
Social Media manager képzés részletei
Előadóink tizenhét modulon át, gyorsan, gyakorlatiasan és érthetően mutatják be a különböző social media csatornák működését, a posztolásoktól kezdve a hirdetések hatékony beállításáig. Kitérnek az algoritmusok (megismerhető) működésére, a hirdetések futtatására, és gyakorlati példákon keresztül tanítják meg a működésüket.
Kényelmesen elvégezhető – alaptól a haladó szintig
Befizetési határidő: 2025/09/10

Tanúsítványaink:
Kérésedre a felnőttképzésről szól 2013. évi LXXVII. törvény alapján (Fktv. 20./A §. 2.bekezdés) alapján, a Felnőttképzési Adatszolgáltatási Rendszeren keresztül sorszámozott és nyilvántartott tanúsítványt állítunk ki a képzés elvégzéséről.
Valamint amennyiben szeretnél a képzés végén vizsgát tehetsz, sikeres vizsga esetén pedig kiállítjuk számodra a vizsgát igazoló Webbyskill PASS-t.”

A Social Media manager képzés költségei
Hamarosan kezdünk – ne maradj le!

Csaba KISS
Andrea KOVÁCS
Bernardo M. Caffé
Júlia PAPP
Huszár Ingrid
Mersics László
Másody Róbert
Ódor Renáta
Kovács-Bernardt Zita
Dajka Gábor
Sopf Emőke
Tőke Szilvia
Takács Emese
Bencsik Barbara
Madarász László
Dajka Gábor
Tamás Zemankó
Kományi Gábor
Mellár Patrik
Setler Alex
Bálintné Bohrát Brigi
Berentei László
Váncza Anita
A Social Media Manager képzés részletei
Az alapoktól indulunk
A képzés során nagy hangsúly fektetünk a közösségi média teljes egészének átfogó képének kialakítására. Visszatérünk az alapokhoz, a WEB 2.0 születéséhez, az első közösségi hálózatok működésének pszichológiájához, a közösségi média alapértékeihez.
Facebook, Instagram, Tiktok, LinkedIn
A Magyarországon legfontosabb nem üzleti platformok: Facebook, Instagram, LinkedIn és TikTok részletes működése, a hirdetési megoldásainak, a Facebook Business, a TikTok Business fiók létrehozásától, a speciális hirdetési megoldásokig.
Facebook, Instagram, Tiktok, LinkedIn
A Magyarországon legfontosabb nem üzleti platformok: Facebook, Instagram, LinkedIn és TikTok részletes működése, a hirdetési megoldásainak, a Facebook Business, a TikTok Business fiók létrehozásától, a speciális hirdetési megoldásokig.
Google Analytics mérések
Az általad indított kampányok hatékonyságának site oldali mérésére, a Google Analytics modul szolgál, amiben az alap méréseket, a legfontosabb üzleti mutatók megismerésére és demonstrálására fókuszálunk. Hogyan mérj, mit és miért.
Támogatás elhelyezkedésben
Jelezheted, ha szeretnél a social media managerként elhelyezkedni, és mi segítünk neked. Időről időre a piac legjobb szereplői új munkatársat a Felnőttképzési résztvevőink közül, segítünk felkészülni és összekötünk a partnereinkkel.
A Social Media Manager képzés tematikája
FACEBOOK BUSINESS MANAGER – #elmélet #alapok #miez #létrehozás #setup #egyéb funkciók #gyakorlat
FIÓK LÉTREHOZÁSA – #mi kell a hirdetési fiókhoz #fiók védelme #fizetési beállítások #gyakorlat
KAMPÁNYCÉLOK – #cél kiválasztása #változások #típusok
AUKCIÓK– #típusai #melyiket válaszd
CÉLKÖZÖNSÉGEK – #céközönségek beállítása #típusok #célközönség létrehozás #gyakorlat
KONVERZIÓS BEÁLLÍTÁSOK – #alapfogalmak #mi a konverzió #mi a Meta Pixel #konverziómérés beállítása #egyedi események #adatforrások összekapcsolása #gyakorlat
META ATTRIBÚCIÓS MODELLEK – #miért fontos #attribúciós modellek #gyakorlat
HIRDETÉSEK TÍPUSAI – #típusok #beállítás #dinamikus hirdetések #tippek # gyakorlat
HIRDETÉSEK OPTIMALIZÁLÁSA– #miért fontos #hogyan teszteljünk hatékonyan #KPI-k #Meta tanulási fázis #gyakorlat
ADVANTEGE + SHOPPING – #Advantage+ Shopping Campaigns #mi kell hozzá #mikor használjuk #mikre figyeljünk
FACEBOOK – magán és üzleti felhasználás
Desktop és mobil megjelenítés közötti különbségek
FACEBOOKMESSENGER – INSAGRAM – WHATTSAPP ismertetése
A FACEBOOK legfontosabb szolgáltatásai (Hírfolyam, Csoportok, Oldalak
Messenger, Watch, Értesítések, Események, Marketplace, Társkereső
Live stb. áttekintése)
FACEBOOK BIZTONSÁGA – kétfaktoros hitelesítés
Amit a Facebook algoritmusról tudni lehet
MILYEN CÉLOKAT VÁLASSZ? – #target #consumer #user
CÉLCSOPORTOK ÉS INSIGHTOK – #insight #demographics #behaviour
RENDSZEREK ÉS FOGALMAK – #CTR #PPC #CPC
MÉDIA ÉS SITE OLDALI ANALITIKA – #hits #database #conversion
BEVEZETÉS – #elmélet #webanalitika #mérési terv
GA4 BEMUTATÁSA – #bevezetés #frissítés
GA4 BEKÖTÉS – #fiók létrehozása #kezdő beállítások #speciális beállítások
JELENTÉSEK – #valós idejű áttekintés #ügyfélszerzés #elköteleződés #bevételszerzés #oldalak és képernyők #felhasználó
FELFEDEZÉS,HIRDETÉS – #felfedezés # hirdetés
BEÁLLÍTÁSOK – #belső forgalom kizárása #több domain mérése egyszerre #hivatkozások kizárása
GYAKORLAT – #gyakorló feladatok
KONVERZIÓK – #mikro és makro konverziók
GA4 BEMUTATÁSA – #bevezetés #frissítés #ellenőrzés
EGYEDI BEÁLLÍTÁSOK – #értesítések # riportok # menü
EGYÉNI CSATORNACSOPORTOK – #élétrehozás # alkalmazása
SZEGMENSÉPÍTŐ – #elmélet #új szegmens építése
KÖZÖNSÉGEK – #elmélet #létrehozás
E-COMMERCE – #riportok # felhasználó élettartama #fizetési tölcsér # promóció
HALADÓ FELFEDEZÉS – #kohorsz #tölcsér
SEO RIPORTOK – #riport #search console
AZ INSTAGRAM BEMUTATÁSA #IG STORY #hogyindult #socialmediaplatform #igfelhasználók
INSTAGRAM ALAPOK #alapbeállítások #LINKTREE #üzletifiók #businessfiók
HATÉKONY INSTA POSZTOLÁS #poszttípusok #statikus tartalmak #dinamikus tartalmak #ig szövegírás #hashtag
AI HASZNÁLATA #ChatGPT #posztok szövegírása
ORGANIKUS ELÉRÉS ÉS INFLUENCEREK – #community management #nyereményjátékok #influencer együttműködés
INSTAGRAM FEED #előnyök/hátrányok #IG feed #Ig Grid #Canva használata
IG EREDMÉNYEK ELEMZÉSE #miért fontos #következtetések #elérések
MIÉRT TIKTOK? #demográfia #TikTok statisztikák #tartalomtípusok #statisztika #fogyasztói szokások
TARTALOMGYÁRTÁS #TikTok fióktípusok #üzleti fiók #TikTok Pro fiók #tartalomgyártás #hashtagek #trendek
HA CSINÁLOD, JÓL CSINÁLD! #influenszer marketing #bevételszerzési lehetőségek #mit csinálj #mit ne csinálj
TIKTOK ALAPOK #bemutatása #Tiktok platform
FIÓKOK #szegmentáció #beállítások #fióktípusok
TIKTOK HIRDETÉSI TÍPUSOK #Foglalástípus #brand takeower # one day max #kreatív #licit hirdetések
KAMPÁNYOK FELÉPÍTÉSE #pixel létrehozás #audiences #kampányszint #hirdetéscsoport szint #hirdetés szint
METRIKÁK #gyakorlat #egyéni listák #egyéni riportok
BENCHMARK #közönség #legnézettebb kategóriák #mi várható
TIKTOK PLATFORM ISMERTETÉSE – #alapadatok #működés #Hashtag Challenge #setup
TIKTOK FIÓK LÉTREHOZÁS – #üzleti fiók #magán fiók #CTA elhelyezés #link elhelyezés
HIRDETÉSI LEHETŐSÉGEK #1– #Foglalás típusú hirdetések #TopView #Brand Takeover #One Day Max hirdetések
HIRDETÉSI LEHETŐSÉGEK #2– #Kreatív típusú hirdetések #Hashtag Challange #Branded Effect hirdetések
HIRDETÉSI LEHETŐSÉGEK #3– #Licit típusú hirdetések
HIRDETÉSEK BEÁLLITÁSA – #kampányok felépítése #setup #kampány szintű #hirdetéscsoport szintű #hirdetés szintű kampányok
TIKTOK MÉRÉSE– #CPC #CPV #CPM #riportok #benchmarkok
MI A PINTEREST? – #kommunikációs előnyök #kommunikációs lehetőségek #platform részletei
PINTERES FELÉPÍTÉSE – ##pinterest board #hogyan tudsz pin-elni #miért érdemes pin-elni egy tartalmadat #SEO hatások
BUSINESS FIÓK LÉTREHOZÁSA – #Brief #beállítások #webhely igénylés #üzleti hozzáférés #számlázás
HIRDETÉSI SZABÁLYZAT– #miket nem hirdethetünk
ELHELYEZÉSEK ,FORMÁTUM – #Home feed #Search #videóformátumok
LICITLEHETŐSÉGEK, CÉLZÁSOK – #awareness #consideration #conversation #first party #third party
VÁSÁRLÁS – #Pinterest Ads manager #Pinterest Marketing Partner
ANALITIKA – #Riportok #mérés
GYAKORLAT- #esettanulmányok
MIRE ÉS KINEK VALÓ A LINKEDIN? #Branding kialakítása #felhasználási módok #Nagyvállalati menedzsereknek #Értékesítőknek #Vállalatok tulajdonosainak #Social Media szakértőknek #HR munkatársaknak
A LINKEDIN KÜLDETÉSE #mi lójában a LinkedIn #kialakulása szakértőknek #életkori megoszlás #piaci részesedés #Üzleti funkciók #alapvető adatok #képek használata
A LINKEDIN FUNKCIÓINAK ÁTTEKINTÉSE #news feed #levelezés #Company Page
A LINKEDIN FELÜLETE #a helyes regisztráció #a jó profilkép #a jó háttérkép #a jó profil oldal létrehozásának módja #LinkedIn Premium röviden
A LINKEDIN ÉS A MUNKA #LinkedIn toborzás #CV letöltése #Professzionális profil oldal #részletes tanácsok a kitöltéshez
A LINKEDIN TEVÉKENYSÉG MEGKEZDÉSE #mit tegyél lépésről lépésre #segédlet profil feltöltéshez #napi kommunikáció megkezdése #networking megkezdése #hálózatépítés #LinkedIn etikett #platform használati céljaid meghatározása
AKTÍV LINKEDIN HASZNÁLAT #mit tegyél ha fent vagy #Az AI használata #posztolási tippek #cikk írása
LINKEDIN ALAPOK – #LinkedIn alapozás #összefoglaló
REGISZTRÁCIÓ #regisztráció #főoldal #profilbeállítások #profil/céges oldal
HIRDETÉSFELÉPÍTÉS – #account létrehozása #kampánymenedzser menüpontok
KAMPÁNYOK FELÉPÍTÉSE # kampánytípusok #pixel elhelyezés #konverzióbeállítás
HIRDETÉSI FORMÁTUMOK – #képes #carousel #video #lead ads
KAMPÁNYOK – #kampányszint #hirdetéscsoport szint #hirdetés szint
METRIKÁK – #metrikák módosítása #riportok
BEVEZETÉS – #alapfoglamak #történet # típusok
KAMPÁNYTERVEZÉS – #tervezés #infuencerek keresése
EREDMÉNYEK – #Az IM mérőszámai
IM KAMPÁNY LEBONYOLÍTÁSA – #Hogyan keresed fel a tervezett együttműködőt , mikre figyelj
ESETTANULMÁNYOK ÉS OUT OF THE BOX MEGOLDÁSOK – #megkeresés #várakozás #árak #brief #timing #kötelező jelölések #szerződés # márkamegjelenés #relevancia #szponzoráció #amikor nem használsz inluencert #esettanulmányok
BEVEZETÉS– #mire használható #kezelőfelület #munkaterület
MUNKATERÜLET – #elrendezés #vonalzó #segédvonalak #legfontosabb eszközök
PROJEKTEK LÉTREHOZÁSA- #előre beállított sablonok #több kép kezelése
ALAPVETŐ ESZKÖZÖK -#mozgató eszköz #méretezés #átalakítás #kijelölés
SZÍNKEZELÉSI ESZKÖZÖK #pipetta #folt eszköz #ecset eszköz beállítása #színkitöltés #színkód
SZÍNÁTMENET – #színátmenetek #téglalap eszköz
KARAKTEREK – #karakterek létrehozása #szöveges tartalmak #beállítások
SZÖVEGES EFFEKTUSOK – #árnyékok #textúrák #rétegstílusok #árnyékok
RÉTEGEK KEZELÉSE – #hogyan működik #sorrend #rétegek kezelése
MASZKOK – #rétegmaszk #maszkolási technikák
AI HASZNÁLATA– #generatív kitöltés #promptolás
CAMERA RAW – #fény # szín #effektusok #színárnyalatok
KORREKCIÓS RÉTEGEK -#kitöltés #színátmenet #textúra #fényesség/kontraszt #színezet
GYAKORLÓ FELADATOK – #hirdetések létrehozása
A képzés tematikájának változtatásának jogát fenntartjuk, melynek leggyakoribb okai, a Facebook, a Facebook Business, a Google Ads és a Google Analytics, és a Google Tagmanager rendszerének változásai, valamint az online marketing munkamódszerének fejlődése.