Inbound Marketing képzés részletei:
A marketing stratégiával kezdünk, beszélünk a tartalom stratégiáról, elindulunk a vásárlói tölcsér tetejétől, megvizsgáljuk a különböző típusú tartalmak látogatóra gyakorolt hatásait, elemzünk lead mágnest és foglalkozunk a landing oldal anatómiájával.
A képzés állandó inspirációt ad a folyamataid fejlesztésére, tippeket ad kreatív CTA gombokhoz, kitér a lead nurturing és lead menedzsment fontosságára, az A/B tesztelésre és a mérési megoldásokra.
Előadó:
A képzés hossza:
Tanúsítványaink:
Kérésedre a felnőttképzésről szól 2013. évi LXXVII. törvény alapján (Fktv. 20./A §. 2.bekezdés) alapján, a Felnőttképzési Adatszolgáltatási Rendszeren keresztül sorszámozott és nyilvántartott tanúsítványt állítunk ki a képzés elvégzéséről.
Valamint amennyiben szeretnél a képzés végén vizsgát tehetsz, sikeres vizsga esetén pedig kiállítjuk számodra a vizsgát igazoló Webbyskill PASS-t.”

Csaba KISS
Andrea KOVÁCS
Bernardo M. Caffé
Júlia PAPP
Huszár Ingrid
Mersics László
Másody Róbert
Ódor Renáta
Kovács-Bernardt Zita
Dajka Gábor
Sopf Emőke
Tőke Szilvia
Takács Emese
Bencsik Barbara
Madarász László
Dajka Gábor
Tamás Zemankó
Kományi Gábor
Mellár Patrik
Setler Alex
Bálintné Bohrát Brigi
Berentei László
Váncza Anita
Amit megtanulhatsz az Inbound Marketing képzésen
Inbound és tartalom stratégia
A digitális üzleti célok megléte után a te feladatod a weboldaladra beáramló fizetett és organikus forgalom kialakítása és az on-site (weboldalon történő) forgalom terelés megtervezése. De a végső célod az endkonverzió és a visszatérő vásárló lesz. Bemutatjuk, hogy az Inbound Marketing stratégia erősen kapcsolódik a tartalmi stratégiához, az alap SEO feladatokhoz valamint a CRM tevékenységhez és a közösségi kommunikációdhoz. Segítünk ezeket összekapcsolni, és ellenőrző kérdéseinken keresztül meggyőződhetsz tudásodról.
Inbound és tartalom stratégia
A digitális üzleti célok megléte után a te feladatod a weboldaladra beáramló fizetett és organikus forgalom kialakítása és az on-site (weboldalon történő) forgalom terelés megtervezése. De a végső célod az endkonverzió és a visszatérő vásárló lesz. Bemutatjuk, hogy az Inbound Marketing stratégia erősen kapcsolódik a tartalmi stratégiához, az alap SEO feladatokhoz valamint a CRM tevékenységhez és a közösségi kommunikációdhoz. Segítünk ezeket összekapcsolni, és ellenőrző kérdéseinken keresztül meggyőződhetsz tudásodról.
Lead magnet, oldalon tartás és end konverzió
Az Inbound Marketing képzés megmutatja, milyen hatást várhatsz el a különböző típusú tartalmaktól, melyik milyen célra alkalmas, mik a lead mágnesek (Lead magnets), hogyan tervezzünk marketing csalit, mi a hatékony landing oldal anatómiája. Inspirációkat adunk CTA (Call To Action) gombokhoz, és lead nurturing megoldásokat ismertetünk (Lead menedzsmentig). Kitérünk az A/B tesztelésre, és hogy abból milyen következtetést vonhatsz le. A bemutatott módszerek nemcsak az ügyfélélmény erősítésére, de a konverzió növelésére is alkalmasak. (nem beszélve a sikerélményről, amivel felkészült szakemberek leszel a témában).
Lead magnet, oldalon tartás és end konverzió
Az Inbound Marketing képzés megmutatja, milyen hatást várhatsz el a különböző típusú tartalmaktól, melyik milyen célra alkalmas, mik a lead mágnesek (Lead magnets), hogyan tervezzünk marketing csalit, mi a hatékony landing oldal anatómiája. Inspirációkat adunk CTA (Call To Action) gombokhoz, és lead nurturing megoldásokat ismertetünk (Lead menedzsmentig). Kitérünk az A/B tesztelésre, és hogy abból milyen következtetést vonhatsz le. A bemutatott módszerek nemcsak az ügyfélélmény erősítésére, de a konverzió növelésére is alkalmasak. (nem beszélve a sikerélményről, amivel felkészült szakemberek leszel a témában).
Inspiráció, gyakorlat és feladatok
A szakmában dolgozó, gyakorlati tudással rendelkező oktatók, nemzetközi szintű anyagokon keresztül mutatják be az Inbound Marketing megoldásokat az alapoktól a leginspirálóbb megoldásokig, esettanulmányokon keresztül. A képzés végére valódi Inbound Marketing szaktudásra tehetsz szert, ami sokat tesz hozzá szakmai sikereidhez. Az elméleti és a gyakorlati oktatásaink is mind online futnak, így nem kell bejárnod az órákra, a saját ritmusodban haladhatsz a tananyaggal.
Inspiráció, gyakorlat és feladatok
A szakmában dolgozó, gyakorlati tudással rendelkező oktatók, nemzetközi szintű anyagokon keresztül mutatják be az Inbound Marketing megoldásokat az alapoktól a leginspirálóbb megoldásokig, esettanulmányokon keresztül. A képzés végére valódi Inbound Marketing szaktudásra tehetsz szert, ami sokat tesz hozzá szakmai sikereidhez. Az elméleti és a gyakorlati oktatásaink is mind online futnak, így nem kell bejárnod az órákra, a saját ritmusodban haladhatsz a tananyaggal.
Munkalehetőség távmunkával
Hiszünk a távmunkában és a távoktatásban. Ma már nem szükséges, hogy órákat ingázz, vagy minden nap bent ülj egy irodában. A képzés után partnereinken keresztül segítünk új állást vagy megbízást találni, ahol a megszerzett tudást használni is tudod a munkád során. Olyan partnereinkkel kapcsolunk csak össze, akiknél lehetőséged van részben vagy teljes munkaidőben távmunkában, vagy home officeban dolgozni – a többi már csak rajtatok múlik!
Munkalehetőség távmunkával
Hiszünk a távmunkában és a távoktatásban. Ma már nem szükséges, hogy órákat ingázz, vagy minden nap bent ülj egy irodában. A képzés után partnereinken keresztül segítünk új állást vagy megbízást találni, ahol a megszerzett tudást használni is tudod a munkád során. Olyan partnereinkkel kapcsolunk csak össze, akiknél lehetőséged van részben vagy teljes munkaidőben távmunkában, vagy home officeban dolgozni – a többi már csak rajtatok múlik!
Az inbound marketing képzés tematikája
INBOUND MARKETING – #miért fontos #kapcsolat content marketinggel #SEO-val #Social Médiával #CRM-mel
TARTALOM STRATÉGIA – #jol működő tartalmak #tartalomnaptár készítése
KÖZÖSSÉGI MARKETING AUTOMATIZÁLÁS (SMA) – #social marketing automatizálás #hasznos szoftverek
LEAD MAGNET – MARKETING CSALI – #ötletek #lead magnet tippek #hogyan tervezzünk marketing csalit
LANDING PAGE – ÉRKEZÉSI OLDALAK – #milyen a jó érkezési oldal #kötelező elemei #eszközei (kis cég és nagy cég esetében) #sablonok
CTA – CSELEKVÉSRE ÖSZTÖNZŐ GOMB – #mi a CTA #miért fontos? #hogyan csinálj jó CTA-t? #hová tegyük?
LEAD NURTURING – #érdeklődők adatainak gondozása #adatbázisunk kezelése #lead gondozás #lead scoring
VISELKEDÉS ALAPÚ EMAIL MARKETING – #mi a viselkedés alapú email marketing #hatékonyásának ismertetése # hogyan csináld # szoftverek #hogyan üzemeltesd?
ÜGYFÉL MINŐSITÉS – #lead menedzsment analitikája #különbség a Google Analyticstől #hogyan mérd? #mivel mérd?
TESZTELÉS – #A/B tesztelés #multivariációs teszt #többváltozós teszt #mire figyelj #hogyan csináld? #hogyan nincs értelme?
A képzés tematikájának változtatásának jogát fenntartjuk, melynek leggyakoribb okai, a Facebook, a Facebook Business, a Google Ads és a Google Analytics, és a Google Tagmanager rendszerének, a bemutatott szoftverek kezelőfelületének változásai, valamint az online marketing munkamódszerének fejlődése.
Inbound marketing tanfolyam költségei
Hamarosan kezdünk , ne maradj le!
