PPC - Online Marketing - Premium képzés
Ismerd meg a szakmát az elméleti alapoktól a gyakorlati feladatokig!
PPC fókuszú Online Marketing – Premium képzés költségei
Csaba KISS
Barnardo M. CAFFE
Andrea KOVACS
Júlia PAPP
Zsófia
Ingrid
Lászlóné KUN
Amit megtanulhatsz nálunk
Marketing alapok
Nagyon fontosnak tartjuk, hogy a gyakorlati tudás megszerzése előtt az elméleti alapokat is át tudjuk adni. A Marketing alapok modulban tisztázzuk az alapfogalmakat, a reklám fajtáit, segítünk, hogy hogyan közelíts meg egy terméket vagy szolgáltatást vagy éppen hogyan tudod jól meghatározni a célcsoportot. Minden elméleti óra on-demand elérhető, így akkor és onnan nézed meg őket, ahonnan szeretnéd. Arra is lehetőséget biztosítunk, hogy az on-demand anyagok meghallgatása után egy élő óra keretein belül kérdezhess az oktatóktól, de beszélgethetsz a többi hallgatóval is.
Marketing alapok
Nagyon fontosnak tartjuk, hogy a gyakorlati tudás megszerzése előtt az elméleti alapokat is át tudjuk adni. A Marketing alapok modulban tisztázzuk az alapfogalmakat, a reklám fajtáit, segítünk, hogy hogyan közelíts meg egy terméket vagy szolgáltatást vagy éppen hogyan tudod jól meghatározni a célcsoportot. Minden elméleti óra on-demand elérhető, így akkor és onnan nézed meg őket, ahonnan szeretnéd. Arra is lehetőséget biztosítunk, hogy az on-demand anyagok meghallgatása után egy élő óra keretein belül kérdezhess az oktatóktól, de beszélgethetsz a többi hallgatóval is.
Online marketing és a PPC
A képzés középpontjában a Google Ads (korábban AdWords) és Facebook PPC hirdetések állnak – végigvezetünk a fiók létrehozásától, a kampánybeállításokon keresztül a riportok elkészítéséig. A gyakorlati órák egy részén live webinaron keresztül vehetsz részt, hogy az adott felület legfrissebb verzióján keresztül tudjuk megmutatni a beállításokat. A képzés utolsó moduljában a Google Analytics használatát sajátíthatod el – hogyan kell elkészíteni egy kampányriportot? Milyen metrikákra kell figyelni? Hogyan állítsd össze a riportot? Így a kurzus végén a beállításoktól a site oldali riportig az összes lépést ismerni fogod.
Online marketing és a PPC
A képzés középpontjában a Google Ads (korábban AdWords) és Facebook PPC hirdetések állnak – végigvezetünk a fiók létrehozásától, a kampánybeállításokon keresztül a riportok elkészítéséig. A gyakorlati órák egy részén live webinaron keresztül vehetsz részt, hogy az adott felület legfrissebb verzióján keresztül tudjuk megmutatni a beállításokat. A képzés utolsó moduljában a Google Analytics használatát sajátíthatod el – hogyan kell elkészíteni egy kampányriportot? Milyen metrikákra kell figyelni? Hogyan állítsd össze a riportot? Így a kurzus végén a beállításoktól a site oldali riportig az összes lépést ismerni fogod.
Gyakorlati oktatás
Nálunk a szakmában dolgozó profi oktatók gyakorlati példákon keresztül mutatják be a Google Ads (korábban AdWords) és a Facebook hirdetéseket a fiók létrehozástól a kampánybeállításokig. A gyakorlati példákat valós fiókokon és kampányokon keresztül mutatjuk be. A képzés végére valódi gyakorlati szaktudásra tehetsz szert, amivel könnyen elhelyezkedhetsz a piacon akár részmunkaidőben, akár freelancerként. Az elméleti és a gyakorlati oktatásaink is mind online futnak, így nem kell bejárnod az órákra, a saját ritmusodban haladhatsz a tananyaggal.
Gyakorlati oktatás
Nálunk a szakmában dolgozó profi oktatók gyakorlati példákon keresztül mutatják be a Google Ads (korábban AdWords) és a Facebook hirdetéseket a fiók létrehozástól a kampánybeállításokig. A gyakorlati példákat valós fiókokon és kampányokon keresztül mutatjuk be. A képzés végére valódi gyakorlati szaktudásra tehetsz szert, amivel könnyen elhelyezkedhetsz a piacon akár részmunkaidőben, akár freelancerként. Az elméleti és a gyakorlati oktatásaink is mind online futnak, így nem kell bejárnod az órákra, a saját ritmusodban haladhatsz a tananyaggal.
Munkalehetőség távmunkával
Hiszünk a távmunkában és a távoktatásban. Ma már nem szükséges, hogy órákat ingázz, vagy minden nap bent kelljen ülnöd egy irodában. Olyan új szakmát adhatunk neked, amit távmunkában is végezhetsz nemzetközi professzionalitással. A képzés után segítünk új állást vagy új partnert találni, ahol a megszerzett tudást használni is tudod a munkád során. Olyan partnerekkel kapcsolunk csak össze, akiknél lehetőséged van részben vagy teljes munkaidőben távmunkában, vagy home officeban dolgozni – a többi már csak rajtatok múlik!
Munkalehetőség távmunkával
Hiszünk a távmunkában és a távoktatásban. Ma már nem szükséges, hogy órákat ingázz, vagy minden nap bent kelljen ülnöd egy irodában. Olyan új szakmát adhatunk neked, amit távmunkában is végezhetsz nemzetközi professzionalitással. A képzés után segítünk új állást vagy új partnert találni, ahol a megszerzett tudást használni is tudod a munkád során. Olyan partnerekkel kapcsolunk csak össze, akiknél lehetőséged van részben vagy teljes munkaidőben távmunkában, vagy home officeban dolgozni – a többi már csak rajtatok múlik!
Tematika
TERMÉK ÉS SZOLGÁLATÁS – #product #service #sales
A REKLÁM ÉS FAJTÁI – #online #offline #ads
MÁRKAMENEDZSMENT – #branding #customer #positioning
PIACKUTATÁS ÉS FAJTÁI – #planning #data #strategy
AZ ONLINE MARKETING – #digital #web #online
DIGITÁLIS CSATORNÁK – #PPC #social #programmatic
DIGITAL MARKETING ÉS AZ ÜZLET – #lead #sales #ROI
MÉRÉS – #KPI #data #analytics
MILYEN CÉLOKAT VÁLASSZ? – #target #consumer #user
CÉLCSOPORTOK ÉS INSIGHTOK – #insight #demographics #behaviour
RENDSZEREK ÉS FOGALMAK – #CTR #PPC #CPC
MÉDIA ÉS SITE OLDALI ANALITIKA – #hits #database #conversion
FACEBOOK FOR BUSINESS – #creation #setup #how to
KAMPÁNYCÉLOK, HIRDETÉSI FORMÁTUMOK, ELHELYEZÉSEK #targeting #ad formats #placement
MÁRKAISMERTSÉG VS. LEAD – #brand building #awareness #lead generation
GYAKORLATI PÉLDÁK A FIÓK LÉTREHOZÁSÁTÓL A KAMPÁNY INDITÁSÁIG #live #best practice #excercise
FACEBOOK – magán és üzleti felhasználás
Desktop és mobil megjelenítés közötti különbségek
FACEBOOKMESSENGER – INSAGRAM – WHATTSAPP ismertetése
A FACEBOOK legfontosabb szolgáltatásai (Hírfolyam, Csoportok, Oldalak
Messenger, Watch, Értesítések, Események, Marketplace, Társkereső
Live stb. áttekintése)
FACEBOOK BIZTONSÁGA – kétfaktoros hitelesítés
Amit a Facebook algoritmusról tudni lehet
EVOLÚCIÓ #történelem #átalakulása #funkciók
ALAPOK #felépítése #Home feed #bejegyzések #keresés #profil #instagram bolt
BUSINESS FIÓK # üzleti fiók #business fiók létrehozása # linkelhelyezés #összekapcsolás Facebookkal
POSZTOLÁS #tartalomgyártás # bejegyzés típusok#statikus,dinamikus bejegyzések #UGC #ütemzés
STORY #tartalmak #létrehozása #történet matricák #feed poszt tovább osztása #highligtok
TAGEK, HASHTAGEK #hastagek használata #követőbázis növelés #hashtag kategóriák
STRATÉGIA #releváns hashtagek felkutatása #hashtag csomagok kategorizálása #mennyiség,minőség #stratégia
METRIKÁK #metrikák #statisztikák #elemzések
TIKTOK PLATFORM ISMERTETÉSE – #alapadatok #működés #Hashtag Challenge #setup
TIKTOK FIÓK LÉTREHOZÁS – #üzleti fiók #magán fiók #CTA elhelyezés #link elhelyezés
HIRDETÉSI LEHETŐSÉGEK #1– #Foglalás típusú hirdetések #TopView #Brand Takeover #One Day Max hirdetések
HIRDETÉSI LEHETŐSÉGEK #2– #Kreatív típusú hirdetések #Hashtag Challange #Branded Effect hirdetések
HIRDETÉSI LEHETŐSÉGEK #3– #Licit típusú hirdetések
HIRDETÉSEK BEÁLLITÁSA – #kampányok felépítése #setup #kampány szintű #hirdetéscsoport szintű #hirdetés szintű kampányok
TIKTOK MÉRÉSE– #CPC #CPV #CPM #riportok #benchmarkok
MI A PINTEREST? – #kommunikációs előnyök #kommunikációs lehetőségek #platform részletei
PINTERES FELÉPÍTÉSE – ##pinterest board #hogyan tudsz pin-elni #miért érdemes pin-elni egy tartalmadat #SEO hatások
BUSINESS FIÓK LÉTREHOZÁSA – #Brief #beállítások #webhely igénylés #üzleti hozzáférés #számlázás
HIRDETÉSI SZABÁLYZAT– #miket nem hirdethetünk
ELHELYEZÉSEK ,FORMÁTUM – #Home feed #Search #videóformátumok
LICITLEHETŐSÉGEK, CÉLZÁSOK – #awareness #consideration #conversation #first party #third party
VÁSÁRLÁS – #Pinterest Ads manager #Pinterest Marketing Partner
ANALITIKA – #Riportok #mérés
GYAKORLAT- #esettanulmányok
FIÓK SETUP, FELÉPITÉS, KULCSSZÓKUTATÁS – #setup #keywords #research
HIRDETMÉNYEK, BŐVITMÉNYEK – #ads #extensions #setup
CÉLZÁS, ÜTEMEZÉS, EGYÉB BEÁLLITÁSOK – #targeting #timing #budget
KAMPÁNY MENEDZSMENT – #management #optimization #finetune
GOOGLE SHOPPING ALAPOK – #mi a google shopping #mi kell hozzá
MERCHANT CENTER – #létrehozása #setup #feed (bekötés) #(lehetséges) issue-k #hibaüzenetek #termék feed generálás
ÖSSZEKAPCSOLÁSOK – #Google Ads (Ex AdWords) és Merchant Center összekötése
KAMPÁNY INDITÁS – #google kampány #facebook kampány
E-MAIL MARKETING #Mire való
TRENDEK ÉS SZOFTVEREK#mail és szoftver típusok#
ÁLTALÁNOS BEMUTATÁS #e-mail marketing szoftver bemutatása(MailerLite)
ONLINE FELIRATKOZÁSI LEHETŐSÉGEK #(manuális, importálás, form, popup) és GDPR
ADATBÁZIS MŰVELETEK #listák, szegmentálás, egyedi mezők, migráció
SZÖVEGÍRÁSI ÚTMUTATÓ
EMAIL HÍRLEVÉL/eDM LÉTREHOZÁSA #szerkesztés, sablonok, tesztelés
DINAMIKUS TARTALOM #perszonalizálás, szöveg és kép műveletek
AUTOMATIZÁLÁS #automatizálás az e-mail marketingben
KAMPÁNY UTÓÉRTÉKELÉS
MARKETING AUTOMATIZÁCIÓ #Mi az? #Mire való
MARKETING AUTOMATIZÁCIÓ FOLYAMAT #definíció #szoftver típusok #trigger #akció #filterek
VISSZAIGAZOLÓ/ÜDVÖZLŐ BEMUTATÓ #definíció #visszigazoló/ tranzakciós email
REAKTIVÁLÁS #reaktiválási kampány #típusok
ESEMÉNY EMLÉKEZTETŐK #típusok #emlékeztetők felépítése # üzenet tartalma
RETARGETING #hogyan működik # tartalma
ECOMMERCE MA SZCENÁRIÓK #szituációk #üzenet tartalma
SMS MARKETING AUTOMATIZÁCIÓ #előnyei # menete # típusok
KAMPÁNY UTÓÉRTÉKELÉS,INTEGRÁCIÓK #dashboard #folyamtok utóértékelése #hogyan használjuk #működése #példák
FIÓK FELÉPITÉS ÉS SETUP – #account #creation #setup
ALAP METRIKÁK – #metrics #dimensions #data
FORGALOM FORRÁSAI ÉS KAMPÁNYELEMZÉS – #traffic sources #performance #campaign reports
RIPORT KÉSZITÉS, ADATOK ÁTADÁSA – #reporting #leads #data driven takeaways
TRENDFIGYELÉS ÉS A COOKIE – GOOGLE ANALYTICS RÉSZLETEI – #mi NEM a google analytics #mivel mér a GA #kilens oldali mérés #méréstechnika gyakorlatban #unix time #cookie 4 részeleme #collect függvény
SOFT SKILLS – CSAPATON BELÜLI KOMMUNIKÁCIÓ – #esettanulmányok #csapatmunka #generációk
KÓDTELEPÍTÉS ÉS CMS – KÓDTELEPITESROL RÉSZLETESEN – #direkt kódbeillesztés #1008080-as súgó #Google Tagmanager cimke beillesztése #CMS alapú beillesztés #wordpress CMS demo #kód ellenőrzése #google Tag Assistant
FIÓK STRUKTÚRA – AMIT MINDENKI ÖSSZEKEVER – #felhasználó vs. fiók vs. tulajdon definicio #kell e gmail fiók? #fiók #tulajdon #nezet
SZŰRŐK, SZEGMENSEK ÉS A NÉZET ELTÉRÉSEI – #szűrő – filter #szegmensek és szűrők konfliktusa # nézet és szűrő viszonya #nézet és szegmens viszonya #miért térnek el az adatok
ABC MODELL -SZŰRŐK, SZEGMENSEK ÉS A NÉZET ELTÉRÉSEI – #Mi az ABC modell? #GDPR összefüggései és az Adblocker hatása #social riport #ppc riport #mobil riport #egyedi jelentések #ütköző metrikák
KÖVETŐKÓDOK RÉSZLETES MŰKÖDÉSE – #root history #követőkód fejlődése #urchin analytics #universal analytics #analytics JS #conversion JS #Gtag.js #GTM.js #GA.js #stateless vs stateful protocol #first party cookies #third party cookies #kilens és szerver oldali mérés
HIT-EK RÉSZLETEI – #virtuális hit #valóságos hit #oldal betöltés #esemény #ecommerce #közösségi #időzítés #kivételek #esemény attribútumok
E-COMMERCE – #Kódelemzés #Tranzakció kódja #Vásárolt termékek kódja #Gtag.js részletei #Kódellenőrzés #Ellenőrzés Tagassistanttal #Ellenőrzés real time riporttal #Adattípusok #Fejlesztői útmutató #Termék teljesítmény jelentés
CROSS DOMAIN #Cross domain tracking #Link attribution #Remarketing az Analytics-en keresztül #Cross domain tracking #Enhanced link attribution #Remarketing + gtag.js #Közönség galéria
DIMENZIÓK ÉS METRIKÁK #Cohort analízis #Cselekvés analízis #Program analízis #Egyedi dimenziók telepítése #gtag.js telepítése #Analytics UI-on beállítás
TARTALOM STRATÉGIA – #jol működő tartalmak #tartalomnaptár készítése
KÖZÖSSÉGI MARKETING AUTOMATIZÁLÁS (SMA) – #social marketing automatizálás #hasznos szoftverek
LEAD MAGNET – MARKETING CSALI – #ötletek #lead magnet tippek #hogyan tervezzünk marketing csalit
LANDING PAGE – ÉRKEZÉSI OLDALAK – #milyen a jó érkezési oldal #kötelező elemei #eszközei (kis cég és nagy cég esetében) #sablonok
CTA – CSELEKVÉSRE ÖSZTÖNZŐ GOMB – #mi a CTA #miért fontos? #hogyan csinálj jó CTA-t? #hová tegyük?
A képzés tematikájának változtatásának jogát fenntartjuk, melynek leggyakoribb okai, a Facebook, a Facebook Business, a Google Ads és a Google Analytics, és a Google Tagmanager rendszerének változásai, valamint az online marketing munkamódszerének fejlődése.
Kezdés: 2023 június 8.
Előadóink
PPC – Online Marketing Premium képzés részletei
PPC – Online Marketing Premium képzés célja
PPC – Online Marketing képzés több konstrukcióban elérhető. A Premium képzés célja, hogy magas szintű, élő konzultáció melletti képzést kapjanak azon hallgatók, akik szerenének élőszóban is választ kapni a kérdéseikre.
Ajánlataink tartalma:
PPC – Online Marketing Premium képzés tartalma széleskörű, kezdve a szakmába belépőknek szánt Marketing 360 képzéstől, az egészen fejlett Google Analytics haladó képzésig. Használható, gyakorlatias képzést biztosítunk, melyet távolról tud elérni a hallgató. Mindezt akár részletfizetéssel is elérhetik tanulóink.
Kinek ajánljuk a PPC – Online Marketing képzést:
Kezdő szakembereknek, akik most lépnek be a Digitális Marketing piacára, szeretnék fejleszteni online tudásukat és karriert befutni ezen a téren, és ehhez támogatást keresnek.
Karrier váltóknak, akik úgy érzik, hogy még nem találták meg az a területet, amivel foglalkozni szeretnének, de fontosnak, hasznosnak találják az Online Marketing területét, azt gondolják, hogy a jövőjük szempontjából ez lényeges terület.
KKV munkatársainak, akik saját maguknak menedzselik a PPC kampányaikat, akiknek napi szükségük van rá és szeretnének fejlett PPC – Online Marketinget tanulni, és fontos számukra, hogy a tanulási folyamat során kérdezzenek. A KKV vezetőinek, akiknek nincs idejük felügyelni a saját kampányaikat, de kíváncsiak az eredményekre.
Frissen végzett hallgatóknak, akik szeretnének a megszerzett képesítés mellé, vagy a diplomájuk mellé olyan naprakész Online Marketing képzést megtanulni, amivel kiegészíthetik már meglevő, megszerzett tudásukat.
Vállalati kampánymenedzsereknek – akik a cég saját kampányaikatt futtatják, akik sok kérdést kapnak a megbízóiktól, és folyamatosan szeretnének fejlődni.
Ügynökségi Account Managereknek – Azon kollegáknak, akik nap mint nap, nagyon komoly kihívásoknak vannak kitéve ügyfeleik részéről, PPC, mérési, elemzési kérdésekre kell közepesen bonyolult válaszokat szállítaniuk, de nem minden esetben kell kampányokat menedzselniuk.
Mit fogsz megtanulni?
PPC – Online Marketing Premium képzésünk során az alap marketing-kommunikációs tudást adjuk át a hallgatóinknak, majd ezt követően kezdődnek az összetettebb anyagok, mint a Pay Per Click megoldások vagy a Google Analytics kérdések. Az alapoktól kezdünk és haladunk az egyre értékesebb tudások irányába.
Milyen képzési modulok vannak?
A Marketing 360 modul, egy alapozó képzési egység, melynek célja, hogy legfrissebb marketing szemlélettel ismertesse meg a hallgatóinkat. Egy gyors marketing kommunikációs alapképzés, aminek feladata az azonnal használható marketing megoldások ismertetése, akár kezdők, újrakezdők, vagy pályaváltók számára is.
A Digital Marketing modul szintén egy nagyon gyors, a friss online kommunikációs trendeket bemutató alapképzési modul, ahol az új trendeket – a használható trendeket – mutatjuk be azok számára, akik nem Online Marketing expertek és szakértők.
A Facebook hirdetései kezelése rész, az éppen aktuális Facebook hirdetési megoldásainak a demonstrálásával foglalkozik, az egyszerű post kiemelésétől a remarketingen át, az A/B tesztekig.
A Google Ads (Google AdWords) a teljes Google hirdetési hálózat ismertetése a Search hálózattól kezdve a Google Display hálózatig. Demókat, beállításokat, lekérdezéseket láthatunk és gyakorolhatunk velük.
A teljes folyamat hatékonyságának mérésével zárjuk a képzést, a Google Analytics ismertetésével. A Google Analytics esetében a legfontosabb mérőszámok és metrikák valamint riportok azok, melyeket demókban mutatunk meg a képzés során.
A Premium képzésben elérhető a Haladó Google Analytics modul, ami rendlkívül magas szintű ismereteket ad át a tanulóknak – akár a követőkód módosításáig is terjedő tananyagokkal.
Inbound Marketing modul, mely azzal a kérdéskörrel foglalkozik, hogyha elhoztad a látogatót az oldalra, akkor hogyan tudsz a látogatóból vásárlót konvertálni. Az aloldalak felépítése, az fogyasztók irányítása és vezetése a landinen, mind ehhez a modulhoz tartozik.
Mire leszel képes, ha elvégzed a PPC – Online Marketing Premium képzést?
- Megértheted a korszerű marketing alap működési mechanizmusát
- Persona fejlesztés megismerése és alkalmazása
- Áttekinteni az online marketing alapjait és összefüggéseit
- Beállítani és működtetni a Facebook hirdetési rendszereit
- Facebook Business fiókot beállítani és menedzselni
- Beállítani és működtetni a Google Ads hirdetési rendszereit
- Remarketing megoldásokat beálljtani és üzemeltetni
- Megérteni, hogy a weboldalad látogatójából hogyan lesz vásrárló
- A javasolt weboldal UX és egyéb hatékonysági megoldásokat alkalmazni
- Növelni az on-site konverziók arányát és mennyiségét
- Elkerülni a legnagyobb hibákat a landing oldaladon
- Google Analytics követőkódot implementálni az oldaladba
- A Google Analytics működésének mély ismeretére
- Prezentálni az eredményeket és elmagyarázni működési folyamatokat
- Megmérni a kampányaid eredményeit
- Mit tesznek, vagy mit nem teszek a látogatóid?
- Melyik oldalra érkeznek meg és honnan?
- Melyik oldaladat nézik meg és onnan hová mennek?
- Melyik oldalon hagyják el a weboldaladat?
- Hány értékesítésed volt?
- Megmérni az oldalad hatékonyságát
- A Google Analytics Enhanced E-commerce működtetésére
- Elmagyarázni e-commernce méréstechnikai működési folyamatokat
- Megkülönböztetni a különböző Google Analytics követőkódokat
- Módosítani, programozni a különböző kódokat