Third-Party cookies változásai - képzés
A 3rd party cookies-zal kapcsolatos ismeretek gyorsan, átfogóan az alapoktól
A Third-Party Cookie képzéseink részletei
iOS14 frissítés
Az Apple iOS14 frissítése drámai hatást gyakorol a Facebook és Google hirdetésekre. A frissítés eredményeképp adatok veszhetnek el, és pontatlanabb lehet a mérésünk, mint valaha volt. A változás akár 60%-kal csökkentheti a hirdetésekből származó online értékesítést. A negatív hatások minden olyan hirdetőt érintenek, akik mobileszközökön és egyáltalán, az interneten hirdetnek. Képzésünk segít felkészülni a változásokra, hogy továbbra is hatékonyan reklámozz.
iOS14 frissítés
Az Apple iOS14 frissítése drámai hatást gyakorol a Facebook és Google hirdetésekre. A frissítés eredményeképp adatok veszhetnek el, és pontatlanabb lehet a mérésünk, mint valaha volt. A változás akár 60%-kal csökkentheti a hirdetésekből származó online értékesítést. A negatív hatások minden olyan hirdetőt érintenek, akik mobileszközökön és egyáltalán, az interneten hirdetnek. Képzésünk segít felkészülni a változásokra, hogy továbbra is hatékonyan reklámozz.
iOS 14 hatásai a hirdetési célzásra és riportolásra
A 3rd party cookiek használata főként a reklám megjelenítésben, a felhasználó követésében és retargetingben játszanak döntő szerepet. A képzés kitér a frissítés célzásra, az optimalizálásra és a jelentésekre gyakorolt hatásra, valamint az Aggregált Eseménymérésre a Facebookon.
iOS 14 hatásai a hirdetési célzásra és riportolásra
A 3rd party cookiek használata főként a reklám megjelenítésben, a felhasználó követésében és retargetingben játszanak döntő szerepet. A képzés kitér a frissítés célzásra, az optimalizálásra és a jelentésekre gyakorolt hatásra, valamint az Aggregált Eseménymérésre a Facebookon.
Hogyan hirdessünk az iOS14 frissítések után
A változásokkal lépést kell tudni tartani és nem lehet figyelmen kívül hagyni. A képzésben kitérünk a stratégiai lépésekre – hogyan hirdessünk ezentúl is hatékonyan. Tudd meg, hogy mit tehetsz azért, hogy továbbra is eredményesen hirdess az online térben, hiszen nem csak a Facebook de a Google hirdetési rendszereit is érinti a változás.
Hogyan hirdessünk az iOS14 frissítések után
A változásokkal lépést kell tudni tartani és nem lehet figyelmen kívül hagyni. A képzésben kitérünk a stratégiai lépésekre – hogyan hirdessünk ezentúl is hatékonyan. Tudd meg, hogy mit tehetsz azért, hogy továbbra is eredményesen hirdess az online térben, hiszen nem csak a Facebook de a Google hirdetési rendszereit is érinti a változás.
1 évig mindent használhatsz
Mindig visszatérhetsz a kérdéseiddel hozzánk és használhatos az online iskolánkat. Akkor is, ha már befejezted a képzést és már a munkahelyeden szükséges iOS 14 third-perty cookie tudásanyagunk. Bármikor újranézheted őket. Bent maradhatsz a Hallgatói Csoportunkban, de akár írásban is kérdezhetsz tőlünk.
1 évig mindent használhatsz
Mindig visszatérhetsz a kérdéseiddel hozzánk és használhatos az online iskolánkat. Akkor is, ha már befejezted a képzést és már a munkahelyeden szükséges iOS 14 third-perty cookie tudásanyagunk. Bármikor újranézheted őket. Bent maradhatsz a Hallgatói Csoportunkban, de akár írásban is kérdezhetsz tőlünk.
Ajánlunk partnereinknek
Amint elvégezted az iOS14 third-party cookies képzésünket, onnantól ajánlunk céges partnereink számára. Ha ők munkatársat keresnek nálunk, összekapcsolunk velünk sőt és igyekszünk előmozdítani a sikeres együttműködéseteket. Olyan partnereket részesítünk előnyben, akik részben vagy egészben biztosítják az otthoni munkavégzést.
Ajánlunk partnereinknek
Amint elvégezted az iOS14 third-party cookies képzésünket, onnantól ajánlunk céges partnereink számára. Ha ők munkatársat keresnek nálunk, összekapcsolunk velünk sőt és igyekszünk előmozdítani a sikeres együttműködéseteket. Olyan partnereket részesítünk előnyben, akik részben vagy egészben biztosítják az otthoni munkavégzést.
A Third-Party Cookies változásai képzés tematikája
Mi is ez az iOS 14 frissítés – #Milyen hatással van a hirdetési célzásra, az optimalizálásra és a hirdetési jeletésekre?
ESEMÉNYMÉRÉS – Aggregált eseménymérés a Facebookon: minden , amit tudni szeretnél róla
DOMAIN HITELESíTÉS – #Hogyan hitelesítsd hirdetett domained egyszerűen?#Ismer meg, milyen problémákkal szembesülsz, és hogyan hárítsd el őket.
HIRDETÉS FACEBOOKON – #Hogyan hirdessünk az iOS14 frissítések után is hatékonyan a Facebookon? Tippek, trükkök, lehetőségek, és pár szó a jövőről.
A képzés tematikájának változtatásának jogát fenntartjuk, melynek leggyakoribb okai, a Facebook, a Facebook Business, a Google Ads és a Google Analytics, és a Google Tagmanager rendszerének változásai, valamint az online marketing munkamódszerének fejlődése.