a vizsga után visszatérhetsz azokra az oktatásokra, amit még fejlesztenél.
1 évig* bármikor visszatérhetsz (kivéve Economy képzés)
A vizsga után is – akár munka közben – bármikor előfordulhat, hogy valamire nem emlékszel, vagy nem találsz valamilyen beállítást. Lehetséges, hogy valami megváltozott a vizsga után, de semmi gond, a vizsga után is visszatérhetsz az anyagainkhoz és újra megnézheted azokat.
1 évig* bármikor visszatérhetsz (kivéve Economy képzés)
A vizsga után is – akár munka közben – bármikor előfordulhat, hogy valamire nem emlékszel, vagy nem találsz valamilyen beállítást. Lehetséges, hogy valami megváltozott a vizsga után, de semmi gond, a vizsga után is visszatérhetsz az anyagainkhoz és újra megnézheted azokat.
Munkalehetőség távmunkával
A képzés után segítünk új állást vagy új partnert találni, ahol a megszerzett tudást használni is tudod a munkád során. Olyan partnerekkel kapcsolunk csak össze, akiknél lehetőséged van részben vagy teljes munkaidőben távmunkában, otthoni munkában, vagy home officeban dolgozni – a többi már csak rajtatok múlik!
Munkalehetőség távmunkával
A képzés után segítünk új állást vagy új partnert találni, ahol a megszerzett tudást használni is tudod a munkád során. Olyan partnerekkel kapcsolunk csak össze, akiknél lehetőséged van részben vagy teljes munkaidőben távmunkában, otthoni munkában, vagy home officeban dolgozni – a többi már csak rajtatok múlik!
A haladó Google Analytics képzés tematika
GOOGLE ANALYTICS BEMUTATKOZÁS – #történet #mérés #webanalitika
KÓDGENERÁLÁS, KEZDŐ BEÁLLÍTÁSOK – #setup #követőkód #közönségmérés beállítás
KÖZÖNSÉG – #áttekintés #felhasználók #közönségek
DEMOGRÁFIA – #életkor #nemek #földrajzi adatok
TECHNOLÓGIA – #mobil #desktop #böngésző
FORGALMI FORRÁSOK – #csatorna #forrás #médium #kampány
CSATORNÁK – #direct #organic #paid #referral
WEBHELYTARTALOM – #oldalmegtekintések #céloldal #kilépési oldalak
WEBHELYSEBESSÉG – #áttekintés #oldalidők #javaslatok
ESEMÉNYMÉRÉS – #event #user interaction #mérési terv
TERVEZÉS – #mérési brief #lead #célok
CÉLOK BEÁLLTÁSA – #goals #konverziók #setup
RIPORTKÉSZÍTÉS– #elemzés #adat #eredmények
GYAKORLATI PÉLDÁK – #példák #gyakorlás #howto
DATA STUDIO– #data v isualization #riport #template
CSAPATON BELÜLI KOMMUNIKÁCIÓ – #esettanulmányok #csapatmunka #generációk
A GOOGLE ANALYTICS RÉSZLETEI – #mi NEM a google analytics #mivel mér a GA #kilens oldali mérés #méréstechnika gyakorlatban #unix time #cookie 4 részeleme #collect függvény
KÓDTELEPITESROL RÉSZLETESEN – #direkt kódbeillesztés #1008080-as súgó #Google Tagmanager cimke beillesztése #CMS alapú beillesztés #wordpress CMS demo #kód ellenőrzése #google Tag Assistant
AMIT MINDENKI ÖSSZEKEVER – #felhasználó vs. fiók vs. tulajdon definicio #kell e gmail fiók? #fiók #tulajdon #nezet
SZŰRŐK, SZEGMENSEK ÉS A NÉZET ELTÉRÉSEI – #szűrő – filter #szegmensek és szűrők konfliktusa # nézet és szűrő viszonya #nézet és szegmens viszonya #miért térnek el az adatok
SZŰRŐK, SZEGMENSEK ÉS A NÉZET ELTÉRÉSEI – #Mi az ABC modell? #GDPR összefüggései és az Adblocker hatása #social riport #ppc riport #mobil riport #egyedi jelentések #ütköző metrikák
KÖVETŐKÓDOK RÉSZLETES MŰKÖDÉSE – #root history #követőkód fejlődése #urchin analytics #universal analytics #analytics JS #conversion JS #Gtag.js #GTM.js #GA.js #stateless vs stateful protocol #first party cookies #third party cookies #kilens és szerver oldali mérés
HIT-EK RÉSZLETEI – #virtuális hit #valóságos hit #oldal betöltés #esemény #ecommerce #közösségi #időzítés #kivételek #esemény attribútumok
E-COMMERCE – #Kódelemzés #Tranzakció kódja #Vásárolt termékek kódja #Gtag.js részletei #Kódellenőrzés #Ellenőrzés Tagassistanttal #Ellenőrzés real time riporttal #Adattípusok #Fejlesztői útmutató #Termék teljesítmény jelentés
CROSS DOMAIN #Cross domain tracking #Link attribution #Remarketing az Analytics-en keresztül #Cross domain tracking #Enhanced link attribution #Remarketing + gtag.js #Közönség galéria
DIMENZIÓK ÉS METRIKÁK #Cohort analízis #Cselekvés analízis #Program analízis #Egyedi dimenziók telepítése #gtag.js telepítése #Analytics UI-on beállítás
A képzés tematikájának változtatásának jogát fenntartjuk, melynek leggyakoribb okai, a Facebook, a Facebook Business, a Google Ads és a Google Analytics, és a Google Tagmanager rendszerének változásai, valamint az online marketing munkamódszerének fejlődése.
Hamarosan kezdünk , ne maradj le!
Haladó Google Analytics képzés előadói
A haladó Google Analytics képzés részletei
A Google Analytics Basics képzés célja:
A Google Analytics alapozó képzés célja, hogy képbe kerülj, hogyan használd a mindennapokban, mint gyakorló szakember. A Google Analytics Basics elvégzése után magabiztosan tudod használni a Google Analyticset.
Mit fogsz megtanulni:
Megtanulod a követőkód létrehozásától, a napi rendszerességű kampánymérésekig tartó út minden lépését, hogy az rutin legyen számodra. Az alapoktól kezdünk, hogy azok is akik még nem profik elsajátíthassák a Google Analytics kezdeti lépéseit.
Kinek ajánljuk a haladó Google Analytics képzés alapokat?
Vállalati kampánymenedzsereknek – akik a cég saját kampányait futtatják moderált súllyal és költségvetéssel, ezért fontos a mérés
Ügynökségi Account Managereknek – Olyan tanácsadóknak, akik szeretnének betekinteni az online aktivitások eredményeibe
KKV tulajdonosainak – Azon vezetőknek, akiknek nincs idejük egy személyben felügyelni a kampányokat, de kíváncsiak az eredményekre
Frissen végzett hallgatóknak – A diploma megszerzése után hasznos olyan hardskillek megszerzése, ami a jövőben biztosan hasznos lesz
Saját könyv kiadásával foglalkozóknak – Ha szeretnék nyomon követni az értékesítést, és tisztán látni az online kampányok sikereit
Senior kommunikációs tanácsadóknak – Akik még nem foglalkoztak mélyebben a digitális világgal, de megkezdenék
Mire leszel képes Google Analitics Basics elvégzése után?
- Követőkódot generálni a websiteod számára
- A weboldalad látogatóinak számának megismerésére
- Hogyan viselkednek a leendő vásárlóid?
- Mit tesznek, vagy mit nem teszek a látogatóid?
- Melyik oldalra érkeznek meg és honnan?
- Melyik oldaladat nézik meg és onnan hová mennek?
- Melyik oldalon hagyják el a weboldaladat?
- Hány értékesítésed volt?
- Hány darab konverziód volt az oldaladon?
- Hogyan mérd az eseményeket és a konverziókat?
A Google Analytics Basics Plus + képzés célja:
A Google Analytics Basics Plus + képzés az alapokhoz képest jelentős mennyiségű háttérismeretet ad, melynek célja, hogy a szakértővé válást fontos működési alapokkal egészítse ki.
Mit fogsz megtanulni:
Megtanulod a követőkód létrehozásától, a napi rendszerességű kampánymérésekig tartó út minden lépését, hogy az rutin legyen számodra. Az alapoktól kezdünk, hogy azok is akik még nem profik elsajátíthassák a Google Analytics kezdeti lépéseit.
Kinek ajánljuk a haladó Google Analytics képzés Basics Plus + -t?
Vállalati kampányfelelősöknek – akik a cég saját kampányait futtatják és fejlődni szeretnének ezen a téren
Ügynökségi Digital Managereknek – Olyan ügyfélkapcsolati szakértőknek, akik a digitális kampányokat ellenőrzik, hogy lássák a részleteket
KKV igazgatóinak – Azon részlegvezetőknek, akiknek beszámolókat kell készíteniük a vállalat online kampányairól
Online marketing érdeklődősű hallgatóknak – A diploma megszerzése után digital marketinggel szeretnének foglalkozni
Saját könyv kiadóinak – Ha szeretnék menedzselni az online kampányok sikerességét és irányítani a kampányokat
Senior kommunikációs tanácsadóknak – Akiknek több év tapasztalatuk mellett, célja digitális expertizmus felmutatása
Mire leszel képes Google Analitics Basics Plus + után?
- A Google Analytics működésének mély ismeretére
- Prezentálni az eredményeket és elmagyarázni működési folyamatokat
- Követőkódot generálni a websiteod számára
- A weboldalad látogatóinak számának és viselkedésének megismerésére
- Mit tesznek, vagy mit nem teszek a látogatóid?
- Melyik oldalra érkeznek meg és honnan?
- Melyik oldaladat nézik meg és onnan hová mennek?
- Melyik oldalon hagyják el a weboldaladat?
- Hány értékesítésed volt?
- Hány darab konverziód volt az oldaladon?
- Hogyan mérd az eseményeket és a konverziókat?
A Google Analytics Advanced Level képzés célja:
A Google Analytics Advanced Level képzés azoknak a gyakorló szakembereknek nyújt segítséget, akik az e-commerce vállalati feladatokért felelnek, és azoknak mérésében aktívan részt vesznek
Mit fogsz megtanulni:
Megtanulod a követőkód létrehozásától, a napi rendszerességű kampánymérésekig tartó út minden lépését, hogy az rutin legyen számodra. Az alapoktól kezdünk, hogy azok is akik még nem profik elsajátíthassák a Google Analytics kezdeti lépéseit.
Kinek ajánljuk a haladó Google Analytics képzés Advanced Level-t?
E-commenrce szakembereket – akik a saját cégük, vagy megbízóik kampányait állítják be és mérik folyamatosan
Ügynökségi Digital Managereknek – Olyan ügyfélkapcsolati szakértőknek, akik a digitális kampányokat briefelik, ellenőrzik és visszamérik
KKV e-commerce felelősnek – Azon részlegvezetőknek, akiknek be kell állítaniuk a kampányok méréseit és felelősek a profitabilitásért
Online marketing kerriert tervező hallgatóknak – A diploma megszerzése után kimondottan e-commerce-szel szeretnének foglalkozni
Saját könyv kiadóinak – Ha jelentős mennyiségű kampányt futtatnak, könyves webáruházat menedzselnek
Senior kommunikációs tanácsadóknak – Akiknek területén az e-commerce jelentős területet foglal el
Mire leszel képes Google Analitics Advanced Level után?
- A Google Analytics működésének mély ismeretére
- A Google Analytics Enhanced E-commerce működtetésére
- Elmagyarázni e-commernce méréstechnikai működési folyamatokat
- Követőkódot generálni a websiteod számára
- A weboldalad látogatóinak számának és viselkedésének megismerésére
- Mit tesznek, vagy mit nem teszek a látogatóid?
- Melyik oldalra érkeznek meg és honnan?
- Melyik oldaladat nézik meg és onnan hová mennek?
- Melyik oldalon hagyják el a weboldaladat?
- Hány értékesítésed volt?
- Hány darab konverziód volt az oldaladon?
- Hogyan mérd az eseményeket és a konverziókat?