PPC - Online Marketing - Premium képzés
Ismerd meg a szakmát az elméleti alapoktól a gyakorlati feladatokig!
PPC fókuszú Online Marketing – Premium képzés költségei
Csaba KISS
Barnardo M. CAFFE
Andrea KOVACS
Júlia PAPP
Zsófia
Ingrid
Lászlóné KUN
Amit megtanulhatsz a PPC képzésen
Marketing alapok
Nagyon fontosnak tartjuk, hogy a gyakorlati tudás megszerzése előtt az elméleti alapokat is át tudjuk adni. A Marketing alapok modulban tisztázzuk az alapfogalmakat, a reklám fajtáit, segítünk, hogy hogyan közelíts meg egy terméket vagy szolgáltatást vagy éppen hogyan tudod jól meghatározni a célcsoportot. Minden elméleti óra on-demand elérhető, így akkor és onnan nézed meg őket, ahonnan szeretnéd. Arra is lehetőséget biztosítunk, hogy az on-demand anyagok meghallgatása után egy élő óra keretein belül kérdezhess az oktatóktól, de beszélgethetsz a többi Felnőttképzési résztvevővel is.
Marketing alapok
Nagyon fontosnak tartjuk, hogy a gyakorlati tudás megszerzése előtt az elméleti alapokat is át tudjuk adni. A Marketing alapok modulban tisztázzuk az alapfogalmakat, a reklám fajtáit, segítünk, hogy hogyan közelíts meg egy terméket vagy szolgáltatást vagy éppen hogyan tudod jól meghatározni a célcsoportot. Minden elméleti óra on-demand elérhető, így akkor és onnan nézed meg őket, ahonnan szeretnéd. Arra is lehetőséget biztosítunk, hogy az on-demand anyagok meghallgatása után egy élő óra keretein belül kérdezhess az oktatóktól, de beszélgethetsz a többi Felnőttképzési résztvevővel is.
Online marketing és a PPC
A képzés középpontjában a Google Ads (korábban AdWords) és Facebook PPC hirdetések állnak – végigvezetünk a fiók létrehozásától, a kampánybeállításokon keresztül a riportok elkészítéséig. A gyakorlati órák egy részén live webinaron keresztül vehetsz részt, hogy az adott felület legfrissebb verzióján keresztül tudjuk megmutatni a beállításokat. A képzés utolsó moduljában a Google Analytics használatát sajátíthatod el – hogyan kell elkészíteni egy kampányriportot? Milyen metrikákra kell figyelni? Hogyan állítsd össze a riportot? Így a kurzus végén a beállításoktól a site oldali riportig az összes lépést ismerni fogod.
Online marketing és a PPC
A képzés középpontjában a Google Ads (korábban AdWords) és Facebook PPC hirdetések állnak – végigvezetünk a fiók létrehozásától, a kampánybeállításokon keresztül a riportok elkészítéséig. A gyakorlati órák egy részén live webinaron keresztül vehetsz részt, hogy az adott felület legfrissebb verzióján keresztül tudjuk megmutatni a beállításokat. A képzés utolsó moduljában a Google Analytics használatát sajátíthatod el – hogyan kell elkészíteni egy kampányriportot? Milyen metrikákra kell figyelni? Hogyan állítsd össze a riportot? Így a kurzus végén a beállításoktól a site oldali riportig az összes lépést ismerni fogod.
Gyakorlati oktatás
Nálunk a szakmában dolgozó profi oktatók gyakorlati példákon keresztül mutatják be a Google Ads (korábban AdWords) és a Facebook hirdetéseket a fiók létrehozástól a kampánybeállításokig. A gyakorlati példákat valós fiókokon és kampányokon keresztül mutatjuk be. A képzés végére valódi gyakorlati szaktudásra tehetsz szert, amivel könnyen elhelyezkedhetsz a piacon akár részmunkaidőben, akár freelancerként. Az elméleti és a gyakorlati oktatásaink is mind online futnak, így nem kell bejárnod az órákra, a saját ritmusodban haladhatsz a tananyaggal.
Gyakorlati oktatás
Nálunk a szakmában dolgozó profi oktatók gyakorlati példákon keresztül mutatják be a Google Ads (korábban AdWords) és a Facebook hirdetéseket a fiók létrehozástól a kampánybeállításokig. A gyakorlati példákat valós fiókokon és kampányokon keresztül mutatjuk be. A képzés végére valódi gyakorlati szaktudásra tehetsz szert, amivel könnyen elhelyezkedhetsz a piacon akár részmunkaidőben, akár freelancerként. Az elméleti és a gyakorlati oktatásaink is mind online futnak, így nem kell bejárnod az órákra, a saját ritmusodban haladhatsz a tananyaggal.
Munkalehetőség távmunkával
Hiszünk a távmunkában és a távoktatásban. Ma már nem szükséges, hogy órákat ingázz, vagy minden nap bent kelljen ülnöd egy irodában. Olyan új szakmát adhatunk neked, amit távmunkában is végezhetsz nemzetközi professzionalitással. A képzés után segítünk új állást vagy új partnert találni, ahol a megszerzett tudást használni is tudod a munkád során. Olyan partnerekkel kapcsolunk csak össze, akiknél lehetőséged van részben vagy teljes munkaidőben távmunkában, vagy home officeban dolgozni – a többi már csak rajtatok múlik!
Munkalehetőség távmunkával
Hiszünk a távmunkában és a távoktatásban. Ma már nem szükséges, hogy órákat ingázz, vagy minden nap bent kelljen ülnöd egy irodában. Olyan új szakmát adhatunk neked, amit távmunkában is végezhetsz nemzetközi professzionalitással. A képzés után segítünk új állást vagy új partnert találni, ahol a megszerzett tudást használni is tudod a munkád során. Olyan partnerekkel kapcsolunk csak össze, akiknél lehetőséged van részben vagy teljes munkaidőben távmunkában, vagy home officeban dolgozni – a többi már csak rajtatok múlik!
PPC online marketing képzés tematika
TERMÉK ÉS SZOLGÁLATÁS – #product #service #sales
A REKLÁM ÉS FAJTÁI – #online #offline #ads
MÁRKAMENEDZSMENT – #branding #customer #positioning
PIACKUTATÁS ÉS FAJTÁI – #planning #data #strategy
AZ ONLINE MARKETING – #digital #web #online
DIGITÁLIS CSATORNÁK – #PPC #social #programmatic
DIGITAL MARKETING ÉS AZ ÜZLET – #lead #sales #ROI
MÉRÉS – #KPI #data #analytics
MILYEN CÉLOKAT VÁLASSZ? – #target #consumer #user
CÉLCSOPORTOK ÉS INSIGHTOK – #insight #demographics #behaviour
RENDSZEREK ÉS FOGALMAK – #CTR #PPC #CPC
MÉDIA ÉS SITE OLDALI ANALITIKA – #hits #database #conversion
FACEBOOK FOR BUSINESS – #creation #setup #how to
KAMPÁNYCÉLOK, HIRDETÉSI FORMÁTUMOK, ELHELYEZÉSEK #targeting #ad formats #placement
MÁRKAISMERTSÉG VS. LEAD – #brand building #awareness #lead generation
GYAKORLATI PÉLDÁK A FIÓK LÉTREHOZÁSÁTÓL A KAMPÁNY INDITÁSÁIG #live #best practice #excercise
FACEBOOK – magán és üzleti felhasználás
Desktop és mobil megjelenítés közötti különbségek
FACEBOOKMESSENGER – INSAGRAM – WHATTSAPP ismertetése
A FACEBOOK legfontosabb szolgáltatásai (Hírfolyam, Csoportok, Oldalak
Messenger, Watch, Értesítések, Események, Marketplace, Társkereső
Live stb. áttekintése)
FACEBOOK BIZTONSÁGA – kétfaktoros hitelesítés
Amit a Facebook algoritmusról tudni lehet
AZ INSTAGRAM BEMUTATÁSA #IG STORY #hogyindult #socialmediaplatform #igfelhasználók
INSTAGRAM ALAPOK #alapbeállítások #LINKTREE #üzletifiók #businessfiók
HATÉKONY INSTA POSZTOLÁS #poszttípusok #statikus tartalmak #dinamikus tartalmak #ig szövegírás #hashtag
AI HASZNÁLATA #ChatGPT #posztok szövegírása
ORGANIKUS ELÉRÉS ÉS INFLUENCEREK – #community management #nyereményjátékok #influencer együttműködés
INSTAGRAM FEED #előnyök/hátrányok #IG feed #Ig Grid #Canva használata
IG EREDMÉNYEK ELEMZÉSE #miért fontos #következtetések #elérések
MIÉRT TIKTOK? #demográfia #TikTok statisztikák #tartalomtípusok #statisztika #fogyasztói szokások
TARTALOMGYÁRTÁS #TikTok fióktípusok #üzleti fiók #TikTok Pro fiók #tartalomgyártás #hashtagek #trendek
HA CSINÁLOD, JÓL CSINÁLD! #influenszer marketing #bevételszerzési lehetőségek #mit csinálj #mit ne csinálj
TIKTOK ALAPOK #bemutatása #Tiktok platform
FIÓKOK #szegmentáció #beállítások #fióktípusok
TIKTOK HIRDETÉSI TÍPUSOK #Foglalástípus #brand takeower # one day max #kreatív #licit hirdetések
KAMPÁNYOK FELÉPÍTÉSE #pixel létrehozás #audiences #kampányszint #hirdetéscsoport szint #hirdetés szint
METRIKÁK #gyakorlat #egyéni listák #egyéni riportok
BENCHMARK #közönség #legnézettebb kategóriák #mi várható
TIKTOK PLATFORM ISMERTETÉSE – #alapadatok #működés #Hashtag Challenge #setup
TIKTOK FIÓK LÉTREHOZÁS – #üzleti fiók #magán fiók #CTA elhelyezés #link elhelyezés
HIRDETÉSI LEHETŐSÉGEK #1– #Foglalás típusú hirdetések #TopView #Brand Takeover #One Day Max hirdetések
HIRDETÉSI LEHETŐSÉGEK #2– #Kreatív típusú hirdetések #Hashtag Challange #Branded Effect hirdetések
HIRDETÉSI LEHETŐSÉGEK #3– #Licit típusú hirdetések
HIRDETÉSEK BEÁLLITÁSA – #kampányok felépítése #setup #kampány szintű #hirdetéscsoport szintű #hirdetés szintű kampányok
TIKTOK MÉRÉSE– #CPC #CPV #CPM #riportok #benchmarkok
MI A PINTEREST? – #kommunikációs előnyök #kommunikációs lehetőségek #platform részletei
PINTERES FELÉPÍTÉSE – ##pinterest board #hogyan tudsz pin-elni #miért érdemes pin-elni egy tartalmadat #SEO hatások
BUSINESS FIÓK LÉTREHOZÁSA – #Brief #beállítások #webhely igénylés #üzleti hozzáférés #számlázás
HIRDETÉSI SZABÁLYZAT– #miket nem hirdethetünk
ELHELYEZÉSEK ,FORMÁTUM – #Home feed #Search #videóformátumok
LICITLEHETŐSÉGEK, CÉLZÁSOK – #awareness #consideration #conversation #first party #third party
VÁSÁRLÁS – #Pinterest Ads manager #Pinterest Marketing Partner
ANALITIKA – #Riportok #mérés
GYAKORLAT- #esettanulmányok
FIÓK SETUP, FELÉPITÉS, KULCSSZÓKUTATÁS – #setup #keywords #research
HIRDETMÉNYEK, BŐVITMÉNYEK – #ads #extensions #setup
CÉLZÁS, ÜTEMEZÉS, EGYÉB BEÁLLITÁSOK – #targeting #timing #budget
KAMPÁNY MENEDZSMENT – #management #optimization #finetune
E-MAIL MARKETING #Mire való
TRENDEK ÉS SZOFTVEREK#mail és szoftver típusok#
ÁLTALÁNOS BEMUTATÁS #e-mail marketing szoftver bemutatása(MailerLite)
ONLINE FELIRATKOZÁSI LEHETŐSÉGEK #(manuális, importálás, form, popup) és GDPR
ADATBÁZIS MŰVELETEK #listák, szegmentálás, egyedi mezők, migráció
SZÖVEGÍRÁSI ÚTMUTATÓ
EMAIL HÍRLEVÉL/eDM LÉTREHOZÁSA #szerkesztés, sablonok, tesztelés
DINAMIKUS TARTALOM #perszonalizálás, szöveg és kép műveletek
AUTOMATIZÁLÁS #automatizálás az e-mail marketingben
KAMPÁNY UTÓÉRTÉKELÉS
MARKETING AUTOMATIZÁCIÓ #Mi az? #Mire való
MARKETING AUTOMATIZÁCIÓ FOLYAMAT #definíció #szoftver típusok #trigger #akció #filterek
VISSZAIGAZOLÓ/ÜDVÖZLŐ BEMUTATÓ #definíció #visszigazoló/ tranzakciós email
REAKTIVÁLÁS #reaktiválási kampány #típusok
ESEMÉNY EMLÉKEZTETŐK #típusok #emlékeztetők felépítése # üzenet tartalma
RETARGETING #hogyan működik # tartalma
ECOMMERCE MA SZCENÁRIÓK #szituációk #üzenet tartalma
SMS MARKETING AUTOMATIZÁCIÓ #előnyei # menete # típusok
KAMPÁNY UTÓÉRTÉKELÉS,INTEGRÁCIÓK #dashboard #folyamtok utóértékelése #hogyan használjuk #működése #példák
BEVEZETÉS – #elmélet #webanalitika #mérési terv
GA4 BEMUTATÁSA – #bevezetés #frissítés
GA4 BEKÖTÉS – #fiók létrehozása #kezdő beállítások #speciális beállítások
JELENTÉSEK – #valós idejű áttekintés #ügyfélszerzés #elköteleződés #bevételszerzés #oldalak és képernyők #felhasználó
FELFEDEZÉS,HIRDETÉS – #felfedezés # hirdetés
BEÁLLÍTÁSOK – #belső forgalom kizárása #több domain mérése egyszerre #hivatkozások kizárása
GYAKORLAT – #gyakorló feladatok
KONVERZIÓK – #mikro és makro konverziók
GA4 BEMUTATÁSA – #bevezetés #frissítés #ellenőrzés
EGYEDI BEÁLLÍTÁSOK – #értesítések # riportok # menü
EGYÉNI CSATORNACSOPORTOK – #élétrehozás # alkalmazása
SZEGMENSÉPÍTŐ – #elmélet #új szegmens építése
KÖZÖNSÉGEK – #elmélet #létrehozás
E-COMMERCE – #riportok # felhasználó élettartama #fizetési tölcsér # promóció
HALADÓ FELFEDEZÉS – #kohorsz #tölcsér
SEO RIPORTOK – #riport #search console
TARTALOM STRATÉGIA – #jol működő tartalmak #tartalomnaptár készítése
KÖZÖSSÉGI MARKETING AUTOMATIZÁLÁS (SMA) – #social marketing automatizálás #hasznos szoftverek
LEAD MAGNET – MARKETING CSALI – #ötletek #lead magnet tippek #hogyan tervezzünk marketing csalit
LANDING PAGE – ÉRKEZÉSI OLDALAK – #milyen a jó érkezési oldal #kötelező elemei #eszközei (kis cég és nagy cég esetében) #sablonok
CTA – CSELEKVÉSRE ÖSZTÖNZŐ GOMB – #mi a CTA #miért fontos? #hogyan csinálj jó CTA-t? #hová tegyük?
MIRE ÉS KINEK VALÓ A LINKEDIN? #Branding kialakítása #felhasználási módok #Nagyvállalati menedzsereknek #Értékesítőknek #Vállalatok tulajdonosainak #Social Media szakértőknek #HR munkatársaknak
A LINKEDIN KÜLDETÉSE #mi lójában a LinkedIn #kialakulása szakértőknek #életkori megoszlás #piaci részesedés #Üzleti funkciók #alapvető adatok #képek használata
A LINKEDIN FUNKCIÓINAK ÁTTEKINTÉSE #news feed #levelezés #Company Page
A LINKEDIN FELÜLETE #a helyes regisztráció #a jó profilkép #a jó háttérkép #a jó profil oldal létrehozásának módja #LinkedIn Premium röviden
A LINKEDIN ÉS A MUNKA #LinkedIn toborzás #CV letöltése #Professzionális profil oldal #részletes tanácsok a kitöltéshez
A LINKEDIN TEVÉKENYSÉG MEGKEZDÉSE #mit tegyél lépésről lépésre #segédlet profil feltöltéshez #napi kommunikáció megkezdése #networking megkezdése #hálózatépítés #LinkedIn etikett #platform használati céljaid meghatározása
AKTÍV LINKEDIN HASZNÁLAT #mit tegyél ha fent vagy #Az AI használata #posztolási tippek #cikk írása
LINKEDIN ALAPOK – #LinkedIn alapozás #összefoglaló
REGISZTRÁCIÓ #regisztráció #főoldal #profilbeállítások #profil/céges oldal
HIRDETÉSFELÉPÍTÉS – #account létrehozása #kampánymenedzser menüpontok
KAMPÁNYOK FELÉPÍTÉSE # kampánytípusok #pixel elhelyezés #konverzióbeállítás
HIRDETÉSI FORMÁTUMOK – #képes #carousel #video #lead ads
KAMPÁNYOK – #kampányszint #hirdetéscsoport szint #hirdetés szint
METRIKÁK – #metrikák módosítása #riportok
CRM ALAPOK #alapok #hatékonyság #főbb típusok
FELÉPÍTÉSE – #felhasználók #objektumok #adatok importálása #ajánlat készítés (CPQ)
OBJEKTUMOK – #Contact #account # lead #opportunity #háttér táblázatot #értékesítési munkafolyamat
OPPORTUNITY RÖGZÍTÉSE – #Lead vs. opportunity #kötelező adat elemek #információs lehetőségek #AI lehetőségek
SALES PIPELINE – #üzleti lehetőség életciklus #opportunity-k súlyozása #pipeline #reporting
SALES,ÜGYFÉLSZOLGÁLATI CRM – #kezelési felület #munkafolyamatok #új objektumok
SALES FORECASTING – #forecasting alapfogalmai #kvóta meghatározás #tervezés #riportok
360 ÜGYFÉLKÉP – #ügyféltörténet #ügyféllkép
REPORTING – #szerepkötrök # jogosultságok #dashboard készítés #automatizálhatóság #gyakorlat
DOKUMENTUM ÉS SZERZŐDÉS KEZELÉS – #dokumentumok #ideális workflow #elektronikus aláírás #Contract Lifecycle
ADVANCED FEATURES– #technológiai eszközök #hatékonyság
ESETTENULMÁNYOK– #piaci/értékesítési kihívások #esettanulmányok
SEO ALAPOK – #mi a SEO? #feléptése #on-site SEO #off-site SEO # technikai SEO
KULCSSZAVAK #kulcsszó keresés #kulcsszó kiválasztás #kulcsszó meghatározás
SEO TOOLS – #SemRush #Google Trends # Yoast SEO # képek SEO optimalizálása
UTM PARAMÉTEREZÉS, AI – #mi is az UTM? #ChatGTP használata SEO célokra
SEO HASZNOSSÁGOK – #301 átirányítás #do follow link #sitemap
A TAG MANAGER MŰKÖDÉSE – mik az előnyei és hogyan működik?
ADMIN FELÜLET BEMUTATÁSA – fiók, tároló, jogosultságok, import-export
KEZELŐFELÜLET – munkaterület, címkék, aktiválási szabályok, változók
VÁLTOZÓK – beépített és felhasználó által definiált változók példákkal
AKTIVÁLÁSI SZABÁLYOK – aktiválási szabályok funkciója és típusai
CÍMKÉK – címkék működése és típusa
GOOGLE ANALYTICS BEÁLLÍTÁSA
GOOGLE ADS – konverzió követés beállítása, remarketing címke beállítása
FACEBOOK – alap pixel beállítása, konverziós pixel beállítása
VÁSÁRLÁS, AJÁNLATKÉRÉS, CÍMKÉK SORRENDEZÉSE – beállítások
KOSÁRBA RAKÁS MÉRÉSE – Google Analyticsben és Facebookon
EGYEDI MÉRŐKÓDOK – Tawk.to free chat
MÉDIAVÁSÁRLÁS ÉRTÉKÉNEK ÁTADÁSA – technikai magyarázat
AZ ÁTADOTT ÉRTÉK TOVÁBBÍTÁSA – GTM-ből Google Adsbe és Facebookba
E-MAIL CÍMRE KATTINTÁS, TELEFONSZÁMRA KATTINTÁS – mérés
ANALYTCS – e-kereskedelem , célok importálása Google Ads-be
Bevezetés, AI kialakulása, működése
AI modellek és használatuk
Nyelvi modell működési elve, lehetőségei és korlátaiGeneratív AI technikák bemutatása a gyakorlatban
Alkalmazási ötletek marketing kampányokban
Hatékony tartalomkészítési technikák
Ideális kreatív posztok és content calendar létrehozása
Legnépszerűbb képalkotó promptok és technikák
BEVEZETÉS – #alapfoglamak #történet # típusok
KAMPÁNYTERVEZÉS – #tervezés #infuencerek keresése
EREDMÉNYEK – #Az IM mérőszámai
IM KAMPÁNY LEBONYOLÍTÁSA – #Hogyan keresed fel a tervezett együttműködőt , mikre figyelj
ESETTANULMÁNYOK ÉS OUT OF THE BOX MEGOLDÁSOK – #megkeresés #várakozás #árak #brief #timing #kötelező jelölések #szerződés # márkamegjelenés #relevancia #szponzoráció #amikor nem használsz inluencert #esettanulmányok
A képzés tematikájának változtatásának jogát fenntartjuk, melynek leggyakoribb okai, a Facebook, a Facebook Business, a Google Ads és a Google Analytics, és a Google Tagmanager rendszerének változásai, valamint az online marketing munkamódszerének fejlődése.
Kezdés: 2024. szeptember 10.
Előadóink
PPC – Online Marketing Premium képzés részletei
PPC – Online Marketing Premium képzés célja
PPC – Online Marketing képzés több konstrukcióban elérhető. A Premium képzés célja, hogy magas szintű, élő konzultáció melletti képzést kapjanak azon Felnőttképzési résztvevők, akik szerenének élőszóban is választ kapni a kérdéseikre.
Ajánlataink tartalma:
PPC – Online Marketing Premium képzés tartalma széleskörű, kezdve a szakmába belépőknek szánt Marketing 360 képzéstől, az egészen fejlett Google Analytics haladó képzésig. Használható, gyakorlatias képzést biztosítunk, melyet távolról tud elérni a Felnőttképzési résztvevő. Mindezt akár részletfizetéssel is elérhetik tanulóink.
Kinek ajánljuk a PPC – Online Marketing képzést:
Kezdő szakembereknek, akik most lépnek be a Digitális Marketing piacára, szeretnék fejleszteni online tudásukat és karriert befutni ezen a téren, és ehhez támogatást keresnek.
Karrier váltóknak, akik úgy érzik, hogy még nem találták meg az a területet, amivel foglalkozni szeretnének, de fontosnak, hasznosnak találják az Online Marketing területét, azt gondolják, hogy a jövőjük szempontjából ez lényeges terület.
KKV munkatársainak, akik saját maguknak menedzselik a PPC kampányaikat, akiknek napi szükségük van rá és szeretnének fejlett PPC – Online Marketinget tanulni, és fontos számukra, hogy a tanulási folyamat során kérdezzenek. A KKV vezetőinek, akiknek nincs idejük felügyelni a saját kampányaikat, de kíváncsiak az eredményekre.
Frissen végzett tanulóknak, akik szeretnének a megszerzett képesítés mellé, vagy a diplomájuk mellé olyan naprakész Online Marketing képzést megtanulni, amivel kiegészíthetik már meglevő, megszerzett tudásukat.
Vállalati kampánymenedzsereknek – akik a cég saját kampányaikatt futtatják, akik sok kérdést kapnak a megbízóiktól, és folyamatosan szeretnének fejlődni.
Ügynökségi Account Managereknek – Azon kollegáknak, akik nap mint nap, nagyon komoly kihívásoknak vannak kitéve ügyfeleik részéről, PPC, mérési, elemzési kérdésekre kell közepesen bonyolult válaszokat szállítaniuk, de nem minden esetben kell kampányokat menedzselniuk.
Mit fogsz megtanulni?
PPC – Online Marketing Premium képzésünk során az alap marketing-kommunikációs tudást adjuk át , majd ezt követően kezdődnek az összetettebb anyagok, mint a Pay Per Click megoldások vagy a Google Analytics kérdések. Az alapoktól kezdünk és haladunk az egyre értékesebb tudások irányába.
Milyen képzési modulok vannak?
A Marketing 360 modul, egy alapozó képzési egység, melynek célja, hogy legfrissebb marketing szemlélettel ismertesse meg a Felnőttképzési résztvevőinket. Egy gyors marketing kommunikációs alapképzés, aminek feladata az azonnal használható marketing megoldások ismertetése, akár kezdők, újrakezdők, vagy pályaváltók számára is.
A Digital Marketing modul szintén egy nagyon gyors, a friss online kommunikációs trendeket bemutató alapképzési modul, ahol az új trendeket – a használható trendeket – mutatjuk be azok számára, akik nem Online Marketing expertek és szakértők.
A Facebook hirdetései kezelése rész, az éppen aktuális Facebook hirdetési megoldásainak a demonstrálásával foglalkozik, az egyszerű post kiemelésétől a remarketingen át, az A/B tesztekig.
A Google Ads (Google AdWords) a teljes Google hirdetési hálózat ismertetése a Search hálózattól kezdve a Google Display hálózatig. Demókat, beállításokat, lekérdezéseket láthatunk és gyakorolhatunk velük.
A teljes folyamat hatékonyságának mérésével zárjuk a képzést, a Google Analytics ismertetésével. A Google Analytics esetében a legfontosabb mérőszámok és metrikák valamint riportok azok, melyeket demókban mutatunk meg a képzés során.
PPC – Online Marketing Premium képzésünk során elérhető a Haladó Google Analytics modul, ami rendkívül magas szintű ismereteket ad át a tanulóknak – akár a követőkód módosításáig is terjedő tananyagokkal.
Inbound Marketing modul, mely azzal a kérdéskörrel foglalkozik, hogyha elhoztad a látogatót az oldalra, akkor hogyan tudsz a látogatóból vásárlót konvertálni. Az aloldalak felépítése, az fogyasztók irányítása és vezetése a landinen, mind ehhez a modulhoz tartozik.
Mire leszel képes, ha elvégzed a PPC – Online Marketing Premium képzést?
- Megértheted a korszerű marketing alap működési mechanizmusát
- Persona fejlesztés megismerése és alkalmazása
- Áttekinteni az online marketing alapjait és összefüggéseit
- Beállítani és működtetni a Facebook hirdetési rendszereit
- Facebook Business fiókot beállítani és menedzselni
- Beállítani és működtetni a Google Ads hirdetési rendszereit
- Remarketing megoldásokat beállítani és üzemeltetni
- Megérteni, hogy a weboldalad látogatójából hogyan lesz vásárló
- A javasolt weboldal UX és egyéb hatékonysági megoldásokat alkalmazni
- Növelni az on-site konverziók arányát és mennyiségét
- Elkerülni a legnagyobb hibákat a landing oldaladon
- Google Analytics követőkódot implementálni az oldaladba
- A Google Analytics működésének mély ismeretére
- Prezentálni az eredményeket és elmagyarázni működési folyamatokat
- Megmérni a kampányaid eredményeit
- Mit tesznek, vagy mit nem teszek a látogatóid?
- Melyik oldalra érkeznek meg és honnan?
- Melyik oldaladat nézik meg és onnan hová mennek?
- Melyik oldalon hagyják el a weboldaladat?
- Hány értékesítésed volt?
- Megmérni az oldalad hatékonyságát
- A Google Analytics Enhanced E-commerce működtetésére
- Elmagyarázni e-commernce méréstechnikai működési folyamatokat
- Megkülönböztetni a különböző Google Analytics követőkódokat
- Módosítani, programozni a különböző kódokat