Csak április 30.-ig elérhető csomag
Tanúsítványaink:
A felnőttképzésről szól 2013. évi LXXVII. törvény alapján (Fktv. 20./A §. 2.bekezdés) alapján, a Felnőttképzési Adatszolgáltatási Rendszeren keresztül sorszámozott és nyilvántartott tanúsítványt állítunk ki a képzés elvégzéséről.
Valamint a vizsgát igazoló Webbyskill PASS -t.
A PPC fókuszú Online Marketing képzés tematikája
TERMÉK ÉS SZOLGÁLATÁS – #product #service #sales
A REKLÁM ÉS FAJTÁI – #online #offline #ads
MÁRKAMENEDZSMENT – #branding #customer #positioning
PIACKUTATÁS ÉS FAJTÁI – #planning #data #strategy
AZ ONLINE MARKETING – #digital #web #online
DIGITÁLIS CSATORNÁK – #PPC #social #programmatic
DIGITAL MARKETING ÉS AZ ÜZLET – #lead #sales #ROI
MÉRÉS – #KPI #data #analytics
MILYEN CÉLOKAT VÁLASSZ? – #target #consumer #user
CÉLCSOPORTOK ÉS INSIGHTOK – #insight #demographics #behaviour
RENDSZEREK ÉS FOGALMAK – #CTR #PPC #CPC
MÉDIA ÉS SITE OLDALI ANALITIKA – #hits #database #conversion
MI AZ iOS14 FRISSITÉS? – #hatása a célzásra #optimalizálásra #jelentésekre
AGGREGÁLT ESEMÉNYMÉRÉS – #FACEBOOK-on
DOMAIN HITELESITÉS – #problémák #elhárításuk
3rd PARTY COOKIES ÉS FACEBOOK HIRDETÉS – #hogyan hirdess #tippek #trükkök #lehetőségek
FACEBOOK FOR BUSINESS – #creation #setup #how to
KAMPÁNYCÉLOK, HIRDETÉSI FORMÁTUMOK, ELHELYEZÉSEK #targeting #ad formats #placement
MÁRKAISMERTSÉG VS. LEAD – #brand building #awareness #lead generation
GYAKORLATI PÉLDÁK A FIÓK LÉTREHOZÁSÁTÓL A KAMPÁNY INDITÁSÁIG #live #best practice #excercise
FACEBOOK – magán és üzleti felhasználás
Desktop és mobil megjelenítés közötti különbségek
FACEBOOKMESSENGER – INSAGRAM – WHATTSAPP ismertetése
A FACEBOOK legfontosabb szolgáltatásai (Hírfolyam, Csoportok, Oldalak
Messenger, Watch, Értesítések, Események, Marketplace, Társkereső
Live stb. áttekintése)
FACEBOOK BIZTONSÁGA – kétfaktoros hitelesítés
Amit a Facebook algoritmusról tudni lehet
EVOLÚCIÓ #történelem #átalakulása #funkciók
ALAPOK #felépítése #Home feed #bejegyzések #keresés #profil #instagram bolt
BUSINESS FIÓK # üzleti fiók #business fiók létrehozása # linkelhelyezés #összekapcsolás Facebookkal
POSZTOLÁS #tartalomgyártás # bejegyzés típusok#statikus,dinamikus bejegyzések #UGC #ütemzés
STORY #tartalmak #létrehozása #történet matricák #feed poszt tovább osztása #highligtok
TAGEK, HASHTAGEK #hastagek használata #követőbázis növelés #hashtag kategóriák
STRATÉGIA #releváns hashtagek felkutatása #hashtag csomagok kategorizálása #mennyiség,minőség #stratégia
METRIKÁK #metrikák #statisztikák #elemzések
TIKTOK PLATFORM ISMERTETÉSE – #alapadatok #működés #Hashtag Challenge #setup
TIKTOK FIÓK LÉTREHOZÁS – #üzleti fiók #magán fiók #CTA elhelyezés #link elhelyezés
HIRDETÉSI LEHETŐSÉGEK #1– #Foglalás típusú hirdetések #TopView #Brand Takeover #One Day Max hirdetések
HIRDETÉSI LEHETŐSÉGEK #2– #Kreatív típusú hirdetések #Hashtag Challange #Branded Effect hirdetések
HIRDETÉSI LEHETŐSÉGEK #3– #Licit típusú hirdetések
HIRDETÉSEK BEÁLLITÁSA – #kampányok felépítése #setup #kampány szintű #hirdetéscsoport szintű #hirdetés szintű kampányok
TIKTOK MÉRÉSE– #CPC #CPV #CPM #riportok #benchmarkok
MI A PINTEREST? – #kommunikációs előnyök #kommunikációs lehetőségek #platform részletei
PINTEREST FELÉPÍTÉSE – ##pinterest board #hogyan tudsz pin-elni #miért érdemes pin-elni egy tartalmadat #SEO hatások
BUSINESS FIÓK LÉTREHOZÁSA – #Brief #beállítások #webhely igénylés #üzleti hozzáférés #számlázás
HIRDETÉSI SZABÁLYZAT– #miket nem hirdethetünk
ELHELYEZÉSEK ,FORMÁTUM – #Home feed #Search #videóformátumok
LICITLEHETŐSÉGEK, CÉLZÁSOK – #awareness #consideration #conversation #first party #third party
VÁSÁRLÁS – #Pinterest Ads manager #Pinterest Marketing Partner
ANALITIKA – #Riportok #mérés
GYAKORLAT- #esettanulmányok
FIÓK SETUP, FELÉPITÉS, KULCSSZÓKUTATÁS – #setup #keywords #research
HIRDETMÉNYEK, BŐVITMÉNYEK – #ads #extensions #setup
CÉLZÁS, ÜTEMEZÉS, EGYÉB BEÁLLITÁSOK – #targeting #timing #budget
KAMPÁNY MENEDZSMENT – #management #optimization #finetune
GOOGLE SHOPPING ALAPOK – #mi a google shopping #mi kell hozzá
MERCHANT CENTER – #létrehozása #setup #feed (bekötés) #(lehetséges) issue-k #hibaüzenetek #termék feed generálás
ÖSSZEKAPCSOLÁSOK – #Google Ads (Ex AdWords) és Merchant Center összekötése
KAMPÁNY INDITÁS – #google kampány #facebook kampány
E-MAIL MARKETING #Mire való
TRENDEK ÉS SZOFTVEREK#mail és szoftver típusok#
ÁLTALÁNOS BEMUTATÁS #e-mail marketing szoftver bemutatása(MailerLite)
ONLINE FELIRATKOZÁSI LEHETŐSÉGEK #(manuális, importálás, form, popup) és GDPR
ADATBÁZIS MŰVELETEK #listák, szegmentálás, egyedi mezők, migráció
SZÖVEGÍRÁSI ÚTMUTATÓ
EMAIL HÍRLEVÉL/eDM LÉTREHOZÁSA #szerkesztés, sablonok, tesztelés
DINAMIKUS TARTALOM #perszonalizálás, szöveg és kép műveletek
AUTOMATIZÁLÁS #automatizálás az e-mail marketingben
KAMPÁNY UTÓÉRTÉKELÉS
MARKETING AUTOMATIZÁCIÓ #Mi az? #Mire való
MARKETING AUTOMATIZÁCIÓ FOLYAMAT #definíció #szoftver típusok #trigger #akció #filterek
VISSZAIGAZOLÓ/ÜDVÖZLŐ BEMUTATÓ #definíció #visszigazoló/ tranzakciós email
REAKTIVÁLÁS #reaktiválási kampány #típusok
ESEMÉNY EMLÉKEZTETŐK #típusok #emlékeztetők felépítése # üzenet tartalma
RETARGETING #hogyan működik # tartalma
ECOMMERCE MA SZCENÁRIÓK #szituációk #üzenet tartalma
SMS MARKETING AUTOMATIZÁCIÓ #előnyei # menete # típusok
KAMPÁNY UTÓÉRTÉKELÉS,INTEGRÁCIÓK #dashboard #folyamtok utóértékelése #hogyan használjuk #működése #példák
FIÓK FELÉPITÉS ÉS SETUP – #account #creation #setup
ALAP METRIKÁK – #metrics #dimensions #data
FORGALOM FORRÁSAI ÉS KAMPÁNYELEMZÉS – #traffic sources #performance #campaign reports
RIPORT KÉSZITÉS, ADATOK ÁTADÁSA – #reporting #leads #data driven takeaways
TRENDFIGYELÉS ÉS A COOKIE – GOOGLE ANALYTICS RÉSZLETEI – #mi NEM a google analytics #mivel mér a GA #kilens oldali mérés #méréstechnika gyakorlatban #unix time #cookie 4 részeleme #collect függvény
SOFT SKILLS – CSAPATON BELÜLI KOMMUNIKÁCIÓ – #esettanulmányok #csapatmunka #generációk
KÓDTELEPÍTÉS ÉS CMS – KÓDTELEPITESROL RÉSZLETESEN – #direkt kódbeillesztés #1008080-as súgó #Google Tagmanager cimke beillesztése #CMS alapú beillesztés #wordpress CMS demo #kód ellenőrzése #google Tag Assistant
FIÓK STRUKTÚRA – AMIT MINDENKI ÖSSZEKEVER – #felhasználó vs. fiók vs. tulajdon definicio #kell e gmail fiók? #fiók #tulajdon #nezet
SZŰRŐK, SZEGMENSEK ÉS A NÉZET ELTÉRÉSEI – #szűrő – filter #szegmensek és szűrők konfliktusa # nézet és szűrő viszonya #nézet és szegmens viszonya #miért térnek el az adatok
ABC MODELL -SZŰRŐK, SZEGMENSEK ÉS A NÉZET ELTÉRÉSEI – #Mi az ABC modell? #GDPR összefüggései és az Adblocker hatása #social riport #ppc riport #mobil riport #egyedi jelentések #ütköző metrikák
KÖVETŐKÓDOK RÉSZLETES MŰKÖDÉSE – #root history #követőkód fejlődése #urchin analytics #universal analytics #analytics JS #conversion JS #Gtag.js #GTM.js #GA.js #stateless vs stateful protocol #first party cookies #third party cookies #kilens és szerver oldali mérés
HIT-EK RÉSZLETEI – #virtuális hit #valóságos hit #oldal betöltés #esemény #ecommerce #közösségi #időzítés #kivételek #esemény attribútumok
E-COMMERCE – #Kódelemzés #Tranzakció kódja #Vásárolt termékek kódja #Gtag.js részletei #Kódellenőrzés #Ellenőrzés Tagassistanttal #Ellenőrzés real time riporttal #Adattípusok #Fejlesztői útmutató #Termék teljesítmény jelentés
CROSS DOMAIN #Cross domain tracking #Link attribution #Remarketing az Analytics-en keresztül #Cross domain tracking #Enhanced link attribution #Remarketing + gtag.js #Közönség galéria
DIMENZIÓK ÉS METRIKÁK #Cohort analízis #Cselekvés analízis #Program analízis #Egyedi dimenziók telepítése #gtag.js telepítése #Analytics UI-on beállítás
TARTALOM STRATÉGIA – #jol működő tartalmak #tartalomnaptár készítése
KÖZÖSSÉGI MARKETING AUTOMATIZÁLÁS (SMA) – #social marketing automatizálás #hasznos szoftverek
LEAD MAGNET – MARKETING CSALI – #ötletek #lead magnet tippek #hogyan tervezzünk marketing csalit
LANDING PAGE – ÉRKEZÉSI OLDALAK – #milyen a jó érkezési oldal #kötelező elemei #eszközei (kis cég és nagy cég esetében) #sablonok
CTA – CSELEKVÉSRE ÖSZTÖNZŐ GOMB – #mi a CTA #miért fontos? #hogyan csinálj jó CTA-t? #hová tegyük?
A képzés tematikájának változtatásának jogát fenntartjuk, melynek leggyakoribb okai, a Facebook, a Facebook Business, a Google Ads és a Google Analytics, Tiktok, és a Google Tagmanager rendszerének változásai, valamint az online marketing munkamódszerének fejlődése.
Hogyan működik az online marketing képzésünk
Csaba KISS
Andrea KOVÁCS
Bernardo M. Caffé
Júlia PAPP
Huszár Ingrid
Mersics László
Másody Róbert
A PPC – Online Marketing és Social Media Manager képzés részletei
Marketing 360
Az alapoktól kezdünk a Marketing alapjaival. Haladunk tovább, érthetően, az összefüggések magyarázatával, elmagyarázva minden egyes lényeges Online Marketing területet. Tisztázzuk az alapfogalmakat, a reklám fajtáit, a termék és a szolgáltatás elkülönítésében is segítünk. Megérkezünk a célcsoport fogalmához, és haladunk a buyer persona irányába. Beszélünk a márkázás alapjairól márka menedzsmentről és közérthetően kitérünk a piackutatásra is.
Marketing 360
Az alapoktól kezdünk a Marketing alapjaival. Haladunk tovább, érthetően, az összefüggések magyarázatával, elmagyarázva minden egyes lényeges Online Marketing területet. Tisztázzuk az alapfogalmakat, a reklám fajtáit, a termék és a szolgáltatás elkülönítésében is segítünk. Megérkezünk a célcsoport fogalmához, és haladunk a buyer persona irányába. Beszélünk a márkázás alapjairól márka menedzsmentről és közérthetően kitérünk a piackutatásra is.
Online Marketing
A Digital Marketing (Online marketing) modulban gyorsan áttekintjük a legfontosabb internetes kommunikációs alapokat. Globális és hazai internet használattól indulunk, web 1.0, interaktív web 2.0, szemantikus web 3.0, mobil web (4.0) és az intelligens web (5.0), mi a Big Data, IoT. Paid (fizetett) Owned (birtokolt) Earned (kiérdemelt) médiatípusok meghatározása, példák. Mi az a SEM / SEO / SEA, vírusmarketing, listing, social media típusok.
Online Marketing
A Digital Marketing (Online marketing) modulban gyorsan áttekintjük a legfontosabb internetes kommunikációs alapokat. Globális és hazai internet használattól indulunk, web 1.0, interaktív web 2.0, szemantikus web 3.0, mobil web (4.0) és az intelligens web (5.0), mi a Big Data, IoT. Paid (fizetett) Owned (birtokolt) Earned (kiérdemelt) médiatípusok meghatározása, példák. Mi az a SEM / SEO / SEA, vírusmarketing, listing, social media típusok.
Google és Facebook (PPC) hirdetései
Kiemelt óraszámban foglalkozunk a Google Ads (Ex Adwords) és a Facebook hirdetéseivel. Végigvezetünk a Business fiók létrehozásától, a kampánybeállításokon keresztül a riportok elkészítéséig. Beszélünk az adatvédelemről (3rd party cookies) és a Google Analytics modulban megmutatjuk, hogyan kell elkészíteni egy kampányriportot. A modul végére megmutatjuk, hogy tudsz Facebook és Google kampányokat beállítani és visszamérni.
Google és Facebook (PPC) hirdetései
Kiemelt óraszámban foglalkozunk a Google Ads (Ex Adwords) és a Facebook hirdetéseivel. Végigvezetünk a Business fiók létrehozásától, a kampánybeállításokon keresztül a riportok elkészítéséig. Beszélünk az adatvédelemről (3rd party cookies) és a Google Analytics modulban megmutatjuk, hogyan kell elkészíteni egy kampányriportot. A modul végére megmutatjuk, hogy tudsz Facebook és Google kampányokat beállítani és visszamérni.
Mérések, elemzések (Haladó modulok)
Az online marketing terén kiemelkedően fontos PPC terület után következnek a haladó mérések Google Analytics (Basic, Haladó +, és Advanced) modul, ami során a terelő kampányok és más forrásokból érkező látogatók vizsgálatát mutatjuk be. Bemutatjuk a Google Shopping alapfeladatait, gyors, érthető Analytics demonstrációkkal találkozhatsz és megmutatjuk a weboldaladra érkező látogatóból vásárlóvá alakításának tippjeit.
Mérések, elemzések (Haladó modulok)
Az online marketing terén kiemelkedően fontos PPC terület után következnek a haladó mérések Google Analytics (Basic, Haladó +, és Advanced) modul, ami során a terelő kampányok és más forrásokból érkező látogatók vizsgálatát mutatjuk be. Bemutatjuk a Google Shopping alapfeladatait, gyors, érthető Analytics demonstrációkkal találkozhatsz és megmutatjuk a weboldaladra érkező látogatóból vásárlóvá alakításának tippjeit.
Elmélet, gyakorlat és Home Office
A kommunikációs szakmában dolgozó szakértők, a lehető legtöbb gyakorlati példán keresztül mutatják be a Google Ads és a Facebook hírdetéseket, valamint az Analytics alapú mérési lehetőségeket, riport készítést. Tanulhatsz és gyakorolhatsz is nálunk. A képzés végére valódi gyakorlati szaktudásra tehetsz szert, amivel megkönnyítheted az elhelyezkedésedet, akár rész, vagy teljes munkaidőben; akár Home Office -ból.
Elmélet, gyakorlat és Home Office
A kommunikációs szakmában dolgozó szakértők, a lehető legtöbb gyakorlati példán keresztül mutatják be a Google Ads és a Facebook hírdetéseket, valamint az Analytics alapú mérési lehetőségeket, riport készítést. Tanulhatsz és gyakorolhatsz is nálunk. A képzés végére valódi gyakorlati szaktudásra tehetsz szert, amivel megkönnyítheted az elhelyezkedésedet, akár rész, vagy teljes munkaidőben; akár Home Office -ból.
Munkalehetőség távmunkával
Már nem szükséges, hogy ingázz, vagy hogy minden nap bent ülj egy irodában. Olyan szakértelmet adunk neked, amit távmunkában is végezhetsz. A képzés időtartama alatt mentorálunk, segítünk állást vagy új partnert találni. Törekszünk arra, hogy olyan partnerekkel kapcsolunk csak össze, akiknél lehetőséged van részben vagy teljes munkaidőben távmunkában, vagy home officeban dolgozni – a többi már csak rajtatok múlik!
Munkalehetőség távmunkával
Már nem szükséges, hogy ingázz, vagy hogy minden nap bent ülj egy irodában. Olyan szakértelmet adunk neked, amit távmunkában is végezhetsz. A képzés időtartama alatt mentorálunk, segítünk állást vagy új partnert találni. Törekszünk arra, hogy olyan partnerekkel kapcsolunk csak össze, akiknél lehetőséged van részben vagy teljes munkaidőben távmunkában, vagy home officeban dolgozni – a többi már csak rajtatok múlik!
Hamarosan kezdünk – Ne maradj le
Előadóink
PPC – Online Marketing képzés részletei
PPC – Online Marketing képzés részletei
PPC – Online Marketing képzéseink célja:
PPC – Online Marketing képzést biztosítani a hallgatóknak, amiben több csomag is elérhető. A kedvező áras Economy, az online kérdezési lehetőséget biztosító Premium és az üzleti partnereknek szánt Business csomag.
Ajánlataink tartalma:
Három féle képzést biztosítunk, melyeknek különbözőek az árai. A PPC – Online Marketing képzés Economy csomagban az legkedvezőbb árú, a Premium csomag közepes árszínvonalú, online kérdezési lehetőséggel ellátott és a Business, mely munkaközvetítés nélküli.
Kinek ajánljuk a PPC – Online Marketing képzést:
Kezdő szakembereknek, akik szeretnék fejleszteni tudásukat, vagy kipróbálni magukat a digitális marketing területén. Olyanoknak, akik még nem biztos, hogy ezzel a területtel szeretnének foglalkozni, de fontosnak tartják a területet.
Karrier váltóknak, akik úgy érzik, hogy még nem találták meg az a területet, amivel foglalkozni szeretnének, de fontosnak, hasznosnak találják az Online Marketing területét.
KKV munkatársainak, akik saját maguknak menedzselik a PPC kampányaikat és akinek nagyon limitált a költségvetésük. Akiknek napi szükségük van rá és szeretnének fejlett PPC – Online Marketinget tanulni, de erre korlátozottak a lehetőségeik.
Frissen végzett hallgatóknak, akik szeretnének a megszerzett képesítés mellé, vagy a diplomájuk mellé olyan naprakész Online Marketing képzést megtanulni, amivel kiegészíthetik már meglevő, megszerzett tudásukat.
Mit fogsz megtanulni?
Online Marketing képzésünk egy támogatott PPC képzés, mely egyben bevezető Online Marketing képzés, melynek célja, hogy a legfontosabb és leginkább szükséges PPC tudásokat megtanítsa a hallgatóknak úgy, hogy azt azonnal lehessen használni.
Milyen képzési modulok vannak?
A Marketing 360 modul, egy alapozó képzési egység, melynek célja, hogy legfrissebb marketing szemlélettel ismertesse meg a hallgatóinkat. Egy gyors marketing kommunikációs alapképzés, aminek feladata az azonnal használható marketing megoldások ismertetése, akár kezdők, újrakezdők, vagy pályaváltók számára is.
A Digital Marketing modul szintén egy nagyon gyors, a friss online kommunikációs trendeket bemutató alapképzési modul, ahol az új trendeket – a használható trendeket – mutatjuk be azok számára, akik nem Online Marketing expertek és szakértők.
A Facebook hirdetései kezelése rész, az éppen aktuális Facebook hirdetési megoldásainak a demonstrálásával foglalkozik, az egyszerű post kiemelésétől a remarketingen át, az A/B tesztekig.
A Google Ads (Google AdWords) a teljes Google hirdetési hálózat ismertetése a Search hálózattól kezdve a Google Display hálózatig. Demókat, beállításokat, lekérdezéseket láthatunk és gyakorolhatunk velük.
A teljes folyamat hatékonyságának mérésével zárjuk a képzést, a Google Analytics ismertetésével. A Google Analytics esetében a legfontosabb mérőszámok és metrikák valamint riportok azok, melyeket demókban mutatunk meg a képzés során.
Mire leszel képes, ha elvégzed a PPC – Online Marketing képzést?
Mindhárom képzési típusunk pontosan ugyanazt az anyagot biztosítja számodra, függetlenül attól, hogy mit vásároltál meg. A kapott szolgáltatásokban (élőszavas konzultáció és munkaerő közvetítés) van eltérés.
- Megértheted a korszerű marketing alap működési mechanizmusát
- Áttekinteni az online marketing alapjait és összefüggéseit
- Beállítani és működtetni a Facebook hirdetési rendszereit
- Facebook Business fiókot létrehozni
- Beállítani és működtetni a Google Ads hirdetési rendszereit
- Megérteni, hogy a weboldalad látogatójából hogyan lesz vásrárló
- A javasolt weboldal hatékonysági megoldásokat alkalmazni
- Növelni a konverziók arányát és mennyiségét
- Elkerülni a legnagyobb hibákat a landing oldaladon
- Google Analytics követőkódot implementálni az oldaladba
- A Google Analytics működésének mély ismeretére
- Prezentálni az eredményeket és elmagyarázni működési folyamatokat
- Megmérni a kampányaid eredményeit
- Mit tesznek, vagy mit nem teszek a látogatóid?
- Melyik oldalra érkeznek meg és honnan?
- Melyik oldaladat nézik meg és onnan hová mennek?
- Melyik oldalon hagyják el a weboldaladat?
- Hány értékesítésed volt?
- Megmérni az oldalad hatékonyságát