Képzéssel kapcsolatban: +36 (20) 3598326 info@webbyskill.com 09:30-18:00

PPC – online marketing képzés

100% -ban online képzés

Webbyskill-_PPC-kézpés_Black_friday_2024

Az akcióban való részvétel feltétele, hogy a tandíj 2024.11.29-ig beérkezik hozzánk.

Az alapokkal kezdünk – részletfizetéssel is elérhető

330 000 Ft. helyett

Economy

205 000
(Netto CSOMAG ár, részletekért görgess)
Felnőttképzési tanúsítványt ad? Igen
Oktatási anyagok: 189 videó
ELŐ online bootcamp előadások: 0 db
449 000 Ft. helyett

Premium

279 000
(Netto CSOMAG ár, részletekért görgess)
Felnőttképzési tanúsítványt ad? Igen
Oktatási anyagok: 280 videó
ELŐ online előadások: 25 db

Tanúsítványaink:

A felnőttképzésről szól 2013. évi LXXVII. törvény alapján (Fktv. 20./A §. 2.bekezdés) alapján, a Felnőttképzési Adatszolgáltatási Rendszeren keresztül sorszámozott és nyilvántartott tanúsítványt állítunk ki a képzés elvégzéséről.

Valamint a vizsgát igazoló Webbyskill PASS -t.
Próbáld ki képzésünk!

Gyakorlati ismeretek

Alapképzettség nélkül elvégezhető képzés, mely kényelmes tempóban halad. Gyakorló szakembereink  mutatják meg, hogy mit kell tudni az Online Marketingről és a PPC-ről. Az elméleti és gyakorlati videók és órák (bootcampek) magyar nyelvűek, frissítettek és 100%-ban online elérhetőek, nem kell bejárnod. 

Mindent otthonról - részletfizetéssel is

A képzés részletfizetéssel is elérhető. Amire szükséged: 1) számítógép, 2) internet kapcsolat 3) hangszóró. (Felnőttképzési résztvevőink véleményei itt) (10 ok, amiért érdemes megtanulnod) Itt tudod kipróbálni. Képzéseink helyszíni képzési formában is elérhetőek – az egész csapatodat is képezni tudod egyszerre.
Online Marketing képzéseink feltételei

Új munka/megbízási lehetőségek közül választhatsz

A digitális gazdaságnak megalapozott online kommunikációs szakemberekre van szüksége. Frissítsd tudásodat, zárkózz fel, vagy szélesítsd tudásod. (Miért  ennyire megkerülhetetlen az Online Marketing?) A Webbyskill mentorál és segítünk partnereinken keresztül új munkahelyet találni,  amit akár távmunkában is végezhetsz.

Helyszíni képzések is elérhetőek

Nem csak online képzéseink vannak. Ha személyre szabott képzésre van szükséged, vagy az egész csapatodat szeretnéd egyszerre képezni, inspirálni, akkor válaszd a helyszíni képzéseinket. Ha kérdésed lenne; hívj minket bizalommal. (Hívd Nikit: +36 (20) 359 83 26 vagy írj nekünk).

PPC Online Marketing képzés költségei

Összehasonlítás

Modulok
(Részletek)
25 db ÉLŐ online bootcamp előadás
(65 000) Inbound Marketing képzés
(70 000) Tag Manager képzés
(65 000) Pinterest hirdetés képzés
(144 000) CRM rendszerek
(115000) LinkedIn
(60 000) Marketing 360
(60 000) Digital Marketing alapok
(60 000) Kampánytervezés
(70 000) Facebook hirdetés
(65 000) Közösségi média képzés: Facebook oldalkezelés
(65 000) Közösségi média képzés: Instagram képzés
(70 000) Google Ads képzés
(98 000) TikTok marketing
(80 000) Google Analytics 4 képzés
(65 000) eDM - Email marketing képzés
(65 000) Marketing Automatizáció
(70 000) AI marketing
(65 000) Influencer marketing
(65 000) SEO képzés
330 000 Ft. helyett

Economy

205 000
(Netto CSOMAG ár)
NEM tartalmazza
NEM tartalmazza
NEM tartalmazza
NEM tartalmazza
NEM tartalmazza
NEM tartalmazza
Tartalmazza
Tartalmazza
Tartalmazza
Tartalmazza
Tartalmazza
Tartalmazza
Tartalmazza
Tartalmazza
Tartalmazza
Tartalmazza
Tartalmazza
Nem tartalmazza
Tartalmazza
Tartalmazza
Részletfizetés: info@webbyskill.com
449 000 Ft. helyett

Premium

279 000
(Netto CSOMAG ár)
Tartalmazza
Tartalmazza
Tartalmazza
Tartalmazza
Tartalmazza
Tartalmazza
Tartalmazza
Tartalmazza
Tartalmazza
Tartalmazza
Tartalmazza
Tartalmazza
Tartalmazza
Tartalmazza
Tartalmazza
Tartalmazza
Tartalmazza
Tartalmazza
Tartalmazza
Tartalmazza
Részletfizetés: info@webbyskill.com

Hogyan működik az online marketing képzésünk

"Attila - ez a fickó a hazai digitális marketing egyik reneszánsz embere. Művész és Tudós, aki gondolkodik, alkot, és cselekszik. Most eljött az ideje, hogy tanítson is."

Csaba KISS

Unione Befektetési Csoport I MBA
"Olyanok tanítanak itt, akik naponta űzik is a szakmát, és megmérettetnek a piacon. Nem egyszerűen nagy tudású és tapasztalt emberek, de azt pontosan tudják, hogyan kell ezt a tudást úgy átadni, hogy használni tud minél hamarabb és minél hatékonyabban."

Andrea KOVÁCS

Owner / Majomkenyér.hu
"Attila ritka jó előadó. Bonyolult fogalmakat és információkat tud átadni érthetően és szórakoztatóan. Beülni egy előadására nem csak tanulás, de szórakozás is. Ha igazán szeretnéd megérteni a szakmát es okosnak érezni magad akkor hallgasd meg Attila előadásait."

Bernardo M. Caffé

Digital Strategist
"Azért jelentkeztem a Webbyskill PPC tanfolyamára, mert (...) a hajamat téptem attól, hogy a cégem marketingese nem tudott sikeres kamányokat szervezni, míg a konkurenciám igen. (...) A tananyag részletes, jól összerakott, az oktatók kompetensek és kedvesek. "

Júlia PAPP

Cégvezető
"Olyan Igazi Szakemberektől tanulhatok, akikre felnézek. A tananyagok elképesztően komplexek, szinte minden felmerülő kérdésre megkapjuk a választ anyagon belül. Minden lecke rendkívül részletesen ki van dolgozva. (...) Az pedig már csak hab a tortán, hogy maximálisan odafigyelnek az igényeinkre és visszajelzéseinkre. Én már biztosan tudom, hogy jól választottam. "

Huszár Ingrid

Webbyskill hallgató
" Akármi mi is a célod ( karrierváltás, tudás mélyítés, átképzés) a legjobb helyen jársz. Olyan mély és széles a tudás amit itt kapsz, hogy a Mariana-árok egy Csepel bicikli keréknyoma mellette. És még a "legénység" is kiváló. Mire vársz? "

Mersics László

Webbyskill hallgató
"A gyakorlati óráknak köszönhetően a felületek megismerése és a beállítások nem okoztak problémát. A tanagyag jól össze van rakva, az alapoktól a beállításokig mindenen egyértelműen végig vezet. Az élő streamek esetén különösen tetszett, hogy a szakmában napi szinten jártas oktatóktól mindig a legkielégítőbb választ kaptam. Ezeken az órákon egymás kérdéseiből is elég sokat lehet tanulni. Jó választás volt a Webby!"

Másody Róbert

Webbyskill hallgató

A PPC – Online Marketing képzés részletei

Marketing 360

Az alapoktól kezdünk a Marketing alapjaival. Haladunk tovább, érthetően, az összefüggések magyarázatával, elmagyarázva minden egyes lényeges Online Marketing területet. Tisztázzuk az alapfogalmakat, a reklám fajtáit, a termék és a szolgáltatás elkülönítésében is segítünk. Megérkezünk a célcsoport fogalmához, és haladunk a buyer persona irányába. Beszélünk a márkázás alapjairól márka menedzsmentről és közérthetően kitérünk a piackutatásra is.

Kezdés: 2024/11/29

Marketing 360

Az alapoktól kezdünk a Marketing alapjaival. Haladunk tovább, érthetően, az összefüggések magyarázatával, elmagyarázva minden egyes lényeges Online Marketing területet. Tisztázzuk az alapfogalmakat, a reklám fajtáit, a termék és a szolgáltatás elkülönítésében is segítünk. Megérkezünk a célcsoport fogalmához, és haladunk a buyer persona irányába. Beszélünk a márkázás alapjairól márka menedzsmentről és közérthetően kitérünk a piackutatásra is.

Kezdés: 2024/11/29

Online Marketing

A Digital Marketing (Online marketing) modulban gyorsan áttekintjük a legfontosabb internetes kommunikációs alapokat. Globális és hazai internet használattól indulunk, web 1.0, interaktív web 2.0, szemantikus web 3.0, mobil web (4.0) és az intelligens web (5.0), mi a Big Data, IoT. Paid (fizetett) Owned (birtokolt) Earned (kiérdemelt) médiatípusok meghatározása, példák. Mi az a SEM / SEO / SEA, vírusmarketing, listing, social media típusok.

Online Marketing

A Digital Marketing (Online marketing) modulban gyorsan áttekintjük a legfontosabb internetes kommunikációs alapokat. Globális és hazai internet használattól indulunk, web 1.0, interaktív web 2.0, szemantikus web 3.0, mobil web (4.0) és az intelligens web (5.0), mi a Big Data, IoT. Paid (fizetett) Owned (birtokolt) Earned (kiérdemelt) médiatípusok meghatározása, példák. Mi az a SEM / SEO / SEA, vírusmarketing, listing, social media típusok.

Google és Facebook (PPC) hirdetései

Kiemelt óraszámban foglalkozunk a Google Ads (Ex Adwords) és a Facebook hirdetéseivel. Végigvezetünk a Business fiók létrehozásától, a kampánybeállításokon keresztül a riportok elkészítéséig. Beszélünk az adatvédelemről (3rd party cookies) és a Google Analytics modulban megmutatjuk, hogyan kell elkészíteni egy kampányriportot. A modul végére megmutatjuk, hogy tudsz Facebook és Google kampányokat beállítani és visszamérni.

Google és Facebook (PPC) hirdetései

Kiemelt óraszámban foglalkozunk a Google Ads (Ex Adwords) és a Facebook hirdetéseivel. Végigvezetünk a Business fiók létrehozásától, a kampánybeállításokon keresztül a riportok elkészítéséig. Beszélünk az adatvédelemről (3rd party cookies) és a Google Analytics modulban megmutatjuk, hogyan kell elkészíteni egy kampányriportot. A modul végére megmutatjuk, hogy tudsz Facebook és Google kampányokat beállítani és visszamérni.

Mérések, elemzések (Haladó modulok)

Az online marketing terén kiemelkedően fontos PPC terület után következnek a haladó mérések Google Analytics modul, ami során a terelő kampányok és más forrásokból érkező látogatók vizsgálatát mutatjuk be. Gyors és érthető Analytics (GA4) demonstrációkkal találkozhatsz és megmutatjuk annak a tippjeit, hogy hogyan alakíthatod a weboldaladra érkező látogatókat vásárlóvá.

Mérések, elemzések (Haladó modulok)

Az online marketing terén kiemelkedően fontos PPC terület után következnek a haladó mérések Google Analytics modul, ami során a terelő kampányok és más forrásokból érkező látogatók vizsgálatát mutatjuk be. Gyors és érthető Analytics (GA4) demonstrációkkal találkozhatsz és megmutatjuk annak a tippjeit, hogy hogyan alakíthatod a weboldaladra érkező látogatókat vásárlóvá.

Elmélet, gyakorlat és Home Office

A kommunikációs szakmában dolgozó szakértők, a lehető legtöbb gyakorlati példán keresztül mutatják be a Google Ads és a Facebook hírdetéseket, valamint az Analytics alapú mérési lehetőségeket, riport készítést. Tanulhatsz és gyakorolhatsz is nálunk. A képzés végére valódi gyakorlati szaktudásra tehetsz szert, amivel megkönnyítheted az elhelyezkedésedet, akár rész, vagy teljes munkaidőben; akár Home Office -ból.

Elmélet, gyakorlat és Home Office

A kommunikációs szakmában dolgozó szakértők, a lehető legtöbb gyakorlati példán keresztül mutatják be a Google Ads és a Facebook hírdetéseket, valamint az Analytics alapú mérési lehetőségeket, riport készítést. Tanulhatsz és gyakorolhatsz is nálunk. A képzés végére valódi gyakorlati szaktudásra tehetsz szert, amivel megkönnyítheted az elhelyezkedésedet, akár rész, vagy teljes munkaidőben; akár Home Office -ból.

Munkalehetőség távmunkával

Már nem szükséges, hogy ingázz, vagy hogy minden nap bent ülj egy irodában. Olyan szakértelmet adunk neked, amit távmunkában is végezhetsz. A képzés időtartama alatt mentorálunk, segítünk állást vagy új partnert találni. Törekszünk arra, hogy olyan partnerekkel kapcsolunk csak össze, akiknél lehetőséged van részben vagy teljes munkaidőben távmunkában, vagy home officeban dolgozni – a többi már csak rajtatok múlik!

Munkalehetőség távmunkával

Már nem szükséges, hogy ingázz, vagy hogy minden nap bent ülj egy irodában. Olyan szakértelmet adunk neked, amit távmunkában is végezhetsz. A képzés időtartama alatt mentorálunk, segítünk állást vagy új partnert találni. Törekszünk arra, hogy olyan partnerekkel kapcsolunk csak össze, akiknél lehetőséged van részben vagy teljes munkaidőben távmunkában, vagy home officeban dolgozni – a többi már csak rajtatok múlik!

Tudtad, hogy bele is nézhetsz a képzéseinkbe?

Nézd meg, milyen Online Marketing tudásanyagok elérhetőek FREE. Nézd meg milyen egyszerű online – bejárás nélkülkényelmesen tanulni. Ha kérdésed lenne; hívj minket bizalommal. (Hívd Nikit: +36 (20) 359 83 26 vagy írj nekünk).

A PPC – Online Marketing képzés tematikája

TERMÉK ÉS SZOLGÁLATÁS #product  #service #sales

A REKLÁM ÉS FAJTÁI #online #offline #ads

MÁRKAMENEDZSMENT#branding #customer #positioning

PIACKUTATÁS ÉS FAJTÁI  – #planning #data #strategy

AZ ONLINE MARKETING  #digital #web #online

DIGITÁLIS CSATORNÁK#PPC #social #programmatic

DIGITAL MARKETING ÉS AZ ÜZLET #lead #sales #ROI

MÉRÉS #KPI #data #analytics

MILYEN CÉLOKAT VÁLASSZ?#target #consumer #user

CÉLCSOPORTOK ÉS INSIGHTOK#insight #demographics #behaviour

RENDSZEREK ÉS FOGALMAK  – #CTR #PPC #CPC

MÉDIA ÉS SITE OLDALI ANALITIKA #hits #database #conversion

FACEBOOK BUSINESS MANAGER – #elmélet #alapok #miez #létrehozás #setup #egyéb funkciók #gyakorlat

FIÓK LÉTREHOZÁSA #mi kell a hirdetési fiókhoz #fiók védelme #fizetési beállítások #gyakorlat

KAMPÁNYCÉLOK #cél kiválasztása #változások #típusok

AUKCIÓK#típusai #melyiket válaszd

CÉLKÖZÖNSÉGEK #céközönségek beállítása #típusok #célközönség létrehozás #gyakorlat

KONVERZIÓS BEÁLLÍTÁSOK #alapfogalmak #mi a konverzió #mi a Meta Pixel #konverziómérés beállítása #egyedi események #adatforrások összekapcsolása #gyakorlat

META ATTRIBÚCIÓS MODELLEK #miért fontos #attribúciós modellek #gyakorlat

HIRDETÉSEK TÍPUSAI #típusok #beállítás #dinamikus hirdetések #tippek # gyakorlat

HIRDETÉSEK OPTIMALIZÁLÁSA#miért fontos #hogyan teszteljünk hatékonyan #KPI-k #Meta tanulási fázis #gyakorlat

ADVANTEGE + SHOPPING #Advantage+ Shopping Campaigns #mi kell hozzá #mikor használjuk #mikre figyeljünk

FACEBOOK –  magán és üzleti felhasználás
Desktop és mobil megjelenítés közötti különbségek

FACEBOOKMESSENGER – INSAGRAM – WHATTSAPP ismertetése

A FACEBOOK  legfontosabb szolgáltatásai (Hírfolyam, Csoportok, Oldalak
Messenger, Watch, Értesítések, Események, Marketplace, Társkereső
Live stb. áttekintése)

FACEBOOK BIZTONSÁGA – kétfaktoros hitelesítés
Amit a Facebook algoritmusról tudni lehet

AZ INSTAGRAM BEMUTATÁSA #IG STORY #hogyindult #socialmediaplatform #igfelhasználók
INSTAGRAM ALAPOK #alapbeállítások #LINKTREE #üzletifiók #businessfiók
HATÉKONY INSTA POSZTOLÁS #poszttípusok #statikus tartalmak #dinamikus tartalmak #ig szövegírás #hashtag
AI HASZNÁLATA #ChatGPT #posztok szövegírása
ORGANIKUS ELÉRÉS ÉS INFLUENCEREK –  #community management #nyereményjátékok #influencer együttműködés
INSTAGRAM FEED #előnyök/hátrányok #IG feed #Ig Grid #Canva használata
IG EREDMÉNYEK ELEMZÉSE #miért fontos #következtetések #elérések

MIÉRT TIKTOK? #demográfia #TikTok statisztikák #tartalomtípusok #statisztika #fogyasztói szokások
TARTALOMGYÁRTÁS
#TikTok fióktípusok #üzleti fiók #TikTok Pro fiók #tartalomgyártás #hashtagek #trendek
HA CSINÁLOD, JÓL CSINÁLD! #influenszer marketing #bevételszerzési lehetőségek #mit csinálj #mit ne csinálj
TIKTOK ALAPOK
#bemutatása #Tiktok platform
FIÓKOK  
#szegmentáció #beállítások #fióktípusok
TIKTOK HIRDETÉSI TÍPUSOK #Foglalástípus #brand takeower # one day max #kreatív #licit hirdetések
KAMPÁNYOK FELÉPÍTÉSE #pixel létrehozás #audiences #kampányszint #hirdetéscsoport szint #hirdetés szint
METRIKÁK #gyakorlat #egyéni listák #egyéni riportok
BENCHMARK #közönség  #legnézettebb kategóriák #mi várható

TIKTOK PLATFORM ISMERTETÉSE – #alapadatok #működés #Hashtag Challenge #setup
TIKTOK FIÓK LÉTREHOZÁS – #üzleti fiók #magán fiók #CTA elhelyezés #link elhelyezés
HIRDETÉSI LEHETŐSÉGEK #1#Foglalás típusú hirdetések #TopView #Brand Takeover #One Day Max hirdetések
HIRDETÉSI LEHETŐSÉGEK #2#Kreatív típusú hirdetések #Hashtag Challange #Branded Effect hirdetések
HIRDETÉSI LEHETŐSÉGEK #3#Licit típusú hirdetések
HIRDETÉSEK BEÁLLITÁSA #kampányok felépítése #setup #kampány szintű #hirdetéscsoport szintű #hirdetés szintű kampányok
TIKTOK MÉRÉSE#CPC #CPV #CPM #riportok #benchmarkok

MI A PINTEREST? – #kommunikációs előnyök #kommunikációs lehetőségek #platform részletei

PINTERES FELÉPÍTÉSE – ##pinterest board #hogyan tudsz pin-elni #miért érdemes pin-elni egy tartalmadat #SEO hatások

BUSINESS FIÓK LÉTREHOZÁSA – #Brief #beállítások  #webhely igénylés #üzleti hozzáférés #számlázás

HIRDETÉSI SZABÁLYZAT#miket nem hirdethetünk

ELHELYEZÉSEK ,FORMÁTUM – #Home feed #Search #videóformátumok

LICITLEHETŐSÉGEK, CÉLZÁSOK – #awareness #consideration   #conversation #first party #third party

VÁSÁRLÁS – #Pinterest Ads manager #Pinterest Marketing Partner

ANALITIKA – #Riportok #mérés

GYAKORLAT- #esettanulmányok

FIÓK SETUP, FELÉPITÉS, KULCSSZÓKUTATÁS #setup #keywords #research

HIRDETMÉNYEK, BŐVITMÉNYEK #ads #extensions #setup

CÉLZÁS, ÜTEMEZÉS, EGYÉB BEÁLLITÁSOK#targeting #timing #budget

KAMPÁNY MENEDZSMENT#management #optimization #finetune

E-MAIL MARKETING #Mire való  
TRENDEK ÉS SZOFTVEREK#mail  és szoftver típusok#
ÁLTALÁNOS BEMUTATÁS  #e-mail marketing szoftver bemutatása(MailerLite)
ONLINE FELIRATKOZÁSI LEHETŐSÉGEK #(manuális, importálás, form, popup) és GDPR
ADATBÁZIS MŰVELETEK #listák, szegmentálás, egyedi mezők, migráció
SZÖVEGÍRÁSI ÚTMUTATÓ
EMAIL HÍRLEVÉL/eDM LÉTREHOZÁSA #szerkesztés, sablonok, tesztelés
DINAMIKUS TARTALOM #perszonalizálás, szöveg és kép műveletek
AUTOMATIZÁLÁS  #automatizálás az e-mail marketingben
KAMPÁNY UTÓÉRTÉKELÉS

MARKETING AUTOMATIZÁCIÓ #Mi az? #Mire való
MARKETING AUTOMATIZÁCIÓ FOLYAMAT #definíció #szoftver típusok #trigger #akció #filterek

VISSZAIGAZOLÓ/ÜDVÖZLŐ BEMUTATÓ #definíció #visszigazoló/ tranzakciós email

REAKTIVÁLÁS #reaktiválási kampány #típusok

ESEMÉNY EMLÉKEZTETŐK #típusok #emlékeztetők felépítése # üzenet tartalma

RETARGETING #hogyan működik # tartalma

ECOMMERCE MA SZCENÁRIÓK  #szituációk #üzenet tartalma

SMS MARKETING AUTOMATIZÁCIÓ #előnyei # menete # típusok

KAMPÁNY UTÓÉRTÉKELÉS,INTEGRÁCIÓK #dashboard #folyamtok utóértékelése #hogyan használjuk #működése #példák

BEVEZETÉS #elmélet #webanalitika #mérési terv

GA4 BEMUTATÁSA#bevezetés #frissítés

GA4 BEKÖTÉS #fiók létrehozása #kezdő beállítások #speciális beállítások

JELENTÉSEK #valós idejű áttekintés #ügyfélszerzés #elköteleződés #bevételszerzés #oldalak és képernyők #felhasználó

FELFEDEZÉS,HIRDETÉS – #felfedezés # hirdetés

BEÁLLÍTÁSOK –  #belső forgalom kizárása #több domain mérése egyszerre #hivatkozások kizárása

GYAKORLAT – #gyakorló feladatok

KONVERZIÓK #mikro és makro konverziók

GA4 BEMUTATÁSA#bevezetés #frissítés #ellenőrzés

EGYEDI BEÁLLÍTÁSOK – #értesítések # riportok # menü

EGYÉNI CSATORNACSOPORTOK – #élétrehozás # alkalmazása

SZEGMENSÉPÍTŐ – #elmélet #új szegmens építése

KÖZÖNSÉGEK – #elmélet #létrehozás

E-COMMERCE – #riportok # felhasználó élettartama #fizetési tölcsér # promóció

HALADÓ FELFEDEZÉS – #kohorsz #tölcsér

SEO RIPORTOK – #riport #search console

TARTALOM STRATÉGIA #jol működő tartalmak #tartalomnaptár készítése

KÖZÖSSÉGI MARKETING AUTOMATIZÁLÁS (SMA)#social marketing automatizálás #hasznos szoftverek 

LEAD MAGNET – MARKETING CSALI#ötletek #lead magnet tippek #hogyan tervezzünk marketing csalit

LANDING PAGE – ÉRKEZÉSI OLDALAK #milyen a jó érkezési oldal #kötelező elemei #eszközei (kis cég és nagy cég esetében) #sablonok

CTA – CSELEKVÉSRE ÖSZTÖNZŐ GOMB #mi a CTA #miért fontos? #hogyan csinálj jó CTA-t? #hová tegyük?

MIRE ÉS KINEK VALÓ A LINKEDIN?  #Branding kialakítása #felhasználási módok #Nagyvállalati menedzsereknek #Értékesítőknek #Vállalatok tulajdonosainak #Social Media szakértőknek #HR munkatársaknak

A LINKEDIN KÜLDETÉSE #mi lójában a LinkedIn #kialakulása szakértőknek #életkori megoszlás #piaci részesedés #Üzleti funkciók #alapvető adatok #képek használata 

A LINKEDIN FUNKCIÓINAK ÁTTEKINTÉSE #news feed #levelezés #Company Page

A LINKEDIN FELÜLETE  #a helyes regisztráció #a jó profilkép #a jó háttérkép #a jó profil oldal létrehozásának módja #LinkedIn Premium röviden 

A LINKEDIN ÉS A MUNKA #LinkedIn toborzás #CV letöltése #Professzionális profil oldal #részletes tanácsok a kitöltéshez

A LINKEDIN TEVÉKENYSÉG MEGKEZDÉSE  #mit tegyél lépésről lépésre #segédlet profil feltöltéshez #napi kommunikáció megkezdése #networking megkezdése #hálózatépítés #LinkedIn etikett #platform használati céljaid meghatározása 

AKTÍV LINKEDIN HASZNÁLAT #mit tegyél ha fent vagy #Az AI használata #posztolási tippek #cikk írása

LINKEDIN ALAPOK #LinkedIn alapozás #összefoglaló

REGISZTRÁCIÓ  #regisztráció #főoldal #profilbeállítások #profil/céges oldal

HIRDETÉSFELÉPÍTÉS   #account létrehozása #kampánymenedzser menüpontok

KAMPÁNYOK FELÉPÍTÉSE # kampánytípusok #pixel elhelyezés #konverzióbeállítás 

HIRDETÉSI FORMÁTUMOK #képes #carousel #video #lead ads

KAMPÁNYOK #kampányszint #hirdetéscsoport szint #hirdetés szint

METRIKÁK #metrikák módosítása #riportok

CRM ALAPOK #alapok #hatékonyság #főbb típusok 

FELÉPÍTÉSE #felhasználók #objektumok #adatok importálása #ajánlat készítés (CPQ)

OBJEKTUMOK #Contact #account # lead #opportunity #háttér táblázatot #értékesítési munkafolyamat

OPPORTUNITY RÖGZÍTÉSE – #Lead vs. opportunity #kötelező adat elemek #információs lehetőségek #AI lehetőségek

SALES PIPELINE #üzleti lehetőség életciklus #opportunity-k súlyozása #pipeline #reporting

SALES,ÜGYFÉLSZOLGÁLATI CRM  #kezelési felület #munkafolyamatok #új objektumok

SALES FORECASTING #forecasting alapfogalmai #kvóta meghatározás #tervezés #riportok

360 ÜGYFÉLKÉP #ügyféltörténet #ügyféllkép

REPORTING #szerepkötrök # jogosultságok #dashboard készítés #automatizálhatóság #gyakorlat

DOKUMENTUM ÉS SZERZŐDÉS KEZELÉS #dokumentumok #ideális workflow #elektronikus aláírás #Contract Lifecycle

ADVANCED FEATURES#technológiai eszközök #hatékonyság

ESETTENULMÁNYOK– #piaci/értékesítési kihívások #esettanulmányok

A TAG MANAGER MŰKÖDÉSE – mik az előnyei és hogyan működik?

ADMIN FELÜLET BEMUTATÁSA – fiók, tároló, jogosultságok, import-export

KEZELŐFELÜLET – munkaterület, címkék, aktiválási szabályok, változók

VÁLTOZÓK  – beépített és felhasználó által definiált változók példákkal

AKTIVÁLÁSI SZABÁLYOK  – aktiválási szabályok funkciója és típusai

CÍMKÉK  – címkék működése és típusa

GOOGLE ANALYTICS BEÁLLÍTÁSA 

GOOGLE ADS – konverzió követés beállítása, remarketing címke beállítása

FACEBOOK – alap pixel beállítása, konverziós pixel beállítása

VÁSÁRLÁS, AJÁNLATKÉRÉS, CÍMKÉK SORRENDEZÉSE – beállítások

KOSÁRBA RAKÁS MÉRÉSE – Google Analyticsben és Facebookon

EGYEDI MÉRŐKÓDOK  – Tawk.to free chat

MÉDIAVÁSÁRLÁS ÉRTÉKÉNEK ÁTADÁSA – technikai magyarázat

AZ ÁTADOTT ÉRTÉK TOVÁBBÍTÁSA – GTM-ből Google Adsbe és Facebookba

ANALYTCS – e-kereskedelem, célok importálása Google Ads-be

MÉRÉSEK– e-mail címre kattintás, telefonszámra kattintás.

SEO ALAPOK #mi a SEO? #feléptése #on-site SEO #off-site SEO # technikai SEO

KULCSSZAVAK  #kulcsszó keresés #kulcsszó kiválasztás #kulcsszó meghatározás

SEO TOOLS #SemRush #Google Trends # Yoast SEO # képek SEO optimalizálása

UTM PARAMÉTEREZÉS, AI  –  #mi is az UTM? #ChatGTP használata SEO célokra

SEO HASZNOSSÁGOK #301 átirányítás #do follow link #sitemap

Bevezetés, AI kialakulása, működése
AI modellek és használatuk
Nyelvi modell működési elve, lehetőségei és korlátaiGeneratív AI technikák bemutatása a gyakorlatban
Alkalmazási ötletek marketing kampányokban
Hatékony tartalomkészítési technikák
Ideális kreatív posztok és content calendar létrehozása
Legnépszerűbb képalkotó promptok és technikák

BEVEZETÉS – #alapfoglamak #történet # típusok

KAMPÁNYTERVEZÉS – #tervezés #infuencerek keresése

EREDMÉNYEK – #Az IM mérőszámai

IM KAMPÁNY LEBONYOLÍTÁSA – #Hogyan keresed fel a tervezett együttműködőt , mikre figyelj

ESETTANULMÁNYOK ÉS OUT OF THE BOX MEGOLDÁSOK – #megkeresés #várakozás #árak #brief #timing #kötelező jelölések #szerződés # márkamegjelenés #relevancia #szponzoráció #amikor nem használsz inluencert #esettanulmányok

A képzés tematikájának változtatásának jogát fenntartjuk, melynek leggyakoribb okai, a Facebook, a Facebook Business, a Google Ads és a Google Analytics, és a Google Tagmanager rendszerének változásai, valamint az online marketing munkamódszerének fejlődése.

Hamarosan kezdünk – Ne maradj le

Online Marketing képzéseink feltételei

Előadóink

PPC – Online Marketing képzés részletei

PPC – Online Marketing képzéseink célja:

PPC – Online Marketing képzést biztosítani a Felnőttképzési résztvevőinknek, amiben több csomag is elérhető. A kedvező áras Economy, az online kérdezési lehetőséget biztosító Premium.

Ajánlataink tartalma:

Három féle képzést biztosítunk, melyeknek különbözőek az árai. A PPC – Online Marketing képzés Economy csomagban az legkedvezőbb árú, a Premium csomag közepes árszínvonalú, online kérdezési lehetőséggel ellátott és a Business, mely munkaközvetítés nélküli.

Kinek ajánljuk a PPC – Online Marketing képzést:

Kezdő szakembereknek, akik szeretnék fejleszteni tudásukat, vagy kipróbálni magukat a digitális marketing területén. Olyanoknak, akik még nem biztos, hogy ezzel a területtel szeretnének foglalkozni, de fontosnak tartják a területet.

Karrier váltóknak, akik úgy érzik, hogy még nem találták meg az a területet, amivel foglalkozni szeretnének, de fontosnak, hasznosnak találják az Online Marketing területét.

KKV munkatársainak, akik saját maguknak menedzselik a PPC kampányaikat és akinek nagyon limitált a költségvetésük. Akiknek napi szükségük van rá és szeretnének fejlett PPC – Online Marketinget tanulni, de erre korlátozottak a lehetőségeik.

Frissen végzett tanulóknak, akik szeretnének a megszerzett képesítés mellé, vagy a diplomájuk mellé olyan naprakész Online Marketing képzést megtanulni, amivel kiegészíthetik már meglevő, megszerzett tudásukat.

Mit fogsz megtanulni?

Online Marketing képzésünk egy támogatott PPC képzés, mely egyben bevezető Online Marketing képzés, melynek célja, hogy a legfontosabb és leginkább szükséges PPC tudásokat megtanítsa a Felnőttképzési résztvevőinknek úgy, hogy azt azonnal lehessen használni.

Milyen képzési modulok vannak?

Marketing 360 modul, egy alapozó képzési egység, melynek célja, hogy legfrissebb marketing szemlélettel ismertesse meg a Felnőttképzési résztvevőinket. Egy gyors marketing kommunikációs alapképzés, aminek feladata az azonnal használható marketing megoldások ismertetése, akár kezdők, újrakezdők, vagy pályaváltók számára is.

Digital Marketing modul szintén egy nagyon gyors, a friss online kommunikációs trendeket bemutató alapképzési modul, ahol az új trendeket – a használható trendeket – mutatjuk be azok számára, akik nem Online Marketing expertek és szakértők.

Facebook hirdetései kezelése rész, az éppen aktuális Facebook hirdetési megoldásainak a demonstrálásával foglalkozik, az egyszerű post kiemelésétől a remarketingen át, az A/B tesztekig.

Google Ads (Google AdWords) a teljes Google hirdetési hálózat ismertetése a Search hálózattól kezdve a Google Display hálózatig. Demókat, beállításokat, lekérdezéseket láthatunk és gyakorolhatunk velük.

A teljes folyamat hatékonyságának mérésével zárjuk a képzést, a Google Analytics ismertetésével. A Google Analytics esetében a legfontosabb mérőszámok és metrikák valamint riportok azok, melyeket demókban mutatunk meg a képzés során.

Mire leszel képes, ha elvégzed a PPC – Online Marketing képzést?

Mindhárom képzési típusunk pontosan ugyanazt az anyagot biztosítja számodra, függetlenül attól, hogy mit vásároltál meg. A kapott szolgáltatásokban (élőszavas konzultáció és munkaerő közvetítés) van eltérés.

  • Megértheted a korszerű marketing alap működési mechanizmusát
  • Áttekinteni az online marketing alapjait és összefüggéseit
  • Beállítani és működtetni a Facebook hirdetési rendszereit
  • Facebook Business fiókot létrehozni
  • Beállítani és működtetni a Google Ads hirdetési rendszereit
  • Megérteni, hogy a weboldalad látogatójából hogyan lesz vásrárló
  • A javasolt weboldal hatékonysági megoldásokat alkalmazni
  • Növelni a konverziók arányát és mennyiségét
  • Elkerülni a legnagyobb hibákat a landing oldaladon
  • Google Analytics követőkódot implementálni az oldaladba
  • Google Analytics működésének mély ismeretére
  • Prezentálni az eredményeket és elmagyarázni működési folyamatokat
  • Megmérni a kampányaid eredményeit
  • Mit tesznek, vagy mit nem teszek a látogatóid?
  • Melyik oldalra érkeznek meg és honnan?
  • Melyik oldaladat nézik meg és onnan hová mennek?
  • Melyik oldalon hagyják el a weboldaladat?
  • Hány értékesítésed volt?
  • Megmérni az oldalad hatékonyságát