Az alapokkal kezdünk
Tanúsítványaink:
Kérésedre a felnőttképzésről szól 2013. évi LXXVII. törvény alapján (Fktv. 20./A §. 2.bekezdés) alapján, a Felnőttképzési Adatszolgáltatási Rendszeren keresztül sorszámozott és nyilvántartott tanúsítványt állítunk ki a képzés elvégzéséről.
Valamint amennyiben szeretnél a képzés végén vizsgát tehetsz, sikeres vizsga esetén pedig kiállítjuk számodra a vizsgát igazoló Webbyskill PASS-t.”

A TikTok marketing képzés költségei
Hogyan működik a TikTok marketing képzésünk?
Csaba KISS
Andrea KOVÁCS
Bernardo M. Caffé
Júlia PAPP
Huszár Ingrid
Mersics László
Másody Róbert
Ódor Renáta
Kovács-Bernardt Zita
Dajka Gábor
Sopf Emőke
Tőke Szilvia
Takács Emese
Bencsik Barbara
Madarász László
Dajka Gábor
Tamás Zemankó
Kományi Gábor
Mellár Patrik
Setler Alex
Bálintné Bohrát Brigi
Berentei László
Váncza Anita
A TikTok marketing képzés részletei
Miért TikTok?
A TikTok napjaink leggyorsabban fejlődő és egyik legnépszerűbb közösségi média platformja.
Világszinten nagyjából 900 millióan használják aktívan , és a hazai felhasználók száma is közelít a 2 millióhoz.
A TikTok algoritmusa lehetővé teszi, hogy rövid idő alatt 0-ról hatalmas nézettséget érj el.
Miért TikTok?
A TikTok napjaink leggyorsabban fejlődő és egyik legnépszerűbb közösségi média platformja.
Világszinten nagyjából 900 millióan használják aktívan , és a hazai felhasználók száma is közelít a 2 millióhoz.
A TikTok algoritmusa lehetővé teszi, hogy rövid idő alatt 0-ról hatalmas nézettséget érj el.
Hogyan használd a TikTokot marketing célokra?
A TikTok nemcsak a szórakoztató, de marketingeszköznek is kiváló. A fiók létrehozásától kezdve, a tartalomtípusokon keresztül egészen addig, hogy mire figyelj a TikTok videók elkészítésénél végigveszünk minden olyan fontos beállítást és tudnivalót, amire szükséged lehet a felkapott videókhoz.
Hogyan használd a TikTokot marketing célokra?
A TikTok nemcsak a szórakoztató, de marketingeszköznek is kiváló. A fiók létrehozásától kezdve, a tartalomtípusokon keresztül egészen addig, hogy mire figyelj a TikTok videók elkészítésénél végigveszünk minden olyan fontos beállítást és tudnivalót, amire szükséged lehet a felkapott videókhoz.
TikTok kampányok, metrikák, benchmarkok
Megmutatjuk a különböző TikTok hirdetéstípusokat, hogy mit és miért érdemes alkalmazni. Lépésről lépésre megismerheted, hogy hirdethetsz TikTokon. Létrehozunk egy TikTok hirdetés kampányt, így a gyakorlatban is láthatod, hogy az egyedi metrikák beállításával hogyan riportálhatsz sikeresen
TikTok kampányok, metrikák, benchmarkok
Megmutatjuk a különböző TikTok hirdetéstípusokat, hogy mit és miért érdemes alkalmazni. Lépésről lépésre megismerheted, hogy hirdethetsz TikTokon. Létrehozunk egy TikTok hirdetés kampányt, így a gyakorlatban is láthatod, hogy az egyedi metrikák beállításával hogyan riportálhatsz sikeresen
Munkalehetőség távmunkával
Mentorálunk, és segítünk állást vagy megbízókat találni. A TikTok marketinghez nem kell minden nap bejárnod egy irodába. Igyekszünk Téged olyan partnerekkel összekapcsolni, akiknél dolgozhatsz részben vagy teljes munkaidőben távmunkában, vagy home officeban – a többi pedig csak rajtatok múlik!
Munkalehetőség távmunkával
Mentorálunk, és segítünk állást vagy megbízókat találni. A TikTok marketinghez nem kell minden nap bejárnod egy irodába. Igyekszünk Téged olyan partnerekkel összekapcsolni, akiknél dolgozhatsz részben vagy teljes munkaidőben távmunkában, vagy home officeban – a többi pedig csak rajtatok múlik!
A TikTok hirdetés képzés tematikája
Miért a TikTok? #demográfia #TikTok statisztikák #tartalomtípusok #statisztika #fogyasztói szokások
Tartalomgyártás a gyakorlatban – #TikTok fióktípusok #üzleti fiók #TikTok Pro fiók #tartalomgyártás #profil #hashtagek #trendek
Ha csinálod, jól csináld! #influenszer marketing #bevételszerzési lehetőségek #mit csinálj #mit ne csinálj
TIKTOK ALAPOK #bemutatása #Tiktok platform
FIÓKOK #szegmentáció #beállítások #fióktípusok
TIKTOK HIRDETÉSI TÍPUSOK – #Foglalástípus #brand takeower # one day max #kreatív #licit hirdetések
KAMPÁNYOK FELÉPÍTÉSE #pixel létrehozás #audiences #kampányszint #hirdetéscsoport szint #hirdetés szint
METRIKÁK #gyakorlat #egyéni listák #egyéni riportok
BENCHMARK– #közönség #legnézettebb kategóriák #mi várható
BÓNUSZ – #Tiktok checklist
HIRDETÉSEK MÉRÉSE – #hirdetési pillanatkép #csatornák elemzése
HOZZÁRENDELÉSEK – #hozzárendelési modellek #konverziós útvonalak
A tematika megváltoztatásának jogát fenntartjuk. A módosítás leggyakoribb oka a bemutatott platformok és szoftverek frissítései, és az online marketing munkamódszerek fejlődése.