Az alapokkal kezdünk – részletfizetéssel is elérhető
Tanúsítványaink:
A felnőttképzésről szól 2013. évi LXXVII. törvény alapján (Fktv. 20./A §. 2.bekezdés) alapján, a Felnőttképzési Adatszolgáltatási Rendszeren keresztül sorszámozott és nyilvántartott tanúsítványt állítunk ki a képzés elvégzéséről.
Valamint a vizsgát igazoló Webbyskill PASS -t.
Csaba KISS
Barnardo M. CAFFE
Andrea KOVACS
Mersics László
Júlia PAPP
Zsófia
Másody Róbert
Ingrid
Lászlóné KUN
A PPC – Online Marketing Economy képzés részletei
Marketing alapok
Megalapozzuk az elméleti tudásod (és később a gyakorlatot is). Megismerheted a legfontosabb alapfogalmat, megtanulod, hogy hogyan közelíts meg egy terméket vagy szolgáltatást vagy éppen hogyan tudod meghatározni a célcsoportod. Minden elméleti óra on-demand elérhető (online videós formában), így te ütemezheted be a képzésre fordított időd. Emellett arra is lehetőséget biztosítunk, hogy az anyagok feldolgozása után egy élő online alkalmon kérdezz az oktatóktól, és beszélgess a többi Felnőttképzési résztvevővel.
Marketing alapok
Megalapozzuk az elméleti tudásod (és később a gyakorlatot is). Megismerheted a legfontosabb alapfogalmat, megtanulod, hogy hogyan közelíts meg egy terméket vagy szolgáltatást vagy éppen hogyan tudod meghatározni a célcsoportod. Minden elméleti óra on-demand elérhető (online videós formában), így te ütemezheted be a képzésre fordított időd. Emellett arra is lehetőséget biztosítunk, hogy az anyagok feldolgozása után egy élő online alkalmon kérdezz az oktatóktól, és beszélgess a többi Felnőttképzési résztvevővel.
Online marketing és a PPC
A képzés középpontjában a Google Ads (korábban AdWords) és Facebook PPC hirdetések állnak. Végigvezetünk mindenen a fiók létrehozásától, a kampánybeállításokon keresztül a riportok elkészítéséig. A gyakorlati órák egy részén live webinaron keresztül vehetsz részt, hogy az adott felület legfrissebb verzióján tanulhasd meg a beállításokat. A képzés utolsó moduljában a Google Analytics felületét sajátíthatod el, megtanulod hogyan kell kampányriportot készíteni, és milyen metrikákra kell odafigyelned.
Online marketing és a PPC
A képzés középpontjában a Google Ads (korábban AdWords) és Facebook PPC hirdetések állnak. Végigvezetünk mindenen a fiók létrehozásától, a kampánybeállításokon keresztül a riportok elkészítéséig. A gyakorlati órák egy részén live webinaron keresztül vehetsz részt, hogy az adott felület legfrissebb verzióján tanulhasd meg a beállításokat. A képzés utolsó moduljában a Google Analytics felületét sajátíthatod el, megtanulod hogyan kell kampányriportot készíteni, és milyen metrikákra kell odafigyelned.
Gyakorlati oktatás
A szakmában dolgozó profi oktatóktól tanulhatsz, akik gyakorlati példákon keresztül mutatják be számodra, a Google Ads és a Facebook hirdetéseket, a fiók létrehozástól kezdve egészen a kampányok beállításokig. A gyakorlati példákat valós fiókokon és kampányokon keresztül sajátíthatod el, így a képzés végére valódi gyakorlati szaktudásra tehetsz szert. Így kellő tudást és magabiztosságot szerezhetsz, amivel könnyen elhelyezkedhetsz az álláspiacon akár részmunkaidőben vagy freelancerként is.
Gyakorlati oktatás
A szakmában dolgozó profi oktatóktól tanulhatsz, akik gyakorlati példákon keresztül mutatják be számodra, a Google Ads és a Facebook hirdetéseket, a fiók létrehozástól kezdve egészen a kampányok beállításokig. A gyakorlati példákat valós fiókokon és kampányokon keresztül sajátíthatod el, így a képzés végére valódi gyakorlati szaktudásra tehetsz szert. Így kellő tudást és magabiztosságot szerezhetsz, amivel könnyen elhelyezkedhetsz az álláspiacon akár részmunkaidőben vagy freelancerként is.
Munkalehetőség távmunkával
Hiszünk a távmunkában és a távoktatásban. Nem szükséges, hogy órákat ingázz, vagy minden nap bent kelljen ülnöd egy irodában. PPC menedzserkén távmunkában is dolgozhatsz. A képzés után segítünk az elhelyezkedésedben is, – így még könnyebben szerezhetsz új állást vagy partnert, – a megszerzett tudást pedig azonnal használni tudod. Csak olyan partnerekkel kapcsolunk össze, akiknél lehetőséged van részben vagy teljes munkaidőben távmunkában, vagy home officeban dolgozni – a többi csak rajtatok múlik!
Munkalehetőség távmunkával
Hiszünk a távmunkában és a távoktatásban. Nem szükséges, hogy órákat ingázz, vagy minden nap bent kelljen ülnöd egy irodában. PPC menedzserkén távmunkában is dolgozhatsz. A képzés után segítünk az elhelyezkedésedben is, – így még könnyebben szerezhetsz új állást vagy partnert, – a megszerzett tudást pedig azonnal használni tudod. Csak olyan partnerekkel kapcsolunk össze, akiknél lehetőséged van részben vagy teljes munkaidőben távmunkában, vagy home officeban dolgozni – a többi csak rajtatok múlik!
A PPC – Online Marketing Economy képzés tematikája
TERMÉK ÉS SZOLGÁLATÁS – #product #service #sales
A REKLÁM ÉS FAJTÁI – #online #offline #ads
MÁRKAMENEDZSMENT – #branding #customer #positioning
PIACKUTATÁS ÉS FAJTÁI – #planning #data #strategy
AZ ONLINE MARKETING – #digital #web #online
DIGITÁLIS CSATORNÁK – #PPC #social #programmatic
DIGITAL MARKETING ÉS AZ ÜZLET – #lead #sales #ROI
MÉRÉS – #KPI #data #analytics
MILYEN CÉLOKAT VÁLASSZ? – #target #consumer #user
CÉLCSOPORTOK ÉS INSIGHTOK – #insight #demographics #behaviour
RENDSZEREK ÉS FOGALMAK – #CTR #PPC #CPC
MÉDIA ÉS SITE OLDALI ANALITIKA – #hits #database #conversion
MI AZ iOS14 FRISSITÉS? – #hatása a célzásra #optimalizálásra #jelentésekre
AGGREGÁLT ESEMÉNYMÉRÉS – #FACEBOOK-on
DOMAIN HITELESITÉS – #problémák #elhárításuk
3rd PARTY COOKIES ÉS FACEBOOK HIRDETÉS – #hogyan hirdess #tippek #trükkök #lehetőségek
FACEBOOK FOR BUSINESS – #creation #setup #how to
KAMPÁNYCÉLOK, HIRDETÉSI FORMÁTUMOK, ELHELYEZÉSEK #targeting #ad formats #placement
MÁRKAISMERTSÉG VS. LEAD – #brand building #awareness #lead generation
GYAKORLATI PÉLDÁK A FIÓK LÉTREHOZÁSÁTÓL A KAMPÁNY INDITÁSÁIG #live #best practice #excercise
A FACEBOOK FELÉPÍTÉSE – #szolgáltatások#megjelenés#biztonság#algoritmus
SZÓBESZÉD MARKETING – #működése #influencer #ügyfél létra
FACEBOOK SZEREPE – #ismertség növelése # értékesítés #edukálás #hirdetések
POSZTOLÁS – #szöveg #kép #videó #creator studio#időzítés#hashtagek
LÁJKOK – #oldalkövetés #organikus elérés #követők aktivitása
OLDAL LÉTREHOZÁSA – #beállítások #megjelenés #szerepkörök #plugins
TARTALOM – #kép # videó # Live #oldalra terelés #szabályok
TIPPEK,TRÜKKÖK – #felhasználók aktivizálása #terv #szabályok #moderálás
JÁTÉK A FACEBOOKON – #játékszabály #nyereményjáték #célcsoportok elérése
FACEBOOK HIBÁK – #képfeltöltés # cache hiba #hozzáférés #tiltás
ÜGYFÉLSZOLGÁLAT – #tervezett ügyfélszolgálat #proaktív terelés
ESEMÉNYEK – #típusok #használat
CSOPORTOK – #típusok #kapcsolt csoportok #fizetős csoportok #nyílt/zárt csoportok
STATISZTIKÁK – #oldalelemzés #látogatottság #követők #bejegyzések #linkre kattintás mérés
LINK RÖVIDíTŐK – #bit.ly #Own URL Shortener
NAPI RUTIN – #eredmények #tervezés #kommentkezelés #tartalomgyártás #csoportkezelés # Live
MIÉRT TIKTOK? #demográfia #TikTok statisztikák #tartalomtípusok #statisztika #fogyasztói szokások
TARTALOMGYÁRTÁS #TikTok fióktípusok #üzleti fiók #TikTok Pro fiók #tartalomgyártás #hashtagek #trendek
HA CSINÁLOD, JÓL CSINÁLD! #influenszer marketing #bevételszerzési lehetőségek #mit csinálj #mit ne csinálj
TIKTOK ALAPOK #bemutatása #Tiktok platform
FIÓKOK #szegmentáció #beállítások #fióktípusok
TIKTOK HIRDETÉSI TÍPUSOK #Foglalástípus #brand takeower # one day max #kreatív #licit hirdetések
KAMPÁNYOK FELÉPÍTÉSE #pixel létrehozás #audiences #kampányszint #hirdetéscsoport szint #hirdetés szint
METRIKÁK #gyakorlat #egyéni listák #egyéni riportok
BENCHMARK #közönség #legnézettebb kategóriák #mi várható
TIKTOK PLATFORM ISMERTETÉSE – #alapadatok #működés #Hashtag Challenge #setup
TIKTOK FIÓK LÉTREHOZÁS – #üzleti fiók #magán fiók #CTA elhelyezés #link elhelyezés
HIRDETÉSI LEHETŐSÉGEK #1– #Foglalás típusú hirdetések #TopView #Brand Takeover #One Day Max hirdetések
HIRDETÉSI LEHETŐSÉGEK #2– #Kreatív típusú hirdetések #Hashtag Challange #Branded Effect hirdetések
HIRDETÉSI LEHETŐSÉGEK #3– #Licit típusú hirdetések
HIRDETÉSEK BEÁLLITÁSA – #kampányok felépítése #setup #kampány szintű #hirdetéscsoport szintű #hirdetés szintű kampányok
TIKTOK MÉRÉSE– #CPC #CPV #CPM #riportok #benchmarkok
AZ INSTAGRAM BEMUTATÁSA #IG STORY #hogyindult #socialmediaplatform #igfelhasználók
INSTAGRAM ALAPOK #alapbeállítások #LINKTREE #üzletifiók #businessfiók
HATÉKONY INSTA POSZTOLÁS #poszttípusok #statikus tartalmak #dinamikus tartalmak #ig szövegírás #hashtag
AI HASZNÁLATA #ChatGPT #posztok szövegírása
ORGANIKUS ELÉRÉS ÉS INFLUENCEREK – #community management #nyereményjátékok #influencer együttműködés
INSTAGRAM FEED #előnyök/hátrányok #IG feed #Ig Grid #Canva használata
IG EREDMÉNYEK ELEMZÉSE #miért fontos #következtetések #elérések
FIÓK SETUP, FELÉPITÉS, KULCSSZÓKUTATÁS – #setup #keywords #research
HIRDETMÉNYEK, BŐVITMÉNYEK – #ads #extensions #setup
CÉLZÁS, ÜTEMEZÉS, EGYÉB BEÁLLITÁSOK – #targeting #timing #budget
KAMPÁNY MENEDZSMENT – #management #optimization #finetune
MIRE VALÓ AZ EMAIL MARKETING: #email kommunikáció típusai #promóciók típusai #partnerségi kapcsolatok # spam
TRENDEK ÉS SZOFTVEREK:#trendek #optimalizálhatósag #szoftverek
MAILERLITE: #bemutatása # tippek
ONLINE FELIRATKOZÁS, GDPR :# form beállítása #importálás #gyakorlat
ADATBÁZIS MŰVELETEK: #adatbázis management #listák szegmentálása #Mailerlite gyakorlat
EDM LÉTREHOZÁSA, SZÖVEGíRÁS: #márkaépítés #cselekvésre ösztönzés #NLP # kampánykészítés # sablonok #tesztelés #Mail-tester
DINAMIKUS TARTALOM,PERSZONALIZÁLÁS, KÉPEK : # szegmentálás #viselkedés alapú perszonlizálás #dinamikus tartalom létrehozása # képek
KAMPÁNY UTÓÉRTÉKELÉS: #szoftverek típusai #alkalmazás
AUTOMATIZÁLÁS : #előnyei #tÍpusai #autoresponder
MARKETING AUTOMATIZÁCIÓ #Mi az? #Mire való
MARKETING AUTOMATIZÁCIÓ FOLYAMAT #definíció #szoftver típusok #trigger #akció #filterek
VISSZAIGAZOLÓ/ÜDVÖZLŐ BEMUTATÓ #definíció #visszigazoló/ tranzakciós email
REAKTIVÁLÁS #reaktiválási kampány #típusok
ESEMÉNY EMLÉKEZTETŐK #típusok #emlékeztetők felépítése # üzenet tartalma
RETARGETING #hogyan működik # tartalma
ECOMMERCE MA SZCENÁRIÓK #szituációk #üzenet tartalma
SMS MARKETING AUTOMATIZÁCIÓ #előnyei # menete # típusok
KAMPÁNY UTÓÉRTÉKELÉS,INTEGRÁCIÓK #dashboard #folyamtok utóértékelése #hogyan használjuk #működése #példák
BEVEZETÉS – #elmélet #webanalitika #mérési terv
GA4 BEMUTATÁSA – #bevezetés #frissítés
GA4 BEKÖTÉS – #fiók létrehozása #kezdő beállítások #speciális beállítások
JELENTÉSEK – #valós idejű áttekintés #ügyfélszerzés #elköteleződés #bevételszerzés #oldalak és képernyők #felhasználó
FELFEDEZÉS,HIRDETÉS – #felfedezés # hirdetés
BEÁLLÍTÁSOK – #belső forgalom kizárása #több domain mérése egyszerre #hivatkozások kizárása
GYAKORLAT – #gyakorló feladatok
SEO ALAPOK – #mi a SEO? #feléptése #on-site SEO #off-site SEO # technikai SEO
KULCSSZAVAK #kulcsszó keresés #kulcsszó kiválasztás #kulcsszó meghatározás
SEO TOOLS – #SemRush #Google Trends # Yoast SEO # képek SEO optimalizálása
UTM PARAMÉTEREZÉS, AI – #mi is az UTM? #ChatGTP használata SEO célokra
SEO HASZNOSSÁGOK – #301 átirányítás #do follow link #sitemap
BEVEZETÉS – #alapfoglamak #történet # típusok
KAMPÁNYTERVEZÉS – #tervezés #infuencerek keresése
EREDMÉNYEK – #Az IM mérőszámai
IM KAMPÁNY LEBONYOLÍTÁSA – #Hogyan keresed fel a tervezett együttműködőt , mikre figyelj
ESETTANULMÁNYOK ÉS OUT OF THE BOX MEGOLDÁSOK – #megkeresés #várakozás #árak #brief #timing #kötelező jelölések #szerződés # márkamegjelenés #relevancia #szponzoráció #amikor nem használsz inluencert #esettanulmányok
A képzés tematikájának változtatásának jogát fenntartjuk, melynek leggyakoribb okai, a Facebook, a Facebook Business, a Google Ads és a Google Analytics, és a Google Tagmanager rendszerének változásai, valamint az online marketing munkamódszerének fejlődése.