Képzéssel kapcsolatban: +36 (20) 3598326 [email protected] 09:30-18:00

PPC – online marketing képzés

...mert minek bejárni, ha nem muszáj..?

PPC - online marketing képzés - Business csomagban

 Ismerd meg a szakmát az elméleti alapoktól a gyakorlati feladatokig!

Gyakorlati ismeretek

Alapképzettség nélkül elvégezhető képzés, mely kényelmes tempóban halad előre. Gyakorló szakembereink  mutatják meg, hogy mit kell tudni az Online Marketingről és a PPC-ről. Az elméleti és gyakorlati órák magyar nyelvűek, frissítettek és 100%-ban online elérhetőek, így nem kell bejárnod. Onnan és akkor hallgatod meg, ami neked a legjobb.

Mindent otthonról - részletfizetéssel is

A képzés részletfizetéssel is elérhető és távolról elvégezhető. Amire szükséged van, az egy számítógép, egy szélessávú internet kapcsolat és egy hangszóró.(Hallgatóink véleményei ittNincs bejárás, ingázás, parkolási probléma; ez egy zöldtudatos képzési forma, így tanulhatsz otthonról vagy akár a kedvenc kávézódból. (10 ok, amiért érdemes megtanulnod)

Új munka/megbízási lehetőségek közül választhatsz

digitális gazdaságnak megalapozott online kommunikációs szakemberekre van szüksége. Frissítsd tudásodat, zárkózz fel, vagy szélesítsd az Online Marketing képességeidet. A Webbyskill mentorál, felkészít a digitális kommunikációs szakma kihívásaira. Segítünk partnereinken keresztül új munkahelyet találni,  amit akár távmunkában is végezhetsz.

PPC fókuszú Online Marketing – Business képzés költségei

Business

450 000 Ft
On-demand videók, live stream órák (Ft,Nettó ár)
100% Online gyakorlati képzés
10 Napig költségmentesen kipróbálható
3 Részletben fizethető
14 óra Élő előadás
130 Oktató video
4 hónapig Elérhető oktató tartalom
1 pass Webby passport

Amit megtanulhatsz nálunk

Marketing alapok

Nagyon fontosnak tartjuk, hogy a gyakorlati tudás megszerzése előtt az elméleti alapokat is át tudjuk adni. A Marketing alapok modulban tisztázzuk az alapfogalmakat, a reklám fajtáit, segítünk, hogy hogyan közelíts meg egy terméket vagy szolgáltatást vagy éppen hogyan tudod jól meghatározni a célcsoportot. Minden elméleti óra on-demand elérhető, így akkor és onnan nézed meg őket, ahonnan szeretnéd. Arra is lehetőséget biztosítunk, hogy az on-demand anyagok meghallgatása után egy élő óra keretein belül kérdezhess az oktatóktól, de beszélgethetsz a többi hallgatóval is.

Kezdés: 2022 tavasz

Marketing alapok

Nagyon fontosnak tartjuk, hogy a gyakorlati tudás megszerzése előtt az elméleti alapokat is át tudjuk adni. A Marketing alapok modulban tisztázzuk az alapfogalmakat, a reklám fajtáit, segítünk, hogy hogyan közelíts meg egy terméket vagy szolgáltatást vagy éppen hogyan tudod jól meghatározni a célcsoportot. Minden elméleti óra on-demand elérhető, így akkor és onnan nézed meg őket, ahonnan szeretnéd. Arra is lehetőséget biztosítunk, hogy az on-demand anyagok meghallgatása után egy élő óra keretein belül kérdezhess az oktatóktól, de beszélgethetsz a többi hallgatóval is.

Kezdés: 2022 tavasz

Online marketing és a PPC

A képzés középpontjában a Google Ads (korábban AdWords) és Facebook PPC hirdetések állnak – végigvezetünk a fiók létrehozásától, a kampánybeállításokon keresztül a riportok elkészítéséig. A gyakorlati órák egy részén live webinaron keresztül vehetsz részt, hogy az adott felület legfrissebb verzióján keresztül tudjuk megmutatni a beállításokat. A képzés utolsó moduljában a Google Analytics használatát sajátíthatod el – hogyan kell elkészíteni egy kampányriportot? Milyen metrikákra kell figyelni? Hogyan állítsd össze a riportot? Így a kurzus végén a beállításoktól a site oldali riportig az összes lépést ismerni fogod.

Online marketing és a PPC

A képzés középpontjában a Google Ads (korábban AdWords) és Facebook PPC hirdetések állnak – végigvezetünk a fiók létrehozásától, a kampánybeállításokon keresztül a riportok elkészítéséig. A gyakorlati órák egy részén live webinaron keresztül vehetsz részt, hogy az adott felület legfrissebb verzióján keresztül tudjuk megmutatni a beállításokat. A képzés utolsó moduljában a Google Analytics használatát sajátíthatod el – hogyan kell elkészíteni egy kampányriportot? Milyen metrikákra kell figyelni? Hogyan állítsd össze a riportot? Így a kurzus végén a beállításoktól a site oldali riportig az összes lépést ismerni fogod.

Gyakorlati oktatás

Nálunk a szakmában dolgozó profi oktatók gyakorlati példákon keresztül mutatják be a Google Ads (korábban AdWords) és a Facebook hirdetéseket a fiók létrehozástól a kampánybeállításokig. A gyakorlati példákat valós fiókokon és kampányokon keresztül mutatjuk be. A képzés végére valódi gyakorlati szaktudásra tehetsz szert, amivel könnyen elhelyezkedhetsz a piacon akár részmunkaidőben, akár freelancerként. Az elméleti és a gyakorlati oktatásaink is mind online futnak, így nem kell bejárnod az órákra, a saját ritmusodban haladhatsz a tananyaggal.

Gyakorlati oktatás

Nálunk a szakmában dolgozó profi oktatók gyakorlati példákon keresztül mutatják be a Google Ads (korábban AdWords) és a Facebook hirdetéseket a fiók létrehozástól a kampánybeállításokig. A gyakorlati példákat valós fiókokon és kampányokon keresztül mutatjuk be. A képzés végére valódi gyakorlati szaktudásra tehetsz szert, amivel könnyen elhelyezkedhetsz a piacon akár részmunkaidőben, akár freelancerként. Az elméleti és a gyakorlati oktatásaink is mind online futnak, így nem kell bejárnod az órákra, a saját ritmusodban haladhatsz a tananyaggal.

Munkalehetőség távmunkával

Hiszünk a távmunkában és a távoktatásban. Ma már nem szükséges, hogy órákat ingázz, vagy minden nap bent kelljen ülnöd egy irodában. Olyan új szakmát adhatunk neked, amit távmunkában is végezhetsz nemzetközi professzionalitással. A képzés után segítünk új állást vagy új partnert találni, ahol a megszerzett tudást használni is tudod a munkád során. Olyan partnerekkel kapcsolunk csak össze, akiknél lehetőséged van részben vagy teljes munkaidőben távmunkában, vagy home officeban dolgozni – a többi már csak rajtatok múlik!

Munkalehetőség távmunkával

Hiszünk a távmunkában és a távoktatásban. Ma már nem szükséges, hogy órákat ingázz, vagy minden nap bent kelljen ülnöd egy irodában. Olyan új szakmát adhatunk neked, amit távmunkában is végezhetsz nemzetközi professzionalitással. A képzés után segítünk új állást vagy új partnert találni, ahol a megszerzett tudást használni is tudod a munkád során. Olyan partnerekkel kapcsolunk csak össze, akiknél lehetőséged van részben vagy teljes munkaidőben távmunkában, vagy home officeban dolgozni – a többi már csak rajtatok múlik!

Tudtad, hogy bele is nézhetsz a képzéseinkbe?

Nézd meg, milyen Online Marketing tudásanyagok elérhetőek FREE. Nézd meg milyen egyszerű online – bejárás nélkülkényelmesen tanulni. Ha kérdésed lenne; hívj minket bizalommal. (Hívd Danit: +36(30)7481505 vagy írj nekünk)

Tematika

TERMÉK ÉS SZOLGÁLATÁS #product  #service #sales

A REKLÁM ÉS FAJTÁI #online #offline #ads

MÁRKAMENEDZSMENT#branding #customer #positioning

PIACKUTATÁS ÉS FAJTÁI  – #planning #data #strategy

AZ ONLINE MARKETING  #digital #web #online

DIGITÁLIS CSATORNÁK#PPC #social #programmatic

DIGITAL MARKETING ÉS AZ ÜZLET #lead #sales #ROI

MÉRÉS #KPI #data #analytics

MILYEN CÉLOKAT VÁLASSZ?#target #consumer #user

CÉLCSOPORTOK ÉS INSIGHTOK#insight #demographics #behaviour

RENDSZEREK ÉS FOGALMAK  – #CTR #PPC #CPC

MÉDIA ÉS SITE OLDALI ANALITIKA #hits #database #conversion

FACEBOOK FOR BUSINESS #creation #setup #how to

KAMPÁNYCÉLOK, HIRDETÉSI FORMÁTUMOK, ELHELYEZÉSEK  #targeting #ad formats #placement

MÁRKAISMERTSÉG VS. LEAD – #brand building #awareness #lead generation

GYAKORLATI PÉLDÁK A FIÓK LÉTREHOZÁSÁTÓL A KAMPÁNY INDITÁSÁIG  #live #best practice #excercise

FACEBOOK –  magán és üzleti felhasználás
Desktop és mobil megjelenítés közötti különbségek

FACEBOOKMESSENGER – INSAGRAM – WHATTSAPP ismertetése

A FACEBOOK  legfontosabb szolgáltatásai (Hírfolyam, Csoportok, Oldalak
Messenger, Watch, Értesítések, Események, Marketplace, Társkereső
Live stb. áttekintése)

FACEBOOK BIZTONSÁGA – kétfaktoros hitelesítés
Amit a Facebook algoritmusról tudni lehet

MI AZ iOS14 FRISSITÉS?#hatása a célzásra #optimalizálásra #jelentésekre

AGGREGÁLT ESEMÉNYMÉRÉS#FACEBOOK-on

DOMAIN HITELESITÉS  – #problémák #elhárításuk

3rd PARTY COOKIES ÉS FACEBOOK HIRDETÉS #hogyan hirdess #tippek #trükkök #lehetőségek

EVOLÚCIÓ #történelem #átalakulása #funkciók
ALAPOK #felépítése #Home feed #bejegyzések #keresés #profil #instagram bolt
 BUSINESS FIÓK # üzleti fiók #business fiók létrehozása # linkelhelyezés #összekapcsolás Facebookkal
POSZTOLÁS #tartalomgyártás # bejegyzés típusok#statikus,dinamikus bejegyzések #UGC #ütemzés
STORY #tartalmak #létrehozása #történet matricák #feed poszt tovább osztása #highligtok
TAGEK, HASHTAGEK #hastagek használata #követőbázis növelés #hashtag kategóriák
STRATÉGIA #releváns hashtagek felkutatása #hashtag csomagok kategorizálása #mennyiség,minőség #stratégia
METRIKÁK #metrikák #statisztikák #elemzések

FIÓK SETUP, FELÉPITÉS, KULCSSZÓKUTATÁS #setup #keywords #research

HIRDETMÉNYEK, BŐVITMÉNYEK #ads #extensions #setup

CÉLZÁS, ÜTEMEZÉS, EGYÉB BEÁLLITÁSOK#targeting #timing #budget

KAMPÁNY MENEDZSMENT#management #optimization #finetune

GOOGLE SHOPPING ALAPOK #mi a google shopping #mi kell hozzá

MERCHANT CENTER #létrehozása #setup #feed (bekötés) #(lehetséges) issue-k #hibaüzenetek #termék feed generálás

ÖSSZEKAPCSOLÁSOK#Google Ads (Ex AdWords) és Merchant Center összekötése

FIÓK FELÉPITÉS ÉS SETUP #account #creation #setup

ALAP METRIKÁK#metrics #dimensions #data

FORGALOM FORRÁSAI ÉS KAMPÁNYELEMZÉS #traffic sources #performance #campaign reports

RIPORT KÉSZITÉS, ADATOK ÁTADÁSA #reporting #leads #data driven takeaways

TARTALOM STRATÉGIA #jol működő tartalmak #tartalomnaptár készítése

KÖZÖSSÉGI MARKETING AUTOMATIZÁLÁS (SMA)#social marketing automatizálás #hasznos szoftverek 

LEAD MAGNET – MARKETING CSALI#ötletek #lead magnet tippek #hogyan tervezzünk marketing csalit

LANDING PAGE – ÉRKEZÉSI OLDALAK #milyen a jó érkezési oldal #kötelező elemei #eszközei (kis cég és nagy cég esetében) #sablonok

CTA – CSELEKVÉSRE ÖSZTÖNZŐ GOMB #mi a CTA #miért fontos? #hogyan csinálj jó CTA-t? #hová tegyük?

TRENDFIGYELÉS ÉS A COOKIE – GOOGLE ANALYTICS RÉSZLETEI – #mi NEM a google analytics #mivel mér a GA #kilens oldali mérés #méréstechnika gyakorlatban #unix time #cookie 4 részeleme #collect függvény

SOFT SKILLS CSAPATON BELÜLI KOMMUNIKÁCIÓ – #esettanulmányok #csapatmunka #generációk

KÓDTELEPÍTÉS ÉS CMS – KÓDTELEPITESROL  RÉSZLETESEN #direkt kódbeillesztés #1008080-as súgó #Google Tagmanager cimke beillesztése #CMS alapú beillesztés #wordpress CMS demo #kód ellenőrzése #google Tag Assistant

FIÓK STRUKTÚRA – AMIT MINDENKI ÖSSZEKEVER #felhasználó vs. fiók vs. tulajdon definicio #kell e gmail fiók? #fiók #tulajdon #nezet

SZŰRŐK, SZEGMENSEK ÉS A NÉZET ELTÉRÉSEI #szűrő – filter #szegmensek és szűrők konfliktusa # nézet és szűrő viszonya #nézet és szegmens viszonya #miért térnek el az adatok 

ABC MODELL -SZŰRŐK, SZEGMENSEK ÉS A NÉZET ELTÉRÉSEI #Mi az ABC modell? #GDPR összefüggései és az Adblocker hatása #social riport #ppc riport #mobil riport #egyedi jelentések #ütköző metrikák

KÖVETŐKÓDOK RÉSZLETES MŰKÖDÉSE #root history #követőkód fejlődése #urchin analytics #universal analytics #analytics JS #conversion JS #Gtag.js #GTM.js #GA.js #stateless vs stateful protocol #first party cookies #third party cookies #kilens és szerver oldali mérés

HIT-EK RÉSZLETEI #virtuális hit #valóságos hit #oldal betöltés #esemény #ecommerce #közösségi #időzítés #kivételek #esemény attribútumok

E-COMMERCE #Kódelemzés #Tranzakció kódja #Vásárolt termékek kódja #Gtag.js részletei #Kódellenőrzés #Ellenőrzés Tagassistanttal #Ellenőrzés real time riporttal #Adattípusok #Fejlesztői útmutató #Termék teljesítmény jelentés

CROSS DOMAIN #Cross domain tracking #Link attribution #Remarketing az Analytics-en keresztül #Cross domain tracking #Enhanced link attribution #Remarketing + gtag.js #Közönség galéria

DIMENZIÓK ÉS METRIKÁK #Cohort analízis #Cselekvés analízis #Program analízis #Egyedi dimenziók telepítése #gtag.js telepítése #Analytics UI-on beállítás

E-MAIL MARKETING #Mire való  
TRENDEK ÉS SZOFTVEREK#mail  és szoftver típusok#
ÁLTALÁNOS BEMUTATÁS  #e-mail marketing szoftver bemutatása(MailerLite)
ONLINE FELIRATKOZÁSI LEHETŐSÉGEK #(manuális, importálás, form, popup) és GDPR
ADATBÁZIS MŰVELETEK #listák, szegmentálás, egyedi mezők, migráció
SZÖVEGÍRÁSI ÚTMUTATÓ
EMAIL HÍRLEVÉL/eDM LÉTREHOZÁSA #szerkesztés, sablonok, tesztelés
DINAMIKUS TARTALOM #perszonalizálás, szöveg és kép műveletek
AUTOMATIZÁLÁS  #automatizálás az e-mail marketingben
KAMPÁNY UTÓÉRTÉKELÉS

A képzés tematikájának változtatásának jogát fenntartjuk, melynek leggyakoribb okai, a Facebook, a Facebook Business, a Google Ads és a Google Analytics, és a Google Tagmanager rendszerének változásai, valamint az online marketing munkamódszerének fejlődése.

Hamarosan kezdünk , ne maradj le!

A Webbyskill 15 napig pénzvisszafizetést vállal
Premium képzésként is elérhető
Próbáld ki a Webbyskill képzéseit
Részletfizetés elérhető a képzésen

Előadóink

"Attila - ez a fickó a hazai digitális marketing egyik reneszánsz embere. Művész és Tudós, aki gondolkodik, alkot, és cselekszik. Most eljött az ideje, hogy tanítson is."

Csaba KISS

Marketing Specialist I MBA
"Attila ritka jó előadó. Bonyolult fogalmakat és információkat tud átadni érthetően és szórakoztatóan. Beülni egy előadására nem csak tanulás, de szórakozás is. Ha igazán szeretnéd megérteni a szakmát es okosnak érezni magad akkor hallgasd meg Attila előadásait."

Barnardo M. CAFFE

Digital Strategist
"Olyanok tanítanak itt, akik naponta űzik is a szakmát, és megmérettetnek a piacon. Nem egyszerűen nagy tudású és tapasztalt emberek, de azt pontosan tudják, hogyan kell ezt a tudást úgy átadni, hogy használni tud minél hamarabb és minél hatékonyabban."

Andrea KOVACS

CEO
"Azért jelentkeztem a Webbyskill PPC tanfolyamára, mert erős online jelenléttel bíró külföldi cég tulajdonosaként a hajamat téptem attól, hogy a cégem marketingese nem tudott sikeres kamányokat szervezni, míg a konkurenciám igen. Szerettem volna jobban rálátni erre a területre, hogy jobban értsem a problémákat illetve értsem és tudjam értékelni a marketing tanácsadók ajánlatait és munkáját. A tananyag részletes, jól összerakott, az oktatók kompetensek és kedvesek. Külön hasznosnak tartom a részletes marketing/branding/online kereskedelem részt a kurzus elején."

Júlia PAPP

Cégvezető
”A Webbyskilltől sokkal többet kaptam, mint amiről a képzés indulásakor álmodni mertem. Nem csupán olyan tudást szereztem, amit a gyakorlatban is könnyedén hasznosítani tudok, de segítségükkel rátaláltam egy olyan munkahelyre, ahol home officeban dolgozhatok abban, amiben mindig is szerettem volna: az online marketingben. Bátran ajánlom mindenkinek a Webbyskill képzéseit!”

Zsófia

Hallgató
"Mielőtt a Webbyskill-hez jelentkeztem volna, rengeteg időt töltöttem az információkereséssel. A legjobb oktatást kerestem, hiteles szakemberekkel, akik tudják, hogy mit tanítanak. Ezt itt megkaptam és kapom folyamatosan. Olyan Igazi Szakemberektől tanulhatok, akikre felnézek. A tananyagok elképesztően komplexek, szinte minden felmerülő kérdésre megkapjuk a választ anyagon belül. Minden lecke rendkívül részletesen ki van dolgozva. A gyakorlati feladatok élvezetesek és mivel a kezünk szinte vezetve van, nem is annyira bonyolultak. Az pedig már csak hab a tortán, hogy maximálisan odafigyelnek az igényeinkre és visszajelzéseinkre. Én már biztosan tudom, hogy jól választottam. "

Ingrid

Hallgató
"Mindig érdekelt a marketing világa. Manapság pedig már az oktatásban is szükségszerű az online marketing használata. A Webbyskill lényegretörő, rugalmas és hihetetlenül szakszerű képzése tökéletes megoldás azoknak, akik szeretnének otthonosan mozogni ezen a területen. Bárkiből szakember lehet. Pedagógusként újra élvezem a tanulást! Szeretem a sok érdekes gyakorlati példát, melyek segítenek megérteni az elméletet. Megtaláltam a tökéletes megoldást!"

Lászlóné KUN

Pedagógus