Google TagManager képzés
Avagy egy kód mind felett
Tanúsítványaink:
A felnőttképzésről szól 2013. évi LXXVII. törvény alapján (Fktv. 20./A §. 2.bekezdés) alapján, a Felnőttképzési Adatszolgáltatási Rendszeren keresztül sorszámozott és nyilvántartott tanúsítványt állítunk ki a képzés elvégzéséről.
Valamint a vizsgát igazoló Webbyskill PASS -t.
Próbáld ki képzésünk!
Google TagManager tanfolyam vélemények
Csaba KISS
Barnardo M. CAFFE
Andrea KOVACS
Júlia PAPP
Zsófia
Amit megtanulhatsz nálunk
A Google TagManagerről
A külön kódok beépítésének a korszaka már lejárt, a weboldalba elég csak egy kód, ez a Google TagManager. Minden elméleti óra on-demand elérhető, így akkor és onnan nézed meg őket, ahonnan szeretnéd. Arra is lehetőséget biztosítunk, hogy az on-demand anyagok meghallgatása után egy élő óra keretein belül kérdezhess az oktatóktól, de beszélgethetsz a többi Felnőttképzési résztvevővel is.
A Google TagManagerről
A külön kódok beépítésének a korszaka már lejárt, a weboldalba elég csak egy kód, ez a Google TagManager. Minden elméleti óra on-demand elérhető, így akkor és onnan nézed meg őket, ahonnan szeretnéd. Arra is lehetőséget biztosítunk, hogy az on-demand anyagok meghallgatása után egy élő óra keretein belül kérdezhess az oktatóktól, de beszélgethetsz a többi Felnőttképzési résztvevővel is.
Mire jó a Google TagManager?
Amit eddig beépítettél az már mind a múlté, hiszen a sok mérőkód mind lassítja a weboldal betöltődését.
A Google TagManagerrel kényelmesen kezelheted a szükséges kódokat -Facebook pixel, Google Ads, Analytics, Hotjar, vagy bármilyen más kód – a weblap további változtatása vagy fejlesztői közreműködés nélkül.
Mire jó a Google TagManager?
Amit eddig beépítettél az már mind a múlté, hiszen a sok mérőkód mind lassítja a weboldal betöltődését.
A Google TagManagerrel kényelmesen kezelheted a szükséges kódokat -Facebook pixel, Google Ads, Analytics, Hotjar, vagy bármilyen más kód – a weblap további változtatása vagy fejlesztői közreműködés nélkül.
Mire számíthatsz a tanfolyamunkon?
A szakmában dolgozó profi oktatók gyakorlati példákon keresztül mutatják be az Google TagManager beállításait és használatát. A tanfolyam végére a mérőkódokat percek alatt könnyen be tudod építeni anélkül, hogy a weblap forráskódját módosítanád. Konkrét példákon keresztül mutatunk be mindent és tippeket is kapsz, hogy mit és hogyan érdemes mérni.
Mire számíthatsz a tanfolyamunkon?
A szakmában dolgozó profi oktatók gyakorlati példákon keresztül mutatják be az Google TagManager beállításait és használatát. A tanfolyam végére a mérőkódokat percek alatt könnyen be tudod építeni anélkül, hogy a weblap forráskódját módosítanád. Konkrét példákon keresztül mutatunk be mindent és tippeket is kapsz, hogy mit és hogyan érdemes mérni.
Kiknek ajánljuk a képzést?
Ha szeretnél összetett adatokat gyűjteni úgy, hogy magad állítod be a mérést, mert nincs időd vagy lehetőséged folyamatosan a weblap kódját módosíttatni a fejlesztővel. A tananyag megértéséhez fontos az AdWords, Analytics, Facebook alapok ismerete is. A részvételhez tudnod kell a konverziós és remarketing kódok generálását, Analytics cél beállítást.
Kiknek ajánljuk a képzést?
Ha szeretnél összetett adatokat gyűjteni úgy, hogy magad állítod be a mérést, mert nincs időd vagy lehetőséged folyamatosan a weblap kódját módosíttatni a fejlesztővel. A tananyag megértéséhez fontos az AdWords, Analytics, Facebook alapok ismerete is. A részvételhez tudnod kell a konverziós és remarketing kódok generálását, Analytics cél beállítást.
Google Tag Manager kurzus tematika
A TAG MANAGER MŰKÖDÉSE – mik az előnyei és hogyan működik?
ADMIN FELÜLET BEMUTATÁSA – fiók, tároló, jogosultságok, import-export
KEZELŐFELÜLET – munkaterület, címkék, aktiválási szabályok, változók
VÁLTOZÓK – beépített és felhasználó által definiált változók példákkal
AKTIVÁLÁSI SZABÁLYOK – aktiválási szabályok funkciója és típusai
CÍMKÉK – címkék működése és típusa
GOOGLE ANALYTICS BEÁLLÍTÁSA
GOOGLE ADS – konverzió követés beállítása
GOOGLE ADS – remarketing címke beállítása
FACEBOOK – alap pixel beállítása
FACEBOOK – konverziós pixel beállítása
VÁSÁRLÁS, AJÁNLATKÉRÉS, CÍMKÉK SORRENDEZÉSE – beállítások
KOSÁRBA RAKÁS MÉRÉSE – Google Analyticsben és Facebookon
EGYEDI MÉRŐKÓDOK – Tawk.to free chat
MÉDIAVÁSÁRLÁS ÉRTÉKÉNEK ÁTADÁSA – technikai magyarázat
AZ ÁTADOTT ÉRTÉK TOVÁBBÍTÁSA – GTM-ből Google Adsbe és Facebookba
E-MAIL CÍMRE KATTINTÁS – mérés
TELEFONSZÁMRA KATTINTÁS – mérés
ANALYTCS – e-kereskedelem
ANALYTICS – célok importálása Google Ads-be
A képzés tematikájának változtatásának jogát fenntartjuk, melynek leggyakoribb okai, a Facebook, a Google Ads és a Google Analytics rendszerének változásai, valamint az online marketing munkamódszerének fejlődése.