Az akcióban való részvétel feltétele, hogy a tandíj 2024.11.29-ig beérkezik hozzánk.
Social Media manager képzés részletei
Előadóink tizenhét modulon át, gyorsan, gyakorlatiasan és érthetően mutatják be a különböző social media csatornák működését, a posztolásoktól kezdve a hirdetések hatékony beállításáig. Kitérnek az algoritmusok (megismerhető) működésére, a hirdetések futtatására, és gyakorlati példákon keresztül tanítják meg a működésüket.
Kényelmesen elvégezhető – alaptól a haladó szintig
Jelentkezési határidő: 2024.11.29.
Tanúsítványaink:
A felnőttképzésről szól 2013. évi LXXVII. törvény alapján (Fktv. 20./A §. 2.bekezdés) alapján, a Felnőttképzési Adatszolgáltatási Rendszeren keresztül sorszámozott és nyilvántartott tanúsítványt állítunk ki a képzés elvégzéséről.
Valamint a vizsgát igazoló Webbyskill PASS -t.
Próbáld ki képzésünk!
A Social Media manager képzés költségei
Hamarosan kezdünk – ne maradj le!
Csaba KISS
Barnardo M. CAFFE
Andrea KOVACS
Júlia PAPP
Ingrid
A Social Media Manager képzés részletei
Az alapoktól indulunk
A képzés során nagy hangsúly fektetünk a közösségi média teljes egészének átfogó képének kialakítására. Visszatérünk az alapokhoz, a WEB 2.0 születéséhez, az első közösségi hálózatok működésének pszichológiájához, a közösségi média alapértékeihez.
Facebook, Instagram, Tiktok, LinkedIn
A Magyarországon legfontosabb nem üzleti platformok: Facebook, Instagram, LinkedIn és TikTok részletes működése, a hirdetési megoldásainak, a Facebook Business, a TikTok Business fiók létrehozásától, a speciális hirdetési megoldásokig.
Facebook, Instagram, Tiktok, LinkedIn
A Magyarországon legfontosabb nem üzleti platformok: Facebook, Instagram, LinkedIn és TikTok részletes működése, a hirdetési megoldásainak, a Facebook Business, a TikTok Business fiók létrehozásától, a speciális hirdetési megoldásokig.
Google Analytics mérések
Az általad indított kampányok hatékonyságának site oldali mérésére, a Google Analytics modul szolgál, amiben az alap méréseket, a legfontosabb üzleti mutatók megismerésére és demonstrálására fókuszálunk. Hogyan mérj, mit és miért.
Élő előadások
2 x 3 élő előadás segíti a közösségi média működésének mélyebb megértését. Ezeken lehetőség van részt venni és kérdéseket feltenni, egyes esettanulmányokat megoldani, az aktívan általad futtatott közösségi média aktivitásokhoz tanácsot kérni.
Támogatás elhelyezkedésben
Jelezheted, ha szeretnél a social media managerként elhelyezkedni, és mi segítünk neked. Időről időre a piac legjobb szereplői új munkatársat a Felnőttképzési résztvevőink közül, segítünk felkészülni és összekötünk a partnereinkkel.
A Social Media Manager képzés tematikája
MI A KÖZÖSSÉGI MÉDIA – #fogalmak #története #technológiája
CSATORNÁK ÉS SZEREPÜK – #facebook #instagram #tiktok
ELVÁRHATÓ STRATÉGIAI CÉLOK – #kampányok #posztolás #terjesztés
TIPPEK – TRÜKKÖK – #mit csinálj #mit ne csinálj
ÉLŐ KÉRDEZZ FELELEK – #élőben kérdezhetsz #három élő előadás
FACEBOOK BUSINESS MANAGER – #elmélet #alapok #miez #létrehozás #setup #egyéb funkciók #gyakorlat
FIÓK LÉTREHOZÁSA – #mi kell a hirdetési fiókhoz #fiók védelme #fizetési beállítások #gyakorlat
KAMPÁNYCÉLOK – #cél kiválasztása #változások #típusok
AUKCIÓK– #típusai #melyiket válaszd
CÉLKÖZÖNSÉGEK – #céközönségek beállítása #típusok #célközönség létrehozás #gyakorlat
KONVERZIÓS BEÁLLÍTÁSOK – #alapfogalmak #mi a konverzió #mi a Meta Pixel #konverziómérés beállítása #egyedi események #adatforrások összekapcsolása #gyakorlat
META ATTRIBÚCIÓS MODELLEK – #miért fontos #attribúciós modellek #gyakorlat
HIRDETÉSEK TÍPUSAI – #típusok #beállítás #dinamikus hirdetések #tippek # gyakorlat
HIRDETÉSEK OPTIMALIZÁLÁSA– #miért fontos #hogyan teszteljünk hatékonyan #KPI-k #Meta tanulási fázis #gyakorlat
ADVANTEGE + SHOPPING – #Advantage+ Shopping Campaigns #mi kell hozzá #mikor használjuk #mikre figyeljünk
FACEBOOK – magán és üzleti felhasználás
Desktop és mobil megjelenítés közötti különbségek
FACEBOOKMESSENGER – INSAGRAM – WHATTSAPP ismertetése
A FACEBOOK legfontosabb szolgáltatásai (Hírfolyam, Csoportok, Oldalak
Messenger, Watch, Értesítések, Események, Marketplace, Társkereső
Live stb. áttekintése)
FACEBOOK BIZTONSÁGA – kétfaktoros hitelesítés
Amit a Facebook algoritmusról tudni lehet
MILYEN CÉLOKAT VÁLASSZ? – #target #consumer #user
CÉLCSOPORTOK ÉS INSIGHTOK – #insight #demographics #behaviour
RENDSZEREK ÉS FOGALMAK – #CTR #PPC #CPC
MÉDIA ÉS SITE OLDALI ANALITIKA – #hits #database #conversion
BEVEZETÉS – #elmélet #webanalitika #mérési terv
GA4 BEMUTATÁSA – #bevezetés #frissítés
GA4 BEKÖTÉS – #fiók létrehozása #kezdő beállítások #speciális beállítások
JELENTÉSEK – #valós idejű áttekintés #ügyfélszerzés #elköteleződés #bevételszerzés #oldalak és képernyők #felhasználó
FELFEDEZÉS,HIRDETÉS – #felfedezés # hirdetés
BEÁLLÍTÁSOK – #belső forgalom kizárása #több domain mérése egyszerre #hivatkozások kizárása
GYAKORLAT – #gyakorló feladatok
KONVERZIÓK – #mikro és makro konverziók
GA4 BEMUTATÁSA – #bevezetés #frissítés #ellenőrzés
EGYEDI BEÁLLÍTÁSOK – #értesítések # riportok # menü
EGYÉNI CSATORNACSOPORTOK – #élétrehozás # alkalmazása
SZEGMENSÉPÍTŐ – #elmélet #új szegmens építése
KÖZÖNSÉGEK – #elmélet #létrehozás
E-COMMERCE – #riportok # felhasználó élettartama #fizetési tölcsér # promóció
HALADÓ FELFEDEZÉS – #kohorsz #tölcsér
SEO RIPORTOK – #riport #search console
AZ INSTAGRAM BEMUTATÁSA #IG STORY #hogyindult #socialmediaplatform #igfelhasználók
INSTAGRAM ALAPOK #alapbeállítások #LINKTREE #üzletifiók #businessfiók
HATÉKONY INSTA POSZTOLÁS #poszttípusok #statikus tartalmak #dinamikus tartalmak #ig szövegírás #hashtag
AI HASZNÁLATA #ChatGPT #posztok szövegírása
ORGANIKUS ELÉRÉS ÉS INFLUENCEREK – #community management #nyereményjátékok #influencer együttműködés
INSTAGRAM FEED #előnyök/hátrányok #IG feed #Ig Grid #Canva használata
IG EREDMÉNYEK ELEMZÉSE #miért fontos #következtetések #elérések
MIÉRT TIKTOK? #demográfia #TikTok statisztikák #tartalomtípusok #statisztika #fogyasztói szokások
TARTALOMGYÁRTÁS #TikTok fióktípusok #üzleti fiók #TikTok Pro fiók #tartalomgyártás #hashtagek #trendek
HA CSINÁLOD, JÓL CSINÁLD! #influenszer marketing #bevételszerzési lehetőségek #mit csinálj #mit ne csinálj
TIKTOK ALAPOK #bemutatása #Tiktok platform
FIÓKOK #szegmentáció #beállítások #fióktípusok
TIKTOK HIRDETÉSI TÍPUSOK #Foglalástípus #brand takeower # one day max #kreatív #licit hirdetések
KAMPÁNYOK FELÉPÍTÉSE #pixel létrehozás #audiences #kampányszint #hirdetéscsoport szint #hirdetés szint
METRIKÁK #gyakorlat #egyéni listák #egyéni riportok
BENCHMARK #közönség #legnézettebb kategóriák #mi várható
TIKTOK PLATFORM ISMERTETÉSE – #alapadatok #működés #Hashtag Challenge #setup
TIKTOK FIÓK LÉTREHOZÁS – #üzleti fiók #magán fiók #CTA elhelyezés #link elhelyezés
HIRDETÉSI LEHETŐSÉGEK #1– #Foglalás típusú hirdetések #TopView #Brand Takeover #One Day Max hirdetések
HIRDETÉSI LEHETŐSÉGEK #2– #Kreatív típusú hirdetések #Hashtag Challange #Branded Effect hirdetések
HIRDETÉSI LEHETŐSÉGEK #3– #Licit típusú hirdetések
HIRDETÉSEK BEÁLLITÁSA – #kampányok felépítése #setup #kampány szintű #hirdetéscsoport szintű #hirdetés szintű kampányok
TIKTOK MÉRÉSE– #CPC #CPV #CPM #riportok #benchmarkok
MI A PINTEREST? – #kommunikációs előnyök #kommunikációs lehetőségek #platform részletei
PINTERES FELÉPÍTÉSE – ##pinterest board #hogyan tudsz pin-elni #miért érdemes pin-elni egy tartalmadat #SEO hatások
BUSINESS FIÓK LÉTREHOZÁSA – #Brief #beállítások #webhely igénylés #üzleti hozzáférés #számlázás
HIRDETÉSI SZABÁLYZAT– #miket nem hirdethetünk
ELHELYEZÉSEK ,FORMÁTUM – #Home feed #Search #videóformátumok
LICITLEHETŐSÉGEK, CÉLZÁSOK – #awareness #consideration #conversation #first party #third party
VÁSÁRLÁS – #Pinterest Ads manager #Pinterest Marketing Partner
ANALITIKA – #Riportok #mérés
GYAKORLAT- #esettanulmányok
MIRE ÉS KINEK VALÓ A LINKEDIN? #Branding kialakítása #felhasználási módok #Nagyvállalati menedzsereknek #Értékesítőknek #Vállalatok tulajdonosainak #Social Media szakértőknek #HR munkatársaknak
A LINKEDIN KÜLDETÉSE #mi lójában a LinkedIn #kialakulása szakértőknek #életkori megoszlás #piaci részesedés #Üzleti funkciók #alapvető adatok #képek használata
A LINKEDIN FUNKCIÓINAK ÁTTEKINTÉSE #news feed #levelezés #Company Page
A LINKEDIN FELÜLETE #a helyes regisztráció #a jó profilkép #a jó háttérkép #a jó profil oldal létrehozásának módja #LinkedIn Premium röviden
A LINKEDIN ÉS A MUNKA #LinkedIn toborzás #CV letöltése #Professzionális profil oldal #részletes tanácsok a kitöltéshez
A LINKEDIN TEVÉKENYSÉG MEGKEZDÉSE #mit tegyél lépésről lépésre #segédlet profil feltöltéshez #napi kommunikáció megkezdése #networking megkezdése #hálózatépítés #LinkedIn etikett #platform használati céljaid meghatározása
AKTÍV LINKEDIN HASZNÁLAT #mit tegyél ha fent vagy #Az AI használata #posztolási tippek #cikk írása
LINKEDIN ALAPOK – #LinkedIn alapozás #összefoglaló
REGISZTRÁCIÓ #regisztráció #főoldal #profilbeállítások #profil/céges oldal
HIRDETÉSFELÉPÍTÉS – #account létrehozása #kampánymenedzser menüpontok
KAMPÁNYOK FELÉPÍTÉSE # kampánytípusok #pixel elhelyezés #konverzióbeállítás
HIRDETÉSI FORMÁTUMOK – #képes #carousel #video #lead ads
KAMPÁNYOK – #kampányszint #hirdetéscsoport szint #hirdetés szint
METRIKÁK – #metrikák módosítása #riportok
BEVEZETÉS – #alapfoglamak #történet # típusok
KAMPÁNYTERVEZÉS – #tervezés #infuencerek keresése
EREDMÉNYEK – #Az IM mérőszámai
IM KAMPÁNY LEBONYOLÍTÁSA – #Hogyan keresed fel a tervezett együttműködőt , mikre figyelj
ESETTANULMÁNYOK ÉS OUT OF THE BOX MEGOLDÁSOK – #megkeresés #várakozás #árak #brief #timing #kötelező jelölések #szerződés # márkamegjelenés #relevancia #szponzoráció #amikor nem használsz inluencert #esettanulmányok
A képzés tematikájának változtatásának jogát fenntartjuk, melynek leggyakoribb okai, a Facebook, a Facebook Business, a Google Ads és a Google Analytics, és a Google Tagmanager rendszerének változásai, valamint az online marketing munkamódszerének fejlődése.