Hívj minket: +36 (20) 3598326 info@webbyskill.com GINOP ready 09:30-18:00

Social Media manager képzés

100%-ban online képzés

Webbyskill - Social Media Manager képzés

Social Media manager képzés részletei

A Social Media (közösségi média) az online marketing egyik leginkább meghatározó területe. Képzésen a legfontosabb csatornák (Facebook, Instagram, TikTok) alapjaival kezdhetsz, és rengeteg részletet, trükköt ismertetve juthatsz el a platformok magabiztos ismeretéig.

Előadóink tizenhét modulon át, gyorsan, gyakorlatiasan és érthetően mutatják be a különböző social media csatornák működését, a posztolásoktól kezdve a hirdetések hatékony beállításáig. Kitérnek az algoritmusok (megismerhető) működésére, a hirdetések futtatására, és gyakorlati példákon keresztül tanítják meg a működésüket.

 Kényelmesen elvégezhető – alaptól a haladó szintig

Jelentkezési határidő: 2025/05/14

Online Marketing képzéseink feltételei

Tanúsítványaink:

Kérésedre a felnőttképzésről szól 2013. évi LXXVII. törvény alapján (Fktv. 20./A §. 2.bekezdés) alapján, a Felnőttképzési Adatszolgáltatási Rendszeren keresztül sorszámozott és nyilvántartott tanúsítványt állítunk ki a képzés elvégzéséről.

Valamint amennyiben szeretnél a képzés végén vizsgát tehetsz, sikeres vizsga esetén pedig kiállítjuk számodra a vizsgát igazoló Webbyskill PASS-t.”

Próbáld ki képzésünk!

Új lehetőségek

Alapképzettség nélkül elvégezhető képzés, mely kényelmes tempóban halad. Gyakorló szakembereink  mutatják meg, hogy mit kell tudni az a Social média felületekről. Az elméleti és gyakorlati videók és órák (bootcampek) magyar nyelvűek, frissítettek és 100%-ban online elérhetőek, nem kell bejárnod. 

Rugalmasság - részletfizetés

A képzés részletfizetéssel is elérhető. Amire szükséged: 1) számítógép, 2) internet kapcsolat 3) hangszóró. (Felnőttképzési résztvevőink véleményei itt) (10 ok, amiért érdemes megtanulnod) Itt tudod kipróbálni. Képzéseink helyszíni képzési formában is elérhetőek – az egész csapatodat is képezni tudod egyszerre.

100%-ban online

A digitális gazdaságnak megalapozott online kommunikációs szakemberekre van szüksége. Frissítsd tudásodat, zárkózz fel, vagy szélesítsd tudásod. (Miért  ennyire megkerülhetetlen az Online Marketing?) A Webbyskill mentorál és segítünk partnereinken keresztül új munkahelyet találni,  amit akár távmunkában is végezhetsz.

Helyszíni képzések is elérhetőek

Ha az egész csapatodat szeretnéd egyszerre képezni, inspirálni, akkor válaszd a helyszíni képzéseinket. Ha kérdésed lenne; hívj minket bizalommal. (Hívd Nikit: +36 (20) 359 83 26 vagy írj nekünk).

Bele is nézhetsz a képzéseinkbe!

Nézd meg, milyen Online Marketing tudásanyagok elérhetőek FREE. Ha kérdésed lenne; hívj minket bizalommal. (Hívd Nikit: +36 (20) 359 83 26 vagy írj nekünk).

Média partnerség és barter

Ha a portfoliótokban van média felület, vagy szeretnél barter együttműködést velünk, akkor szólj nekünk. 🙂 Küldd el nekünk az elképzelésed pár szóban, és írj Nikinek.

A Social Media manager képzés költségei

Hamarosan kezdünk – ne maradj le!

Economy csomag

297 000 Ft
(Netto CSOMAG ár, részletekért görgess)
10 Napig költségmentesen kipróbálható
12 hónap Támogatás munkaszerzésben
15 nap Pénzvisszafizetési garancia
173 Oktató videó
GINOP pályázatból finanszírozható
1 Felnőttképzési tanúsítvány
Unlimited Közösségi tagság
25 Élő online előadás
1 pass Webby passport
(70 000) Facebook hirdetés
(65 000) Facebook oldalkezelés
(65 000) Instagram képzés
(98 000) TikTok marketing képzés
(65 000) Pinterest képzés
(80 000) Google Analytics 4 képzés
(65 000) Influencer marketing képzés
(115 000) LinkedIn képzés
(78 000) Adobe Photoshop képzés
Online Marketing képzéseink feltételei
"Attila - ez a fickó a hazai digitális marketing egyik reneszánsz embere. Művész és Tudós, aki gondolkodik, alkot, és cselekszik. Most eljött az ideje, hogy tanítson is."

Csaba KISS

Marketing Specialist I MBA
"Attila ritka jó előadó. Bonyolult fogalmakat és információkat tud átadni érthetően és szórakoztatóan. Beülni egy előadására nem csak tanulás, de szórakozás is. Ha igazán szeretnéd megérteni a szakmát es okosnak érezni magad akkor hallgasd meg Attila előadásait."

Barnardo M. CAFFE

Digital Strategist
"Olyanok tanítanak itt, akik naponta űzik is a szakmát, és megmérettetnek a piacon. Nem egyszerűen nagy tudású és tapasztalt emberek, de azt pontosan tudják, hogyan kell ezt a tudást úgy átadni, hogy használni tud minél hamarabb és minél hatékonyabban."

Andrea KOVACS

CEO
"Azért jelentkeztem a Webbyskill PPC tanfolyamára, mert (...) a hajamat téptem attól, hogy a cégem marketingese nem tudott sikeres kamányokat szervezni, míg a konkurenciám igen. (...) A tananyag részletes, jól összerakott, az oktatók kompetensek és kedvesek. "

Júlia PAPP

Cégvezető
"Olyan Igazi Szakemberektől tanulhatok, akikre felnézek. A tananyagok elképesztően komplexek, szinte minden felmerülő kérdésre megkapjuk a választ anyagon belül. Minden lecke rendkívül részletesen ki van dolgozva. (...) Az pedig már csak hab a tortán, hogy maximálisan odafigyelnek az igényeinkre és visszajelzéseinkre. Én már biztosan tudom, hogy jól választottam. "

Ingrid

Felnőttképzési résztvevő

A Social Media Manager képzés részletei

Az alapoktól indulunk

A képzés során nagy hangsúly fektetünk a közösségi média teljes egészének átfogó képének kialakítására. Visszatérünk az alapokhoz, a WEB 2.0 születéséhez, az első közösségi hálózatok működésének pszichológiájához, a közösségi média alapértékeihez.

2025/05/14

Az alapoktól indulunk

A képzés során nagy hangsúly fektetünk a közösségi média teljes egészének átfogó képének kialakítására. Visszatérünk az alapokhoz, a WEB 2.0 születéséhez, az első közösségi hálózatok működésének pszichológiájához, a közösségi média alapértékeihez.

2025/05/14

Facebook, Instagram, Tiktok, LinkedIn

A Magyarországon legfontosabb nem üzleti platformok: Facebook, Instagram, LinkedIn és TikTok részletes működése, a hirdetési megoldásainak, a Facebook Business, a TikTok Business fiók létrehozásától, a speciális hirdetési megoldásokig.

Facebook, Instagram, Tiktok, LinkedIn

A Magyarországon legfontosabb nem üzleti platformok: Facebook, Instagram, LinkedIn és TikTok részletes működése, a hirdetési megoldásainak, a Facebook Business, a TikTok Business fiók létrehozásától, a speciális hirdetési megoldásokig.

Google Analytics mérések

Az általad indított kampányok hatékonyságának site oldali mérésére, a Google Analytics modul szolgál, amiben az alap méréseket, a legfontosabb üzleti mutatók megismerésére és demonstrálására fókuszálunk. Hogyan mérj, mit és miért.

Google Analytics mérések

Az általad indított kampányok hatékonyságának site oldali mérésére, a Google Analytics modul szolgál, amiben az alap méréseket, a legfontosabb üzleti mutatók megismerésére és demonstrálására fókuszálunk. Hogyan mérj, mit és miért.

Támogatás elhelyezkedésben

Jelezheted, ha szeretnél a social media managerként elhelyezkedni, és mi segítünk neked. Időről időre a piac legjobb szereplői új munkatársat a Felnőttképzési résztvevőink közül, segítünk felkészülni és összekötünk a partnereinkkel.

Támogatás elhelyezkedésben

Jelezheted, ha szeretnél a social media managerként elhelyezkedni, és mi segítünk neked. Időről időre a piac legjobb szereplői új munkatársat a Felnőttképzési résztvevőink közül, segítünk felkészülni és összekötünk a partnereinkkel.

Tudtad, hogy bele is nézhetsz a képzéseinkbe?

Nézd meg, milyen Online Marketing tudásanyagok elérhetőek FREE. Nézd meg milyen egyszerű online – bejárás nélkülkényelmesen tanulni.
Ha kérdésed lenne; hívj minket bizalommal. (Hívd Nikit: +36 (20) 359 83 26 vagy írj nekünk).

A Social Media Manager képzés tematikája

FACEBOOK BUSINESS MANAGER – #elmélet #alapok #miez #létrehozás #setup #egyéb funkciók #gyakorlat

FIÓK LÉTREHOZÁSA #mi kell a hirdetési fiókhoz #fiók védelme #fizetési beállítások #gyakorlat

KAMPÁNYCÉLOK #cél kiválasztása #változások #típusok

AUKCIÓK#típusai #melyiket válaszd

CÉLKÖZÖNSÉGEK #céközönségek beállítása #típusok #célközönség létrehozás #gyakorlat

KONVERZIÓS BEÁLLÍTÁSOK #alapfogalmak #mi a konverzió #mi a Meta Pixel #konverziómérés beállítása #egyedi események #adatforrások összekapcsolása #gyakorlat

META ATTRIBÚCIÓS MODELLEK #miért fontos #attribúciós modellek #gyakorlat

HIRDETÉSEK TÍPUSAI #típusok #beállítás #dinamikus hirdetések #tippek # gyakorlat

HIRDETÉSEK OPTIMALIZÁLÁSA#miért fontos #hogyan teszteljünk hatékonyan #KPI-k #Meta tanulási fázis #gyakorlat

ADVANTEGE + SHOPPING #Advantage+ Shopping Campaigns #mi kell hozzá #mikor használjuk #mikre figyeljünk

FACEBOOK –  magán és üzleti felhasználás
Desktop és mobil megjelenítés közötti különbségek

FACEBOOKMESSENGER – INSAGRAM – WHATTSAPP ismertetése

A FACEBOOK  legfontosabb szolgáltatásai (Hírfolyam, Csoportok, Oldalak
Messenger, Watch, Értesítések, Események, Marketplace, Társkereső
Live stb. áttekintése)

FACEBOOK BIZTONSÁGA – kétfaktoros hitelesítés
Amit a Facebook algoritmusról tudni lehet

MILYEN CÉLOKAT VÁLASSZ?#target #consumer #user

CÉLCSOPORTOK ÉS INSIGHTOK#insight #demographics #behaviour

RENDSZEREK ÉS FOGALMAK  – #CTR #PPC #CPC

MÉDIA ÉS SITE OLDALI ANALITIKA #hits #database #conversion

BEVEZETÉS #elmélet #webanalitika #mérési terv

GA4 BEMUTATÁSA#bevezetés #frissítés

GA4 BEKÖTÉS #fiók létrehozása #kezdő beállítások #speciális beállítások

JELENTÉSEK #valós idejű áttekintés #ügyfélszerzés #elköteleződés #bevételszerzés #oldalak és képernyők #felhasználó

FELFEDEZÉS,HIRDETÉS – #felfedezés # hirdetés

BEÁLLÍTÁSOK –  #belső forgalom kizárása #több domain mérése egyszerre #hivatkozások kizárása

GYAKORLAT – #gyakorló feladatok

KONVERZIÓK #mikro és makro konverziók

GA4 BEMUTATÁSA#bevezetés #frissítés #ellenőrzés

EGYEDI BEÁLLÍTÁSOK – #értesítések # riportok # menü

EGYÉNI CSATORNACSOPORTOK – #élétrehozás # alkalmazása

SZEGMENSÉPÍTŐ – #elmélet #új szegmens építése

KÖZÖNSÉGEK – #elmélet #létrehozás

E-COMMERCE – #riportok # felhasználó élettartama #fizetési tölcsér # promóció

HALADÓ FELFEDEZÉS – #kohorsz #tölcsér

SEO RIPORTOK – #riport #search console

AZ INSTAGRAM BEMUTATÁSA #IG STORY #hogyindult #socialmediaplatform #igfelhasználók
INSTAGRAM ALAPOK #alapbeállítások #LINKTREE #üzletifiók #businessfiók
HATÉKONY INSTA POSZTOLÁS #poszttípusok #statikus tartalmak #dinamikus tartalmak #ig szövegírás #hashtag
AI HASZNÁLATA #ChatGPT #posztok szövegírása
ORGANIKUS ELÉRÉS ÉS INFLUENCEREK –  #community management #nyereményjátékok #influencer együttműködés
INSTAGRAM FEED #előnyök/hátrányok #IG feed #Ig Grid #Canva használata
IG EREDMÉNYEK ELEMZÉSE #miért fontos #következtetések #elérések

MIÉRT TIKTOK? #demográfia #TikTok statisztikák #tartalomtípusok #statisztika #fogyasztói szokások
TARTALOMGYÁRTÁS
#TikTok fióktípusok #üzleti fiók #TikTok Pro fiók #tartalomgyártás #hashtagek #trendek
HA CSINÁLOD, JÓL CSINÁLD! #influenszer marketing #bevételszerzési lehetőségek #mit csinálj #mit ne csinálj
TIKTOK ALAPOK
#bemutatása #Tiktok platform
FIÓKOK  
#szegmentáció #beállítások #fióktípusok
TIKTOK HIRDETÉSI TÍPUSOK #Foglalástípus #brand takeower # one day max #kreatív #licit hirdetések
KAMPÁNYOK FELÉPÍTÉSE #pixel létrehozás #audiences #kampányszint #hirdetéscsoport szint #hirdetés szint
METRIKÁK #gyakorlat #egyéni listák #egyéni riportok
BENCHMARK #közönség  #legnézettebb kategóriák #mi várható

TIKTOK PLATFORM ISMERTETÉSE – #alapadatok #működés #Hashtag Challenge #setup
TIKTOK FIÓK LÉTREHOZÁS – #üzleti fiók #magán fiók #CTA elhelyezés #link elhelyezés
HIRDETÉSI LEHETŐSÉGEK #1#Foglalás típusú hirdetések #TopView #Brand Takeover #One Day Max hirdetések
HIRDETÉSI LEHETŐSÉGEK #2#Kreatív típusú hirdetések #Hashtag Challange #Branded Effect hirdetések
HIRDETÉSI LEHETŐSÉGEK #3#Licit típusú hirdetések
HIRDETÉSEK BEÁLLITÁSA #kampányok felépítése #setup #kampány szintű #hirdetéscsoport szintű #hirdetés szintű kampányok
TIKTOK MÉRÉSE#CPC #CPV #CPM #riportok #benchmarkok

MI A PINTEREST? – #kommunikációs előnyök #kommunikációs lehetőségek #platform részletei

PINTERES FELÉPÍTÉSE – ##pinterest board #hogyan tudsz pin-elni #miért érdemes pin-elni egy tartalmadat #SEO hatások

BUSINESS FIÓK LÉTREHOZÁSA – #Brief #beállítások  #webhely igénylés #üzleti hozzáférés #számlázás

HIRDETÉSI SZABÁLYZAT#miket nem hirdethetünk

ELHELYEZÉSEK ,FORMÁTUM – #Home feed #Search #videóformátumok

LICITLEHETŐSÉGEK, CÉLZÁSOK – #awareness #consideration   #conversation #first party #third party

VÁSÁRLÁS – #Pinterest Ads manager #Pinterest Marketing Partner

ANALITIKA – #Riportok #mérés

GYAKORLAT- #esettanulmányok

MIRE ÉS KINEK VALÓ A LINKEDIN?  #Branding kialakítása #felhasználási módok #Nagyvállalati menedzsereknek #Értékesítőknek #Vállalatok tulajdonosainak #Social Media szakértőknek #HR munkatársaknak

A LINKEDIN KÜLDETÉSE #mi lójában a LinkedIn #kialakulása szakértőknek #életkori megoszlás #piaci részesedés #Üzleti funkciók #alapvető adatok #képek használata 

A LINKEDIN FUNKCIÓINAK ÁTTEKINTÉSE #news feed #levelezés #Company Page

A LINKEDIN FELÜLETE  #a helyes regisztráció #a jó profilkép #a jó háttérkép #a jó profil oldal létrehozásának módja #LinkedIn Premium röviden 

A LINKEDIN ÉS A MUNKA #LinkedIn toborzás #CV letöltése #Professzionális profil oldal #részletes tanácsok a kitöltéshez

A LINKEDIN TEVÉKENYSÉG MEGKEZDÉSE  #mit tegyél lépésről lépésre #segédlet profil feltöltéshez #napi kommunikáció megkezdése #networking megkezdése #hálózatépítés #LinkedIn etikett #platform használati céljaid meghatározása 

AKTÍV LINKEDIN HASZNÁLAT #mit tegyél ha fent vagy #Az AI használata #posztolási tippek #cikk írása

LINKEDIN ALAPOK #LinkedIn alapozás #összefoglaló

REGISZTRÁCIÓ  #regisztráció #főoldal #profilbeállítások #profil/céges oldal

HIRDETÉSFELÉPÍTÉS   #account létrehozása #kampánymenedzser menüpontok

KAMPÁNYOK FELÉPÍTÉSE # kampánytípusok #pixel elhelyezés #konverzióbeállítás 

HIRDETÉSI FORMÁTUMOK #képes #carousel #video #lead ads

KAMPÁNYOK #kampányszint #hirdetéscsoport szint #hirdetés szint

METRIKÁK #metrikák módosítása #riportok

BEVEZETÉS – #alapfoglamak #történet # típusok

KAMPÁNYTERVEZÉS – #tervezés #infuencerek keresése

EREDMÉNYEK – #Az IM mérőszámai

IM KAMPÁNY LEBONYOLÍTÁSA – #Hogyan keresed fel a tervezett együttműködőt , mikre figyelj

ESETTANULMÁNYOK ÉS OUT OF THE BOX MEGOLDÁSOK – #megkeresés #várakozás #árak #brief #timing #kötelező jelölések #szerződés # márkamegjelenés #relevancia #szponzoráció #amikor nem használsz inluencert #esettanulmányok

BEVEZETÉS– #mire használható #kezelőfelület #munkaterület

MUNKATERÜLET – #elrendezés #vonalzó #segédvonalak #legfontosabb eszközök

PROJEKTEK LÉTREHOZÁSA- #előre beállított sablonok #több kép kezelése

ALAPVETŐ ESZKÖZÖK  -#mozgató eszköz #méretezés #átalakítás #kijelölés

SZÍNKEZELÉSI ESZKÖZÖK #pipetta #folt eszköz #ecset eszköz beállítása #színkitöltés #színkód

SZÍNÁTMENET – #színátmenetek #téglalap eszköz

KARAKTEREK – #karakterek létrehozása #szöveges tartalmak #beállítások

SZÖVEGES EFFEKTUSOK – #árnyékok #textúrák #rétegstílusok #árnyékok

RÉTEGEK KEZELÉSE – #hogyan működik #sorrend #rétegek kezelése

MASZKOK – #rétegmaszk #maszkolási technikák

AI HASZNÁLATA#generatív kitöltés #promptolás

CAMERA RAW – #fény # szín #effektusok #színárnyalatok

KORREKCIÓS RÉTEGEK  -#kitöltés #színátmenet #textúra #fényesség/kontraszt #színezet

GYAKORLÓ FELADATOK   – #hirdetések létrehozása

A képzés tematikájának változtatásának jogát fenntartjuk, melynek leggyakoribb okai, a Facebook, a Facebook Business, a Google Ads és a Google Analytics, és a Google Tagmanager rendszerének változásai, valamint az online marketing munkamódszerének fejlődése.

Előadóink

×

Miért ne
próbálnád ki?


+      20 oktató videó

+      15 napig csak neked

Miért hagynád ki?