Képzéssel kapcsolatban: +36 (20) 3598326 info@webbyskill.com 09:30-18:00

Social Media manager képzés

100%-ban online képzés

Webbyskill_Social-Media_manager_kézpés_Black_friday_2024

Az akcióban való részvétel feltétele, hogy a tandíj 2024.11.29-ig beérkezik hozzánk.

Social Media manager képzés részletei

A Social Media (közösségi média) az online marketing egyik leginkább meghatározó területe. Képzésen a legfontosabb csatornák (Facebook, Instagram, TikTok) alapjaival kezdhetsz, és rengeteg részletet, trükköt ismertetve juthatsz el a platformok magabiztos ismeretéig.

Előadóink tizenhét modulon át, gyorsan, gyakorlatiasan és érthetően mutatják be a különböző social media csatornák működését, a posztolásoktól kezdve a hirdetések hatékony beállításáig. Kitérnek az algoritmusok (megismerhető) működésére, a hirdetések futtatására, és gyakorlati példákon keresztül tanítják meg a működésüket.

 Kényelmesen elvégezhető – alaptól a haladó szintig

Jelentkezési határidő: 2024.11.29.

Online Marketing képzéseink feltételei

Tanúsítványaink:

A felnőttképzésről szól 2013. évi LXXVII. törvény alapján (Fktv. 20./A §. 2.bekezdés) alapján, a Felnőttképzési Adatszolgáltatási Rendszeren keresztül sorszámozott és nyilvántartott tanúsítványt állítunk ki a képzés elvégzéséről.

Valamint a vizsgát igazoló Webbyskill PASS -t.
Próbáld ki képzésünk!

Új lehetőségek

Alapképzettség nélkül elvégezhető képzés, mely kényelmes tempóban halad. Gyakorló szakembereink  mutatják meg, hogy mit kell tudni az a Social média felületekről. Az elméleti és gyakorlati videók és órák (bootcampek) magyar nyelvűek, frissítettek és 100%-ban online elérhetőek, nem kell bejárnod. 

Rugalmasság - részletfizetés

A képzés részletfizetéssel is elérhető. Amire szükséged: 1) számítógép, 2) internet kapcsolat 3) hangszóró. (Felnőttképzési résztvevőink véleményei itt) (10 ok, amiért érdemes megtanulnod) Itt tudod kipróbálni. Képzéseink helyszíni képzési formában is elérhetőek – az egész csapatodat is képezni tudod egyszerre.

100%-ban online

A digitális gazdaságnak megalapozott online kommunikációs szakemberekre van szüksége. Frissítsd tudásodat, zárkózz fel, vagy szélesítsd tudásod. (Miért  ennyire megkerülhetetlen az Online Marketing?) A Webbyskill mentorál és segítünk partnereinken keresztül új munkahelyet találni,  amit akár távmunkában is végezhetsz.

Helyszíni képzések is elérhetőek

Nem csak online képzéseink vannak. Ha személyre szabott képzésre van szükséged, vagy az egész csapatodat szeretnéd egyszerre képezni, inspirálni, akkor válaszd a helyszíni képzéseinket. Ha kérdésed lenne; hívj minket bizalommal. (Hívd Nikit: +36 (20) 359 83 26 vagy írj nekünk).

A Social Media manager képzés költségei

Hamarosan kezdünk – ne maradj le!

283 000 Ft. helyett

Economy csomag

175 000
(Netto CSOMAG ár, részletekért görgess)
10 Napig költségmentesen kipróbálható
12 hónap Támogatás munkaszerzésben
15 nap Pénzvisszafizetési garancia
(70 000) Facebook hirdetés
(65 000) Facebook oldalkezelés
(65 000) Instagram képzés
(98 000) TikTok marketing képzés
(80 000) Google Analytics 4 képzés
173 Oktató videó
1 Felnőttképzési tanúsítvány
1 pass Webby passport
Unlimited Közösségi tagság
25 Élő online előadás
Online Marketing képzéseink feltételei
"Attila - ez a fickó a hazai digitális marketing egyik reneszánsz embere. Művész és Tudós, aki gondolkodik, alkot, és cselekszik. Most eljött az ideje, hogy tanítson is."

Csaba KISS

Marketing Specialist I MBA
"Attila ritka jó előadó. Bonyolult fogalmakat és információkat tud átadni érthetően és szórakoztatóan. Beülni egy előadására nem csak tanulás, de szórakozás is. Ha igazán szeretnéd megérteni a szakmát es okosnak érezni magad akkor hallgasd meg Attila előadásait."

Barnardo M. CAFFE

Digital Strategist
"Olyanok tanítanak itt, akik naponta űzik is a szakmát, és megmérettetnek a piacon. Nem egyszerűen nagy tudású és tapasztalt emberek, de azt pontosan tudják, hogyan kell ezt a tudást úgy átadni, hogy használni tud minél hamarabb és minél hatékonyabban."

Andrea KOVACS

CEO
"Azért jelentkeztem a Webbyskill PPC tanfolyamára, mert (...) a hajamat téptem attól, hogy a cégem marketingese nem tudott sikeres kamányokat szervezni, míg a konkurenciám igen. (...) A tananyag részletes, jól összerakott, az oktatók kompetensek és kedvesek. "

Júlia PAPP

Cégvezető
"Olyan Igazi Szakemberektől tanulhatok, akikre felnézek. A tananyagok elképesztően komplexek, szinte minden felmerülő kérdésre megkapjuk a választ anyagon belül. Minden lecke rendkívül részletesen ki van dolgozva. (...) Az pedig már csak hab a tortán, hogy maximálisan odafigyelnek az igényeinkre és visszajelzéseinkre. Én már biztosan tudom, hogy jól választottam. "

Ingrid

Felnőttképzési résztvevő

A Social Media Manager képzés részletei

Az alapoktól indulunk

A képzés során nagy hangsúly fektetünk a közösségi média teljes egészének átfogó képének kialakítására. Visszatérünk az alapokhoz, a WEB 2.0 születéséhez, az első közösségi hálózatok működésének pszichológiájához, a közösségi média alapértékeihez.

2024/2024/11/29

Az alapoktól indulunk

A képzés során nagy hangsúly fektetünk a közösségi média teljes egészének átfogó képének kialakítására. Visszatérünk az alapokhoz, a WEB 2.0 születéséhez, az első közösségi hálózatok működésének pszichológiájához, a közösségi média alapértékeihez.

2024/2024/11/29

Facebook, Instagram, Tiktok, LinkedIn

A Magyarországon legfontosabb nem üzleti platformok: Facebook, Instagram, LinkedIn és TikTok részletes működése, a hirdetési megoldásainak, a Facebook Business, a TikTok Business fiók létrehozásától, a speciális hirdetési megoldásokig.

Facebook, Instagram, Tiktok, LinkedIn

A Magyarországon legfontosabb nem üzleti platformok: Facebook, Instagram, LinkedIn és TikTok részletes működése, a hirdetési megoldásainak, a Facebook Business, a TikTok Business fiók létrehozásától, a speciális hirdetési megoldásokig.

Google Analytics mérések

Az általad indított kampányok hatékonyságának site oldali mérésére, a Google Analytics modul szolgál, amiben az alap méréseket, a legfontosabb üzleti mutatók megismerésére és demonstrálására fókuszálunk. Hogyan mérj, mit és miért.

Google Analytics mérések

Az általad indított kampányok hatékonyságának site oldali mérésére, a Google Analytics modul szolgál, amiben az alap méréseket, a legfontosabb üzleti mutatók megismerésére és demonstrálására fókuszálunk. Hogyan mérj, mit és miért.

Élő előadások

2 x 3 élő előadás segíti a közösségi média működésének mélyebb megértését. Ezeken lehetőség van részt venni és kérdéseket feltenni, egyes esettanulmányokat megoldani, az aktívan általad futtatott közösségi média aktivitásokhoz tanácsot kérni.

Élő előadások

2 x 3 élő előadás segíti a közösségi média működésének mélyebb megértését. Ezeken lehetőség van részt venni és kérdéseket feltenni, egyes esettanulmányokat megoldani, az aktívan általad futtatott közösségi média aktivitásokhoz tanácsot kérni.

Támogatás elhelyezkedésben

Jelezheted, ha szeretnél a social media managerként elhelyezkedni, és mi segítünk neked. Időről időre a piac legjobb szereplői új munkatársat a Felnőttképzési résztvevőink közül, segítünk felkészülni és összekötünk a partnereinkkel.

Támogatás elhelyezkedésben

Jelezheted, ha szeretnél a social media managerként elhelyezkedni, és mi segítünk neked. Időről időre a piac legjobb szereplői új munkatársat a Felnőttképzési résztvevőink közül, segítünk felkészülni és összekötünk a partnereinkkel.

Tudtad, hogy bele is nézhetsz a képzéseinkbe?

Nézd meg, milyen Online Marketing tudásanyagok elérhetőek FREE. Nézd meg milyen egyszerű online – bejárás nélkülkényelmesen tanulni.
Ha kérdésed lenne; hívj minket bizalommal. (Hívd Nikit: +36 (20) 359 83 26 vagy írj nekünk).

A Social Media Manager képzés tematikája

MI A KÖZÖSSÉGI MÉDIA – #fogalmak #története #technológiája

CSATORNÁK ÉS SZEREPÜK#facebook #instagram #tiktok

ELVÁRHATÓ STRATÉGIAI CÉLOK  – #kampányok #posztolás #terjesztés

TIPPEK – TRÜKKÖK #mit csinálj #mit ne csinálj

ÉLŐ KÉRDEZZ FELELEK #élőben kérdezhetsz #három élő előadás

FACEBOOK BUSINESS MANAGER – #elmélet #alapok #miez #létrehozás #setup #egyéb funkciók #gyakorlat

FIÓK LÉTREHOZÁSA #mi kell a hirdetési fiókhoz #fiók védelme #fizetési beállítások #gyakorlat

KAMPÁNYCÉLOK #cél kiválasztása #változások #típusok

AUKCIÓK#típusai #melyiket válaszd

CÉLKÖZÖNSÉGEK #céközönségek beállítása #típusok #célközönség létrehozás #gyakorlat

KONVERZIÓS BEÁLLÍTÁSOK #alapfogalmak #mi a konverzió #mi a Meta Pixel #konverziómérés beállítása #egyedi események #adatforrások összekapcsolása #gyakorlat

META ATTRIBÚCIÓS MODELLEK #miért fontos #attribúciós modellek #gyakorlat

HIRDETÉSEK TÍPUSAI #típusok #beállítás #dinamikus hirdetések #tippek # gyakorlat

HIRDETÉSEK OPTIMALIZÁLÁSA#miért fontos #hogyan teszteljünk hatékonyan #KPI-k #Meta tanulási fázis #gyakorlat

ADVANTEGE + SHOPPING #Advantage+ Shopping Campaigns #mi kell hozzá #mikor használjuk #mikre figyeljünk

FACEBOOK –  magán és üzleti felhasználás
Desktop és mobil megjelenítés közötti különbségek

FACEBOOKMESSENGER – INSAGRAM – WHATTSAPP ismertetése

A FACEBOOK  legfontosabb szolgáltatásai (Hírfolyam, Csoportok, Oldalak
Messenger, Watch, Értesítések, Események, Marketplace, Társkereső
Live stb. áttekintése)

FACEBOOK BIZTONSÁGA – kétfaktoros hitelesítés
Amit a Facebook algoritmusról tudni lehet

MILYEN CÉLOKAT VÁLASSZ?#target #consumer #user

CÉLCSOPORTOK ÉS INSIGHTOK#insight #demographics #behaviour

RENDSZEREK ÉS FOGALMAK  – #CTR #PPC #CPC

MÉDIA ÉS SITE OLDALI ANALITIKA #hits #database #conversion

BEVEZETÉS #elmélet #webanalitika #mérési terv

GA4 BEMUTATÁSA#bevezetés #frissítés

GA4 BEKÖTÉS #fiók létrehozása #kezdő beállítások #speciális beállítások

JELENTÉSEK #valós idejű áttekintés #ügyfélszerzés #elköteleződés #bevételszerzés #oldalak és képernyők #felhasználó

FELFEDEZÉS,HIRDETÉS – #felfedezés # hirdetés

BEÁLLÍTÁSOK –  #belső forgalom kizárása #több domain mérése egyszerre #hivatkozások kizárása

GYAKORLAT – #gyakorló feladatok

KONVERZIÓK #mikro és makro konverziók

GA4 BEMUTATÁSA#bevezetés #frissítés #ellenőrzés

EGYEDI BEÁLLÍTÁSOK – #értesítések # riportok # menü

EGYÉNI CSATORNACSOPORTOK – #élétrehozás # alkalmazása

SZEGMENSÉPÍTŐ – #elmélet #új szegmens építése

KÖZÖNSÉGEK – #elmélet #létrehozás

E-COMMERCE – #riportok # felhasználó élettartama #fizetési tölcsér # promóció

HALADÓ FELFEDEZÉS – #kohorsz #tölcsér

SEO RIPORTOK – #riport #search console

AZ INSTAGRAM BEMUTATÁSA #IG STORY #hogyindult #socialmediaplatform #igfelhasználók
INSTAGRAM ALAPOK #alapbeállítások #LINKTREE #üzletifiók #businessfiók
HATÉKONY INSTA POSZTOLÁS #poszttípusok #statikus tartalmak #dinamikus tartalmak #ig szövegírás #hashtag
AI HASZNÁLATA #ChatGPT #posztok szövegírása
ORGANIKUS ELÉRÉS ÉS INFLUENCEREK –  #community management #nyereményjátékok #influencer együttműködés
INSTAGRAM FEED #előnyök/hátrányok #IG feed #Ig Grid #Canva használata
IG EREDMÉNYEK ELEMZÉSE #miért fontos #következtetések #elérések

MIÉRT TIKTOK? #demográfia #TikTok statisztikák #tartalomtípusok #statisztika #fogyasztói szokások
TARTALOMGYÁRTÁS
#TikTok fióktípusok #üzleti fiók #TikTok Pro fiók #tartalomgyártás #hashtagek #trendek
HA CSINÁLOD, JÓL CSINÁLD! #influenszer marketing #bevételszerzési lehetőségek #mit csinálj #mit ne csinálj
TIKTOK ALAPOK
#bemutatása #Tiktok platform
FIÓKOK  
#szegmentáció #beállítások #fióktípusok
TIKTOK HIRDETÉSI TÍPUSOK #Foglalástípus #brand takeower # one day max #kreatív #licit hirdetések
KAMPÁNYOK FELÉPÍTÉSE #pixel létrehozás #audiences #kampányszint #hirdetéscsoport szint #hirdetés szint
METRIKÁK #gyakorlat #egyéni listák #egyéni riportok
BENCHMARK #közönség  #legnézettebb kategóriák #mi várható

TIKTOK PLATFORM ISMERTETÉSE – #alapadatok #működés #Hashtag Challenge #setup
TIKTOK FIÓK LÉTREHOZÁS – #üzleti fiók #magán fiók #CTA elhelyezés #link elhelyezés
HIRDETÉSI LEHETŐSÉGEK #1#Foglalás típusú hirdetések #TopView #Brand Takeover #One Day Max hirdetések
HIRDETÉSI LEHETŐSÉGEK #2#Kreatív típusú hirdetések #Hashtag Challange #Branded Effect hirdetések
HIRDETÉSI LEHETŐSÉGEK #3#Licit típusú hirdetések
HIRDETÉSEK BEÁLLITÁSA #kampányok felépítése #setup #kampány szintű #hirdetéscsoport szintű #hirdetés szintű kampányok
TIKTOK MÉRÉSE#CPC #CPV #CPM #riportok #benchmarkok

MI A PINTEREST? – #kommunikációs előnyök #kommunikációs lehetőségek #platform részletei

PINTERES FELÉPÍTÉSE – ##pinterest board #hogyan tudsz pin-elni #miért érdemes pin-elni egy tartalmadat #SEO hatások

BUSINESS FIÓK LÉTREHOZÁSA – #Brief #beállítások  #webhely igénylés #üzleti hozzáférés #számlázás

HIRDETÉSI SZABÁLYZAT#miket nem hirdethetünk

ELHELYEZÉSEK ,FORMÁTUM – #Home feed #Search #videóformátumok

LICITLEHETŐSÉGEK, CÉLZÁSOK – #awareness #consideration   #conversation #first party #third party

VÁSÁRLÁS – #Pinterest Ads manager #Pinterest Marketing Partner

ANALITIKA – #Riportok #mérés

GYAKORLAT- #esettanulmányok

MIRE ÉS KINEK VALÓ A LINKEDIN?  #Branding kialakítása #felhasználási módok #Nagyvállalati menedzsereknek #Értékesítőknek #Vállalatok tulajdonosainak #Social Media szakértőknek #HR munkatársaknak

A LINKEDIN KÜLDETÉSE #mi lójában a LinkedIn #kialakulása szakértőknek #életkori megoszlás #piaci részesedés #Üzleti funkciók #alapvető adatok #képek használata 

A LINKEDIN FUNKCIÓINAK ÁTTEKINTÉSE #news feed #levelezés #Company Page

A LINKEDIN FELÜLETE  #a helyes regisztráció #a jó profilkép #a jó háttérkép #a jó profil oldal létrehozásának módja #LinkedIn Premium röviden 

A LINKEDIN ÉS A MUNKA #LinkedIn toborzás #CV letöltése #Professzionális profil oldal #részletes tanácsok a kitöltéshez

A LINKEDIN TEVÉKENYSÉG MEGKEZDÉSE  #mit tegyél lépésről lépésre #segédlet profil feltöltéshez #napi kommunikáció megkezdése #networking megkezdése #hálózatépítés #LinkedIn etikett #platform használati céljaid meghatározása 

AKTÍV LINKEDIN HASZNÁLAT #mit tegyél ha fent vagy #Az AI használata #posztolási tippek #cikk írása

LINKEDIN ALAPOK #LinkedIn alapozás #összefoglaló

REGISZTRÁCIÓ  #regisztráció #főoldal #profilbeállítások #profil/céges oldal

HIRDETÉSFELÉPÍTÉS   #account létrehozása #kampánymenedzser menüpontok

KAMPÁNYOK FELÉPÍTÉSE # kampánytípusok #pixel elhelyezés #konverzióbeállítás 

HIRDETÉSI FORMÁTUMOK #képes #carousel #video #lead ads

KAMPÁNYOK #kampányszint #hirdetéscsoport szint #hirdetés szint

METRIKÁK #metrikák módosítása #riportok

BEVEZETÉS – #alapfoglamak #történet # típusok

KAMPÁNYTERVEZÉS – #tervezés #infuencerek keresése

EREDMÉNYEK – #Az IM mérőszámai

IM KAMPÁNY LEBONYOLÍTÁSA – #Hogyan keresed fel a tervezett együttműködőt , mikre figyelj

ESETTANULMÁNYOK ÉS OUT OF THE BOX MEGOLDÁSOK – #megkeresés #várakozás #árak #brief #timing #kötelező jelölések #szerződés # márkamegjelenés #relevancia #szponzoráció #amikor nem használsz inluencert #esettanulmányok

A képzés tematikájának változtatásának jogát fenntartjuk, melynek leggyakoribb okai, a Facebook, a Facebook Business, a Google Ads és a Google Analytics, és a Google Tagmanager rendszerének változásai, valamint az online marketing munkamódszerének fejlődése.

Előadóink