Képzéssel kapcsolatban: +36 (20) 3598326 [email protected] 09:30-18:00

PPC – online marketing képzés

100%-ban online képzés

PPC - Online Marketing - Premium képzés

Ismerd meg a szakmát az elméleti alapoktól a gyakorlati feladatokig!

Gyakorlati ismeretek

Alapképzettség nélkül elvégezhető képzés, mely kényelmes tempóban halad előre. Gyakorló szakembereink  mutatják meg, hogy mit kell tudni az Online Marketingről és a PPC-ről. Az elméleti és gyakorlati órák magyar nyelvűek, frissítettek és 100%-ban online elérhetőek, így nem kell bejárnod. Onnan és akkor hallgatod meg, ami neked a legjobb.

Mindent otthonról - részletfizetéssel is

A képzés részletfizetéssel is elérhető és távolról elvégezhető. Amire szükséged van, az egy számítógép, egy szélessávú internet kapcsolat és egy hangszóró.(Felnőttképzési résztvevőink véleményei ittNincs bejárás, ingázás, parkolási probléma; ez egy zöldtudatos képzési forma, így tanulhatsz otthonról vagy akár a kedvenc kávézódból. (10 ok, amiért érdemes megtanulnod)

Új munka/megbízási lehetőségek közül választhatsz

A digitális gazdaságnak megalapozott online kommunikációs szakemberekre van szüksége. (Miért  ennyire megkerülhetetlen az Online Marketing?) Frissítsd tudásodat, zárkózz fel, vagy szélesítsd tudásod. A Webbyskill mentorál, felkészít a digitális kommunikációs szakma kihívásaira. Segítünk partnereinken keresztül új munkahelyet találni,  amit akár távmunkában is végezhetsz.

PPC fókuszú Online Marketing – Premium  képzés költségei

419 000 Ft helyett, 10% kedvezménnyel!

Premium

377 000
On-demand videók, live stream órák (Ft,Nettó ár)
100% Online gyakorlati képzés
10 Napig költségmentesen kipróbálható
3 Részletben fizethető
25 Élő Bootcamp
180+ Oktató video
Teljes Haladó Analytics képzés
1 pass Webby passport
3 hónap Támogatás munkaszerzésben
"Attila - ez a fickó a hazai digitális marketing egyik reneszánsz embere. Művész és Tudós, aki gondolkodik, alkot, és cselekszik. Most eljött az ideje, hogy tanítson is."

Csaba KISS

Marketing Specialist I MBA
"Attila ritka jó előadó. Bonyolult fogalmakat és információkat tud átadni érthetően és szórakoztatóan. Beülni egy előadására nem csak tanulás, de szórakozás is. Ha igazán szeretnéd megérteni a szakmát es okosnak érezni magad akkor hallgasd meg Attila előadásait."

Barnardo M. CAFFE

Digital Strategist
"Olyanok tanítanak itt, akik naponta űzik is a szakmát, és megmérettetnek a piacon. Nem egyszerűen nagy tudású és tapasztalt emberek, de azt pontosan tudják, hogyan kell ezt a tudást úgy átadni, hogy használni tud minél hamarabb és minél hatékonyabban."

Andrea KOVACS

CEO
"Azért jelentkeztem a Webbyskill PPC tanfolyamára, mert erős online jelenléttel bíró külföldi cég tulajdonosaként a hajamat téptem attól, hogy a cégem marketingese nem tudott sikeres kamányokat szervezni, míg a konkurenciám igen. Szerettem volna jobban rálátni erre a területre, hogy jobban értsem a problémákat illetve értsem és tudjam értékelni a marketing tanácsadók ajánlatait és munkáját. A tananyag részletes, jól összerakott, az oktatók kompetensek és kedvesek. Külön hasznosnak tartom a részletes marketing/branding/online kereskedelem részt a kurzus elején."

Júlia PAPP

Cégvezető
”A Webbyskilltől sokkal többet kaptam, mint amiről a képzés indulásakor álmodni mertem. Nem csupán olyan tudást szereztem, amit a gyakorlatban is könnyedén hasznosítani tudok, de segítségükkel rátaláltam egy olyan munkahelyre, ahol home officeban dolgozhatok abban, amiben mindig is szerettem volna: az online marketingben. Bátran ajánlom mindenkinek a Webbyskill képzéseit!”

Zsófia

Felnőttképzési résztvevő
"Mielőtt a Webbyskill-hez jelentkeztem volna, rengeteg időt töltöttem az információkereséssel. A legjobb oktatást kerestem, hiteles szakemberekkel, akik tudják, hogy mit tanítanak. Ezt itt megkaptam és kapom folyamatosan. Olyan Igazi Szakemberektől tanulhatok, akikre felnézek. A tananyagok elképesztően komplexek, szinte minden felmerülő kérdésre megkapjuk a választ anyagon belül. Minden lecke rendkívül részletesen ki van dolgozva. A gyakorlati feladatok élvezetesek és mivel a kezünk szinte vezetve van, nem is annyira bonyolultak. Az pedig már csak hab a tortán, hogy maximálisan odafigyelnek az igényeinkre és visszajelzéseinkre. Én már biztosan tudom, hogy jól választottam. "

Ingrid

Felnőttképzési résztvevő
"Mindig érdekelt a marketing világa. Manapság pedig már az oktatásban is szükségszerű az online marketing használata. A Webbyskill lényegretörő, rugalmas és hihetetlenül szakszerű képzése tökéletes megoldás azoknak, akik szeretnének otthonosan mozogni ezen a területen. Bárkiből szakember lehet. Pedagógusként újra élvezem a tanulást! Szeretem a sok érdekes gyakorlati példát, melyek segítenek megérteni az elméletet. Megtaláltam a tökéletes megoldást!"

Lászlóné KUN

Pedagógus

Amit megtanulhatsz nálunk

Marketing alapok

Nagyon fontosnak tartjuk, hogy a gyakorlati tudás megszerzése előtt az elméleti alapokat is át tudjuk adni. A Marketing alapok modulban tisztázzuk az alapfogalmakat, a reklám fajtáit, segítünk, hogy hogyan közelíts meg egy terméket vagy szolgáltatást vagy éppen hogyan tudod jól meghatározni a célcsoportot. Minden elméleti óra on-demand elérhető, így akkor és onnan nézed meg őket, ahonnan szeretnéd. Arra is lehetőséget biztosítunk, hogy az on-demand anyagok meghallgatása után egy élő óra keretein belül kérdezhess az oktatóktól, de beszélgethetsz a többi Felnőttképzési résztvevővel is.

Kezdés: 2024/05/10

Marketing alapok

Nagyon fontosnak tartjuk, hogy a gyakorlati tudás megszerzése előtt az elméleti alapokat is át tudjuk adni. A Marketing alapok modulban tisztázzuk az alapfogalmakat, a reklám fajtáit, segítünk, hogy hogyan közelíts meg egy terméket vagy szolgáltatást vagy éppen hogyan tudod jól meghatározni a célcsoportot. Minden elméleti óra on-demand elérhető, így akkor és onnan nézed meg őket, ahonnan szeretnéd. Arra is lehetőséget biztosítunk, hogy az on-demand anyagok meghallgatása után egy élő óra keretein belül kérdezhess az oktatóktól, de beszélgethetsz a többi Felnőttképzési résztvevővel is.

Kezdés: 2024/05/10

Online marketing és a PPC

A képzés középpontjában a Google Ads (korábban AdWords) és Facebook PPC hirdetések állnak – végigvezetünk a fiók létrehozásától, a kampánybeállításokon keresztül a riportok elkészítéséig. A gyakorlati órák egy részén live webinaron keresztül vehetsz részt, hogy az adott felület legfrissebb verzióján keresztül tudjuk megmutatni a beállításokat. A képzés utolsó moduljában a Google Analytics használatát sajátíthatod el – hogyan kell elkészíteni egy kampányriportot? Milyen metrikákra kell figyelni? Hogyan állítsd össze a riportot? Így a kurzus végén a beállításoktól a site oldali riportig az összes lépést ismerni fogod.

Online marketing és a PPC

A képzés középpontjában a Google Ads (korábban AdWords) és Facebook PPC hirdetések állnak – végigvezetünk a fiók létrehozásától, a kampánybeállításokon keresztül a riportok elkészítéséig. A gyakorlati órák egy részén live webinaron keresztül vehetsz részt, hogy az adott felület legfrissebb verzióján keresztül tudjuk megmutatni a beállításokat. A képzés utolsó moduljában a Google Analytics használatát sajátíthatod el – hogyan kell elkészíteni egy kampányriportot? Milyen metrikákra kell figyelni? Hogyan állítsd össze a riportot? Így a kurzus végén a beállításoktól a site oldali riportig az összes lépést ismerni fogod.

Gyakorlati oktatás

Nálunk a szakmában dolgozó profi oktatók gyakorlati példákon keresztül mutatják be a Google Ads (korábban AdWords) és a Facebook hirdetéseket a fiók létrehozástól a kampánybeállításokig. A gyakorlati példákat valós fiókokon és kampányokon keresztül mutatjuk be. A képzés végére valódi gyakorlati szaktudásra tehetsz szert, amivel könnyen elhelyezkedhetsz a piacon akár részmunkaidőben, akár freelancerként. Az elméleti és a gyakorlati oktatásaink is mind online futnak, így nem kell bejárnod az órákra, a saját ritmusodban haladhatsz a tananyaggal.

Gyakorlati oktatás

Nálunk a szakmában dolgozó profi oktatók gyakorlati példákon keresztül mutatják be a Google Ads (korábban AdWords) és a Facebook hirdetéseket a fiók létrehozástól a kampánybeállításokig. A gyakorlati példákat valós fiókokon és kampányokon keresztül mutatjuk be. A képzés végére valódi gyakorlati szaktudásra tehetsz szert, amivel könnyen elhelyezkedhetsz a piacon akár részmunkaidőben, akár freelancerként. Az elméleti és a gyakorlati oktatásaink is mind online futnak, így nem kell bejárnod az órákra, a saját ritmusodban haladhatsz a tananyaggal.

Munkalehetőség távmunkával

Hiszünk a távmunkában és a távoktatásban. Ma már nem szükséges, hogy órákat ingázz, vagy minden nap bent kelljen ülnöd egy irodában. Olyan új szakmát adhatunk neked, amit távmunkában is végezhetsz nemzetközi professzionalitással. A képzés után segítünk új állást vagy új partnert találni, ahol a megszerzett tudást használni is tudod a munkád során. Olyan partnerekkel kapcsolunk csak össze, akiknél lehetőséged van részben vagy teljes munkaidőben távmunkában, vagy home officeban dolgozni – a többi már csak rajtatok múlik!

Munkalehetőség távmunkával

Hiszünk a távmunkában és a távoktatásban. Ma már nem szükséges, hogy órákat ingázz, vagy minden nap bent kelljen ülnöd egy irodában. Olyan új szakmát adhatunk neked, amit távmunkában is végezhetsz nemzetközi professzionalitással. A képzés után segítünk új állást vagy új partnert találni, ahol a megszerzett tudást használni is tudod a munkád során. Olyan partnerekkel kapcsolunk csak össze, akiknél lehetőséged van részben vagy teljes munkaidőben távmunkában, vagy home officeban dolgozni – a többi már csak rajtatok múlik!

Tudtad, hogy bele is nézhetsz a képzéseinkbe?

Nézd meg, milyen Online Marketing tudásanyagok elérhetőek FREE. Nézd meg milyen egyszerű online – bejárás nélkülkényelmesen tanulni. Ha kérdésed lenne; hívj minket bizalommal. (Hívd Nikit: +36 (20) 359 83 26 vagy írj nekünk).

Tematika

TERMÉK ÉS SZOLGÁLATÁS #product  #service #sales

A REKLÁM ÉS FAJTÁI #online #offline #ads

MÁRKAMENEDZSMENT#branding #customer #positioning

PIACKUTATÁS ÉS FAJTÁI  – #planning #data #strategy

AZ ONLINE MARKETING  #digital #web #online

DIGITÁLIS CSATORNÁK#PPC #social #programmatic

DIGITAL MARKETING ÉS AZ ÜZLET #lead #sales #ROI

MÉRÉS #KPI #data #analytics

MILYEN CÉLOKAT VÁLASSZ?#target #consumer #user

CÉLCSOPORTOK ÉS INSIGHTOK#insight #demographics #behaviour

RENDSZEREK ÉS FOGALMAK  – #CTR #PPC #CPC

MÉDIA ÉS SITE OLDALI ANALITIKA #hits #database #conversion

FACEBOOK FOR BUSINESS #creation #setup #how to

KAMPÁNYCÉLOK, HIRDETÉSI FORMÁTUMOK, ELHELYEZÉSEK  #targeting #ad formats #placement

MÁRKAISMERTSÉG VS. LEAD – #brand building #awareness #lead generation

GYAKORLATI PÉLDÁK A FIÓK LÉTREHOZÁSÁTÓL A KAMPÁNY INDITÁSÁIG  #live #best practice #excercise

FACEBOOK –  magán és üzleti felhasználás
Desktop és mobil megjelenítés közötti különbségek

FACEBOOKMESSENGER – INSAGRAM – WHATTSAPP ismertetése

A FACEBOOK  legfontosabb szolgáltatásai (Hírfolyam, Csoportok, Oldalak
Messenger, Watch, Értesítések, Események, Marketplace, Társkereső
Live stb. áttekintése)

FACEBOOK BIZTONSÁGA – kétfaktoros hitelesítés
Amit a Facebook algoritmusról tudni lehet

EVOLÚCIÓ #történelem #átalakulása #funkciók
ALAPOK #felépítése #Home feed #bejegyzések #keresés #profil #instagram bolt
 BUSINESS FIÓK # üzleti fiók #business fiók létrehozása # linkelhelyezés #összekapcsolás Facebookkal
POSZTOLÁS #tartalomgyártás # bejegyzés típusok#statikus,dinamikus bejegyzések #UGC #ütemzés
STORY #tartalmak #létrehozása #történet matricák #feed poszt tovább osztása #highligtok
TAGEK, HASHTAGEK #hastagek használata #követőbázis növelés #hashtag kategóriák
STRATÉGIA #releváns hashtagek felkutatása #hashtag csomagok kategorizálása #mennyiség,minőség #stratégia
METRIKÁK #metrikák #statisztikák #elemzések

TIKTOK PLATFORM ISMERTETÉSE – #alapadatok #működés #Hashtag Challenge #setup

TIKTOK FIÓK LÉTREHOZÁS – #üzleti fiók #magán fiók #CTA elhelyezés #link elhelyezés

HIRDETÉSI LEHETŐSÉGEK #1#Foglalás típusú hirdetések #TopView #Brand Takeover #One Day Max hirdetések

HIRDETÉSI LEHETŐSÉGEK #2#Kreatív típusú hirdetések #Hashtag Challange #Branded Effect hirdetések

HIRDETÉSI LEHETŐSÉGEK #3#Licit típusú hirdetések

HIRDETÉSEK BEÁLLITÁSA #kampányok felépítése #setup #kampány szintű #hirdetéscsoport szintű #hirdetés szintű kampányok

TIKTOK MÉRÉSE#CPC #CPV #CPM #riportok #benchmarkok

MI A PINTEREST? – #kommunikációs előnyök #kommunikációs lehetőségek #platform részletei

PINTERES FELÉPÍTÉSE – ##pinterest board #hogyan tudsz pin-elni #miért érdemes pin-elni egy tartalmadat #SEO hatások

BUSINESS FIÓK LÉTREHOZÁSA – #Brief #beállítások  #webhely igénylés #üzleti hozzáférés #számlázás

HIRDETÉSI SZABÁLYZAT#miket nem hirdethetünk

ELHELYEZÉSEK ,FORMÁTUM – #Home feed #Search #videóformátumok

LICITLEHETŐSÉGEK, CÉLZÁSOK – #awareness #consideration   #conversation #first party #third party

VÁSÁRLÁS – #Pinterest Ads manager #Pinterest Marketing Partner

ANALITIKA – #Riportok #mérés

GYAKORLAT- #esettanulmányok

FIÓK SETUP, FELÉPITÉS, KULCSSZÓKUTATÁS #setup #keywords #research

HIRDETMÉNYEK, BŐVITMÉNYEK #ads #extensions #setup

CÉLZÁS, ÜTEMEZÉS, EGYÉB BEÁLLITÁSOK#targeting #timing #budget

KAMPÁNY MENEDZSMENT#management #optimization #finetune

GOOGLE SHOPPING ALAPOK #mi a google shopping #mi kell hozzá

MERCHANT CENTER #létrehozása #setup #feed (bekötés) #(lehetséges) issue-k #hibaüzenetek #termék feed generálás

ÖSSZEKAPCSOLÁSOK#Google Ads (Ex AdWords) és Merchant Center összekötése

KAMPÁNY INDITÁS#google kampány #facebook kampány

E-MAIL MARKETING #Mire való  
TRENDEK ÉS SZOFTVEREK#mail  és szoftver típusok#
ÁLTALÁNOS BEMUTATÁS  #e-mail marketing szoftver bemutatása(MailerLite)
ONLINE FELIRATKOZÁSI LEHETŐSÉGEK #(manuális, importálás, form, popup) és GDPR
ADATBÁZIS MŰVELETEK #listák, szegmentálás, egyedi mezők, migráció
SZÖVEGÍRÁSI ÚTMUTATÓ
EMAIL HÍRLEVÉL/eDM LÉTREHOZÁSA #szerkesztés, sablonok, tesztelés
DINAMIKUS TARTALOM #perszonalizálás, szöveg és kép műveletek
AUTOMATIZÁLÁS  #automatizálás az e-mail marketingben
KAMPÁNY UTÓÉRTÉKELÉS

MARKETING AUTOMATIZÁCIÓ #Mi az? #Mire való
MARKETING AUTOMATIZÁCIÓ FOLYAMAT #definíció #szoftver típusok #trigger #akció #filterek

VISSZAIGAZOLÓ/ÜDVÖZLŐ BEMUTATÓ #definíció #visszigazoló/ tranzakciós email

REAKTIVÁLÁS #reaktiválási kampány #típusok

ESEMÉNY EMLÉKEZTETŐK #típusok #emlékeztetők felépítése # üzenet tartalma

RETARGETING #hogyan működik # tartalma

ECOMMERCE MA SZCENÁRIÓK  #szituációk #üzenet tartalma

SMS MARKETING AUTOMATIZÁCIÓ #előnyei # menete # típusok

KAMPÁNY UTÓÉRTÉKELÉS,INTEGRÁCIÓK #dashboard #folyamtok utóértékelése #hogyan használjuk #működése #példák

FIÓK FELÉPITÉS ÉS SETUP #account #creation #setup

ALAP METRIKÁK#metrics #dimensions #data

FORGALOM FORRÁSAI ÉS KAMPÁNYELEMZÉS #traffic sources #performance #campaign reports

RIPORT KÉSZITÉS, ADATOK ÁTADÁSA #reporting #leads #data driven takeaways

TRENDFIGYELÉS ÉS A COOKIE – GOOGLE ANALYTICS RÉSZLETEI – #mi NEM a google analytics #mivel mér a GA #kilens oldali mérés #méréstechnika gyakorlatban #unix time #cookie 4 részeleme #collect függvény 

SOFT SKILLS CSAPATON BELÜLI KOMMUNIKÁCIÓ – #esettanulmányok #csapatmunka #generációk

KÓDTELEPÍTÉS ÉS CMS – KÓDTELEPITESROL  RÉSZLETESEN #direkt kódbeillesztés #1008080-as súgó #Google Tagmanager cimke beillesztése #CMS alapú beillesztés #wordpress CMS demo #kód ellenőrzése #google Tag Assistant

FIÓK STRUKTÚRA – AMIT MINDENKI ÖSSZEKEVER #felhasználó vs. fiók vs. tulajdon definicio #kell e gmail fiók? #fiók #tulajdon #nezet

SZŰRŐK, SZEGMENSEK ÉS A NÉZET ELTÉRÉSEI #szűrő – filter #szegmensek és szűrők konfliktusa # nézet és szűrő viszonya #nézet és szegmens viszonya #miért térnek el az adatok 

ABC MODELL -SZŰRŐK, SZEGMENSEK ÉS A NÉZET ELTÉRÉSEI #Mi az ABC modell? #GDPR összefüggései és az Adblocker hatása #social riport #ppc riport #mobil riport #egyedi jelentések #ütköző metrikák

KÖVETŐKÓDOK RÉSZLETES MŰKÖDÉSE #root history #követőkód fejlődése #urchin analytics #universal analytics #analytics JS #conversion JS #Gtag.js #GTM.js #GA.js #stateless vs stateful protocol #first party cookies #third party cookies #kilens és szerver oldali mérés

HIT-EK RÉSZLETEI #virtuális hit #valóságos hit #oldal betöltés #esemény #ecommerce #közösségi #időzítés #kivételek #esemény attribútumok

E-COMMERCE #Kódelemzés #Tranzakció kódja #Vásárolt termékek kódja #Gtag.js részletei #Kódellenőrzés #Ellenőrzés Tagassistanttal #Ellenőrzés real time riporttal #Adattípusok #Fejlesztői útmutató #Termék teljesítmény jelentés

CROSS DOMAIN #Cross domain tracking #Link attribution #Remarketing az Analytics-en keresztül #Cross domain tracking #Enhanced link attribution #Remarketing + gtag.js #Közönség galéria

DIMENZIÓK ÉS METRIKÁK #Cohort analízis #Cselekvés analízis #Program analízis #Egyedi dimenziók telepítése #gtag.js telepítése #Analytics UI-on beállítás

BEVEZETÉS #elmélet #webanalitika #mérési terv

GA4 BEMUTATÁSA#bevezetés #frissítés

GA4 BEKÖTÉS #fiók létrehozása #kezdő beállítások #speciális beállítások

JELENTÉSEK #valós idejű áttekintés #ügyfélszerzés #elköteleződés #bevételszerzés #oldalak és képernyők #felhasználó

FELFEDEZÉS,HIRDETÉS – #felfedezés # hirdetés

BEÁLLÍTÁSOK –  #belső forgalom kizárása #több domain mérése egyszerre #hivatkozások kizárása

GYAKORLAT – #gyakorló feladatok

KONVERZIÓK #mikro és makro konverziók

GA4 BEMUTATÁSA#bevezetés #frissítés #ellenőrzés

EGYEDI BEÁLLÍTÁSOK – #értesítések # riportok # menü

EGYÉNI CSATORNACSOPORTOK – #élétrehozás # alkalmazása

SZEGMENSÉPÍTŐ – #elmélet #új szegmens építése

KÖZÖNSÉGEK – #elmélet #létrehozás

E-COMMERCE – #riportok # felhasználó élettartama #fizetési tölcsér # promóció

HALADÓ FELFEDEZÉS – #kohorsz #tölcsér

SEO RIPORTOK – #riport #search console

TARTALOM STRATÉGIA #jol működő tartalmak #tartalomnaptár készítése

KÖZÖSSÉGI MARKETING AUTOMATIZÁLÁS (SMA)#social marketing automatizálás #hasznos szoftverek 

LEAD MAGNET – MARKETING CSALI#ötletek #lead magnet tippek #hogyan tervezzünk marketing csalit

LANDING PAGE – ÉRKEZÉSI OLDALAK #milyen a jó érkezési oldal #kötelező elemei #eszközei (kis cég és nagy cég esetében) #sablonok

CTA – CSELEKVÉSRE ÖSZTÖNZŐ GOMB #mi a CTA #miért fontos? #hogyan csinálj jó CTA-t? #hová tegyük?

LINKEDIN ALAPOK #LinkedIn alapozás #összefoglaló

REGISZTRÁCIÓ  #regisztráció #főoldal #profilbeállítások #profil/céges oldal

HIRDETÉSFELÉPÍTÉS   #account létrehozása #kampánymenedzser menüpontok

KAMPÁNYOK FELÉPÍTÉSE # kampánytípusok #pixel elhelyezés #konverzióbeállítás 

HIRDETÉSI FORMÁTUMOK #képes #carousel #video #lead ads

KAMPÁNYOK #kampányszint #hirdetéscsoport szint #hirdetés szint

METRIKÁK #metrikák módosítása #riportok

CRM ALAPOK #alapok #hatékonyság #főbb típusok 

FELÉPÍTÉSE #felhasználók #objektumok #adatok importálása #ajánlat készítés (CPQ)

OBJEKTUMOK #Contact #account # lead #opportunity #háttér táblázatot #értékesítési munkafolyamat

OPPORTUNITY RÖGZÍTÉSE – #Lead vs. opportunity #kötelező adat elemek #információs lehetőségek #AI lehetőségek

SALES PIPELINE #üzleti lehetőség életciklus #opportunity-k súlyozása #pipeline #reporting

SALES,ÜGYFÉLSZOLGÁLATI CRM  #kezelési felület #munkafolyamatok #új objektumok

SALES FORECASTING #forecasting alapfogalmai #kvóta meghatározás #tervezés #riportok

360 ÜGYFÉLKÉP #ügyféltörténet #ügyféllkép

REPORTING #szerepkötrök # jogosultságok #dashboard készítés #automatizálhatóság #gyakorlat

DOKUMENTUM ÉS SZERZŐDÉS KEZELÉS #dokumentumok #ideális workflow #elektronikus aláírás #Contract Lifecycle

ADVANCED FEATURES#technológiai eszközök #hatékonyság

ESETTENULMÁNYOK– #piaci/értékesítési kihívások #esettanulmányok

A képzés tematikájának változtatásának jogát fenntartjuk, melynek leggyakoribb okai, a Facebook, a Facebook Business, a Google Ads és a Google Analytics, és a Google Tagmanager rendszerének változásai, valamint az online marketing munkamódszerének fejlődése.

Kezdés: 2024. április 8.

Online Marketing képzéseink feltételei

Előadóink

PPC – Online Marketing Premium képzés részletei

PPC – Online Marketing Premium képzés célja

PPC – Online Marketing képzés több konstrukcióban elérhető. A Premium képzés célja, hogy magas szintű, élő konzultáció melletti képzést kapjanak azon Felnőttképzési résztvevők, akik szerenének élőszóban is választ kapni a kérdéseikre.

Ajánlataink tartalma:

PPC – Online Marketing Premium képzés tartalma széleskörű, kezdve a szakmába belépőknek szánt Marketing 360 képzéstől, az egészen fejlett Google Analytics haladó képzésig. Használható, gyakorlatias képzést biztosítunk, melyet távolról tud elérni a Felnőttképzési résztvevő. Mindezt akár részletfizetéssel is elérhetik tanulóink.

Kinek ajánljuk a PPC – Online Marketing képzést:

Kezdő szakembereknek, akik most lépnek be a Digitális Marketing piacára, szeretnék fejleszteni online tudásukat és karriert befutni ezen a téren, és ehhez támogatást keresnek.

Karrier váltóknak, akik úgy érzik, hogy még nem találták meg az a területet, amivel foglalkozni szeretnének, de fontosnak, hasznosnak találják az Online Marketing területét, azt gondolják, hogy a jövőjük szempontjából ez lényeges terület.

KKV munkatársainak, akik saját maguknak menedzselik a PPC kampányaikat, akiknek napi szükségük van rá és szeretnének fejlett PPC – Online Marketinget tanulni, és fontos számukra, hogy a tanulási folyamat során kérdezzenek. A KKV vezetőinek, akiknek nincs idejük felügyelni a saját kampányaikat, de kíváncsiak az eredményekre.

Frissen végzett tanulóknak, akik szeretnének a megszerzett képesítés mellé, vagy a diplomájuk mellé olyan naprakész Online Marketing képzést megtanulni, amivel kiegészíthetik már meglevő, megszerzett tudásukat.

Vállalati kampánymenedzsereknek – akik a cég saját kampányaikatt futtatják, akik sok kérdést kapnak a megbízóiktól, és folyamatosan szeretnének fejlődni.

Ügynökségi Account Managereknek – Azon kollegáknak, akik nap mint nap, nagyon komoly kihívásoknak vannak kitéve ügyfeleik részéről, PPC, mérési, elemzési kérdésekre kell közepesen bonyolult válaszokat szállítaniuk, de nem minden esetben kell kampányokat menedzselniuk.

Mit fogsz megtanulni?

PPC – Online Marketing Premium képzésünk során az alap marketing-kommunikációs tudást adjuk át , majd ezt követően kezdődnek az összetettebb anyagok, mint a Pay Per Click megoldások vagy a Google Analytics kérdések. Az alapoktól kezdünk és haladunk az egyre értékesebb tudások irányába.

Milyen képzési modulok vannak?

Marketing 360 modul, egy alapozó képzési egység, melynek célja, hogy legfrissebb marketing szemlélettel ismertesse meg a Felnőttképzési résztvevőinket. Egy gyors marketing kommunikációs alapképzés, aminek feladata az azonnal használható marketing megoldások ismertetése, akár kezdők, újrakezdők, vagy pályaváltók számára is.

Digital Marketing modul szintén egy nagyon gyors, a friss online kommunikációs trendeket bemutató alapképzési modul, ahol az új trendeket – a használható trendeket – mutatjuk be azok számára, akik nem Online Marketing expertek és szakértők.

Facebook hirdetései kezelése rész, az éppen aktuális Facebook hirdetési megoldásainak a demonstrálásával foglalkozik, az egyszerű post kiemelésétől a remarketingen át, az A/B tesztekig.

Google Ads (Google AdWords) a teljes Google hirdetési hálózat ismertetése a Search hálózattól kezdve a Google Display hálózatig. Demókat, beállításokat, lekérdezéseket láthatunk és gyakorolhatunk velük.

A teljes folyamat hatékonyságának mérésével zárjuk a képzést, a Google Analytics ismertetésével. A Google Analytics esetében a legfontosabb mérőszámok és metrikák valamint riportok azok, melyeket demókban mutatunk meg a képzés során.

PPC – Online Marketing Premium képzésünk során elérhető a Haladó Google Analytics modul, ami rendkívül magas szintű ismereteket ad át a tanulóknak – akár a követőkód módosításáig is terjedő tananyagokkal.

Inbound Marketing modul, mely azzal a kérdéskörrel foglalkozik, hogyha elhoztad a látogatót az oldalra, akkor hogyan tudsz a látogatóból vásárlót konvertálni. Az aloldalak felépítése, az fogyasztók irányítása és vezetése a landinen, mind ehhez a modulhoz tartozik.

Mire leszel képes, ha elvégzed a PPC – Online Marketing Premium képzést?

  • Megértheted a korszerű marketing alap működési mechanizmusát
  • Persona fejlesztés megismerése és alkalmazása
  • Áttekinteni az online marketing alapjait és összefüggéseit
  • Beállítani és működtetni a Facebook hirdetési rendszereit
  • Facebook Business fiókot beállítani és menedzselni
  • Beállítani és működtetni a Google Ads hirdetési rendszereit
  • Remarketing megoldásokat beállítani és üzemeltetni
  • Megérteni, hogy a weboldalad látogatójából hogyan lesz vásárló
  • A javasolt weboldal UX és egyéb hatékonysági megoldásokat alkalmazni
  • Növelni az on-site konverziók arányát és mennyiségét
  • Elkerülni a legnagyobb hibákat a landing oldaladon
  • Google Analytics követőkódot implementálni az oldaladba
  • Google Analytics működésének mély ismeretére
  • Prezentálni az eredményeket és elmagyarázni működési folyamatokat
  • Megmérni a kampányaid eredményeit
  • Mit tesznek, vagy mit nem teszek a látogatóid?
  • Melyik oldalra érkeznek meg és honnan?
  • Melyik oldaladat nézik meg és onnan hová mennek?
  • Melyik oldalon hagyják el a weboldaladat?
  • Hány értékesítésed volt?
  • Megmérni az oldalad hatékonyságát
  • A Google Analytics Enhanced E-commerce működtetésére
  • Elmagyarázni e-commernce méréstechnikai működési folyamatokat
  • Megkülönböztetni a különböző Google Analytics követőkódokat
  • Módosítani, programozni a különböző kódokat