Az akcióban való részvétel feltétele, hogy a tandíj 2024.11.29-ig beérkezik hozzánk.
Az alapokkal kezdünk – részletfizetéssel is elérhető
Tanúsítványaink:
A felnőttképzésről szól 2013. évi LXXVII. törvény alapján (Fktv. 20./A §. 2.bekezdés) alapján, a Felnőttképzési Adatszolgáltatási Rendszeren keresztül sorszámozott és nyilvántartott tanúsítványt állítunk ki a képzés elvégzéséről.
Valamint a vizsgát igazoló Webbyskill PASS -t.
Próbáld ki képzésünk!
PPC Online Marketing képzés költségei
Hogyan működik az online marketing képzésünk
Csaba KISS
Andrea KOVÁCS
Bernardo M. Caffé
Júlia PAPP
Huszár Ingrid
Mersics László
Másody Róbert
A PPC – Online Marketing képzés részletei
Marketing 360
Az alapoktól kezdünk a Marketing alapjaival. Haladunk tovább, érthetően, az összefüggések magyarázatával, elmagyarázva minden egyes lényeges Online Marketing területet. Tisztázzuk az alapfogalmakat, a reklám fajtáit, a termék és a szolgáltatás elkülönítésében is segítünk. Megérkezünk a célcsoport fogalmához, és haladunk a buyer persona irányába. Beszélünk a márkázás alapjairól márka menedzsmentről és közérthetően kitérünk a piackutatásra is.
Marketing 360
Az alapoktól kezdünk a Marketing alapjaival. Haladunk tovább, érthetően, az összefüggések magyarázatával, elmagyarázva minden egyes lényeges Online Marketing területet. Tisztázzuk az alapfogalmakat, a reklám fajtáit, a termék és a szolgáltatás elkülönítésében is segítünk. Megérkezünk a célcsoport fogalmához, és haladunk a buyer persona irányába. Beszélünk a márkázás alapjairól márka menedzsmentről és közérthetően kitérünk a piackutatásra is.
Online Marketing
A Digital Marketing (Online marketing) modulban gyorsan áttekintjük a legfontosabb internetes kommunikációs alapokat. Globális és hazai internet használattól indulunk, web 1.0, interaktív web 2.0, szemantikus web 3.0, mobil web (4.0) és az intelligens web (5.0), mi a Big Data, IoT. Paid (fizetett) Owned (birtokolt) Earned (kiérdemelt) médiatípusok meghatározása, példák. Mi az a SEM / SEO / SEA, vírusmarketing, listing, social media típusok.
Online Marketing
A Digital Marketing (Online marketing) modulban gyorsan áttekintjük a legfontosabb internetes kommunikációs alapokat. Globális és hazai internet használattól indulunk, web 1.0, interaktív web 2.0, szemantikus web 3.0, mobil web (4.0) és az intelligens web (5.0), mi a Big Data, IoT. Paid (fizetett) Owned (birtokolt) Earned (kiérdemelt) médiatípusok meghatározása, példák. Mi az a SEM / SEO / SEA, vírusmarketing, listing, social media típusok.
Google és Facebook (PPC) hirdetései
Kiemelt óraszámban foglalkozunk a Google Ads (Ex Adwords) és a Facebook hirdetéseivel. Végigvezetünk a Business fiók létrehozásától, a kampánybeállításokon keresztül a riportok elkészítéséig. Beszélünk az adatvédelemről (3rd party cookies) és a Google Analytics modulban megmutatjuk, hogyan kell elkészíteni egy kampányriportot. A modul végére megmutatjuk, hogy tudsz Facebook és Google kampányokat beállítani és visszamérni.
Google és Facebook (PPC) hirdetései
Kiemelt óraszámban foglalkozunk a Google Ads (Ex Adwords) és a Facebook hirdetéseivel. Végigvezetünk a Business fiók létrehozásától, a kampánybeállításokon keresztül a riportok elkészítéséig. Beszélünk az adatvédelemről (3rd party cookies) és a Google Analytics modulban megmutatjuk, hogyan kell elkészíteni egy kampányriportot. A modul végére megmutatjuk, hogy tudsz Facebook és Google kampányokat beállítani és visszamérni.
Mérések, elemzések (Haladó modulok)
Az online marketing terén kiemelkedően fontos PPC terület után következnek a haladó mérések Google Analytics modul, ami során a terelő kampányok és más forrásokból érkező látogatók vizsgálatát mutatjuk be. Gyors és érthető Analytics (GA4) demonstrációkkal találkozhatsz és megmutatjuk annak a tippjeit, hogy hogyan alakíthatod a weboldaladra érkező látogatókat vásárlóvá.
Mérések, elemzések (Haladó modulok)
Az online marketing terén kiemelkedően fontos PPC terület után következnek a haladó mérések Google Analytics modul, ami során a terelő kampányok és más forrásokból érkező látogatók vizsgálatát mutatjuk be. Gyors és érthető Analytics (GA4) demonstrációkkal találkozhatsz és megmutatjuk annak a tippjeit, hogy hogyan alakíthatod a weboldaladra érkező látogatókat vásárlóvá.
Elmélet, gyakorlat és Home Office
A kommunikációs szakmában dolgozó szakértők, a lehető legtöbb gyakorlati példán keresztül mutatják be a Google Ads és a Facebook hírdetéseket, valamint az Analytics alapú mérési lehetőségeket, riport készítést. Tanulhatsz és gyakorolhatsz is nálunk. A képzés végére valódi gyakorlati szaktudásra tehetsz szert, amivel megkönnyítheted az elhelyezkedésedet, akár rész, vagy teljes munkaidőben; akár Home Office -ból.
Elmélet, gyakorlat és Home Office
A kommunikációs szakmában dolgozó szakértők, a lehető legtöbb gyakorlati példán keresztül mutatják be a Google Ads és a Facebook hírdetéseket, valamint az Analytics alapú mérési lehetőségeket, riport készítést. Tanulhatsz és gyakorolhatsz is nálunk. A képzés végére valódi gyakorlati szaktudásra tehetsz szert, amivel megkönnyítheted az elhelyezkedésedet, akár rész, vagy teljes munkaidőben; akár Home Office -ból.
Munkalehetőség távmunkával
Már nem szükséges, hogy ingázz, vagy hogy minden nap bent ülj egy irodában. Olyan szakértelmet adunk neked, amit távmunkában is végezhetsz. A képzés időtartama alatt mentorálunk, segítünk állást vagy új partnert találni. Törekszünk arra, hogy olyan partnerekkel kapcsolunk csak össze, akiknél lehetőséged van részben vagy teljes munkaidőben távmunkában, vagy home officeban dolgozni – a többi már csak rajtatok múlik!
Munkalehetőség távmunkával
Már nem szükséges, hogy ingázz, vagy hogy minden nap bent ülj egy irodában. Olyan szakértelmet adunk neked, amit távmunkában is végezhetsz. A képzés időtartama alatt mentorálunk, segítünk állást vagy új partnert találni. Törekszünk arra, hogy olyan partnerekkel kapcsolunk csak össze, akiknél lehetőséged van részben vagy teljes munkaidőben távmunkában, vagy home officeban dolgozni – a többi már csak rajtatok múlik!
A PPC – Online Marketing képzés tematikája
TERMÉK ÉS SZOLGÁLATÁS – #product #service #sales
A REKLÁM ÉS FAJTÁI – #online #offline #ads
MÁRKAMENEDZSMENT – #branding #customer #positioning
PIACKUTATÁS ÉS FAJTÁI – #planning #data #strategy
AZ ONLINE MARKETING – #digital #web #online
DIGITÁLIS CSATORNÁK – #PPC #social #programmatic
DIGITAL MARKETING ÉS AZ ÜZLET – #lead #sales #ROI
MÉRÉS – #KPI #data #analytics
MILYEN CÉLOKAT VÁLASSZ? – #target #consumer #user
CÉLCSOPORTOK ÉS INSIGHTOK – #insight #demographics #behaviour
RENDSZEREK ÉS FOGALMAK – #CTR #PPC #CPC
MÉDIA ÉS SITE OLDALI ANALITIKA – #hits #database #conversion
FACEBOOK BUSINESS MANAGER – #elmélet #alapok #miez #létrehozás #setup #egyéb funkciók #gyakorlat
FIÓK LÉTREHOZÁSA – #mi kell a hirdetési fiókhoz #fiók védelme #fizetési beállítások #gyakorlat
KAMPÁNYCÉLOK – #cél kiválasztása #változások #típusok
AUKCIÓK– #típusai #melyiket válaszd
CÉLKÖZÖNSÉGEK – #céközönségek beállítása #típusok #célközönség létrehozás #gyakorlat
KONVERZIÓS BEÁLLÍTÁSOK – #alapfogalmak #mi a konverzió #mi a Meta Pixel #konverziómérés beállítása #egyedi események #adatforrások összekapcsolása #gyakorlat
META ATTRIBÚCIÓS MODELLEK – #miért fontos #attribúciós modellek #gyakorlat
HIRDETÉSEK TÍPUSAI – #típusok #beállítás #dinamikus hirdetések #tippek # gyakorlat
HIRDETÉSEK OPTIMALIZÁLÁSA– #miért fontos #hogyan teszteljünk hatékonyan #KPI-k #Meta tanulási fázis #gyakorlat
ADVANTEGE + SHOPPING – #Advantage+ Shopping Campaigns #mi kell hozzá #mikor használjuk #mikre figyeljünk
FACEBOOK – magán és üzleti felhasználás
Desktop és mobil megjelenítés közötti különbségek
FACEBOOKMESSENGER – INSAGRAM – WHATTSAPP ismertetése
A FACEBOOK legfontosabb szolgáltatásai (Hírfolyam, Csoportok, Oldalak
Messenger, Watch, Értesítések, Események, Marketplace, Társkereső
Live stb. áttekintése)
FACEBOOK BIZTONSÁGA – kétfaktoros hitelesítés
Amit a Facebook algoritmusról tudni lehet
AZ INSTAGRAM BEMUTATÁSA #IG STORY #hogyindult #socialmediaplatform #igfelhasználók
INSTAGRAM ALAPOK #alapbeállítások #LINKTREE #üzletifiók #businessfiók
HATÉKONY INSTA POSZTOLÁS #poszttípusok #statikus tartalmak #dinamikus tartalmak #ig szövegírás #hashtag
AI HASZNÁLATA #ChatGPT #posztok szövegírása
ORGANIKUS ELÉRÉS ÉS INFLUENCEREK – #community management #nyereményjátékok #influencer együttműködés
INSTAGRAM FEED #előnyök/hátrányok #IG feed #Ig Grid #Canva használata
IG EREDMÉNYEK ELEMZÉSE #miért fontos #következtetések #elérések
MIÉRT TIKTOK? #demográfia #TikTok statisztikák #tartalomtípusok #statisztika #fogyasztói szokások
TARTALOMGYÁRTÁS #TikTok fióktípusok #üzleti fiók #TikTok Pro fiók #tartalomgyártás #hashtagek #trendek
HA CSINÁLOD, JÓL CSINÁLD! #influenszer marketing #bevételszerzési lehetőségek #mit csinálj #mit ne csinálj
TIKTOK ALAPOK #bemutatása #Tiktok platform
FIÓKOK #szegmentáció #beállítások #fióktípusok
TIKTOK HIRDETÉSI TÍPUSOK #Foglalástípus #brand takeower # one day max #kreatív #licit hirdetések
KAMPÁNYOK FELÉPÍTÉSE #pixel létrehozás #audiences #kampányszint #hirdetéscsoport szint #hirdetés szint
METRIKÁK #gyakorlat #egyéni listák #egyéni riportok
BENCHMARK #közönség #legnézettebb kategóriák #mi várható
TIKTOK PLATFORM ISMERTETÉSE – #alapadatok #működés #Hashtag Challenge #setup
TIKTOK FIÓK LÉTREHOZÁS – #üzleti fiók #magán fiók #CTA elhelyezés #link elhelyezés
HIRDETÉSI LEHETŐSÉGEK #1– #Foglalás típusú hirdetések #TopView #Brand Takeover #One Day Max hirdetések
HIRDETÉSI LEHETŐSÉGEK #2– #Kreatív típusú hirdetések #Hashtag Challange #Branded Effect hirdetések
HIRDETÉSI LEHETŐSÉGEK #3– #Licit típusú hirdetések
HIRDETÉSEK BEÁLLITÁSA – #kampányok felépítése #setup #kampány szintű #hirdetéscsoport szintű #hirdetés szintű kampányok
TIKTOK MÉRÉSE– #CPC #CPV #CPM #riportok #benchmarkok
MI A PINTEREST? – #kommunikációs előnyök #kommunikációs lehetőségek #platform részletei
PINTERES FELÉPÍTÉSE – ##pinterest board #hogyan tudsz pin-elni #miért érdemes pin-elni egy tartalmadat #SEO hatások
BUSINESS FIÓK LÉTREHOZÁSA – #Brief #beállítások #webhely igénylés #üzleti hozzáférés #számlázás
HIRDETÉSI SZABÁLYZAT– #miket nem hirdethetünk
ELHELYEZÉSEK ,FORMÁTUM – #Home feed #Search #videóformátumok
LICITLEHETŐSÉGEK, CÉLZÁSOK – #awareness #consideration #conversation #first party #third party
VÁSÁRLÁS – #Pinterest Ads manager #Pinterest Marketing Partner
ANALITIKA – #Riportok #mérés
GYAKORLAT- #esettanulmányok
FIÓK SETUP, FELÉPITÉS, KULCSSZÓKUTATÁS – #setup #keywords #research
HIRDETMÉNYEK, BŐVITMÉNYEK – #ads #extensions #setup
CÉLZÁS, ÜTEMEZÉS, EGYÉB BEÁLLITÁSOK – #targeting #timing #budget
KAMPÁNY MENEDZSMENT – #management #optimization #finetune
E-MAIL MARKETING #Mire való
TRENDEK ÉS SZOFTVEREK#mail és szoftver típusok#
ÁLTALÁNOS BEMUTATÁS #e-mail marketing szoftver bemutatása(MailerLite)
ONLINE FELIRATKOZÁSI LEHETŐSÉGEK #(manuális, importálás, form, popup) és GDPR
ADATBÁZIS MŰVELETEK #listák, szegmentálás, egyedi mezők, migráció
SZÖVEGÍRÁSI ÚTMUTATÓ
EMAIL HÍRLEVÉL/eDM LÉTREHOZÁSA #szerkesztés, sablonok, tesztelés
DINAMIKUS TARTALOM #perszonalizálás, szöveg és kép műveletek
AUTOMATIZÁLÁS #automatizálás az e-mail marketingben
KAMPÁNY UTÓÉRTÉKELÉS
MARKETING AUTOMATIZÁCIÓ #Mi az? #Mire való
MARKETING AUTOMATIZÁCIÓ FOLYAMAT #definíció #szoftver típusok #trigger #akció #filterek
VISSZAIGAZOLÓ/ÜDVÖZLŐ BEMUTATÓ #definíció #visszigazoló/ tranzakciós email
REAKTIVÁLÁS #reaktiválási kampány #típusok
ESEMÉNY EMLÉKEZTETŐK #típusok #emlékeztetők felépítése # üzenet tartalma
RETARGETING #hogyan működik # tartalma
ECOMMERCE MA SZCENÁRIÓK #szituációk #üzenet tartalma
SMS MARKETING AUTOMATIZÁCIÓ #előnyei # menete # típusok
KAMPÁNY UTÓÉRTÉKELÉS,INTEGRÁCIÓK #dashboard #folyamtok utóértékelése #hogyan használjuk #működése #példák
BEVEZETÉS – #elmélet #webanalitika #mérési terv
GA4 BEMUTATÁSA – #bevezetés #frissítés
GA4 BEKÖTÉS – #fiók létrehozása #kezdő beállítások #speciális beállítások
JELENTÉSEK – #valós idejű áttekintés #ügyfélszerzés #elköteleződés #bevételszerzés #oldalak és képernyők #felhasználó
FELFEDEZÉS,HIRDETÉS – #felfedezés # hirdetés
BEÁLLÍTÁSOK – #belső forgalom kizárása #több domain mérése egyszerre #hivatkozások kizárása
GYAKORLAT – #gyakorló feladatok
KONVERZIÓK – #mikro és makro konverziók
GA4 BEMUTATÁSA – #bevezetés #frissítés #ellenőrzés
EGYEDI BEÁLLÍTÁSOK – #értesítések # riportok # menü
EGYÉNI CSATORNACSOPORTOK – #élétrehozás # alkalmazása
SZEGMENSÉPÍTŐ – #elmélet #új szegmens építése
KÖZÖNSÉGEK – #elmélet #létrehozás
E-COMMERCE – #riportok # felhasználó élettartama #fizetési tölcsér # promóció
HALADÓ FELFEDEZÉS – #kohorsz #tölcsér
SEO RIPORTOK – #riport #search console
TARTALOM STRATÉGIA – #jol működő tartalmak #tartalomnaptár készítése
KÖZÖSSÉGI MARKETING AUTOMATIZÁLÁS (SMA) – #social marketing automatizálás #hasznos szoftverek
LEAD MAGNET – MARKETING CSALI – #ötletek #lead magnet tippek #hogyan tervezzünk marketing csalit
LANDING PAGE – ÉRKEZÉSI OLDALAK – #milyen a jó érkezési oldal #kötelező elemei #eszközei (kis cég és nagy cég esetében) #sablonok
CTA – CSELEKVÉSRE ÖSZTÖNZŐ GOMB – #mi a CTA #miért fontos? #hogyan csinálj jó CTA-t? #hová tegyük?
MIRE ÉS KINEK VALÓ A LINKEDIN? #Branding kialakítása #felhasználási módok #Nagyvállalati menedzsereknek #Értékesítőknek #Vállalatok tulajdonosainak #Social Media szakértőknek #HR munkatársaknak
A LINKEDIN KÜLDETÉSE #mi lójában a LinkedIn #kialakulása szakértőknek #életkori megoszlás #piaci részesedés #Üzleti funkciók #alapvető adatok #képek használata
A LINKEDIN FUNKCIÓINAK ÁTTEKINTÉSE #news feed #levelezés #Company Page
A LINKEDIN FELÜLETE #a helyes regisztráció #a jó profilkép #a jó háttérkép #a jó profil oldal létrehozásának módja #LinkedIn Premium röviden
A LINKEDIN ÉS A MUNKA #LinkedIn toborzás #CV letöltése #Professzionális profil oldal #részletes tanácsok a kitöltéshez
A LINKEDIN TEVÉKENYSÉG MEGKEZDÉSE #mit tegyél lépésről lépésre #segédlet profil feltöltéshez #napi kommunikáció megkezdése #networking megkezdése #hálózatépítés #LinkedIn etikett #platform használati céljaid meghatározása
AKTÍV LINKEDIN HASZNÁLAT #mit tegyél ha fent vagy #Az AI használata #posztolási tippek #cikk írása
LINKEDIN ALAPOK – #LinkedIn alapozás #összefoglaló
REGISZTRÁCIÓ #regisztráció #főoldal #profilbeállítások #profil/céges oldal
HIRDETÉSFELÉPÍTÉS – #account létrehozása #kampánymenedzser menüpontok
KAMPÁNYOK FELÉPÍTÉSE # kampánytípusok #pixel elhelyezés #konverzióbeállítás
HIRDETÉSI FORMÁTUMOK – #képes #carousel #video #lead ads
KAMPÁNYOK – #kampányszint #hirdetéscsoport szint #hirdetés szint
METRIKÁK – #metrikák módosítása #riportok
CRM ALAPOK #alapok #hatékonyság #főbb típusok
FELÉPÍTÉSE – #felhasználók #objektumok #adatok importálása #ajánlat készítés (CPQ)
OBJEKTUMOK – #Contact #account # lead #opportunity #háttér táblázatot #értékesítési munkafolyamat
OPPORTUNITY RÖGZÍTÉSE – #Lead vs. opportunity #kötelező adat elemek #információs lehetőségek #AI lehetőségek
SALES PIPELINE – #üzleti lehetőség életciklus #opportunity-k súlyozása #pipeline #reporting
SALES,ÜGYFÉLSZOLGÁLATI CRM – #kezelési felület #munkafolyamatok #új objektumok
SALES FORECASTING – #forecasting alapfogalmai #kvóta meghatározás #tervezés #riportok
360 ÜGYFÉLKÉP – #ügyféltörténet #ügyféllkép
REPORTING – #szerepkötrök # jogosultságok #dashboard készítés #automatizálhatóság #gyakorlat
DOKUMENTUM ÉS SZERZŐDÉS KEZELÉS – #dokumentumok #ideális workflow #elektronikus aláírás #Contract Lifecycle
ADVANCED FEATURES– #technológiai eszközök #hatékonyság
ESETTENULMÁNYOK– #piaci/értékesítési kihívások #esettanulmányok
A TAG MANAGER MŰKÖDÉSE – mik az előnyei és hogyan működik?
ADMIN FELÜLET BEMUTATÁSA – fiók, tároló, jogosultságok, import-export
KEZELŐFELÜLET – munkaterület, címkék, aktiválási szabályok, változók
VÁLTOZÓK – beépített és felhasználó által definiált változók példákkal
AKTIVÁLÁSI SZABÁLYOK – aktiválási szabályok funkciója és típusai
CÍMKÉK – címkék működése és típusa
GOOGLE ANALYTICS BEÁLLÍTÁSA
GOOGLE ADS – konverzió követés beállítása, remarketing címke beállítása
FACEBOOK – alap pixel beállítása, konverziós pixel beállítása
VÁSÁRLÁS, AJÁNLATKÉRÉS, CÍMKÉK SORRENDEZÉSE – beállítások
KOSÁRBA RAKÁS MÉRÉSE – Google Analyticsben és Facebookon
EGYEDI MÉRŐKÓDOK – Tawk.to free chat
MÉDIAVÁSÁRLÁS ÉRTÉKÉNEK ÁTADÁSA – technikai magyarázat
AZ ÁTADOTT ÉRTÉK TOVÁBBÍTÁSA – GTM-ből Google Adsbe és Facebookba
ANALYTCS – e-kereskedelem, célok importálása Google Ads-be
MÉRÉSEK– e-mail címre kattintás, telefonszámra kattintás.
SEO ALAPOK – #mi a SEO? #feléptése #on-site SEO #off-site SEO # technikai SEO
KULCSSZAVAK #kulcsszó keresés #kulcsszó kiválasztás #kulcsszó meghatározás
SEO TOOLS – #SemRush #Google Trends # Yoast SEO # képek SEO optimalizálása
UTM PARAMÉTEREZÉS, AI – #mi is az UTM? #ChatGTP használata SEO célokra
SEO HASZNOSSÁGOK – #301 átirányítás #do follow link #sitemap
Bevezetés, AI kialakulása, működése
AI modellek és használatuk
Nyelvi modell működési elve, lehetőségei és korlátaiGeneratív AI technikák bemutatása a gyakorlatban
Alkalmazási ötletek marketing kampányokban
Hatékony tartalomkészítési technikák
Ideális kreatív posztok és content calendar létrehozása
Legnépszerűbb képalkotó promptok és technikák
BEVEZETÉS – #alapfoglamak #történet # típusok
KAMPÁNYTERVEZÉS – #tervezés #infuencerek keresése
EREDMÉNYEK – #Az IM mérőszámai
IM KAMPÁNY LEBONYOLÍTÁSA – #Hogyan keresed fel a tervezett együttműködőt , mikre figyelj
ESETTANULMÁNYOK ÉS OUT OF THE BOX MEGOLDÁSOK – #megkeresés #várakozás #árak #brief #timing #kötelező jelölések #szerződés # márkamegjelenés #relevancia #szponzoráció #amikor nem használsz inluencert #esettanulmányok
A képzés tematikájának változtatásának jogát fenntartjuk, melynek leggyakoribb okai, a Facebook, a Facebook Business, a Google Ads és a Google Analytics, és a Google Tagmanager rendszerének változásai, valamint az online marketing munkamódszerének fejlődése.
Hamarosan kezdünk – Ne maradj le
Előadóink
PPC – Online Marketing képzés részletei
PPC – Online Marketing képzés részletei
PPC – Online Marketing képzéseink célja:
PPC – Online Marketing képzést biztosítani a Felnőttképzési résztvevőinknek, amiben több csomag is elérhető. A kedvező áras Economy, az online kérdezési lehetőséget biztosító Premium.
Ajánlataink tartalma:
Három féle képzést biztosítunk, melyeknek különbözőek az árai. A PPC – Online Marketing képzés Economy csomagban az legkedvezőbb árú, a Premium csomag közepes árszínvonalú, online kérdezési lehetőséggel ellátott és a Business, mely munkaközvetítés nélküli.
Kinek ajánljuk a PPC – Online Marketing képzést:
Kezdő szakembereknek, akik szeretnék fejleszteni tudásukat, vagy kipróbálni magukat a digitális marketing területén. Olyanoknak, akik még nem biztos, hogy ezzel a területtel szeretnének foglalkozni, de fontosnak tartják a területet.
Karrier váltóknak, akik úgy érzik, hogy még nem találták meg az a területet, amivel foglalkozni szeretnének, de fontosnak, hasznosnak találják az Online Marketing területét.
KKV munkatársainak, akik saját maguknak menedzselik a PPC kampányaikat és akinek nagyon limitált a költségvetésük. Akiknek napi szükségük van rá és szeretnének fejlett PPC – Online Marketinget tanulni, de erre korlátozottak a lehetőségeik.
Frissen végzett tanulóknak, akik szeretnének a megszerzett képesítés mellé, vagy a diplomájuk mellé olyan naprakész Online Marketing képzést megtanulni, amivel kiegészíthetik már meglevő, megszerzett tudásukat.
Mit fogsz megtanulni?
Online Marketing képzésünk egy támogatott PPC képzés, mely egyben bevezető Online Marketing képzés, melynek célja, hogy a legfontosabb és leginkább szükséges PPC tudásokat megtanítsa a Felnőttképzési résztvevőinknek úgy, hogy azt azonnal lehessen használni.
Milyen képzési modulok vannak?
A Marketing 360 modul, egy alapozó képzési egység, melynek célja, hogy legfrissebb marketing szemlélettel ismertesse meg a Felnőttképzési résztvevőinket. Egy gyors marketing kommunikációs alapképzés, aminek feladata az azonnal használható marketing megoldások ismertetése, akár kezdők, újrakezdők, vagy pályaváltók számára is.
A Digital Marketing modul szintén egy nagyon gyors, a friss online kommunikációs trendeket bemutató alapképzési modul, ahol az új trendeket – a használható trendeket – mutatjuk be azok számára, akik nem Online Marketing expertek és szakértők.
A Facebook hirdetései kezelése rész, az éppen aktuális Facebook hirdetési megoldásainak a demonstrálásával foglalkozik, az egyszerű post kiemelésétől a remarketingen át, az A/B tesztekig.
A Google Ads (Google AdWords) a teljes Google hirdetési hálózat ismertetése a Search hálózattól kezdve a Google Display hálózatig. Demókat, beállításokat, lekérdezéseket láthatunk és gyakorolhatunk velük.
A teljes folyamat hatékonyságának mérésével zárjuk a képzést, a Google Analytics ismertetésével. A Google Analytics esetében a legfontosabb mérőszámok és metrikák valamint riportok azok, melyeket demókban mutatunk meg a képzés során.
Mire leszel képes, ha elvégzed a PPC – Online Marketing képzést?
Mindhárom képzési típusunk pontosan ugyanazt az anyagot biztosítja számodra, függetlenül attól, hogy mit vásároltál meg. A kapott szolgáltatásokban (élőszavas konzultáció és munkaerő közvetítés) van eltérés.
- Megértheted a korszerű marketing alap működési mechanizmusát
- Áttekinteni az online marketing alapjait és összefüggéseit
- Beállítani és működtetni a Facebook hirdetési rendszereit
- Facebook Business fiókot létrehozni
- Beállítani és működtetni a Google Ads hirdetési rendszereit
- Megérteni, hogy a weboldalad látogatójából hogyan lesz vásrárló
- A javasolt weboldal hatékonysági megoldásokat alkalmazni
- Növelni a konverziók arányát és mennyiségét
- Elkerülni a legnagyobb hibákat a landing oldaladon
- Google Analytics követőkódot implementálni az oldaladba
- A Google Analytics működésének mély ismeretére
- Prezentálni az eredményeket és elmagyarázni működési folyamatokat
- Megmérni a kampányaid eredményeit
- Mit tesznek, vagy mit nem teszek a látogatóid?
- Melyik oldalra érkeznek meg és honnan?
- Melyik oldaladat nézik meg és onnan hová mennek?
- Melyik oldalon hagyják el a weboldaladat?
- Hány értékesítésed volt?
- Megmérni az oldalad hatékonyságát