Google Shopping képzés - több féle csomagban
Kezdd az alapoknál és juss el a haladó szintig
A Google Shopping képzéseink részletei
Google Shopping alapok
Ismerd meg, hogy miként tudod a Google Search és Display hálózatán maximális hatékonyság mellett megmutatni webshopod termékeit! Pontról-pontra végig megyünk minden alapbeállításon kezdve a Merchant Center setupolásával és a termékfeed elkészítésével.
Merchant Center
Ez a köztes tool nélkülözhetetlen a Google Shopping hirdetések elkészítésében, de ennél sokkal több rejlik benne, ugyanis itt kell majd beállítanod olyan a webshopodat érintő dolgokat, mint mikor szállít, meddig szállít vagy épp hogy hány Ft-tól ingyenes a szállítás? Emellett itt fogjuk beállítani, hogy a feeded milyen gyakran frissüljön és itt tudod megvizsgálni, ha esetleg bármilyen gond van a feedben lévő termékekkel.
Merchant Center
Ez a köztes tool nélkülözhetetlen a Google Shopping hirdetések elkészítésében, de ennél sokkal több rejlik benne, ugyanis itt kell majd beállítanod olyan a webshopodat érintő dolgokat, mint mikor szállít, meddig szállít vagy épp hogy hány Ft-tól ingyenes a szállítás? Emellett itt fogjuk beállítani, hogy a feeded milyen gyakran frissüljön és itt tudod megvizsgálni, ha esetleg bármilyen gond van a feedben lévő termékekkel.
Összekötések
Mind a Google Shopping, mind a Facebook Commerce Manager termékfeed összekötések után fog csak működni, mi megtanítjuk Neked, hogyan és mit állíts be!
Kampányok
Egy Google Shopping és egy Facebook Catalog Sales kampányt inditunk együtt, hogy lásd, mik az alapbeállítok! A Shopping és Catalog Sales kampányok az adservereid többi kampánya mellett remekül kiegészítik majd a teljes digitális stratégiádat, hogy webshopod a lehető legnagyobb figyelmet kaphasson!
Kampányok
Egy Google Shopping és egy Facebook Catalog Sales kampányt inditunk együtt, hogy lásd, mik az alapbeállítok! A Shopping és Catalog Sales kampányok az adservereid többi kampánya mellett remekül kiegészítik majd a teljes digitális stratégiádat, hogy webshopod a lehető legnagyobb figyelmet kaphasson!
1 évig mindent használhatsz
Mindig visszatérhetsz a kérdéseiddel hozzánk és használhatos az online iskolánkat. Akkor is, ha már befejezted a képzést és már a munkahelyeden szükséges valamelyik Google Shooping tudásanyagunk. Bármikor újranézheted őket. Bent maradhatsz a Hallgatói Csoportunkban, de akár írásban is kérdezhetsz tőlünk.
1 évig mindent használhatsz
Mindig visszatérhetsz a kérdéseiddel hozzánk és használhatos az online iskolánkat. Akkor is, ha már befejezted a képzést és már a munkahelyeden szükséges valamelyik Google Shooping tudásanyagunk. Bármikor újranézheted őket. Bent maradhatsz a Hallgatói Csoportunkban, de akár írásban is kérdezhetsz tőlünk.
Ajánlunk partnereinknek
Amint elvégezted a Google Shopping képzésünket, onnantól ajánlunk céges partnereink számára. Ha ők munkatársat keresnek nálunk, összekapcsolunk velünk sőt és igyekszünk előmozdítani a sikeres együttműködéseteket. Olyan partnereket részesítünk előnyben, akik részben vagy egészben biztosítják az otthoni munkavégzést.
Ajánlunk partnereinknek
Amint elvégezted a Google Shopping képzésünket, onnantól ajánlunk céges partnereink számára. Ha ők munkatársat keresnek nálunk, összekapcsolunk velünk sőt és igyekszünk előmozdítani a sikeres együttműködéseteket. Olyan partnereket részesítünk előnyben, akik részben vagy egészben biztosítják az otthoni munkavégzést.
A Google Shopping Eképzéseink tematikája
MI A GOOGLE SHOPPING – #bevezető
MI KELL HOZZÁ – #alapozás
MERCHANT CENTER – #létrehozása #setup #feed (bekötés) #(lehetséges) issue-k #hibaüzenetek
TERMÉK FEED GENERÁLÁS – #beállítások #specifikáció
FŐBEÁLLITÁSOK – #tax #shipping #feed
ÖSSZEKAPCSOLÁSOK – #Google Ads (Ex AdWords) és Merchant Center összekötése
GOOGLE SHOPPING ADS – #kampányindítás
GOOGLE ADS KAMPÁNY #”mini” optimalizálás
FACEBOOK COMMERCE MANAGER – #setup
FACEBOOK PRODUCT SET – #létrehozás
FACEBOOK CATALOGUE SALES – #kampány létrehozása
A képzés tematikájának változtatásának jogát fenntartjuk, melynek leggyakoribb okai, a Facebook, a Facebook Business, a Google Ads és a Google Analytics, és a Google Tagmanager rendszerének változásai, valamint az online marketing munkamódszerének fejlődése.